19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fleischer 26.10.2007 6:42

Re: obávámse, že

Odpovězte mi prosím dle pravdy na jednoduchou otázku: Chtěl byste mít ve své obci, ve své mětské části, tedy v bezprostřední blízkosti Vašeho bydliště uložiště jaderného odpadu?

honzak 26.10.2007 6:50

Re: Re: obávámse, že

S největší radostí! Tak sledované a čisté ovzduší jinde nebude. Jako brzký důchodce bych se snažil tam najít zaměstnání na částečný úvazek.

Zvýšená doprava při výstavbě MĚ nerozhází, kolem baráku mi jezdí provoz po II/115 včetně masívní nákladní dopravy z Černošické betonárky a zavážení Řevnické skládky. Bláznivé melounisty, kteří by se přivazovali k vratům objektu bych si chodil fotit.

Pane, jděte se se svým předpos/raným strachem vycpat. Jste primitivní strašpytel, zmasírovaný melounistickou propagandou. To opravdu věříte, že ve skladišti jaderného odpadu (malé je provozované léta ve chodbách v Srbsku, cca 15 km od mého baráku) dojde k nehodě jakou bylo zahoření grafitem moderovaného reaktoru RBMK?

Charlie 26.10.2007 9:04

Re: Re: Re: obávámse, že

R^R^R^

Novák 26.10.2007 10:01

Re: Re: Re: obávámse, že

R^R^R^R^R^R^ Mohu jenom tleskat, máte úplnou pravdu. Ale říkejte to těm, co mají místo hlavy meloun a v hlavě tím pádem místo mozku vodu. :-D

Jura Jurax 26.10.2007 10:46

Re: Re: Re: obávámse, že

R^R^R^

MeKu 26.10.2007 10:55

Re: Re: Re: obávámse, že

Máte pravdu, ale kdyby všechny ostatní argumenty padly, tak si nějaký zelený pitomec vzpomene na Oklo a vytvoří teorii samospuštění termojaderné reakce v úložišti doloženou sqělými grafy a obrázky. Výpočty raději ne. Odhaduji vznik této teorie v melouních hlavách tak na 1000:1 (a to se držím hodně při zemi) pokud se tak již nestalo.

roddie 26.10.2007 16:34

Re: Re: Re: obávámse, že

;-D;-D;-) přesně

PP 26.10.2007 7:15

Re: Re: obávámse, že

Klidně. proč ne?

Rozhodně by hyzdilo krajinumnohem míň než další obchoďák.

zk 26.10.2007 7:42

Re: Re: obávámse, že

Chtěl byste mít ve své obci 100 větrných elektráren? Nebo co takhle elektrárnu, která by se "živila" spalováním biomasy? Lepší? Tak to já bych raději to jaderné úložiště, které nevypadá jako skládka komunálního odpadu, jak si asi Vy představujete!!

k 26.10.2007 7:59

Re: Re: obávámse, že

jako starosta obce bych o to extrémně silně usiloval :-D 

představa, že dostanu dotace na rozvoj obce, postavím ji na nohy, kvůli něčemu, co se má postavit po roce 2050 a s80% pravděpodobností to nikdo nebude potřebovat - úžasné. Teoreticky i experimentálně je ověřena možnost spalovat "jaderný odpad" . poloprovoz se nestaví, protože není dost "jaderného odpadu" (snad po roce 2030). Takže s velkou pravděpodobností bude veškerý jaderný odpad z temelína (pokud se tam postaví  pátý reaktor na spalování) o objemu 1 decimetr kubický !!!!

a vrátím li se k vaší otázce - mnohem raději než mít za barákem úložiště popílku z elektrárny.

Haui1 26.10.2007 8:10

Re: Re: obávámse, že

ANO. Beru všemi jedenadvaceti :o) Určitě lepší moderní a podzemní skládka jaderného odpadu než velkovepřín, celulózka nebo uhelná elektrárna. Jednou za měsíc tam přijede vlak a je klid. Žádné komíny, prach, smrad. A třeba i pár pracovních míst, jak říká Honzak (?), pro prduchy.

