20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

PALESTINCI: Podpora Hamásu, nenávist k Izraeli

Jedním z důvodů, proč palestinští představitelé odmítají odsoudit masakr spáchaný Hamásem 7. října 2023, je to, že vědí, že mnoho Palestinců zvěrstva spáchaná tímto palestinským teroristickým hnutím schvaluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Nevrkla 11.12.2023 11:43

Myslíte, že rozhodující roli v tom hraje náboženství? Všichni muslimové tak Izrael přece nevnímají.

Pravda je, že propaganda dovede lidem vymýt mozky k nenávisti. Bylo to tak za Hitlera, Stalina, MaoCetunga, v posledních letech na Ukrajině proti Rusům. Nejen na Ukrajině.

H. Lukešová 11.12.2023 13:42

Ano. Propaganda dělá své, a změní lidi v nemyslící stroje. Dobře to píšete.

D. Laurencikova 11.12.2023 11:44

Pani Lukesova, vcera jsem videla v televizi debatu, kde byl i sef AfD, Tino Chrupalla a Michael Wolffsohn, nemecky historik a publicista. Wolffsohn se velmi vehementne a urazlive navazel do Chrupally, coz ostatne dela vlastne kazdy Zid, ktery vystupuje ve verejnem zivote. Od Knoblochove, pres Schustera a Michela Friedmanna (ten je obzvlast odpuzujici) pres toho prezivsiho holocaust a spoustu jinych az po tohoto Wolffsohna. Vsichni spini AfD, varuji pred ni a srovnavaji ji se starymi nacisty! AfD nema s nacisty pritom vubec nic spolecneho, to vidi i slepy s berlema a naopak chrani zidovsky zivot, zatimco "rudozelene parteje" a to jsou vsechny strany "Narodni fronty", importuji do zeme antisemitismus a odporuji islamizaci.... Ja toto stanovisko prominentnich Zidu ani v nejmensim nechapu a docela me to poburuje.

H. Lukešová 11.12.2023 13:40

Paní Laurenčíková, já také nechápu slepotu řady vedoucích představitelů Židů v diaspoře, že špiní skutečné spojence židovského národa a Izraele, zatímco strany národní fronty, které dotáhly islám do Německa a mnohdy velmi kritické k Izraeli, sebevražedně podporují.

Upřímně se za tyto lidi velmi stydím a jsem vděčná AfD, že i přes tuto nenávist ze strany těchto Židů, se nestali antisemity, že Židy a Izrael nadále podporují.

Takto podobně se chovají i někteří Židé v USA, kdy proti svým vlastním zájmům podporují Demokratickou stranu, která podporuje Woke ideologii, která je k Židům otevřeně nepřátelská. Škoda, škoda mluvit. Nechápu, nerozumím, velmi se stydím za tyto lidi.

D. Laurencikova 11.12.2023 14:44

Israelska společnost je rozpolcená jako všechny ostatní ... Takových tam bohužel bude asi také velká spousta. A já jsem myslela, že jenom Nemci trpí sebenenavisti.

H. Lukešová 11.12.2023 15:02

Ano je. Sebenenávist je nemoc celého Západu. Nevím o tom, že by muslimské národy nenáviděly samy sebe. Nebo že by Rusové, Číňané a Afričané (černé národy) nenáviděli sami sebe. Rusové, Afričané, Číňané a pravicoví Izraelci jsou na svůj národ hrdí, jenže celý levicový Západ, i včetně levicových Izraelců nenávidí sami sebe tolik moc. Opět tomu nerozumím a nechápu to.

Psala jste, že němečtí Zelení také vykřikovali "bombometčíku Harrisi, udělej to znovu (vybombarduj Německo"... Také hezká ukázka sebenenávistného smýšlení.

D. Laurencikova 11.12.2023 15:54

U Nemcu jsem na to zvykla. O tom prece koluje i vtip, ne? Potkaji se ctyri a jeden rika: Ja jsem Francouz. Druhy rika, ze je Brit. Treti hrde hlasi, ze je Ital a ctvrty rekne: Ja jsem Evropan! A hned je jasne, ze je to Nemec. Nemci se samou sebenenavisti touzi rozmelnit v Evrope bez hranic a narodu..... To ale diky jejich minulosti, diky tomu, ze vrazdili Zidy v tovarnach na smrt. Proc ale sami sebe nenavidi Zide..., to je mi zahadou.

