3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

NĚMECKO: Němci a Evropa

Bylo v minulosti zřejmě osudem velkých evropských národů, že puzeni svou velikostí a z ní se odvíjející expanzivností opakovaně politicky destabilizovali kontinent. Destabilizaci chápu jako akt či sérii aktů, které měly za následek těžkou politickou krizi, která zpravidla přerostla ve válku za účasti několika nebo více států.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 27.1.2016 21:57

Re: Německo vždycky nějak definovalo svoje záměry

Také nechápu.

Němci mají na svém území americkou armádu (nikoliv ruskou). Možná .....

Obama je lump.

A. Samková 27.1.2016 21:48

Re: Už dlouho jsem nečetla tak skvělý článek...1*****

Autor příspěvku není známý sportovec Aleš Valenta, ale historik (Dějiny rodu Kinských). Jedná se pouze o shodu jmen.

B. Hamáček 27.1.2016 21:19

Hlubokosklon

Hlubokosklon před autorem. Jenom malá oprava : nejničivější ideologie v dějinách lidstva je bolševismus ve všech podobách , od zelených přes nacisty až k samotným bolševikům . Tato banda při zápase mezi sebou o post vládce světa zahubila stamiliony lidí během posledních 100 let !

J. Kanioková 27.1.2016 18:14

Už dlouho jsem nečetla tak skvělý článek...1*****

Jen pořád tápu.. ačkoliv si Aleše Valenty, sportovce, hodně vážím, nechce se mi věřit, že je skutečným autorem textů pod tímto jménem. Ten přehled o historii i současnoti v daném tématu, to není jen tak levou zadní. Dozvíme se někdy, jak to je ?

P. Harabaska 27.1.2016 18:07

Německo vždycky nějak definovalo svoje záměry

a cíle, které s větší či menší přesností bylo možno z projevů jeho "vůdců" odečíst. Pokud jde o vztah Německa k přívalu tzv. migrantů či uprchlíků, takový záměr a cíl nebyl zřetelně vysloven. Stále si kladu otázku, co a jaký záměr Německo resp. jeho "vůdcové" sledují, poté, co jsem v projevu jednoho z předních německých politiků zaslechl formulaci: "ti uprchlíci, které potřebujeme". Kteří jsou to ti uprchlíci, které Německo potřebuje? A k čemu Německo ty uprchlíky potřebuje? Nevěřím tomu, že by u racionálně uvažujících Němců mohl někdo brát vážně tvrzení, že tito většinou málo kvalifikovaní a industriální společností málo poznamenaní jedinci jsou zapotřebí k tomu, aby zacpali díry na německém trhu práce. K čemu pak asi mohou tito ve své podstatě udatní a bezohlední bojovníci (dnes za islám) po německé "nostrifikaci" Německu posloužit?

L. David 27.1.2016 17:04

Uctívat šílence - to je zkrátka už v německé povaze !

Kdysi jednoho šíleného Hitlera, dnes jednu šílenou krávu !!!

P. Klouda 27.1.2016 14:02

Smutně pravdivé ~

~ patrně. Škoda toho nadbytečného závěru o nejlepších úmyslech ~ ne u každého přeci jeho dobré, či dokonce báječné úmysly znamenají dojít nakonec k zarmucujícímu cíly. Jak už to "zde" dnes konkretizoval pan Václavík.

J. Mrázek 27.1.2016 12:00

Ne nadarmo je letošní rok označen...

......jako rok zlomu a chaosu. V chaosu snáz prosadíte

jediného světového "vůdce", který zajistí tvrdou rukou "pořádek"..... už

bez peněz, bez jakýchkoli informací z netu a dalších zbytečností, jako je svoboda

slova, právo na soukromí, majetek ..... Orwell byl troškař, oproti

tomuto plánovanému (a možnému) vývoji...

S. Cinkl 27.1.2016 11:54

Bravo

Vynikající článek.

Š. Hašek 27.1.2016 11:48

Re: Němci ? Ne ! Němečtí politici. A to ječtě jen někteří !

A je to tady.

Takže chudáci z východu. Ještě zbývá dodat, že nějaký čecháček nebude poučovat Kanzlerin Merkel.

Ještě si nechte narůst knírek.

Uznávám, že takto nelze vésti diskusi, ale já si nezačal.

Mimochodem, zapomněla jste český pravopis. Možná i v tom Vašem německém by můj kolega z Drážďan našel nějakou chybku.

M. Prokop 27.1.2016 11:36

Re: Kdyz je clovek blbej, tak

Kdepak, to úsloví je správné, podobně jako pojem "páchat dobro".

I u těch dětí může příliš milující matka napáchat větší škody než matka ledabylá, příliš nepečující.

V. Vaclavik 27.1.2016 11:13

Kdyz je clovek blbej, tak

tak jsou jeho umysly blbe, vedou do pekel. Ale je blbe rikat, opakovat jako papusek, ze "ty nejlepší úmysly dláždí zpravidla cestu rovnou do pekel."

