29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

NORSKO: Užitečná medializace

Z Norska přišla skvělá zpráva, rodiče Natasha a Erik Olsen Myra vyhráli zpět svá dvojčata, která jim byla odebrána bezprostředně po porodu kvůli údajné mentální retardaci matky, která nikdy retardovaná nebyla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 13.1.2017 18:33

Re: Není to záležitost jen Norů.

Momentálně jsou už jejich pasy neplatné.

Bohužel tím, že se po odebrání dětí paní Michalakova nevratila do čr (nejlepe i s manzelem ještě pred rozvodem), nežádala o vrácení dětí do ČR, čímž by obešla norskou justici a mohla se obrátit rovnou na mezinárodní soud, to celé podělala.

Jestli mela tu pitomost, že zustane za kazdou cenu v Norsku a bude bojovat jako cizinka obviněná z porušení norskych zákonů v Norsku, ze své hlavy anebo jí to nekdo chytrej poradil, netuším.

J. Krásenský 13.1.2017 19:38

Re: Není to záležitost jen Norů.

Paní Boublíková, je přeci jedno, zda jsou jejich pasy neplatné, stále jsou občany České republiky. Stále nedokážu skousnout, že jste schopná vyjádřit takovou nehoráznost: "Jestli mela tu pitomost, že zustane za kazdou cenu v Norsku a bude

bojovat jako cizinka obviněná z porušení norskych zákonů v Norsku, ze

své hlavy anebo jí to nekdo chytrej poradil, netuším." To je to samé, jako byste vyčítala Židům, že včas neemigrovali z (nacistického) německa, případně, že emigrovali pouze do Československa. Snad platí deklarace lidských práv přijatá v roce 1948 a helsinská deklarace z roku 1975, snad je stále ještě uznáváte. Ty jsou přeci nad zákony zemí, které je ratifikovali, nad zákony Norska. Uznat chybu je výrazem zralosti.

P. Boublíková 13.1.2017 20:09

Re: Není to záležitost jen Norů.

No předpokládám, že se po odebrání dětí aspoň dostavila na konzulát, tak jestli jí tento nesmyslný postup s odvoláním na nějaké deklarace neporadili tam :-)

Ono teda jestli je Norsko fašistický stát, jak se pořád tvrdí, tak bych na vámi uvedené dokumenty opravdu moc nespolehala :-) Co uznavam nebo neuznávám já je jaxi úplně fuk, mým názorem se norské urady skutečně neřídí :-)

Diky za ryze "akademické" pobavení, když už jste zavedl řeč do oblasti těchto proklamací, ještě bych tedy zmínila, že norská strana tvrdí, že se v případě paní Michalakove důsledně řídí Úmluvou o právech dítěte - a evidentně ji chápe a interpretuje úplně jinak, než bychom očekávali.

Jj, každý by měl uznat své chyby a vidět vsechny chyby tam, kde se staly :-)

Jak je to s tim občanstvím jednoho z dětí po adopci si nejsem vubec jistá. Ale i kdyby byly obě stále občany čr, nemá je sem Norsko komu vydat, neboť pí. Michalakova je v Norsku a nikdo jiný o vydání dětí nepožádal. A vůbec po té ztrátě rodičovských práv pi. Michalakove, kterou schvalil norský soud, už bude jakykoliv zvrat hodně obtížný. Notabene když otci rodičovská prava zustala a ten Norsko téměř jistě neopustí.

J. Kanioková 13.1.2017 20:10

:))))))

J. Kanioková 13.1.2017 20:09

Samozřejmě, že leckdo ví - ex post -

co Michaláková zvojtila a co dělat ve skutečnosti měla. To vám závidím tu vaši "jistotu"..

Mám odkazy na dva texty, kde ty počátky p. M. byly jasně popsány, vysvětleny, naprosto logicky a věrohodně. Jenže jsou na jednom webu, na který se dnes nemůžu zaboha dostat. Neustále se mi tam ukazuje - Je nám líto, ale tento obsah teď není dostupný

Každopádně si ale pamatuji - že p. Michaláková tomu obvinění z manželova znásilňování syna absolutně nevěřila a byla si logicky jistá, že až to bude ofic. vyvráceno, odmítnuto, že se vše vrátí do normálu. Takže o jakémkoliv přesunu neuvažovala. Dokonce poslechla a nic nezveřejňovala, když jí vyhrožovali, že by to dopadlo špatně. Kluky odebrali v 20. květen 2011, a dlouho se snažila logické reakce, jednání, protože z BV se jí to snažili takto namluvit. Na jejich doporučení se i rozvedla v naději, že to pomůže k návratu dětí. Teprve když pochopila, že je to jen jejich hnusná hra, začala se starat o větší i vzdálenější pomoc, tudíž teprve i o zveřejnění.

P. Boublíková 13.1.2017 20:15

Re: Samozřejmě, že leckdo ví - ex post -

Ale vždyť to je úplně normální postup, pokud se člověk dostane do problémů v cizině - obratit se okamžitě o radu a pomoc na úřady vlastní země.

