2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

POLEMIKA: Nikoliv Macron, ale Bartoň plácá nesmysly

Pan Bartoň ve svém textu plácá nesmysly a polopravdy (k zjednodušení a srozumitelnosti použiji stejné výrazy jako pan Bartoň), což je u těchto zdejších obchodníků se strachem již vlastně tradicí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Malovec 3.5.2019 10:45

Nevypadáte rozumně

ani na vaší podobence u příspěvku. Nebrat!

M. Mařák 3.5.2019 11:14

Re: Nevypadáte rozumně

Nevím, co to znamená vypadat rozumně, a ani to není mým cílem. Budu spokojený, když autoři zdejších článků přestanou psát různé hoax nesmysly a začnou se seriózně informovat.

V. Církva 3.5.2019 10:11

Díky za "pluralitní" názor

Kdo trošičku Macrona sleduje musí vidět, že ty housle skřípou nějak falešně. Přesto přiznávám s panem Mařákem, že některé Macronovy reformy špatné nejsou. A že v socialistické Francii se i dobré věci budou těžko prosazovat. Francouze neznám jako pan Mařák, ale víc jak měsíc jsem tam už strávil a znám je na managerských postech. Jak ty schopné (idealisty) tak ty zlé (arogantní) A proto tuším příčiny francouzského socialismu. Je jí arogance, sobecká kumulace moci a ignorování názorů podřízených. Z toho plyne i neštěstí Francie - centralismus a elitářství. To je pohrdání spoluobčany, hlavně střední a nižší třídou a to způsobuje stávky a revoluce. Macron svým elitním vzděláním, původním zaměstnáním ale dnes i chováním vůči spoluobčanům a státům V4 ukazuje že je ten typický arogantní špatný manager.

Podobné problémy jako Francie (centralizace a elity odtržené od reality) má dnes EU. Proto nám Macron nic nového nepřinese. Vytvoření elitního jádra, centralizace a ignorace reality a zpětných vazeb. To je EU, to je Francie, a to je Macron. Proto celkem s Bartoněm souhlasím. Přesto díky panu Mařákovi za informace. Francie může sobě i EU pomoct až se tam objeví ti správní politici. Ti kamarádští, co si váží lidí, jiných názorů, Křesťanství a jsou možná trochu idealisté. Takové jsem ve Francii potkal. Ale už to bylo dávno.

M. Mikulec 3.5.2019 10:23

Re: Díky za "pluralitní" názor

Babis chce řídit stát jako firmu: ve firmě se nediskutuje, a nepestuje žádná demokracie. To jen k té aroganci těch nahoře. Oni lidi nepotrebuji, jenom jejich prachy ano.

S. Netzer 3.5.2019 10:30

Re: Díky za "pluralitní" názor

Pluralitní mohou být pouze názorY. Plurál.

J. Pražák 3.5.2019 10:31

Re: Díky za "pluralitní" názor

Obávám se, že se současným obyvatelstvem je jakákoli změna těžká a bude čím dál těžší. Asociální stát rozdává plnými hrstmi nemakačenkům a ti si budou v demokratických volbách odhlasovávat stále větší "sociální stát". Deficitní rozpočet už mají skoro 40 let v kuse a nyní se tam rozmáhá jiná kultura, takže je možné, že i demokracie bude demokraticky nahrazena šarií.

S. Šporková 3.5.2019 10:08

Děkuji, konečně to někdo napsal

Bartoňovy články jsem před nějakou dobou prostě přestala číst, protože pokud by se takto rozebrala většina z nich, došlo by se ke stejnému závěru (mám na mysli to lejno a bič)

J. Vlček 3.5.2019 11:09

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Paní Šporková, jinými slovy, toho kdo podrobí kritice toho malého velikána Macrona, toho zásadně nečtete, že.

Co ale brání tomuto velikánovi, aby o ochraně a zabezpečení společných hranic EU přestal jenom mluvit, a konečně v tomto začal něco konat?

Na druhé straně, jak se může věnovat ochraně hranic, když mu doma žluté vesty bezohledně hází klacky pod nohy? On by tak rád stavěl do latě druhé státy v evropě, ale kvůli těm zatraceným žlutým vestám mu na to jaksi nezbývá prostor.

No, řeknete sama, není on ten Macron vlastně chudák?

S. Šporková 3.5.2019 11:37

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Zkuste nejdřív pochopit smysl článku, poté smysl mého příspěvku - a teprve pak reagujte. Ano - Macron je neomarxista a má občas zcela šílené nápady - ovšem inteligentní člověk nereaguje tak, že vidí-li jméno Macron, začne vidět rudě a i kdyby M. řekl jen to, že ve dne svíti slunce a v noci měsíc, tak to zrkitizuje - ale přemýšlí. Takže autor článku prostě jen zkonstatoval, že Macron řekl určité obecně známé pravdy. A já jen zkonstatovala, že pan Bartoň v poslední době píše velice neobjektivní bláboly (na rozdíl od mnoha jiných přispěvatelů Psa, kreré jsou stejně euroskeptičtí jako třeba já).

