5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

PÁSMO GAZY: Přestaňme už s tou mediální komedií!

Svět je ohromen šesti desítkami mrtvých palestinských Arabů na hranicích Pásma Gazy a Izraele. Není ochoten vidět pravdu: že ti lidé jsou obětí provokativní a agresivní kampaně vlastního režimu. Teroristického režimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Frček 21.5.2018 8:17

Správně, nebojme se retardům říci, že píší hovadiny!!! Pryč s politickou korektností :) Dobrý článek, pane autore.

M. Prokop 20.5.2018 22:33

Re: KARMA

Karel Macháček.

K. Janyška 20.5.2018 20:48

Re: KARMA

Co je to ? Dzp.

V. Šiška 20.5.2018 17:38

Mírumilovní demonstranti?

Jsou ozbrojeni mačetami, molotovovými koktejly a praky. Křičí "zabijme všechny Židy" a snaží se proniknout na izraelské území. Stále častěji se objevuje na zápalných dracích a palestinských vlajkách hákový kříž. K tomuhle snad nemůže být žádná tolerance, alespoň u mě je nulová.

H. Blechova 20.5.2018 17:29

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Tak v prvni rade si nedovedu predstavit, ze bych cely zivot nic nedelala, jen vymyslela, jak se nekde odpalim, jak nekomu uskodim, jak zapalim pneumatiku, aby bylo co nejvic bordelu a abyh mohla jeste vic nerusene radit. Ze bych cely zivot vyrabela vyhradne molotovy a jine veci na ublizeni jinym. A pri tom nicnedelani bych si jeste ztezovala, ze ten, koho takto napadam, me nema rad, ze si se mnou nechce hrat a brani se. Obcany druhe az treti kategorie tak udelali z Palestincu sami Palestinci.

A pokud jde o to ostrelovani "jako zajici na honu", vy uz jste videl zajice, kterak hazi molotov, kterak utoci na cisternu, kterak striha plot na hranicich nebo jen zapaluje pneumatiky? Ja ne, dejte kdyztak foto takovych zajicu.

H. Blechova 20.5.2018 17:21

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Tak se neboj, bez tam, postav se pred kourovou clonu a zkus si s nimi popovidat. Uvidime, jestli prezijes prvnich 15 minut toho jejich radeni - sorry, pokojneho neozbrojeneho protestu.

A. Javůrek 20.5.2018 16:06

Re: Je to děs, ale nechápu ty NORMÁLNÍ Palestince

no, tipnu si, že i mezi palestinci se najdou slušní lidé, tací co nechtějí ten neustálý boj s Izraelem, kteří chtějí pro své děti mír a normální budoucnost. Ale ti to nahlas neřeknou, protože by skončili s kudlou v zádech ... . A nejen oni, i jejich rodiny

A. Javůrek 20.5.2018 15:52

Re: Hranice

protože marxisté, levičáci, ziskovky, Merkelová, Juncker ... EU

A. Javůrek 20.5.2018 15:47

Re:

kecy. Ti tzv.palestinci tam nikdy žádné území neměli. Byly to kočovné kmeny. A kdyby namísto kopání tunelů a vraždění raději pořádně makali, a uznali Izrael, tak dávno měli vlastní stát (po prvé), a mohli světu dokázat jak jsou šikovní. Podívej se co dokázali Izraelci vybudovat na poušti. A při vzniku Izraele těm tzv.palestincům okolní země slíbili, že je vezmou k sobě, a nevzali! Desítky let je využívají jako někoho, přes koho neustále útočí na Izrael. A také si zjisti, kolik muslimů a arabů žije v míru na území Izraele. Palestinci měli stejnou možnost

A. Javůrek 20.5.2018 15:42

KARMA

Karma

P. Grigar 20.5.2018 14:20

Tak vedení Hamásu je „připraveno zemřít...

..a to je jednoznačně pozitivní zpráva. I když termika v oblasti v tuto dobu není nic moc, pro dobré střelce s dobrým pozorovatelem a puškou DAN.338 by to nemělo na 500 metrů představovat problém. Hlavně aby ti "vedoucí mučedníci" vylezli z děr a nešli jako černí vzadu, jak je u nich zvykem. Snad by jim soudruh Uhde mohl dramaticky zarecitovat... do bitev půjde před řadami..