Prave v televizi na Phoenixu hrima Michel Friedmann neco proti AfD a o antisemitismu. Vyzyva vetsinovou spolecnost k vetsimu angazma proti antisemitismu... Pritom je to prave Michel Fridmann (CDU), kteri haji islam kudy chodi a bojuje "proti pravici"! On dokaze byt tak strasne presvedcivy, tak fanaticky, tak kazdemu intelektualne nadrazeny! Fridmann, to je ten, ktery v minulosti pod prezdivkou "Paolo Pinkel" objednaval ukrajinske ilegalni prostitutky a koksoval o sto sest - mozna odtud ty "loznicove oci" a ta jeho nadrazenost? Kazdopadne, byt Michel Friedmamm pravicak a ne levicak (ackoliv CDU), tak si uz ani neskrtl!

H. Lukešová 11.12.2023 16:06

U levicových Židů se snad jedná o psychickou nemoc, neb si to také neumím racionálně sama vysvětlit. Na mých oblíbených izraelských nábožensko-sionistických vlasteneckých novinách (Arutz Sheva) o těchto levicových Židech tako napsali spousty článků.

Jsou to lidé, kteří zavrhli židovské dědictví, náboženství, sionismus a Tóru, a když Žid odvrhne Tóru, náboženství a sionismus nic z něho nezbude a uplatní se jen jako škůdce na levici. A škodí všude, kde může. Nejvíce Izraeli a ostatním Židům.

Já sice také neznám do hloubky judaismus, ale židovského náboženství si velmi vážím a jsem sionistka, byť nemám hluboké znalosti Tóry, ani neznám žádného významného rabína, který by mě mohl Tóře učit.

D. Laurencikova 11.12.2023 18:29

To je skoda. To by jiste bylo velmi zajimave a prinosne.

H. Lukešová 11.12.2023 18:58

Ano. Je to škoda. Z Arutz Shevy si akorát překládám některé článečky z sekce judaismus. Je to sice lepší než nic, ale přesto vyučování s rabínem to nemůže nikdy nahradit.

Jinak mám svou vesnici moc ráda, mám ráda naše obyvatele, ráda chodím do našeho oblíbeného obchůdku. Mám ke svému domovu v mé téměř rodné vesnici vztah. A k nejbližšímu rabínovi bych musela dojíždět když blízko tak do Brna či až do Prahy, a já jsem taková usedlá, nerada jezdím velké vzdálenosti. Jinak do nejbližšího města to mám 9 km, což odpovídá zhruba 15 minut autobusem, takže to je ještě pohoda.

D. Laurencikova 12.12.2023 10:11

Prave jsem se Vas chtela zeptat, jestli by nebylo mozne k tomu rabinovi nekam dojizdet. Ja bych urcite jezdila. Ja jsem zas mela z toho hruzu, zustat nekde "sedet na zadku". Kazdy jsme holt jiny. A Brno je super, tam bych jezdila velice rada. Verim, ze by to stalo za to. A vubec to neznamena, ze nejak zrazujete svoji milou vesnicku. :-)

H. Lukešová 12.12.2023 10:49

No rozhodně by to stálo za zvážení, to máte pravdu. :-)

P. Gabriel 11.12.2023 15:21

Promiňte. Termín "palestinský arab" je nesmyslný. Palestinci, jako trvale usedlé etnikum - po tisíciletí usedlé, nemají s potomky kočovných berberů - s araby etnicky zhola nic společného. Navíc 2-3 generace zpět byli vyznáním z více než 80% křesťané.

H. Lukešová 11.12.2023 15:26

To se mýlíte. Dnešní tzv. Palestinci jsou Arabové, nerozeznatelní od jiných Arabů. Není rozdíl mezi Palestincem, Syřanem, Libanoncem, Egypťanem, Saudem, jsou lidé stejného vyznání, stejných tradic a stejného jazyka.

Tuto pravdu potvrzuje i Člen výkonného výboru Organizace pro osvobození Palestiny (OOP) Zahír Músejn v rozhovoru pro nizozemský deník Trouw, v roce 1977 pravil:

„Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního ‚palestinského národa‘. Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem“.

B. Rudolf 11.12.2023 10:33

Izrael zhruba od r. 2006 používá strategii "Dahíjá". V palestinsko-izraelském konfliktu se tato strategie (zjednodušeně řečeno) projevuje tak, že IDF za každého Izraelce zavražděného Hamásem, zavraždí 20 palestinských civilistů (některé zdroje říkají, že "pouze" 10). A říkají tomu "kosení trávy".

Je to ještě složitější, ale na to zde není prostor.

V. Petr 11.12.2023 11:02

Izrael vůbec není povinen nechat zabíjet svoje lidi a je jen na něm, jak na to zabíjení odpoví!

I kdyby nebylo masakru 7.10.2023 měl by Izrael právo zaútočit na Gazu, protože absolutně není povinen nechat své lidi zabíjet palestinskými raketami!