Jestli to neudělala, tak je fakt hlupačka a jestli jí někdo z nasich poradil obrátit se na norský soud, tak je vina za to fiasko na něm.

P. Boublíková 13.1.2017 20:21

Re: Samozřejmě, že leckdo ví - ex post -

Presneji řečeno se v Norsku soudit, protože rozhodnutí BV soud musí projednávat automaticky.

J. Cervenka 13.1.2017 17:03

benevolentni fasismus

Norsko se Svedskem nastoupily cestu "benevolentniho fasismu" To se take ukazuje zcela jasne v pristupu k muslimum a drastickemu omezeni svobody slova.

J. Kanioková 13.1.2017 13:47

Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

nesmyslům BV.... Děti odebírají rodičům stále, jen o tom není moc slyšet - https://www.facebook.com/JChalankova/posts/201203013617638

Pro p. Boublíkovou - každičký posun v tomto směru - za každé dítě, je boj proti šílenému systému BV, k jehož změně je nutno ho porazit u Evropského soudu, nejen u norských soudů. A k tomu, možná, doufám, brzy dojde. Případ p. Michalákové zatím NESKONČIL, a váš postoj k tomu případu je pro mě nepochopitelný.

Že je mnohé špatně i u nás, věřím, ale případ p. Michalákové "spěchá", a je potřebné ho pro(do)tlačit ke zdárnému konci. Každá akce k podpoře tohoto je vítaná, potřebná. A díky každému, kdo má ještě vůbec chuť se v této odporné "odebírací ideologii" angažovat. Ono to nepřináší nějaké obr ovace, spíš pocit marnosti..

On je ten systém tak příšerný, přestože u tamního soudu BV "prohraje", tudíž by měl okamžitě dítě vrátit rodičům, tak i po dvou létech se tak ještě nestalo. BV je stát ve státě a tamní zákonodárství umí BV "perfektně" zneužívat, zvláště další a další odvolávání se ! To není v zájmu dítěte, a prolomit to zlo znamená konec, o práci přijdou ti někteří nelidové v BV, a taky soudci, advokáti a vše co je spojeno s těmi krádežemi dětí. Porážka norského SYSTÉMU bude dobrým precedentem pro podobné případy tam i kdekoliv jinde, hl. v Anglii.

NATASHA A ERIK ZÍSKAL PÉČE O DĚTI: Bude to skvělé vrátit se domů s dvojčaty letos v létě - http://www.tv2.no/nyheter/8846262/

P. Boublíková 13.1.2017 15:10

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Pro mě je zase nepochopitelná bezvyhradna podpora pí. Michalakove, když veřejnost nezná soudní spis a informace má výhradně z její strany.

Příšernost systému je výhradně věc Norů. Kdyby to bylo pro ně důležité, jistě se tam najde politická strana, která si dá do programu příslušné změny zákonů a v parlamentu je prosadí. Řešit něco odtud nebo z evropských institucí, kdyz Norsko ani není clenem eu mi připadá nesmírně pitomé - co je komu do toho?

P. Boublíková 13.1.2017 15:15

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Koncentrat dobroserstvi :-)

M. Prokop 13.1.2017 15:25

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

To máte nějaký divný překlad slova dobroserství.

Dobroser mne chce chránit před zakouřenou hospodou, která mně nevadí a chodí do ní jen kuřáci, příkladně.

Snažit se pomoci někomu, na kom je s pomocí státní moci páchána křivda pod to fakt nespadá.

P. Boublíková 13.1.2017 15:42

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Vidim to jinak. To, že Norové řeší pár facek dítěti málem jako vraždu, je jejich věc. Co se děje v Norsku je jejich věc a snažit se je osvitit, případně jim pomoci, je ryzí dobroserství. Kdyby chtěli, pomohou si sami.

O jakem omylu píšete níže jsem nepochopila, přečtu si později...

R. Morava 13.1.2017 16:00

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Tak si nepleťte pojmy (dobroser) s dojmy! Jste tak nějak dobrosersky naivní co se týče, že kdyby to bylo pro ně důležité, jistě se tam najde politická strana, která si dá do programu příslušné změny zákonů a v parlamentu je prosadí. K tomu nejlíp sedí sytý hladovému nevěří. V yemi Breivika? To jste šíleně naivní! Kdyby Vás neprávem zavřeli taky budete ráda, když se nejde nějaký dobroser, který Vás odtam dostane, i když to pro nás není vůbec důležité

V jedné věci máte pravdu, Norové, si svůj politický systém kde Breivik se má lépe než leckterý pracující Čech musí napravit sami.

Ale pracky pryč od našich polských a jiných občanů!!!!!

P. Boublíková 13.1.2017 17:09

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

V prvním a druhem odstavci si značně odporujete.

