21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
SmokingKoala 11.1.2009 13:39

Re: perfidnost nicku " mokiemori"

:-D:-D:-D R^R^R^!!

M. 11.1.2009 13:30

Re: Media war on 'Nazi' Israel

"Israel carries out mass extermination, collective punishment, genocide, Holocaust, israeli concentration camp..."

Takže uř to začalo ?;-DV

Nebo je to jen fáma a Izrael pořád postřeluje Gazu chytrou municí, aby neublížil takzvaným nevinným takzvaným palestincům?

Ať se totiž v Levantě děje cokoli, tak problém s expanzívnímislámem lze umenšit jen Vámi zmíněnými praktikami.

Harpyje 11.1.2009 13:25

Media war on 'Nazi' Israel

A naši "obránci míru" papouškují arabskou propagandu: "Israel carries out mass extermination, collective punishment, genocide, Holocaust, israeli concentration camp..." :-(

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3653852,00.html

M. 11.1.2009 13:18

perfidnost nicku " mokiemori"

Mokiemori níže ilustruje dva z nejodpornějších triků eurohujerských muslimofilních multikultur.

1. Na racionální a očividné argumenty, proč je nejvyšší čas opustit-rozpustit-přestavět EU, odpovídá poukazem na země, nad nimiž tuzemští burani a lokajové ve své nařvanosti s oblibou ohrnují nos - nešťastnou Moldávii a Bulharsko, které je notane v EU s námi. My Češi jsme fajn, ale tahle plazení před silnějším & nařvanost na slabší, zlozvyk "kočích a služebných" (a taky policajtů, vrátných a eurohujerů) nás v dějinách stála nesčetná  utrpení. Pokud za ni, vinou takových "mokiemori", opět dostaneme do dršťky, dobře nám tak. 

2. Bagatelizace šárije coby "pružného systému" platného "jen pro muslimy". Nějak se zapomíná, že rovnost všech občanů před Zákonem, ono liberité-egalité-fraternité (nebo "all men are created equal", chcete-li) je úhelným kamenem evropské kultury a civilizace. To za ně trpěli a krváceli naši praprapradědové, pradědové a dědové - ne za zlevněné nákupy v Lidlu. Jakmile začnete s různými právy a povinnostmi pro různé skupiny občanů, nic vám nezabrání tu nějaké právo přidat, tu povinnost ubrat; pokud pak nebudou všechny skupiny extrémně tolerantní a férové vůči jiným, bude občanská válka stejně nevyhnutelná, jako pád kamene ze šikmé věže v Pise.

A šária a nic jiného kodifikuje veškerou muslimskou netoleranci a supermacismus, nerovností pohlaví počínaje, zákazem smíšených statků pokračuje a trestem smrti za odpadlictví konče. Jistě, v Británii jde jen o arbitráž v rodinných záležitostech... ale právě tahle "arbitráž" předvídatelně znemožní odchod ze sekty pochybujícím a už nyní způsobuje zesílený útlak muslimských žen .Nehledě na to, že skuytečný evropský gentleman prostě nesmí dopustit, aby na "jeho" kontinentě existovala taková zvěrstva vůči ženám, jaká jsou podle mohamedánského "práva" zcela běžná. 

Z EU je třeba vystoupit... jestliže staré země nezačnou s masovým repatriačním a deportačním programem.

SmokingKoala 11.1.2009 13:17

Re: Jaká by byla reakce Čechů na vytvoření Romské republiky?

zaplati vam tu terapii nemocenska nebo to budete muset zatahnout z vlastni kapsy ......?

SmokingKoala 11.1.2009 13:14

Re: Kdyby Izrael chtěl pásmo Gazy vyhladit,

:-D bejkovec a pamlsek to je stara skola, nácci i komanci to ovladali dokonale. a koho si predstavujes jako krotitele tech mutujicich opic, ktore sa zovu palestýncami? ahmadinerada? aby ses nesek ..... 

darny 11.1.2009 13:14

II.

