Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
NORSKO: Užitečná medializace
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Boublíková 13.1.2017 20:43Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Ano, a pobývají trvale v Norsku, paní Michalakova dokonce dobrovolně, tudíž je dobrovolně vydána pravomoci norských úřadů. Furt dokola. Přitom měla pět let času se vrátit do čr a žádat o vydání dětí jako ceskych občanů (i když rozvodem si situaci poněkud zkomplikovala), opravdu to nechápu. |
D. Švik 13.1.2017 20:39Paní Boublíková prosím, neztrapňujte se už. Už to začíná být celé takové...Netzerovské. |
D. Švik 13.1.2017 20:35Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Ale paní Michaláková i její děti jsou Češi, že? |
P. Boublíková 13.1.2017 20:33Re: A vy zase stojíte proti obětem norského zrůdného systému, Ale vůbec ne, mně je těch dětí hloupé paní Michalákové docela líto. |
P. Boublíková 13.1.2017 20:21Re: Samozřejmě, že leckdo ví - ex post - Presneji řečeno se v Norsku soudit, protože rozhodnutí BV soud musí projednávat automaticky. |
J. Kanioková 13.1.2017 20:17A vy zase stojíte proti obětem norského zrůdného systému,
|
P. Boublíková 13.1.2017 20:15Re: Samozřejmě, že leckdo ví - ex post - Ale vždyť to je úplně normální postup, pokud se člověk dostane do problémů v cizině - obratit se okamžitě o radu a pomoc na úřady vlastní země. Jestli to neudělala, tak je fakt hlupačka a jestli jí někdo z nasich poradil obrátit se na norský soud, tak je vina za to fiasko na něm. |
J. Kanioková 13.1.2017 20:10:))))))
|
P. Boublíková 13.1.2017 20:09Re: Není to záležitost jen Norů. No předpokládám, že se po odebrání dětí aspoň dostavila na konzulát, tak jestli jí tento nesmyslný postup s odvoláním na nějaké deklarace neporadili tam :-) Ono teda jestli je Norsko fašistický stát, jak se pořád tvrdí, tak bych na vámi uvedené dokumenty opravdu moc nespolehala :-) Co uznavam nebo neuznávám já je jaxi úplně fuk, mým názorem se norské urady skutečně neřídí :-) Diky za ryze "akademické" pobavení, když už jste zavedl řeč do oblasti těchto proklamací, ještě bych tedy zmínila, že norská strana tvrdí, že se v případě paní Michalakove důsledně řídí Úmluvou o právech dítěte - a evidentně ji chápe a interpretuje úplně jinak, než bychom očekávali. Jj, každý by měl uznat své chyby a vidět vsechny chyby tam, kde se staly :-) Jak je to s tim občanstvím jednoho z dětí po adopci si nejsem vubec jistá. Ale i kdyby byly obě stále občany čr, nemá je sem Norsko komu vydat, neboť pí. Michalakova je v Norsku a nikdo jiný o vydání dětí nepožádal. A vůbec po té ztrátě rodičovských práv pi. Michalakove, kterou schvalil norský soud, už bude jakykoliv zvrat hodně obtížný. Notabene když otci rodičovská prava zustala a ten Norsko téměř jistě neopustí. |
J. Kanioková 13.1.2017 20:09Samozřejmě, že leckdo ví - ex post - co Michaláková zvojtila a co dělat ve skutečnosti měla. To vám závidím tu vaši "jistotu".. Mám odkazy na dva texty, kde ty počátky p. M. byly jasně popsány, vysvětleny, naprosto logicky a věrohodně. Jenže jsou na jednom webu, na který se dnes nemůžu zaboha dostat. Neustále se mi tam ukazuje - Je nám líto, ale tento obsah teď není dostupný Každopádně si ale pamatuji - že p. Michaláková tomu obvinění z manželova znásilňování syna absolutně nevěřila a byla si logicky