Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
NORSKO: Barnevernet se otřásá pod tíhou dalších skandálů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T. Halik 16.10.2019 21:35Eurohujer Zdechovský honí body na Barnevertu. Kdy napíše něco o teroru Španělsých socanů proti Kataláncům ???????? |
J. Jurax 16.10.2019 19:41Člověče, povšiml jste si podmiňovacího způsobu, jehož jsem v příspěvku byl užil? Z Vaší repliky soudím, že umíte sice číst, ale pochopení smyslu přečteného je pro Vás obtížné. Stejně jako sledování kontextu vlákna. Neboť já Vám v příspěvku, na nějž tak nesmyslně a celkem zmateně reagujete, předkládám svou domněnku, proč ve zmíněném průzkumu byli lidé spokojeni. Povšimněte si, že tím odpovídám na Váš dotaz. Pochopil? A narodil jsem se 1949, neemigroval jsem, žil jsem v tuzemsku. Jak jste na tom Vy? |
V. Pavelka 16.10.2019 19:32Státem posvěcená Mafie , pozadí Kuřimské kauzy bylo taky napojeno na skandinávii,brněnský herec Skála byl z tou dívkou ve Švédsku.Jourová by mohla konat vahou EU . Když má západ plnou hubu hodnot a hojí se na Polsku a Madarsku tak proč sakra ne Norsko,Jejich ropné fondy zacpávají hubu každému kdo je kritizuje , když nejsou v EU na ně |
V. Serba 16.10.2019 19:23Souhlas! |
V. Serba 16.10.2019 19:21Souhlasím! - A asi je třeba dodat, jak často nám tyhle skandinávské socialismy jako zářné příklady předkládá ta naše ČSSD. |
V. Serba 16.10.2019 19:12Jistěže teoretické - ideologické rozdílnosti by se našly (třeba na té Wikipedii i jinde), ovšem pravdou je také to, že praktické projevy v běžném životě lidí jsou skutečně stejné nebo přinejmenším velmi podobné. A myslím, že o to jde v první řadě - nebo snad ne? |
V. Serba 16.10.2019 19:12Jistěže teoretické - ideologické rozdílnosti by se našly (třeba na té Wikipedii i jinde), ovšem pravdou je také to, že praktické projevy v běžném životě lidí jsou skutečně stejné nebo přinejmenším velmi podobné. A myslím, že o to jde v první řadě - nebo snad ne? |
A. Alda 16.10.2019 18:07Však v Německu nebyl fašismus, ale nacionální socialismus. |
O. Uživatel 16.10.2019 17:42Uživatel požádal o vymazání |
J. Anděl 16.10.2019 17:14Ano, jsou. Autor koneckonců píše, že dlouho předtím, než se dostal k případu Michálková, se zabýval právě jimi. Statistika je ošemetná, spokojenost se hodnotí podle toho, co lidé řeknou (uvedou v dotazníku), nikoliv podle toho, co cítí. |
J. Anděl 16.10.2019 17:11Tyto ideologie ale většinou v určité fázi mají obrovskou podporu "plebsu". Protože staví na kontrastu k nějakým způsobem nenáviděnému nepříteli, s čím se v danou chvíli ten plebs resp. jeho dostatečná část dokáže ztotožnit. Jedno, zda tím nepřítelem jsou nezávislí rodiče, Židi, kapitalisti, muslimové, muži... Nejde tedy doopravdy čistě o jakousi vládu elit, odtrženou od zájmů (nebo spíš zodpovědnosti) lidí. Dělat nepřítele z imaginárních elit je riskantní, může se stát výše popisované. |
I. Mertl 16.10.2019 17:00Tak povídejte, povídejte, co jste nastudoval, rychlíku. Jsme lačni Vašich informací. |