F. Ogáv 12.12.2023 13:25

Měl byste se léčit. Je to opravdu už vážné.

V. Petr 11.12.2023 10:58

Protože existují!

Ś. Svobodová 11.12.2023 15:11

Berete to moc osobně. Pan R. si jen filozofuje. Není antisemita, prostě jen odmítá násilí na civilistech a to v jakémkoliv konfliktu. Což je sice velmi morální, ale v jakémkoliv konfliktu úplně na prd.

H. Lukešová 11.12.2023 15:19

Ano beru. Po tom, co spáchali tzv. Palestinci na Židech 7.10. považuji za naprosto hrozné a nepochopitelné, když je vůbec někdo obhajuje. Západní spojenci také nepociťovali žádnou lítost nad bombardovanými německými civilisty. Také ne každý Němec byl nacista a esesman.

V Gaze je nevinných civilistů velmi velmi málo. Drtivá většina z nich tato zvěrstva schvaluje, proto mě situace v Gaze absolutně nedojímá, je mi to jedno, Gazané mají, co chtěli. Co zaseli, to sklidili. Dobře jim tak.

K. A. 11.12.2023 10:41

Palestinci vyvolali peklo, protože nenávidí Izrael. Izrael následně reagoval vojensky na jejich útok s cílem podobným agresím předejít. Zaměňujete příčinu s následkem.

R. Meišner 11.12.2023 11:54

Rudolfe humanitární katastrofu v Gaze vyvolal Hamás, nikoliv Izrael. vy to dobře víte, a jen sprostě žvaníte. takže asi tak. 8-o

J. Jurax 11.12.2023 12:44

Chcete tím naznačit, že ještě před třemi měsíci palestinci Židy i židy a vůbec Izraelce milovali?

P. Gabriel 11.12.2023 13:10

Už jsem vám psal dříve pod jiným článkem. Jste z toho "volaký zmetený". Pletete si příčiny a následky a zapomínáte na to, že by stačilo, aby Hammás propustil zbývajících cca 160 rukojmí a může být relativní klid.

J. Farda 11.12.2023 18:01

https://zivotvcesku.cz/okno-do-historie-izrael-v-roce-1948-poprve-poznal-nenavist-a-krveproliti-ceskoslovensko-pomahalo-operaci-s-kodovym-oznacenim-di/?_zn=aWQlM0Q3NTA5NTA2MzcwODU3NjAyMzQxJTdDdCUzRDE3MDIyODI3MzkuMTYzJTdDdGUlM0QxNzAyMzE0MDQyLjY5NSU3Q2MlM0Q2QjI1MTREMTU0MzVBRURGODNGMzA1MTNBMDhDQTIwRQ%3D%3D

J. Kindl 11.12.2023 19:41

On někdo dva měsíce bombarduje Gazu. Kdo to říkal, kde jste tu pitomost vzal.

F. Ogáv 12.12.2023 12:58

Soudruhu rudolfe, přeji vám a celé vaší rodině zacházení, které praktikuje proti Židům hamás. Tzn. vaší ctěné manželce několik desítek orgasmů s palestinskými hrdiny a posléze rozpárání břicha. Vaši vnuci by mohli být upečeni v elektrické nebo i plynové pečící troubě. (to s tím plynem už je přeci vyzkoušené). Nakonec by vám mohly být uřezány genitálie a abyste si to i užil, mohli by vás palestinští přátelé ubodat k smrti. Ve vašem nebi pak budete mít k dispozici 100 panen) A aby si palestinští hrdinové přišli na své mohli by vyvraždit celé vaše příbuzenstvo. Podle toho co jste napsal je vaše IQ nižší než úřední pokojová teplota. Fuj, Chucpe.

R. Tichý 11.12.2023 7:55

Je to vztekla zver.

O. Machluf 11.12.2023 7:43

Nepřipustí.Jak Evropa, tak USA by tím přiznali, jak hluboce se celé roky mýlili.

Z. Lapil 11.12.2023 7:38

Viden, 9.12. 2023. Poblíž sv. Štěpána, asi za dvěma rohy, dění to neovlivnilo, zněla muzika a máváno palestinských vlajkami. Par set, možná tisícovka lidi, někdy po 16.hod už bylo dostatečné temno na to, abych je rasově komentoval.

Nevypadalo to nebezpečně, zpětné mám dojem, že skrz pódium a nějaký kamion to bylo trochu zabarikadovane. Určitě jsem viděl projíždět dvě policejní auta.

Nevím, co bylo předtím a potom, "šel jsem náhodou kolem". Doslova.