jistá, že až to bude ofic. vyvráceno, odmítnuto, že se vše vrátí do normálu. Takže o jakémkoliv přesunu neuvažovala. Dokonce poslechla a nic nezveřejňovala, když jí vyhrožovali, že by to dopadlo špatně. Kluky odebrali v 20. květen 2011, a dlouho se snažila logické reakce, jednání, protože z BV se jí to snažili takto namluvit. Na jejich doporučení se i rozvedla v naději, že to pomůže k návratu dětí. Teprve když pochopila, že je to jen jejich hnusná hra, začala se starat o větší i vzdálenější pomoc, tudíž teprve i o zveřejnění. |
J. Krásenský 13.1.2017 19:38Re: Není to záležitost jen Norů. Paní Boublíková, je přeci jedno, zda jsou jejich pasy neplatné, stále jsou občany České republiky. Stále nedokážu skousnout, že jste schopná vyjádřit takovou nehoráznost: "Jestli mela tu pitomost, že zustane za kazdou cenu v Norsku a bude bojovat jako cizinka obviněná z porušení norskych zákonů v Norsku, ze své hlavy anebo jí to nekdo chytrej poradil, netuším." To je to samé, jako byste vyčítala Židům, že včas neemigrovali z (nacistického) německa, případně, že emigrovali pouze do Československa. Snad platí deklarace lidských práv přijatá v roce 1948 a helsinská deklarace z roku 1975, snad je stále ještě uznáváte. Ty jsou přeci nad zákony zemí, které je ratifikovali, nad zákony Norska. Uznat chybu je výrazem zralosti. |
P. Boublíková 13.1.2017 19:30Re: Ano, "bezvýhradná podpora", Ale vy vytrvale motate dohromady dvě veci - Barnevernet a Michalakovou. To že je BV stát ve státě a pracuje na principu presumpce viny přece automaticky neznamená, že v Norsku nikdo netýrá děti! V případě Michalakove se odvolavat nemusel, vsechny dosavadni soudy mu daly za pravdu. Jistěže všechny ty případy, které jste posbirala a na které dáváte spoustu odkazů, navozuji představu, že vsechny děti v Norsku jsou odebrané neprávem - ale myslim si, že až taková paka ti Norové (o jejichz děti jde) fakt nejsou :-) |
J. Kanioková 13.1.2017 19:22A kdo, proboha, chce pomáhat Norsku ??? Lidi začli pomáhat, v rámci svých možností či "síly" jeho obětem ! |
P. Boublíková 13.1.2017 19:20Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Vite pendrek jsko vsichni s ještě moralizujete, panbu s nami a zlý pryč. Ano, protoze jsem taky máma, mivam empatii napriklad k tyranym detem. |
J. Kanioková 13.1.2017 19:18Jen dodatek - Maxinka byla odebraná v březnu 2015 jako 2,5 měsíční ... dodnes ji rodičům nevrátili!!! |
B. Mráz 13.1.2017 18:55Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Paní Boublíková, jste matka? Pokud ne, k této věci mlčte. Pokud ano, víte, co je to empatie? |
J. Kanioková 13.1.2017 18:34Ano, "bezvýhradná podpora", protože informace NEJSOU JEN z její strany. BV je zrůdný systém, který jedná s rodiči stylem - PRESUMPCE VINY. A za součinnosti spřátelených "expertů". Mnozí rodiče se tak stávají naprosto bezmocní! Vráťte Maxine rodičom/září - Septembrový súd potvrdil rozsudok komisie Barnevernetu z februára 2016. Maxinka má byť vrátená rodičom a Barnevernet dostal nariadenie zlučovať rodinu ... namiesto toho, aby bol Barnevernet rodine nápomocný, sa proti rozsudku opäť odvolal... Norsko, vrať nám zpět ukradené děti... Bolestivé, jak to je - to je třetí část seznamu - http://jdem.cz/cp2vg9 Děti vypověděly, že je rodiče věšeli na háky a sexuálně zneužívali - http://jordankajiraskova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=577766 |
