29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

NĚMECKO: Návrat do třicátých let?

Alternativa pro Německo (AfD) je od svého vzniku v roce 2013 terčem nenávistných útoků fanatických a stále lépe organizovaných levičáků tzv. Antify. V posledních dvou třech letech jejich agresivita a brutalita zřetelně narostla, evidentně v souvislosti s úspěchy AfD v zemských a spolkových volbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Koreň 10.1.2019 22:02

Re: Jasně, nejlepší čekat až do alelujá,

Asi jsme každý jinak trpělivý. Stalo se to v pondělí večer, na FB to bylo ještě ten večer, policie se vyjádřila hned v úterý o "předmětu" a popřela "předmět" ve středu.

Já si radši 2 dny počkám, než si udělám úsudek. A ten je v tomhle případě jasný: brát informace AfD, PL a IVK s velkou rezervou.

P. Papež 10.1.2019 21:37

Je hezké, jak provokační skupina pod názvem Netzer sleduje a komentuje kamarády z německé levice.

F. Houžňák 10.1.2019 21:28

Jasně, nejlepší čekat až do alelujá,

až to soudruzi řádně zmanipulují.

J. Kanioková 10.1.2019 21:23

Jo, a jeho komentáře nemají ani tu 0 hodnotu.

F. Houžňák 10.1.2019 21:22

No ale tyhlety typy volí

pražští voliči, že ano. Můžete mít "v záloze" koho chcete, ale musí vám ho zvolit.

F. Houžňák 10.1.2019 21:20

Ale ne, proč se omlouvat, je to skutečně otázka,

obojí se dá gramaticky zdůvodnit. To máte trošku jako větu, kterou mi před časem tady sdělil jeden z diskutérů: Mezi stromy jsem viděl datli / datly.

J. Hanzlík 10.1.2019 20:58

Historická podobnost čistě náhodná

Uvědomujeme si, že v předválečném Německu to byli nacionální socialisté, kdo zastavil komunisty? Snad si vybavíte jména jako Rosa Luxemburgová, Ernst Thälmann. Rudé nebezpečí v podobě bolševizace Německa bylo účinnou propagandistickou pákou NSDAP na cestě k úspěchu a moci. Bohužel za cenu zničení demokracie. Po sociálním úspěchu a získání dělnické třídy už nikdo nedokázal zastavit říšsko-německý projekt a zabránit světovému konfliktu.

Napadla mě v této souvislosti analogická otázka, kam dnes koho ze současných aktérů zařadit, když na jedné straně vidíme levicově-liberální politicko-migrační globalisty a kulturní anarchisty, kteří připomínají revoluční internacionalitu komunistů, a na druhé straně oponující nacionalisty, vyznávající národní stát jako základní jednotku světové spolupráce. Ti druzí jsou v propagandistické nevýhodě, kdy je globalizační aktivisté s nacistickou vehemencí označují za nacisty.

I. Koreň 10.1.2019 20:53

Re: No, že si docela odpovídají, policie v prvním prohlášení

Nic jsem nenaznačil, jen jsem doporučil srovnání informací z FAZ, AfD (PL) a IVK. Zatímco se AfD(PL) a IVK se shodují, FAZ jejich verzi explicitně zpochybňuje.

Podle FAZ mluvila policie nejprve o útoku "neznámým předmětem" na základě výpovědi samotného pana Magnitze, který ale útočníky sám neviděl a citoval řemeslníky, kteří mu pomohli. Později policie analyzovala video z kamery a použití předmětu i následné bití a kopání vyloučila. Nevím, kdo si kde co vymyslel, ale minimálně od PL a IVK bych čekal, že počkají, až informace z druhé ruky někdo nezávisle ověří. Do té doby by o nich měly mluvit jako o neověřené verzi a ne jako o faktech, natož z nich vyvozovat další závěry.

K těžkému ublížení na zdraví ale očividně došlo a doufám, že policie ty borce brzo chytne a soud je po zásluze potrestá.

J. Kanioková 10.1.2019 20:17

Ano.

J. Kanioková 10.1.2019 20:12

To není "Koletiv BSP", to je sekta

J. Kanioková 10.1.2019 20:09

Bože, vy jste neskutečně jedovatá a hloupá kráča

Z. Čábelka 10.1.2019 20:08

Re: Pro srovnání

Zaměřte se zejména do svého nitra na své tradiční germánské, sory Evropské hodnoty, hovězí Netzer!

J. Kouřil 10.1.2019 19:59

Co se divíte

Od Němců nikdy nepřišlo nic dobrého, Obohatili Evropu o 1. a 2. světovou válku a teď o islámské migranty a Evropskou unii. S ohledem na historické zkušenosti by neměli mít vlastní vládu, ale mělo by to být mezinárodně spravované území tak, jako to bylo po WWII.

Byla velká chyba, kterou už asi nikdo nenapraví, dát jim zase právo rozhodovat o sobě. Nakonec zase rozhodují o celé Evropě i o nás, výnosné kolonii a nic proti nim nezmůžeme.

J. Kanioková 10.1.2019 19:50

Souhlas

J. Kanioková 10.1.2019 19:48

Re: Stejně je obdivuhodné,

Historik Aleš Valenta zná německou situaci velmi dobře, napsal knihu - Německo: mýtus a realita.