Pokud se pan Mareš a pan David pokusí proti tomu cokoliv udělat, budou označeni za teroristy - a dobře americkými zbraněmi vyzbrojená romská armáda si už zjistí, kde na Moravě bydlí, a usmrtí je profesionálně mířenými leteckými údery.Opakovaně bude romská armáda provádět vražedné razie na území Moravy, případně do Německa a do Rakouska, kde se hrstky Čechů budou pokoušet organizovat proti nové středoevropské Romské republice odpor. Romská republika zahájí totální válku proti Rakousku, kde usmrtí tisíce civilistů ve snaze zlikvidovat tamější českou emigrantskou organizaci. Při jedné agresivní vojenské razii pozemními vojsky na zbytkovou Moravu se ženy a děti ukryjí v jakési škole. Pan Mareš a pan David se zoufale pokusí na postupující romské tanky z té školy vystřelit, a romská tanková brigáda školu s civilisty srovná se zemí.

Mezinárodní obhájci středoevropské Romské republiky budou zdůrazňovat, že Romská republika má právo hájit se proti českému terorismu. Činy pana Mareše a pana Davida emfaticky odsoudí mluvčí romského ministerstva obrany v Praze.

darny 11.1.2009 13:13

Jaká by byla reakce Čechů na vytvoření Romské republiky?

Pokud to přežijete, můžete mi napsat své dojmy - jaké to je, když na pokojného člověka terorističtí hajzli pálí rakety," píše mi Libor David. A Pavel Mareš dodává, že, hrůzo hrůz, Hamas si přeje likvidaci Izraele - a proto se s ním nedá vyjednávat.

Aniž bych obhajoval teroristické útoky Hamasu, jen tak mě napadlo, co by asi dělali Libor David a Pavel Mareš, kdyby mezinárodní společenství rozhodlo, že na území Čech vznikne samostatná Romská republika, kterou budou podporovat finančně Spojené státy zbraněmi a částkou 3 miliard dolarů ročně. Do oblasti bývalých Čech západní mocnosti nastěhují všechny Romy ze střední, východní i západní Evropy.Češi budou deportováni na zbytkovou Moravu (oblast kolem Vsetína), kde jich 10 milionů bude žít natlačeno v táborech bez zaměstnání a na hermeticky uzavřeném prostoru bez povolení ho opustit. Češi budou mít barevně odlišené, "druhořadé" občanské průkazy; občany prvního řádu budou výlučně Romové. Propustky z "pásma Morava" budou vydávat romské správní orgány nové středoevropské Romské republiky. Mezinárodní společenství bude ostře kritizovat český vypjatý nacionalismus a xenofobii, jak se "už začátkem roku 2009 začaly projevovat v kritických postojích vůči Evropské unii," bude zdůrazňovat zejména francouzský tisk.

R.J. 11.1.2009 13:11

Re: Izrael a jeho fašističtí soukmenovci

Patří to jinam na vlákně, nějak se to psunulo.

R.J. 11.1.2009 13:10

Re: Izrael a jeho fašističtí soukmenovci

Ovšem to "zkoumání " náboženství byla jen záminka.On je rafinovanej. 

. 11.1.2009 12:59

IRONIÍ arabsko-izraelského konfliktu

je to, že všechny snahy tento obtížný problém vyřešit, z něj činí problém neřešitelný. Židé usilují o uznání vlasti založené na biblickém nároku a o symbolický konec 2000 let trvajícího pronásledování, které vyvrcholilo holokaustem. Pro Araby a Palestince zvláště se izraelské cíle jeví jako požadavek , aby se smířili s amputací vlastního kulturního, náboženského a územního dědictví. Takto definovaný konflikt se málokdy řeší kompromisem a obyčejně končí materiálním a duchovním vyčerpáním. Nejrealističtější návrh (Clinton, Barak, Arafat) je definovat způsob koexistence. Jak k ní dospět - vyjednáváním nebo ...?

R.J. 11.1.2009 12:47

Re: Kdyby Izrael chtěl pásmo Gazy vyhladit,

No, některá zvířata po výcviku zvládají drezuru bravurně, ovšem krotitel dohlíží s bejkovcem a pamlskem. I to nejtupější zvíře rádo panáčkuje.Osvědčená methoda, tak říkajíc přímo vědecká, ovšem multikulti nekorektní, vím, ovšem to je pro ní to nejlepší vysvědčení a doporučení

SmokingKoala 11.1.2009 12:42

Re: Ještě k šaškecymu, Topolánkovi a vystoupení z EU

bohuzel mas pravdu.