A ještě nakonec - macron ve svém projevu řekl několik opravdu bu ́d hloupých nebo nebezpečných věcí, které by bylo třeb a zkritizovat - těch si pan Bartoň asi nevšiml :-)

S. Netzer 3.5.2019 11:43

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Macron je neomarxista?!

D. Bystriansky 3.5.2019 11:51

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Proboha, Netzer se rozsvítilo v hlavě!

M. Mařák 3.5.2019 12:09

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Přesně tak, jistí autoři píší hlavně na základě dojmů a nikoliv pojmů a relevantních informací, což je u článků týkajících se názorů politiků, politiky a geopolitiky podle mne velmi nedostatečné. U nás jsem si toho všiml v článcích ze seriózního tisku, ve kterých se občas manipulovalo s tím, co bývalý prezident Klaus někde řekl a došlo to až tak dalece, že to upřesňoval na svých stránkách. Od těch dob si v rámci možností dávám pozor na to, co v článcích píši.

Macron je tady považován za prezidenta financí a bohatých, něco jako kdysi v GB Thatcher. Vše je relativní...

B. Ambrož 3.5.2019 12:31

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Přesně tak, konečně hlas rozumu, díky. Věcnou diskusi bez ideologií aby pohledal.

K. Janyška 3.5.2019 21:06

Re: Děkuji, konečně to někdo napsal

Co je to věcná diskuze bez ideologiíí mezi ideology ?

To byste musel znát vědeckou kompozitivní teorii, a tu neznáte... Dzp.

M. Mikulec 3.5.2019 10:00

Politiváníhodná ideologie

čiší z článku. Macron se prostě chová jako politik, co chce vládnout světu, je velký globalista, a nezvládá vládnout vlastní zemi. V konfrontaci se žlutými vestami vypadá jako kecal a slibotechna. Myslel si, ze lidi nepotrebuje- jenom jejich prachy.

P. Lenc 3.5.2019 9:51

Tak takový blábol

tady už dlouho nebyl.Nemá cenu se rozepisovat, nejlépe do vystihl pan Derat, naprosto s ním souhlasím.

D. Švik 3.5.2019 9:20

Zrůda Macron

Macron je produktem neofašistického, globalistického multikulturalismu. Reprezentuje všechno ty nejodpornější projevy havlismu- bezpáteřnost, zkorumpovanost, aroganci, snobství. To, že si ho Žabožrouti zvolili, neznamená nic jiného, než naprostý úpadek a dekadenci tohoto národa.

Z. Rychlý 3.5.2019 9:16

Nejenže jste z lejna upletl bič, ale

ještě jste s ním zapráskal. A divíte se, že jste od howen. Úžasné !

E. Derat 3.5.2019 9:15

Ti co obhahují národní hodnoty a

státní suverenitu ČR, které pan Mařák hanlivě nazývá národovci atd., nejsou posedli Macronem. Jenom reagují na jeho utopistické vize, jak řekl trefně pan premiér Kurz. A ty jeho utopistické vize se netýkají jenom Francie, ale celé EU, tedy potažmo i ČR. A je tedy zcela legitimní, že se k nim nějak staví, a to kriticky. Pan Macron byl zvolen presidentem Francie, jako menší zlo. V prvém kole měl cca 25 %, presidentem se stal pouze proto, aby nebyla zvolena jeho protikandidátka. Jeho současné preference, tomu odpovídají. Podporují ho pouze ti co ho volili v prvém kole. Ti "národovci" nejsou posedlí ostatními presidenty ze států EU, a jejich činy či názory, které se týkají pouze vnitřních záležitostí jejich státu. Neřeší je, proč taky. Pan Macron bez jakékoliv legitimity z ostatních států EU, nikým nevolen do vrcholných orgánů, se sám pasuje do vůdčí pozice. A tomu je třeba zabránit, hned zpočátku. Protože i hloupé a nebezpečné myšlenky, utopistické vize se mnohdy chytnou. Máme s tím bohaté zkušenosti ze socialismu, a jeho pozvolnému jak píše pan Mařák níže) vytváření komunismu, k čemuž naštěstí nedošlo. Komunisté říkali, plíživá kontrarevoluce, v případě pana Macrona je snaha o plíživou federalizaci EU. Je to docela úsměvné, když poseroutka Macron nedokáže řešit problémy Francie, ale chce řešit směřování atd. EU. Bylo by to úsměvné, a také to je, ale zároveň je to nebezpečné.

