28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

POLEMIKA: Noty nikdo nerozdával

Ladislavu Jaklovi vadí, že se hodně píše o Venezuele. Tak se vyjádřil v politickém komentáři pro Institut Václava Klause. Někdo prý k této „medální dělostřelecké přípravě“ musel rozdat noty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 8.2.2019 11:11

Re: Mně na celé věci baví ta automatika

Trefná poznámka!

Chci tu vlajku Venezuely, zahalím se a vyrazím mezi studenty na AMU/DAMU. Tam všemu rozumějí!!!

J. Svoboda 8.2.2019 11:07

Re: Jak jde o politiku

Jaké zájmy hájíte vy, paní Svobodová? Zdá se, že pan Maduro je vaše rodina nebo co. Protože asi jenom jemu a jeho blízkým je ve Venezuele umožněno se najíst v restauraci. Zbylé milióny lidí nemají ani na chleba a po milionech se hrnou do sousedních zemí a do USA, i k nám, do EU.Samozřejmě, pokud někdo vede tyranským způsobem svoji zemi k hladomoru, bídě a vraždění, tak se mu moc nechce odstupovat - což velice rády tradičně podporují země s obdobnými mocenskými systémy, např. Rusko, Írán nebo Čína a Kuba. Vy tedy radíte - nemít zaměstnání se stoupajícími mzdami, nemít v okolí deset supermarketů, léčit se bylinkami a pijavicemi a hlavně být pokorný ke svému pánovi, který má na kontech v zahraničí miliardy?? Potom jste vyšinutá.

V. Novák 8.2.2019 10:43

Jo zejména to druhé je pro pana Stejskala rozhodující.

A přitom Hitler tak krásně zatočil s komunisty, sociálními demokraty, odboráři - prostě s celou to pro pana Stejskala nepřátelskou levičáckou lůzou! Nebýt těch Židů, Stejskal by ho adoroval. Chybička se vloudila...

R. Langer 8.2.2019 10:34

Re: Mně na celé věci baví ta automatika

Je pěkné, jak mlčí Pátá kolona a její poskoci, když jejího oblíbeného demokrata Madura podporuje její tatíček Putin, zatímco "Putinův poskok a proruský trol" Zeman podporuje Trumpa s jeho protikandidátem. To jí tak zamotalo šišku, že se nezmůže ani na to "Všichni jste úplně blbí!. Ale ona se určitě nedá... :-D

M. Prokop 8.2.2019 10:31

Re:

Jak to vypadá s komunisty u moci jsme zde mohli studovat 41 let, pokud započítáme i jiné socialisty, tak 50 let. Včetně těch koncentráků a mučení. Allendeho zarazili včas, ale už na to taky najížděl.

P. Lenc 8.2.2019 10:26

Re: Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Na Jaklův článek jsem napsal, že tentokrát šlápl Jakl do pořádného lejna.Je v tomto případě pořádně mimo mísu...

P. Sinclair 8.2.2019 10:23

Re: Jenom darebák

Michelle Bachelet is a Chilean politician who served as President of Chile from 2006 to 2010 and again from 2014 to 2018.

Už vás ale nebudu vodit za ruku a tyhle věci si budete muset vyhledávat sám.

M. Prokop 8.2.2019 10:19

Re: Osobnosti v IVK?

To tedy máte dost chabou rozlišovací schopnost.

M. Prokop 8.2.2019 10:18

Re: Jak jde o politiku

Věci se obvykle dějí z celé škály příčin. Spontánně, pak si občas někdo přihřeje polívčičku, jindy na popud někoho dál věc jede samospádem ...

Jedno platí takřka stoprocentně, není-li pro nějakou akci půda připravena nějakým neřešeným nebo blbě řešeným problémem, nelze jen tak "rozjet" něčí zájmy.

R. Langer 8.2.2019 10:17

Re: ...

Ano.

R. Langer 8.2.2019 10:16

Re: Jenom darebák

Jak dlouho? Chávez taky "vládl v pohodě". :-P

M. Prokop 8.2.2019 10:15

Re:

No protože Pinochet se dobrovolně vzdal diktátorské moci a nemordoval Židy.

M. Prokop 8.2.2019 10:14

Mně na celé věci baví ta automatika

některých lidí i institucí, že pokud něco podporují státy EU a USA, tak to prostě MUSÍ být špatné a komplot, Majdan, etc ...