A.S. Pergill 26.10.2007 8:12

Vážení nadšenci pro jaderný odpad

Uvědomte si laskavě, že kolem toho úložiště bude muset být provoz srovnatelný s vojenským prostorem nebo hraničním pásmem (za minulého režimu). Starostu obce, který by něco takového povolil, by občané nejspíš namazali dehtem a vyváleli v peří (pokud ne rovnou něco horšího), protože část domů by šla do planýrky (aby byl v okolí přehled), a zbylí místní by museli být prověřeni do x-tého kolena (a někteří by skončili nuceným vystěhováním bez udání bližšího důvodu). A pozvat si někoho na návštěvu - jo, ale až po jeho bezpečnostním prověření, které se může táhnout měsíce. Podnikání v místě? - Zlatý voči!

PP 26.10.2007 8:26

Re: Vážení nadšenci pro jaderný odpad

TOHLE myslíte vážně nebo jen strašíte děti?

Český Honza 26.10.2007 8:33

Re: Vážení nadšenci pro jaderný odpad

 a vtom jste se probudil a měl jste ruku v nočníku........;-D.  Musím se přidat na stranu těch, kteří by raději měli úložiště jaderného odpadu  za domem, které bude dobře zabezpečeno, než 25 větrných elektráren, které tam chtěla postavit firma bez ohledu na to, že to u nás nefouká. Co se týká bezpečnostních opatření, tak by byla podstatně méně dramatičtější  než při návštěvě prezidena USA v Praze !!!

Schumacher 26.10.2007 15:10

bez ohledu na to, že to u nás nefouká....

"Poslechnou, Kohn, jdou řeči, že  stavěj větrnou elektrárnu." Richtig, Roubitschek, stavím." "Ale vždyť tam kde stavějí, skoro nefouká !" " Poslechnou, Roubitschek, chtěj obchodovat s větrem nebo s dotovanou elektřinou ?"

Jirka 26.10.2007 8:45

Re: Vážení nadšenci pro jaderný odpad

A všichni z tý bohem zapomenutý krajiny by museli nosit na prsou a na zádech velkej žlutej kosočtverec a na veřejný záchodky by směli jen v doprovodu nekontaminované osoby a nedali by jim rybářskej lístek, ani tramvajenku, či průkazku do knihovny a veliký posměch ze všech stran by slyšeli a i ta zvířátka by se jim z cesty klidila a nakonec by je všecny zašily do prasečí kůže nohama k Mecce.

Amen.

honzak 26.10.2007 8:45

Re: Vážení nadšenci pro jaderný odpad

buď jsi nepolknul ten pravidelný prášek, nebo bylo v televizi sfi-fi druhé jakosti.

Homolka tobolka 26.10.2007 10:04

Re: Vážení nadšenci pro jaderný odpad

kolem toho úložiště bude muset být provoz srovnatelný s vojenským prostorem nebo hraničním pásmem (za minulého režimu).

Kolem atomky je taky takový režim?

Jura Jurax 26.10.2007 10:50

Re: Vážení nadšenci pro jaderný odpad

Ježíšikriste, do čehos to dušu dal ... nesmíte věřit béčkovým hororům, co dávají na Nově nebo Primě před půlnocí pro diváky zblblé Vyvolenými Vyhulenci ...

Hmmmm 26.10.2007 8:56

Obávámse, že

Ja bych to taky bral. Tak hlidane misto na zemi asi nikde jinde nebude a zaznamenavat se tam bude i kazdy vas prd. Navic ten odpad se tam nebude vozit v igelitovych taskach, ale v poradnych kontejnerech.

Mleziva 26.10.2007 17:09

Re: Re: obávámse, že

A co je špatného na úložišti jaderného odpadu?