Pedro 11.1.2009 12:40

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

R^. Ignorovat, protože nejhorší havárie na světě je srážka s blbcem.

R.J. 11.1.2009 12:39

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

 Pedro, já se nerozčiluji, jenom si z něj dělám legraci, to je to jediné co s ním jde, ale jinak máš pravdu , totální ignorace.

M. 11.1.2009 12:19

Ještě k šaškecymu, Topolánkovi a vystoupení z EU

Opustit EU - přesněji tu EU, kde jsou s námi dhimmi-vilájety jako Francie, Belgie nebo třeba Švédsko - je čím dál nutnější, neboť EU je nedemokratický spolek (NL, B, A: dehonestace a vyhošťování poslanců) spějící k tyranii exekutivy (B, D: svévolné rozhánění pokojných demonstrací),  lezoucí do zadnic té nejhorší islamistické svoloči (UK: plíživé zavádění šárie do občanského a rodinného práva), neschopný držet slovo (jednání starých zemí vůči novým, Pakt stability), zkorumpovaný (nadrženost "nových zemí" na fiktivní dotace) a zbabělý až hrůza (reakce "starých zemí" na události v Gaze).

Opustit tenhle cirkusový spolek (a založit, spolu s dalšími ne-dhimmizovanými zeměmi, spolek nový) se stává otázkou nejen fyzického přežití, ale i elementární hrdosti.

Je ale dobře, že tomu předsedáme. Pokud je pravda, jak jsem se dočetl níže, že šaškécy Topolánka při misi v Levantě "předběhl", měl se Topolánek zachovat jako správný šéf, vytahat toho nepovedeného francouzského seladona za ty heho odstávající uši a poučit ho o "vzácné příležitosti mlčet".

Pedro 11.1.2009 12:03

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

Kolik idiotů tady nechápe, že mokiemori jenom provokuje. Zdůrazňuje jenom jednu stránku věci (civilní oběti v řadách civilního obyvatelstva Gazy), zamlčuje (sebevražedné atentátníky opásané výbušninou v izraelských autobusech, kavárnách, diskotékách) nebo zlehčuje (rakety Hamásu "obsahují chemickou močovinu, cukr , alkohol a tuky a špetku střelného prachu, proto nejsou explozivní") ale co hlavního - vyjadřuje se maximálně sprostým způsobem ("jsem však moc rád, že tady nasírám pár lidí, vy Češi to potřebujete, jinak byste shnili ve svých duševních fekáliích" nebo "R.J. ty jsi cunt (najdi si, co to je), jedna velka, hnisajici cunt, bez vzdělání a informací ... ". S takovýmto duševním invalidou chcete diskutovat? Neoplácet mu jeho urážky, ignorovat ho, bojkotovat, nevšímat si. Takto jako on soucit pro Palestince nezíská. Je nutno ho jedině politovat. A soucit někdy pálí víc než pár facek, to mi věřte.

SmokingKoala 11.1.2009 11:55

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

to by mohl byt zajimavy experiment! ty a par rucnikaru v jedny cele .... hmm .... dobrovolne se hlasim, ze to budu pro OSN monitorovat, 24/7, peclive a bezemocyjonálne :-D:-D:-D

Glock 11.1.2009 11:54

Re: hlavně ty mírumilovné protesty

"... I wept, I wept ..."

To je masakr. :-D

SmokingKoala 11.1.2009 11:43

Re: Kdyby Izrael chtěl pásmo Gazy vyhladit,

prirodovedecka fakulta university v colchesteru provedla pred lety experiment s lidoopy v ruande. vedecti pracovnici, kteri s lidoopy leta pracovali, jim v jejich vlastnim biotopu zridili z biodreva male mestecko, skolku, kramky, misto na hrani. lidoopi byli nadmiru vdecni. hrali si, chodili do "krámku" pro banany a slunicko na to vseckno svitilo. po dvou tydnech si lidoopi vzpomneli, jakou roli jim darwin ve sve theóryji prisoudil, rozmetali mestecko pracne s revolucnim elanem vedeckymi spolupracovniky renomovane burzoazni university pro ne zbudovane a zmizeli v lese. vedecti spolupracovnici byli velmi smutni ......