Zrovna stejně pitomá, jako že když někdo kritizuje zelený byrokratický socialismus EU, tak chce Putina a/nebo Číňany. :-P

J. Svoboda 8.2.2019 10:13

Re: ...

Možná Pinochet "byl odstoupen", ale nekopal kolem sebe jako Maduro a na konci svého panování nezatáhl celou zemi do chudoby, vraždění a chaosu, ale předal moc demokratickým stranám. A to je hlavní.

V. Novák 8.2.2019 10:08

A co Hitler, pane Stejskale?

Ten nebyl demokrat?

Když Pinochet byl - tak proč ne Hitler?

K. Janyška 8.2.2019 9:53

Jakl slouží IVK a IVK

Rusku. Já to vidím tak... Dzp.

P. Grigar 8.2.2019 9:47

Re: ...

.. a k tomu potřebují doživotní imunitu i po skončení funkčního období? Čudné, že..

J. Fridrich 8.2.2019 9:43

Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina

Jaklovi jaksi nevadí, že socan Maduro s podporou Putina přivede svou zemi k občanské válce. K chudobě ji již přivedl - a to byla Venezuela před těmi socialistickými experimenty jedna z nejbohatších zemí na Americkém kontinentu..

Ale to my známe i z naší republiky, co z ní komunisté dokázali za těch svých 40 let samovlády udělat - nesvobodné, technické a nefungující muzeum.. Socan Maduro znárodňuje - pardon, oni kradou majetek a dělají z bohatých zemí chudé země, kde není co jíst a chybí základní lékařská péče ? Lidé umírají bez dialýzy a z devíti operačních sálů v jedné z hlavních nemocnic v Ceracasu fungují dva..

V. Braun 8.2.2019 9:40

Re: ...

No možná někdy hodlají i upozornit na nedodržování úmluvy, že.

S. Netzer 8.2.2019 9:31

Re: Jenom darebák

V Pinochetově Chile mučení a likvidace odpůrců režimu neexistovaly, duše prostá?

"Human rights violations in Pinochet ́s Chile" - https://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_violations_in_Pinochet%27s_Chile

Ś. Svobodová 8.2.2019 9:31

Jak jde o politiku

věci se málokdy dějí spontánně (že pane Janyško). Vždy jde o zájmy různých skupin. Západ se momentálně chytil příležitosti dosadit Venezuele prezidenta demokratického (našeho) a drží se jí jak h...o košile. Proto stejné noty.

M. Valenta 8.2.2019 9:29

Osobnosti v IVK?

To je dost odvážné tvrzení o interpretech not, které jsou již téměř k nerozeznání od partitury komunistické.

P. Sinclair 8.2.2019 9:28

Re: Jenom darebák

Už si zvolili demokratickou socialistickou presidentku Michele Bachelet a ta vládla zcela v pohodě.

M. Němec 8.2.2019 9:28

Že se tim volem Jaklem

vůbec zabejváte, pane Stejskale.

Vždyk je to chuděrka.

M. Němec 8.2.2019 9:25

Re: Někde jsem četl, že Maduro uznal

Ave prezitento Krátký !

P. Kmoníček 8.2.2019 9:22

Re: Jenom darebák

Přesné, ale bohužel marné.

V. Kain 8.2.2019 9:22

Re:

Vocilka vy jste tam byl,že to tak jistě víte?Kam šlápl levičák tam bída.To je mnohokrát dokázané.

P. Kmoníček 8.2.2019 9:20

Když někomu

fandí Irán, Rusko, Čína a Kuba a jinému USA, Velká Británie, Francie, Chile a Kanada, tak už jen po historických zkušenostech může s Iránem sympatizovat pouze Trick, Kanyia a Janeček s Hulínem.

R. Langer 8.2.2019 9:11

Re: Jenom darebák

Ano, ale ku prospěchu zemi bylo to jejich obětování, Pátá kolono. :-P

R. Langer 8.2.2019 9:10

Re: Jenom darebák

Ano, historie nezná žádné "kdyby", a ukázalo se, že Pinochet měl pravdu. A jak říkám, až si Chilané zvolí svého demokratického Madura, a za 10 let budou tam, kde je dnes Venezuela, tak si povíme, který režim je pro lidi vhodnější. :-P