29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

NĚMECKO: Zelení ante portas

Němečtí Zelení, kteří tak vylétli ve výsledcích v nedávných eurovolbách, pohořeli už při třetích zemských volbách v posledních třech měsících (Sasko, Braniborsko a Durynsko).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 4.11.2019 21:42

Myšlenka je to dobrá, ale není cesta, jak to zařídit. Válku nikdo nechce (já taky ne) a bez válčení nelze zabránit spojení částí, které se spojit chtějí. A držet Německo pod sankcemi se neosvědčilo už po první světové. Nikdo neměl "koule" na to, vletět na ně, když začali porušovat poválečná omezení. Ani teď by neměl, kdyby někdo taková omezení vymyslel.

I. Koreň 4.11.2019 20:14

No a nic. Odpověď na odpověď na téma k přemýšlení.

J. Jurax 4.11.2019 19:19

Nikoliv klišé, nýbrž skutečnost.

J. Jurax 4.11.2019 19:17

Dobře.

Tak by tedy Německo nemělo být sjednocené ... protože když tam zblbnou, tentokrát ne do hněda, ale dozelena, tak vznikne blbost příliš mocná a bude nejen nám zase ouvej.

M. Matura 4.11.2019 17:40

Bohužel ty výživné pořady nejdou v jejich TV. Jinak si údiv mladé generace nad tím, že znak wehrmachtu (černý kříž s bílým lemováním) na historické vojenské technice patřil jejich armádě, vysvětlit nelze. :-)

P. Zinga 4.11.2019 17:25

Ricarda Lang✔@Ricarda_LangHier laden Menschen gerade ihren sexistischen Müll ab, weil sie nicht verstehen, dass es einen Zusammenhang zwischen Klimakrise, Kapitalismus und Patriarchat gibt.

Traurig und peinlich

Reakce zeleného telete na posměch po usnesení sjezdu, že" usilují o "querfeministickou klimatickou spravedlnost". "Zde právě odkládají lidé své sexistické smetí, protože nerozumí tomu, že existuje souvislost mezi mezi klimatickou krizí, kapitalismem a patriarchátem". A tenhle skot chce určovat, co se světem?

V. Novák 4.11.2019 15:56

Doufejme, že se Zelení rozhádají mezi sebou, jak bývá u ultralevých zvykem (i Piráti to už předvádějí) a začnou se potírat - třeba větrníkáři proti ochráncům ptáků, slunečníkáři proti větrníkářům,...

T. Hraj 4.11.2019 15:24

Popisujeme politickou stranu. Zobecnění (vypíchnutí základních charakterisitk) je snad na místě, ne?

Paušalizace by byla, kdybych všechny tyto chararkteristiky přisuzoval jednotlivci, na základě toho, že je členem té strany. (všechny mít nutně nemusí)

M. Prokop 4.11.2019 15:17

Jistě. Jediné nepaušalizované jsou vaše názory na IVK. :-P

Jistěže se najdou i zelení, kteří nemají radikálně levicové názory. Takovým jedincům se říká bílé vrány.

M. Prokop 4.11.2019 15:15

Vás ten IVK musí strašit i ve snu.

M. Prokop 4.11.2019 15:14

Nebylo jednotné ani za Hitlera. Žádný stát není jednotný.

V. Petr 4.11.2019 14:58

Zelená + rudá = hnědá.

Ostatně, nacisté neměli rádi průmyslovou civilizaci a Hitler potřeboval Lebensraum také proto, aby přes polovina Němců mohla pracovat v zemědělství.

A soudruh Himmler byl navíc i velký milovník zvířat a ošklivil si lov jako "barbarskou zábavu..."

V. Církva 4.11.2019 14:38

Pane Valenta, nepleťte si ekologii se stranou Zelení. To se sice může prolínat, ale osobně mám pocit že jednoznačně levicový a nezrozumový přístup Zelených jako vždy selže A to ve výsledku i v ekologii.

Ekologický přístup k životu je jistě nutný a správný. Ovšem ze Zelených zatím vylezla řepka s následkem pesticidy a trávení spodních vod, obohacení solární baroni a drancování Lithia...No a kolik CO2 už spálila cesta Gréty do Ameriky, škoda mluvit.

M. Valenta 4.11.2019 14:30

Opět ta paušalizace.

J. Schwarz 4.11.2019 14:14

Němečtí "dobrotrusové" by se měli zajímat o osud Kurdů - jak dopadne národ bez vlastního státu ve kterém tvoří většinu. Tak jak se chovají Turci v Turecku ke kurdům, tak by se měly chovat evropské národy k Turkům i dalším přistěhovalcům odmítajícím asimilaci. Protože jednou budou Němci v Německu menšinou a většina bude mít k liberalismu a "multikulti" setsakra daleko.

T. Hraj 4.11.2019 13:47

Zelení v Německu (ale často i jinde) jsou extrémní levicí, tj. ano jsou velmi rudí. Plně totiž podporují všechna možná "drastická opatření" (řečeno s Gretou T.), jejichž výsledkem (nebo přímo cílem) by byl konec kapitalismu, svobody slova, národní identity atd. Jejich pozitivní dopad na životní prostředí by byl naopak velmi diskutabilní. To že někdo říká, že zachraňuje přírodu ještě neznamená, že opravdu zachraňuje přírodu. Zelená v názvu není žádným patentem.

P. Harabaska 4.11.2019 13:37

Ja, Sie haben es geschafft. Jako Angela.

P. Harabaska 4.11.2019 13:35

A pod ní je ještě hnědá.

P. Lenc 4.11.2019 13:32

R^

M. Valenta 4.11.2019 13:30

Já netvrdím, že Zelení v Německu, ale i jinde, jsou většinově pravicoví. Ovšem dělat z nich komunisty (uvnitř rudí), a teroristy (eko) navrch, to je zobecňování zcela mimo mísu. Je to podobné tvrzení tomu, že v Bruselu je to lauter komunista.

Důraz na ekologii není žádná úchylka, ale v dnešní době nutnost. Kromě toho je dnes v nabídce dost jiných stran s tímto důrazem.

J. Kanioková 4.11.2019 13:18

R^

J. Kanioková 4.11.2019 13:18

No A ?

T. Hraj 4.11.2019 12:59

A toto má být obhajoba European Green New Deal a jejího vlajkonoše, voliče v západní části Německa?

T. Hraj 4.11.2019 12:55

Tedy, často s Vámi, pane Valento, nesouhlasím, ale většinou se s Vámi dá debatovat, protože míváte jakousi principiální intelektuální poctivost (tj. hledáte pravdu a ne výhru). Ovšem tvrdit, že zelení v Německu nejsou extrémní levicí, to jste mě zklamal.

T. Hraj 4.11.2019 12:46

Nejste k sobě příliš tvrdý? Pravda, gramatika nic moc.

I. Hendrych 4.11.2019 12:27

Ceskej malej tlučhuba.

A. Alda 4.11.2019 12:06

1. Německo prostě nesmí být jednotné.

2. Zelené je třeba potlačovat, co to jen jde.

3. Jde totiž o život.

R. Langer 4.11.2019 11:57

Ne, to je fakt. :-P

M. Valenta 4.11.2019 11:47

To je klišé živené z IVK.

M. Prokop 4.11.2019 11:19

Jo. Nejspíš si tam tu rudou, co je u Zelených pod zelenou kůrou, ještě pamatují.