Co se týče poslední věty - nevím, nakolik Norové stojí o to, aby se v jejich zemi usazovali cizinci z východu. Připadá mi (a taky mám v tom smeru nějaké informace) že ani moc ne, a když uz se jim tam usazují, tak po nich vcelku pochopitelně vyžadují, aby respektovali norské zvyklosti.

J. Kanioková 13.1.2017 19:22

A kdo, proboha, chce pomáhat Norsku ???

Lidi začli pomáhat, v rámci svých možností či "síly" jeho obětem !

M. Prokop 13.1.2017 15:20

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

To jste nepochybně musela být i proti "ztroskotancům a zaprodancům". :-P

Ovšem pravděpodobnější je verze klasické nechuti nebo neschopnosti přiznat omyl, navíc omyl, kterého se jiní nedopustili nebo na něj přišli dříve.

Při troše snahy nemusí být informace jen ze strany pí Michalákové, navíc i ty vypadají pravděpodobněji, než ty od Barnevernetu.

A je-li Barnevernet přistižen při stejné lumpárně opakovaně, pravděpodobnost se začíná blížit jistotě.

P. Boublíková 13.1.2017 17:11

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Tak uz jsem zase tady a pořád nevim, o jaky omyl se jedná.

B. Mráz 13.1.2017 18:55

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Paní Boublíková, jste matka? Pokud ne, k této věci mlčte. Pokud ano, víte, co je to empatie?

P. Boublíková 13.1.2017 19:20

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Vite pendrek jsko vsichni s ještě moralizujete, panbu s nami a zlý pryč.

Ano, protoze jsem taky máma, mivam empatii napriklad k tyranym detem.

M. Prokop 13.1.2017 15:23

"Řešit něco odtud nebo z evropských institucí,"

Když ona ta paní Michaláková je odtud a Norsko je členem Rady Evropy. Takže i řešení odsud má nějaký, byť ne velký vliv.

D. Švik 13.1.2017 18:09

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Pokud vám ani tento případ neotevřel oči, že je Barnevernet fašistická organizace (kupčící s dětmi), která se naprosto vymkla kontrole, tak je mi vás celkem líto.

P. Boublíková 13.1.2017 18:20

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

BV působí na území Norska, je v jejich kompetenci, co s tím ne/udělají.

D. Švik 13.1.2017 20:35

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Ale paní Michaláková i její děti jsou Češi, že?

P. Boublíková 13.1.2017 20:43

Re: Jsem nadšená z každého nového úspěchu proti

Ano, a pobývají trvale v Norsku, paní Michalakova dokonce dobrovolně, tudíž je dobrovolně vydána pravomoci norských úřadů. Furt dokola.

Přitom měla pět let času se vrátit do čr a žádat o vydání dětí jako ceskych občanů (i když rozvodem si situaci poněkud zkomplikovala), opravdu to nechápu.

J. Kanioková 13.1.2017 18:34

Ano, "bezvýhradná podpora",

protože informace NEJSOU JEN z její strany. BV je zrůdný systém, který jedná s rodiči stylem - PRESUMPCE VINY. A za součinnosti spřátelených "expertů". Mnozí rodiče se tak stávají naprosto bezmocní!

Vráťte Maxine rodičom/září - Septembrový súd potvrdil rozsudok komisie Barnevernetu z februára 2016. Maxinka má byť vrátená rodičom a Barnevernet dostal nariadenie zlučovať rodinu ... namiesto toho, aby bol Barnevernet rodine nápomocný, sa proti rozsudku opäť odvolal...

Norsko, vrať nám zpět ukradené děti... Bolestivé, jak to je - to je třetí část seznamu - http://jdem.cz/cp2vg9

Děti vypověděly, že je rodiče věšeli na háky a sexuálně zneužívali - http://jordankajiraskova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=577766

J. Kanioková 13.1.2017 19:18

Jen dodatek -

Maxinka byla odebraná v březnu 2015 jako 2,5 měsíční ... dodnes ji rodičům nevrátili!!!

P. Boublíková 13.1.2017 19:30

Re: Ano, "bezvýhradná podpora",

Ale vy vytrvale motate dohromady dvě veci - Barnevernet a Michalakovou.

To že je BV stát ve státě a pracuje na principu presumpce viny přece automaticky neznamená, že v Norsku nikdo netýrá děti! V případě Michalakove se odvolavat nemusel, vsechny dosavadni soudy mu daly za pravdu. Jistěže všechny ty případy, které jste posbirala a na které dáváte spoustu odkazů, navozuji představu, že vsechny děti v Norsku jsou odebrané neprávem - ale myslim si, že až taková paka ti Norové (o jejichz děti jde) fakt nejsou :-)

J. Kanioková 13.1.2017 20:17

A vy zase stojíte proti obětem norského zrůdného systému,

P. Boublíková 13.1.2017 20:33

Re: A vy zase stojíte proti obětem norského zrůdného systému,

Ale vůbec ne, mně je těch dětí hloupé paní Michalákové docela líto.