P. Boublíková 13.1.2017 18:33Re: Není to záležitost jen Norů. Momentálně jsou už jejich pasy neplatné. Bohužel tím, že se po odebrání dětí paní Michalakova nevratila do čr (nejlepe i s manzelem ještě pred rozvodem), nežádala o vrácení dětí do ČR, čímž by obešla norskou justici a mohla se obrátit rovnou na mezinárodní soud, to celé podělala. Jestli mela tu pitomost, že zustane za kazdou cenu v Norsku a bude bojovat jako cizinka obviněná z porušení norskych zákonů v Norsku, ze své hlavy anebo jí to nekdo chytrej poradil, netuším. |
P. Boublíková 13.1.2017 18:20Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti BV působí na území Norska, je v jejich kompetenci, co s tím ne/udělají. |
D. Švik 13.1.2017 18:09Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Pokud vám ani tento případ neotevřel oči, že je Barnevernet fašistická organizace (kupčící s dětmi), která se naprosto vymkla kontrole, tak je mi vás celkem líto. |
J. Fialová 13.1.2017 17:42Není to záležitost jen Norů. Kluci mají české pasy... "Držitel českého cestovního pasu je pod ochranou České republiky." |
P. Boublíková 13.1.2017 17:15Re: Souhlas. Možná myslel soud v Haagu. |
P. Boublíková 13.1.2017 17:13Re: Zvláštní koníček Aktivity pana Zdechovskeho. |
P. Boublíková 13.1.2017 17:11Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Tak uz jsem zase tady a pořád nevim, o jaky omyl se jedná. |
P. Boublíková 13.1.2017 17:09Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti V prvním a druhem odstavci si značně odporujete. Co se týče poslední věty - nevím, nakolik Norové stojí o to, aby se v jejich zemi usazovali cizinci z východu. Připadá mi (a taky mám v tom smeru nějaké informace) že ani moc ne, a když uz se jim tam usazují, tak po nich vcelku pochopitelně vyžadují, aby respektovali norské zvyklosti. |
R. Langer 13.1.2017 17:05Re: Zvláštní koníček Když je vám to ukradené, tak co tady furt řešíte? |
J. Cervenka 13.1.2017 17:03benevolentni fasismus Norsko se Svedskem nastoupily cestu "benevolentniho fasismu" To se take ukazuje zcela jasne v pristupu k muslimum a drastickemu omezeni svobody slova. |
R. Langer 13.1.2017 17:01Re: Socialismus Tak tak, je to klasický fašismus. |
R. Morava 13.1.2017 16:00Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Tak si nepleťte pojmy (dobroser) s dojmy! Jste tak nějak dobrosersky naivní co se týče, že kdyby to bylo pro ně důležité, jistě se tam najde politická strana, která si dá do programu příslušné změny zákonů a v parlamentu je prosadí. K tomu nejlíp sedí sytý hladovému nevěří. V yemi Breivika? To jste šíleně naivní! Kdyby Vás neprávem zavřeli taky budete ráda, když se nejde nějaký dobroser, který Vás odtam dostane, i když to pro nás není vůbec důležité V jedné věci máte pravdu, Norové, si svůj politický systém kde Breivik se má lépe než leckterý pracující Čech musí napravit sami. Ale pracky pryč od našich polských a jiných občanů!!!!! |
P. Boublíková 13.1.2017 15:42Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti Vidim to jinak. To, že Norové řeší pár facek dítěti málem jako vraždu, je jejich věc. Co se děje v Norsku je jejich věc a snažit se je osvitit, případně jim pomoci, je ryzí dobroserství. Kdyby chtěli, pomohou si sami. O jakem omylu píšete níže jsem nepochopila, přečtu si později... |