Asi ty umysly nebyly nejlepsi, kdyz vedly do pekel? Snad kazdy rodic ma se svymi detmi dobre umysly - maji snad rodice vzdat vychovu svych potomku? Aby je nesmerovali do pekel?

H. Lukešová 27.1.2016 10:38

Re: Je čas na novou pořádnou válku.

Odvěký nepřítel se nikdy nevzdá! Hitler se nevzdal dobrovolně, Stalin rovněž a Mohamed už tuplem ne, muž, který vraždil, loupil, podnikal teroristické vyvražďovací nájezdy, znásilňoval, obelhával "kafíry"-"bezvěrce", a to všechno mají vyznavači Mohameda-mohamedáni povoleno. Buď zvítězíme my, nebo odvěký nepřítel celé civilizace, na čí stranu se dáme?

V. Kain 27.1.2016 10:14

Re: Ano, Němci a jejich povaha jsou destabilizačním faktorem.

Kohl pomohl té proradné falešné bábě k politické moci aby ho ona potom podtrhla.

K. Janyška 27.1.2016 9:58

Ano, Němci a jejich povaha jsou destabilizačním faktorem.

Zejména ti východní, kteří byli puštěni ze řetězu aje to tady. Železná lady před tím velmi varovala... Dzp.

S. Netzer 27.1.2016 9:43

Re: Němci ? Ne ! Němečtí politici. A to ječtě jen někteří !

Od té doby, co vám neprošel nějaký přiblblý rasistický komentář, je v Německu "tvrdá cenzura", sie armes Würstchen. :-))))

Š. Hašek 27.1.2016 9:32

Re: Němci ? Ne ! Němečtí politici. A to ječtě jen někteří !

"Když je po všem", nerozlišuje se, zda jen některý politik nebo Bürger.

Zatím vše spěje k tomu, že Němci (nikoliv pár politiků či lidí) "zas budou v čele". ROZVRATU (Evropy).

Š. Hašek 27.1.2016 9:17

Souhlas.

Dokud ovšem o tom jsou záznamy. Knihy. Archivy.

Možná, že budou nahrazeny/vymazány/přepsány.

L. Křivan 27.1.2016 9:04

Re: Je čas na novou pořádnou válku.

Válka civilizace s islamem. Už trvá 15 let a máme mnoho tisíc padlých.

P. Lenc 27.1.2016 8:22

Re: Je čas na novou pořádnou válku.

Ano, ani 21st.nebude ušetřeno.A je to blíž, než si myslíme.

L. Křivan 27.1.2016 7:07

Němci ? Ne ! Němečtí politici. A to ječtě jen někteří !

Podívejte se do německých novin na komentáře. I když jsou tvrdě cenzurované, mnoho souhlasu s Merklovou v nich nenajdete.

J. Mrázek 27.1.2016 6:15

Francouzi si sami udělali....?

Provalují se souvislosti se zbraněmi a tajnými službami v souvislosti s postřílením lidí v rockovém klubu.....psáno obráceně do www ............gro.cevadevz ...a článek o "11.září Francie". Pokud to je fakt, tak domeček z karet zvaný EU nám spadne na hlavu a bude po nadějích na lepší svět ..

P. Maleček 27.1.2016 6:02

Gaius Julius Ceasar o Germánech

Napsal: Celý jejich život – to je lov a horlivý vojenský výcvik. Odmala zvykají útrapám a hledí si otužování. Kdo zůstanou nejdéle panici, požívají mezi svými nejchvalnější pověsti. Neboť panictví – soudí Germáni – podporuje mohutný růst, zvyšuje síly, tuží svalstvo. Pozná-li kdo ženu již před svým dvacátým rokem, pokládají to za úhonu z nejhorších.

No a pak dodal: S každým se dá domluvit po dobrém, jen Germány je nutno nejdříve pořádně seřezat...., to netušil, že jednou jeho změkčilí nástupci přestanou Germány řezat a ti pak rozvrátí jeho říši.

Takže ne až od 13. století, ale už před 2000. lety Germáni destabilizovali Evropu. Což teď dokončí, když maskováno humanitou a multikulturalismem se přes islámské běžence pokouší rozvrátit a pak ovládnout celou neruskou Evropu.

Nechce-li to zbytek neruské Evropy připustit, musí se vrátit k Ceasarovým slovům a Germány řezat a řezat....

P. Dvořák 27.1.2016 1:11

Je čas na novou pořádnou válku.

Počátkem 15. stoleté husitské války, počátkem 16. století Turci u Vídně, počátkem 17. století třicetiletá válka, počátkem 18. století (1688 až 1714) konflikt téměř celoevropský, nazvaný válka francouzsko-španělská, počátkem 19. století napoleonské války, počátkem 20. století I. světová a následně jako pojistka proti lidskosti II. světová válka.

Vlastně co to je přibližně 60 000 Turků v bitvě u Moháče r. 1526 proti loňským a nepochybně i letošním hordám, které se v milionech valí do Evropy.