5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

PÁSMO GAZY: Přestaňme už s tou mediální komedií!

Svět je ohromen šesti desítkami mrtvých palestinských Arabů na hranicích Pásma Gazy a Izraele. Není ochoten vidět pravdu: že ti lidé jsou obětí provokativní a agresivní kampaně vlastního režimu. Teroristického režimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Frček 21.5.2018 8:17

Správně, nebojme se retardům říci, že píší hovadiny!!! Pryč s politickou korektností :) Dobrý článek, pane autore.

Z. Lapil 20.5.2018 8:27

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Rozhodně by se mi nelíbilo jednání, jehož předběžnou podmínkou je, že budu zahnán do moře.

Nebo máte dojem, že izraelské vyjednávače rajcuje, když vymění "území za mír" a dopadne to takhle: Od roku 2005, kdy se Izrael z Pásma Gaza jednostranně stáhl, na něj bylo palestinskými extremisty vypáleno přes jedenáct tisíc střel.

Z. Lapil 20.5.2018 8:31

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Koukám, že si reakcí zasloužíte víc.

Židé na podobnou situaci reagovali tak, že se odebrali do pustiny, kterou do té doby nikdo pořádně nechtěl, a vybudovali tam prosperující stát.

A je rozdíl mezi honem na zajíce a hlídaným plotem kolem pole plného zelných hlávek.

H. Blechova 20.5.2018 17:29

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Tak v prvni rade si nedovedu predstavit, ze bych cely zivot nic nedelala, jen vymyslela, jak se nekde odpalim, jak nekomu uskodim, jak zapalim pneumatiku, aby bylo co nejvic bordelu a abyh mohla jeste vic nerusene radit. Ze bych cely zivot vyrabela vyhradne molotovy a jine veci na ublizeni jinym. A pri tom nicnedelani bych si jeste ztezovala, ze ten, koho takto napadam, me nema rad, ze si se mnou nechce hrat a brani se. Obcany druhe az treti kategorie tak udelali z Palestincu sami Palestinci.

A pokud jde o to ostrelovani "jako zajici na honu", vy uz jste videl zajice, kterak hazi molotov, kterak utoci na cisternu, kterak striha plot na hranicich nebo jen zapaluje pneumatiky? Ja ne, dejte kdyztak foto takovych zajicu.

P. Szirotný 19.5.2018 20:54

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Nevím proč sem taháte Amíky. Letitá jednání k ničemu nevedou, protože Palestinci mají nereálné požadavky a nejsou ani jednotní. Mají své umírněné křídlo i Hamás, který je podle všech kritérií teroristickou organizací. A terorismus je zkrátka neakceptovatelný, ať jsou jeho cíle jakékoliv. Tečka.

P. Juránek 20.5.2018 0:30

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Opak je pravdou. Byli to Arabové, kdo vzniklý izraelský stát napadli při jeho vzniku, dále pak v šestideníí válce i v další. Vždy prohráli, vždy ztratili území, jak se na prohránou stranu sluší a patří. Současný stav je tedy takový, jaký si Arabové vykoledovali.

S. Rehulka 20.5.2018 8:29

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Pane Kolmane, už Vaš úvodní pojmenování Američanů ukazuje co jste zač ! Dalšího komentáře - netřeba !

H. Blechova 20.5.2018 17:21

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Tak se neboj, bez tam, postav se pred kourovou clonu a zkus si s nimi popovidat. Uvidime, jestli prezijes prvnich 15 minut toho jejich radeni - sorry, pokojneho neozbrojeneho protestu.

P. Rychetsky 19.5.2018 18:55

dobry clanek o dobrem systemu

Dekuji, pane Stejskale, za vase presne clanky.

Prijde mi to jako uplne idealni system. Hamas zaveli, teroristi vlezou na zed a Izraelci je odprasknou. Kez by se tato povinnost zucastnit se hamasnickeho happeningu rozsirila mezi vsechny treroristicke bunky sveta. Cesko by pak mohlo venovat rozsirenou platformu na tu zed, kde by se teroristi strileli. Byl by to asi nas nejlepsi prispevek svetovemu miru.

L. David 19.5.2018 12:02

Současná situace na hranicích Izraele s Gazou

se stala třídícím hlediskem k rozpoznávání toho, kdo je kdo.

Byl jsem nemile překvapen, že i takoví lidé, jako Petr Hájek a Patrick Buchman, kterých jsem si doposud vážil pro jejich úvahy na Protiproudu, právě zveřejnili plačtivé články o trpících Palestincích a o zlém Izraeli!

Skrytí antisemité možná dokážou své smýšlení dlouho skrývat, ale když jde do tuhého, projeví se.

Velmi, velmi smutné ! ! !

S. Netzer 19.5.2018 13:55

Re: Současná situace na hranicích Izraele s Gazou

"Patricka Buchmana" si může skutečně vážit jen čtenář Protiproudu.

O. Uživatel 19.5.2018 14:11

Uživatel požádal o vymazání
H. Lukešová 19.5.2018 14:17

Re: Současná situace na hranicích Izraele s Gazou

No já si sibyly absolutně nevážím, i ona omlouvá muslimský a palestinský terorismus z neomarxistických pozic, ale pravdou je, že pánové Hájek a Buchanan jsou antisemité a apologeti muslimského a palestinského terorismu, dělají ze sebe katolíky, ale zastávají stejné názory jako neomarxističtí levičáci. Před chvílí jsem články Hájka a Buchanana četla.