R.J. 11.1.2009 11:34

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

Pedro mě chce nechat zavřít, přinejmenším. ;-D

Harpyje 11.1.2009 11:30

Myslím,

že nejsem jediná, která už nemůže vidět tu záplavu přímo obscéních obrazů utrpení žen a dětí z Gazy. Zároveň postrádám od samého začátku konfliktu záběry zraněných, nebo mrtvých "bojovníků" Hamasu. Čím to asi bude? Třeba by mi to mohl vysvětlit polyglott mokiemori, který se, podle vlastních slov, informuje v mezinárodních médiích. V této souvislosti bych ráda připomněla heslo "Green Helmet Man" a jiné produkty palestinské propagandy.

R.J. 11.1.2009 11:29

Re: Kdyby Izrael chtěl pásmo Gazy vyhladit,

To by bylo z bláta do louže, jedině mez. jednotky, ovšem s absolutními  pravomocemi, nezprznit to jako v Iráku. Civilní odborníci pomalu zavedou správu a výrobu,  kterou předají až za několik let, až doroste nezasažená generace tím náboženským fanatizmem. Pod kterým se většinou skrývá obyčejné prospěchářství, které jak známo z historie,ale i současnosti, je akorát fanatičtější, než samo náboženství. V kmenovém společenství je to však větší problém, než v normálně strukturovaných společnostech. Ani v nich to nejde tak snadno, jak víme z vlastní zkušenosti.

SmokingKoala 11.1.2009 11:27

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

aha. chapu to rozhorceni! panna krejczowska byla sovjecke vyroby, zn.: "´zestoka picza" .... no dráma ... jasne ;-D 

Pedro 11.1.2009 11:23

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

Zmlkni, hlupáku. Tady stačí jeden il-ablah (mokiemori).

SmokingKoala 11.1.2009 11:21

Re: Kdyby Izrael chtěl pásmo Gazy vyhladit,

*LOL* prebirat asi tak, jak se prebirali komanci po sametu ha ha ha .....

R.J. 11.1.2009 11:13

Re: Izraelci nemají právo zabíjet muslimské ženy a děti. Fuj !!!

Ano , Aláh tak povidala, vy mlčet, platila na mé pět manželka a dvanáct děti k tomu, vembloud jedna, on móc papala, víc než manželka, ja peníze nemít, to ne spravedlnost, pana žadna, vy rasist, vy nechtěla platila mě ten špinavá peníz, fuj, nespravedlnost, můj kamarad  mokiemori pravda haji dobřže, on pšítel palestina, on pravda, ty lež. Ty mě poslat peníz, boj draha a jedna panna nafukovací, já nečekat na raj, ja chtela panna hned. Vy poslat posledně tu krejčovska,to provokace a urážka .Tak pamatovat ty pes,poslala semtex, peníz a pannu na ten luft. A huba držet, nebo revoluce pšijít rychle k vam, psi neveřitcí.

A.S. Pergill 11.1.2009 11:12

Kdyby Izrael chtěl pásmo Gazy vyhladit,

stačily by mu dvě tři taktické jaderné hlavice. Nebo nasazení standardní munice, jakou používali Spojenci za WW2 při bombardování německých měst.

Vše by přišlo výrazně levněji než sofistikovaná ("inteligentní") munice, jejímž použitím se snaží maximálně omezit počet nezúčastněných obětí. Nicméně pokud se terorista zbaběle (po vzoru Mohameda) kryje mezi malými dětmi, tak i tahle munice nezaručí přežití těch okolo.

IMHO je třeba pásmo Gazy dobýt, obyvatele přebrat kus po kuse, příslušníky Hamásu fyzicky zlikvidovat a území dát pod vládu Fatáhu.