Petr P. 26.10.2007 22:04

Re: Re: Re: obávámse, že

To si děláte srandu ne ? V tom úložišti mají být uložené radioaktivní látky, které budou nebezpečné sto tisíc let. Kdo to úložište bude monitorovat ? Když naše civilizace už neví co se dělo před dvěma tisíci lety. Tím sezabývají archeologové. Naštěstí nám předešlé civilizace nenechaly takové nebezpečné svinstvo, jaké se snažíme předat my budoucím civilizacím.

i.h. 26.10.2007 3:48

Strana zelenych v Nemecku

byla zalozena jako filialka komunisticke partaje. Hosi to proste dostali jako "konkretni ukol", aby vyuzili trendu k ochrane prirody. VSICHNI zakladaci (Trittin atd.) byli u nejake z odnozi DKP neboli (zapado)Nemecke komunisticke strany.

Charlie 26.10.2007 9:08

Re: Strana zelenych v Nemecku

To je pravda. Sám jsem ty hajzly  zažil na universtě ve Frankfurtu. Marxisti, leniisti, trozkisti, maoisti,anarchisti ,zelení,...

Jura Jurax 26.10.2007 10:53

Re: Re: Strana zelenych v Nemecku

No jo, blbečkové, nezažili budování socialismu a samotný socialismus na vlastní kůži - to by je to hned přešlo (tak nejpozději po roce někde na uranu, v dolech, na Mírově ...)

Hanák 26.10.2007 12:27

Re: Strana zelenych v Nemecku

Zcela souhlasím ohledně termínu "filiálky partaje". Ti původní němečtí zelení totiž také byli placení (nebo finančně podporování, jak chcete) dederáckou STASI a tudíž i KGB v době boje za mír proti raketám s atomovou náloží (ale jen těm západním, a ne těm, které jím měly padat na hlavu) v době debat o t.zv. Doppelbeschussu. A shodou okolností, to také byl ten poslední hřebík do rakve věčného SSSR, a tudíž i DDR a ČSSR. Teprve později se obrátili proti jaderným elektrárnám. Ovšem to bylo málo, tak si přibrali ochranu přírody a také spravedlivost pro lidstvo - postupně se stali experti na všechno.

Podobný vývoj a styl jsem jako mladý svazák mohl pozorovat u naších komunistů ke konci 40. a v 50. letech. Takže srovnání bolševiků a dnešních zelených kdekoliv na světě je pro mne faktem.

bruner 26.10.2007 2:46

kladu si stále otázku

proč má být Energie ve všech oblastech využívána inteligentněji a úsporněji. Jediný důvod je, aby nám déle vydržela neboť nejúspornější využití je žádné využití.

Trotl 26.10.2007 0:29

Já bych se s tím moc nemazlil.

Prostě bych od zelených převzal pevné termíny o uzavření. Ani o den dýl. Nechal bych v médiích proběhnout oslavné ódy na vítězství zelených a přesně ve smluvený termín bych otočil vypínačem.......A budiž světlo.... je tma jak v prde.... Asi tak.

kdokoli 26.10.2007 7:15

Re: Já bych se s tím moc nemazlil.

Moje řeč ;-). Pokaždé když si němečtí kolegové stěžují na Atomaussteig, tak jim říkám: Berte to pozitivně, buďte vstřícní a zelení, odstavte všechny jaderky hned zítra. Do týdne máte nové volby, za čtrnáct dní novou vládu, za tři neděle můžete stavět. Ale oni jsou hrozně korektní a nechtěj ;-).

Novák 26.10.2007 10:07

Re: Re: Já bych se s tím moc nemazlil.

:-D:-D:-D:-D:-D:-DR^R^R^R^R^R^ Jsem pro, to je nejrychlejší řešení "Zeleného problému", budu se bavit pohledem na Bursíkův barák osvětlený svíčkami. A co na to asi řekna Káča JauJau... :-D:-D:-D:-D:-D