S. Sidlichovsky 3.5.2019 9:46

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Přesněji bych to říct neuměl.

S. Netzer 3.5.2019 10:23

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Které jsou, konkrétně, ony "národní hodnoty" o kterých se zmiňujete v nadpisu?

Jsou to ty, které hlásají východoevropští korupčníci jako Orban, nebo polští bořitelé právního státu? Kterým žvanění o národu a křesťanství slouží pouze jako záminka k posílení osobní moci a zisku?

E. Derat 3.5.2019 10:56

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Národní či státní hodnoty si určuje každý svobodný stát podle svých tradic, priorit atd. Národní hodnotou je i to, že si každý svobodný stát určí demokraticky jaký počet a skladba cizinců může v tomto státě žít, pracovat, získat občanství atd. Těch národních hodnot je povícero, a nemá cenu abych vám je rozepisoval. Základem je ovšem svoboda a suverenita. Já neupírám právo paní Merkelové, či panu Macronovi atd, aby se řídili podle svých národních hodnot, pokud je demokraticky podporuje většina. Neupírám tedy ani názor paní Merkelové, že islám do SRN patří apod. Akorát nechci, aby nám jejich národní hodnoty podsouvali či přímo nutili. To už nám jednou nutili Němci, podruhé Rusové, a dnes se o to samé snaží Brusel, potažmo opět Německo a Francie.

S. Netzer 3.5.2019 11:19

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

"Hodnoty" jsou něco jiného než omílání propagandistických žvástů o bruselském jhu a německo-francouzském diktátu.

E. Derat 3.5.2019 11:40

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Tak to jste mi to dala, ovšem nevím co je propagandistické na tom, že je stálá snaha těchto států a nejen jich, nám nějákou formou nasáčkovat tzv. uprchlíky, které tady 80 - 90 % obyvatel nechce. Furt se kecá o nějákých tzv. evropských hodnotách, Tvarůžková se na ně ptala na ČT 24 Jourové, a ta řekla, že nikdo v Bruselu není schopen definovat co vlastně jsou. A ani ona není schopna je blíže určit. To jsou ty propagandistické žvásty Made in EU.

S. Netzer 3.5.2019 11:46

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Opravdové hodnoty nemají nic společného ani s uprchlíky, ani s "nasáčkováním".

Je očividné, že nevíte o čem píšete.

E. Derat 3.5.2019 11:57

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Žádné opravdové hodnoty univerzálně neexistují. Kromě svobody. Každý z nás má své hodnoty nastaveny jinak, a každý stát, společenství atd. také. Jistě některé se prolínají, ale to je dáno historickým vývojem. Já za hodnotu třeba považuji, že mi někdo nenastěhuje do mého domu nájemníka, kterého nechci. To dělali v padesátých-šedesátých komouši. Vy byste ho ovšem přivítala, jako Merkelová, a udělala si sním selfíčko. Vaše věc, ale netahejte do toho druhé. Ale, když je vám vše tak jasné, tak mi ty tzv. "opravdové hodnoty" specifikujte vy, když si myslíte že nevím o čem píši.

D. Bystriansky 3.5.2019 11:45

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Naší národní hodnotou jsou ty "ponožky v sandálech", jak tvrdí naši oikofobové, několikrát se pokoušeli zanést tuto jejich slabost do těch slavných EU Traktátů, ale soudruzi komisaři jsou všímaví a shledali, že z podobné záliby jsou účelově podezírané i jiné národy. Navíc to vyhodnotili jako revanšistický přežitek, neslučitelný s pravými EU hodnotami!:-)))

M. Moravcová 3.5.2019 11:03

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Každého, koho nenávidíte a kdo má jiný názor než vy, onálepkujete sprostou nadávkou. Ale ty prezidenty Polska a Maďarska volili jejich občané. Vy tak nenávidíte lidi, že je mi vás docela líto, jak mizerný máte život.

E. Derat 3.5.2019 11:45

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

Tak pan Orbán byl pokud se nepletu zvolen 3x demokraticky maďarskými voliči. Je tedy skoro stejně úspěšným politikem v Maďarsku, jako paní Merkelová v Německu. Ale, to EU nevoní, není eurohurvínek a tak je černé listině.

D. Bystriansky 3.5.2019 16:44

Re: Ti co obhahují národní hodnoty a

To by byl zázrak, kdyby jste se vy nezastala polských komunistických SB sborů přežívajících ve službě spolu s prokurátory a soudci z Jaruzelského časů. Jak to sdělil i polský premiér v EP ve svém loňském výborném vystoupení. Marxistka se nezapře a vždy se prozradí!