Bez fanatického velení Hamasu by si ti zbývající "obyčejní a vcelku slušní" Palestinci mohli dát pokoj, předpokládám...

R. Neveselý 20.5.2018 13:16

Re:

Palestinci nikdy žádné území neměli, lháři.

A vaše hraběcí rady aby byl Izrael smeten s povrchu zemského, s těma běžte do brusele. Úchyle!

P. Aron 20.5.2018 10:45

Re:

Rezoluce OSN vyzvala k vytvoření 2 států. Izrael a Palestina. Pod Osmanskou říší Palestinci také neměli svůj stát.

P. Aron 20.5.2018 10:43

Svět by měl především odsoudit Palestince

Ponoukat vlastní dítě, aby se nechalo zastřelit izraelským vojákem, to je vrchol zrůdnosti.

Video tady :

https://www.youtube.com/watch?v=JKkCgpKk4SI

J. Hrabě 20.5.2018 9:50

Odsuzujeme Palestince že jsou takoví a makoví. A v mnohém je to pravda. Ale-bylo jim ukradeno vlastní území. Křesťanská Evropa si na svém území udělala bordel(Hitler) a odskákali to Palestinci. Historii osídlení území Palestiny Židy přetrhali Římané a ne muslimové. Izrael je v tomto území cizorodý prvek a je příčinou nestability celého regionu...

J. Zajac 20.5.2018 9:39

Palestina

Palestina má od roku 1947 své území. Tak proč si svůj stát nevyhlásí? Jen 70 let kvičí. A nebo je důvodem že by chtěli izraelské území pro sebe?

J. Zajac 20.5.2018 9:17

Hranice

Saúdská Arábie chránila své hranice střelbou, Izrael chrání své hranice střelbou, proč se stejně nechová Evropa?

Z. Lapil 20.5.2018 9:08

Re: Je to děs, ale nechápu ty NORMÁLNÍ Palestince

Ale to víte, že jsou, a klidně věřím, že jich je většina. Podle mě musíte brát vedení Hamásu se stejnou opatrností, jako Stalina. Má plnou hubu keců a je nebezpečný dovnitř i navenek, takže i ti nezblblí předstírají, že zblblí jsou. Nápad: průvody na 1. máje se taky nekonaly pod dohledem bajonetů. Podobně to nejspíš bylo i v Německu za Hitlera, ale s tím nemám zkušenost ani z vyprávění zúčastněných.

Taky nezapomeňte, že koukáte z dálky a JSTE zaujatá (já taky :-)) a taky, že věci v novinách vypadají dramatičtější, než jsou.

Viz Havel: Moc bezmocných.

J. Fridrich 20.5.2018 8:50

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Ano, Kolman je idiot, nebo astronaut, který se vrátil na naši planetu z předlouhé mezihvězdné výpravy k stálici Proxima Centauri. Dejme mu čas - až se vysprchuje ( nejlépe studenou vodou hlavně na hlavu..) a pustí se do studia historie Středního východu-a nejen jeho za poslední staletí-tisíciletí, tak se snad dozví " kdo je kdo " v této části světa a kdo koho napadá a chce zničit a zahnat do moře..

Z. Lapil 20.5.2018 8:31

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Koukám, že si reakcí zasloužíte víc.

Židé na podobnou situaci reagovali tak, že se odebrali do pustiny, kterou do té doby nikdo pořádně nechtěl, a vybudovali tam prosperující stát.

A je rozdíl mezi honem na zajíce a hlídaným plotem kolem pole plného zelných hlávek.

S. Rehulka 20.5.2018 8:29

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Pane Kolmane, už Vaš úvodní pojmenování Američanů ukazuje co jste zač ! Dalšího komentáře - netřeba !

Z. Lapil 20.5.2018 8:27

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Rozhodně by se mi nelíbilo jednání, jehož předběžnou podmínkou je, že budu zahnán do moře.