I. Mertl 16.10.2019 16:56Člověče, kde jste vůbec žil, pokud jste se narodil před rokem řekněme 1975? Takové choulostivé otázky se tehdy prostě nekladly, jako samy o sobě podvratné. Snad rozparáděným dorostenkám po vystoupení na spartakiádě. Nebo že byste byl v opatrování někoho z komunistické věrchušky? Božíčku! Možná, že byste se měli spolu s panem Langrem a paní Kaniokovou vystěhovat do severní Koreje, svobodné Evropy je pro Vás škoda. Víte Vy vůbec, že na začátku toho ráje na zemi, v padesátých letech, onen režim rovněž odebíral děti některým "nepřátelům lidu", třeba politickým odsouzencům nebo i kulakům. Neví, jurax! |
O. Uživatel 16.10.2019 16:53Uživatel požádal o vymazání |
I. Mertl 16.10.2019 16:33Hledejte si sám, jste-li informací lačen, ne, pane Chodovský? Odkaz máte, počítač asi taky, tak do toho! |
O. Uživatel 16.10.2019 16:07Uživatel požádal o vymazání |
M. Prokop 16.10.2019 16:00Protože seveřanům socialismus nejméně vadí. Vlivem přírodních podmínek se naučili žít silně odkázáni na společenství a nepodjebávat se. Ty podmínky už nemají takový vliv a začínají být naředěni lidmi s úplně jinou mentalitou, ale ten základ v nich pořád je. Pokud to nikam neexportují, nic proti tomu. |
M. Prokop 16.10.2019 15:56Všechno jsou to socialisté. To je ten společný jmenovatel. Nemá cenu míchat dohromady jednotlivé sorty socialistů. |
J. Jurax 16.10.2019 15:36Názor pana či paní Kubů mi rozhodně nepřijde jako žvást. |
J. Jurax 16.10.2019 15:28To máte těžký. Byla-li by u nás před čtyřmi desítkami let publikován nějaký průzkum o spokojenosti lidu s životem v socialistické zemi, patrně by vyzněl zcela jednoznačně. Máme se, vedeni KSČ, úplně nejlíp a bude ještě líp! On by si každý rozmyslel se neznámému tazateli svěřit s kritikou socialismu - těch pár, co by si to trouflo by bylo smeteno jako extrémní názory zaprodancù a ztroskotanců. |
J. Jurax 16.10.2019 15:20Přesně tak! |
J. Jurax 16.10.2019 15:18Rozdíl by se vskutku našel, a nejeden. Pro začátek zkuste třeba jen Wiki a pak poučen pokračujte dál. A nenechte se jako mnozí mást podobností výsledků; cesty mohou být velmi rozličné. |
R. Langer 16.10.2019 15:13Organisace společnosti spojením hypertrofovaného odborářství se středověkým cechovním systémem = korporátní socialismus. ;-) |
R. Langer 16.10.2019 15:12Hm, tak to bych zrovna netvrdil. A ono to v Německu fungovalo docela podobně, jenom do toho ještě navíc zatáhli ty Židy. |
R. Langer 16.10.2019 15:10Kde je Severní Korea? |
R. Langer 16.10.2019 15:08V Severní Korei jsou lidé také se vším naprosto spokojeni, jenom se jich zeptejte... :-P |
R. Langer 16.10.2019 15:06Rozdíl není v ničem, a mimochodem tam spadají prakticky všechna náboženství. |
J. Tachovsky 16.10.2019 14:39Jde o obchod s detmi. Barnevert je dodava tak, ze je krade rodicum. Cely ten pestounsky byznis je soukromy a napojeny na statni dotace. Nic jineho nez spousty penez za tim neni. |
J. Kanioková 16.10.2019 14:38NEJSOU ! Jsou akorát zvyklí naprosto ctít norský režim, úředníky. komentář - Máte vůbec informace o tom, jak funguje rozhodování soudu ve věci BV? Ptal jsem se norského kamaráda, proč aspoň když soud rozhodne proti BV a ten odmítne dítě vydat, nezasáhne policie. Jen se pousmál a odpověděl: "Myslíš, že policajti nemají děti?" To není spokojenost ! To je jak u nás za "normalizace" ! |
J. Ganaur 16.10.2019 14:22Věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji.W.Ch. |