H. Lukešová 19.5.2018 14:15

Re: Současná situace na hranicích Izraele s Gazou

Tak jsem do Protiproudu nahlédla, přečetla jsem si odtřesné články pánů Hájka a Buchanana a je to, těžko se to dá slovy vyjádřit. Další z těch, co omlouvají muslimský a palestinský terorismus.

Útočí už na samotný vznik Státu Izrael, líčí palestinské teroristy jako "bojovníky za svobodu". Velmi mě zklamali, oba ze sebe dělají katolíky, ale zastávají stejné názory jako taková neomarxistka Tereza Spencerová a další, nebudu neomarxistům dělat reklamu.

V. Pavelka 19.5.2018 19:10

Re: Současná situace na hranicích Izraele s Gazou

Znáte nějaký muslimský stát nebo uskupení , které by žilo v míru se svými sousedy.?

H. Lukešová 19.5.2018 19:21

Re: Současná situace na hranicích Izraele s Gazou

Ne, neznám.

P. Lenc 19.5.2018 10:36

Píši to pod

článkem pana Kempa, píši to znovu.To neuvěřitelné lhaní o"zlém Izraeli" nabývá nacistických forem.A ano, když píši o fašizujících tendencích EU, vím proč.

J. Fridrich 19.5.2018 10:49

Re: Píši to pod

Souhlas. Je neuvěřitelné, co se v Evropě 73 roků po II. světové válce děje. Za této války se stali Židé cílenou skupinou k vyvraždění šíleným agresorem. Generál Dwight David Eisenhower, velitel spojeneckých vojsk nechal nahnat německé obyvatele a novináře do osvobozeného koncentráku s větou - " Aby po létech nějací darebáci neříkali, že se tato zvěrstva neděla " - ten by se nyní divil.

Odchod Židů z Evropy je pro skvělý Izrael velmi dobře, ale pro Evropu velmi zle..

P. Lenc 19.5.2018 11:03

Re: Píši to pod

Ano!

J. Chaloupka 19.5.2018 20:52

Nejen Einsenhower.

,

Z. Lapil 20.5.2018 8:19

Re: Píši to pod

Obávám se, že by se naopak vůbec nedivil.

Taky se obávám, že 70 let míru má jednu nevýhodu: už není skoro nikdo, kdo by si reálně pamatoval.

Nejsem z těch, kdo by vojenskou službu absolvoval s nadšením a už vůbec se nemám za konfliktního člověka, ale onehdy jsem zjistil, že představu, kterým koncem puška střílí, dnes u nás mají už jen fotrové nad padesát, a nějak mi to neudělalo dobře.

P. Moravčík 19.5.2018 10:34

Je len škoda,

že sa do toho ešte nevložil Barnevernet. Zhabal by priblblým palestínskym matkám deti a CK Frontex by ich doviezol do Európy. Dve muchy jednou ranou, akurát by Hamas a "ľudskoprávne" organizácie prišli o jeden propagandistický argument :-).

J. Kanioková 19.5.2018 21:07

:)))))))))))))

No, Skandinávie je dost hodně antisemitská

I. Lyčka 20.5.2018 1:29

Re: Je len škoda,

Tolik odvahy hyeny z Barnefernetu nemají. Ani jedna by se nevrátila domů, když mají v každém baráku aspoň jeden samopal.

K. Janyška 19.5.2018 9:15

Já ne. Bude to tím, že vím z kompozitivní teorie více,

než ostatní miliardy lidí... Dzp.

I. Širůček 19.5.2018 10:53

Re: Já ne. Bude to tím, že vím z kompozitivní teorie více,

Dvě lejna jsou zajisté více, nežli jedno lejno.

F. Navrátil 19.5.2018 8:59

Mediální mlýnek mele stále stejnou melodii

Mám radost z toho, že autor konečně prohlédl. Komedii předvádějí politici a prodejní mediální mágové. Občané si, jak může pan Stejskal zjistit jak z dnešní i dřívější diskuze, takové nesmysly nepřipouštějí a jednoznačně souhlasí s právem Izraele chránit si své hranice všemi prostředky. Naopak, vyčítají evropským korektním politikům, že na ochranu hranic vysloveně kašlou a vlastně podporují invazi islámských nelegálů do Evropy. A nyní vám pane Stejskal sdělím sladké tajemství: Takto se chovají politikové a média i v jiných důležitých záležitostech a proto vám doporučuji při vašich exkurzech do vnitřní politiky používat stejná kriteria hodnověrnosti!

P. Zinga 19.5.2018 8:42

Autore,

píšete také Saudští či Katarští či Iráčtí Arabové anebo jednoduše Saudové, Iráčané a Kata-sakra, jak se řekne lidem z Kataru? Katarané? Tak proč ne jednoduše Palestinci?

Jste Vy Evropský Čech?

T. Hraj 19.5.2018 10:01

Re: Autore,

Protože Palestinci neexistují (dle slov samotných palestinských arabů je to účelový konstukt). Naproti tomu palestinci jsou všichni, kdo žijí na bývalém území Palestiny, tj. i židé.

P. Zinga 19.5.2018 10:05

Re: Autore,

To je jedno, jak se jmenují: žili tam dva tisíce let.Spolu s Židy.