Nebo máte dojem, že izraelské vyjednávače rajcuje, když vymění "území za mír" a dopadne to takhle: Od roku 2005, kdy se Izrael z Pásma Gaza jednostranně stáhl, na něj bylo palestinskými extremisty vypáleno přes jedenáct tisíc střel.

S. Rehulka 20.5.2018 8:25

Re: Je to děs, ale nechápu ty NORMÁLNÍ Palestince

Zdravím pane Volariku, tohle se stalo v sousední Indonesii, ale to je fuk ! Oni Muslimové v Indonesii a ti "palestinští" Filištíni, jsou stejná, vražedná banda fanatiků !

Snad proto, se už naši ADF (australští) vojáci učí na Military Academy "Bahasa Indonesia"- druh Malajštiny, užívaný v Indonesii !

Máme jich "za rohem" 200 milionů a z toho 90% - slimáků !

Z. Lapil 20.5.2018 8:19

Re: Píši to pod

Obávám se, že by se naopak vůbec nedivil.

Taky se obávám, že 70 let míru má jednu nevýhodu: už není skoro nikdo, kdo by si reálně pamatoval.

Nejsem z těch, kdo by vojenskou službu absolvoval s nadšením a už vůbec se nemám za konfliktního člověka, ale onehdy jsem zjistil, že představu, kterým koncem puška střílí, dnes u nás mají už jen fotrové nad padesát, a nějak mi to neudělalo dobře.

Z. Lapil 20.5.2018 8:01

Re: Autore,

Čistě jazykově: z vaší druhé věty ("všichni, kdo žijí na bývalém území... jsou palestinci") mi vyplývá, že byste stejnou úvahou odlišil Čechy národností (včetně např. Čechů z Ameriky) od čechů (s malým č) - obyvatel ČR, včetně Vietnamců, Rusů atd.

Možná je to zajímavý způsob, jak odlišit místní od přistěhovalců (němec vjel dodávkou na tržiště a zabil čtyři Němce), ale myslím, že je to nápad ve smyslu Kantorkova vtipu: "Snášet krychlová vejce pro úspory skladovacího prostoru považuji za výborný nápad, ale obávám se, že u slepic to neprojde".

Z. Lapil 20.5.2018 7:43

Re: Jak moudré je postavit hraniční zeď

Mně někdy připadá, že jste dva. Některé vaše příspěvky mám za nepříčetné plácání, některé, třeba tenhle - do kamene tesat.

Z. Lapil 20.5.2018 7:39

Re: Palestinská a muslimská verbež všeobecně

Ale no tak, o národě (a náboženství) tu nepadlo ani slovo. Každý právník by vám vysvětlil, že palestinská a islámská verbež jsou podmnožinami Palestinců a muslimů, stejně jako řekněme česká verbež je podmnožinou Čechů.

Z. Lapil 20.5.2018 7:29

Re: Pane Stejskale,

Jen taková technická poznámka: Jeruzalém stál o dost dřív, než Mohamed nadiktoval první verš koránu.

Také si nemyslím, že se najde mnoho lidí, kteří rezoluci Valného shromáždění OSN č. 181 přijatou 29. listopadu 1947 Valným shromážděním OSN a následné napadení takto vzniklého státu označí za židovské násilí.

J. Novak 20.5.2018 3:30

Re: Pane Stejskale,

Arabové jako vyznavači islámu nikdy náboženství nevyloučí, protože jim je to Koránem přímo zakázáno. O Koránu se nesmí pochybovat, vykládat jinak, než je předepsáno, opustit tuto víru je možné jenom pod trestem smrti. Je to nereformovatelné, s nemožností myšlenkového rozvoje a vývoje. Jediné možné řešení = likvidace.

I. Lyčka 20.5.2018 1:32

Re: Přes 60 mrtvých je mediální komedie?

Jedno vím jistě. Židé se už podruhé nenechají nahnat bez odporu do vyhlazovacích táborů, i kdyby se celá EU včetně vás pokakala. A já jim hodně moc fandím.