Z. Čábelka 10.1.2019 19:18

Re: Nechutní Zelení

Ano, ta se stále ještě tou zneužitou mocí a ztrátou demokratického Německa baví. K tomu má tu drzost druhé moralizovat s tradicí germánské grácie. :o))))

Z. Čábelka 10.1.2019 18:58

Re: Záměrná dezinterpretace

Souško, na tuto s láskou povýšeně pronesenou demagogickou slovní nehoráznost i zde platí rovnice: včera fašismus dnes Antifa. Pýcha falešně moralizujícího naboba předchází jeho pádu.

Z. Čábelka 10.1.2019 18:44

Re: Antifa = SA

Piráti ve vedení Magistrátu to je skutečně tragédie. Přesto si dovoluji upozornit na skutečnost, jak tato magistrátní koalice vznikla. Vítězem voleb v Praze byla ODS přesto byla odstavena jednak pochybnými alternativními odpadlíky (Pospíšil, Čižinský) ale hlavně úplně neznámými kolaboranty Hřib. Zde se potvrdilo to, proč krypto komunistou Zemanem a StBákem Babišem bylo rozmláceno zavedené politické spektrum. Dnes je již jasné, proč Topolánek vyběhl s Pospíšilem. Stát je nepochybně ovládán šíbry, kteří předem mají v záloze finančně připravené alternativy neznámých politických útvarů typu bolševických anarchistů - Zelení / Piráty a komunistů - ČSSD / ANO. Pravice již vlastně neexistuje. Voličům se dnes a deset let zpět o skutečných zájmech nových stran už jen otevřeně lže. Vy už víte, koho budete volit do EU? Já ne! Náhoda to není ale svinstvo ano!

V. Kain 10.1.2019 18:03

Re: Antifa = SA

Piráti zblbli Pražany a Babiš venkov.Jsou zhruba stejní akorát s Babišem do pekel půjdeme pomaleji.

V. Kain 10.1.2019 18:00

Re: Ono je to jinak.

To byste viděl jak by proti těm oddílům vystoupila ozbrojená moc s požehnáním vlády.Je to všechno práce neomarxistky Merkelové která celou dobu co se vetřela do politiky,tak usilovně pracovala na programu který měla prosadit.Vždyť i Helmuta Kohla podvedla ta driáčnice.Když vidím tu dederonku v těch jejích kalhotách (ta snad skládala i svazácký slib v gatích)tak je mi zle.Něco tak odporného si většina poctivých němců nazasloužila.

Z. Čábelka 10.1.2019 17:58

Re: S pytly nebo s pytli?

Otázka to samozřejmě žádná není. Omlouvám se.

O. Uživatel 10.1.2019 17:31

Uživatel požádal o vymazání
S. Netzer 10.1.2019 17:22

Re: Ono je to jinak.

A jako následovnice Ernsta Röhma by je mohla vést lesba Weidel. :-P

V. Petr 10.1.2019 17:17

Máte pravdu, ALE komunističtí levičáci začali mlátit

posluchače projevů VŠECH nekomunistických stran, nejen nacistů. NSDAP nejenže odpověděla, ale někde přešla i do protiútoku.

Nicméně, vlastní paramilitantní oddíly měly ji jiné tehdejší politické strany!

V. Petr 10.1.2019 17:12

Vždyť je to PRAVDA!

Policie Výmarské republiky nebyla schopna/ochotna chránit shromážnění jakékoliv politické strany (NEJEN NSDAP) před útoku komunistických bojůvek Rotfront (vedených soudruhem Thalmannem). Dokonce raději shromáždění nekomunistických stran zakazovala, prý by mohla vést k "narušení pořádku."

No a NSDAP si na obranu svých shromáždění zřídila SA, díky které se mohla odvážit i do komunisty ovládaných oblastí.

A když už tu SA jednou měla, začala ji používat nejen k obraně, ale i k útoku...

Obětí vzájemných bojů SA a Rotfront byly minimálně desítky, myslím ZABITÝCH!

V. Petr 10.1.2019 17:05

Ono je to jinak.

AfD nezbude, než si vybudovat VLASTNÍ PARAMILITANTNÍ ODDÍLY, tak jako si NSDAP zřídila SA na obranu peroti komunistickíé Rotfront....

K. Janyška 10.1.2019 16:31

Bylo by ale dobré také pořádně prozkoumat program Afd.

Němci jsou Němci. Někteří jsou tam všichni stejní, jak se říkává... Dzp.

K. Janyška 10.1.2019 16:29

Re: Zkoumat program AfD by dobré bylo,

Je to jen pro velmi inteligentní a vzdělané. To uznávám... Dzp.

J. Hajský 10.1.2019 15:23

Re: Antifa = SA

Kam jste se poděli pravicoví Pražáci, že jste si zvolili Piráta za primátora? Piráti odjakživa patřili pověsit na ráhna

R. Langer 10.1.2019 15:21

Re: prostitut z Institutu, nebo jenom hlupák?

No, ukažte mi ty kamerové záběry, prosím, rád bych je viděl...