1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

NĚMECKO: Angelchen

Události z Chemnitz (Saská Kamenice), bývalého Karl-Marx-Stadtu, jsou dnes již notoricky známy a když si kdokoli pročte servery velkých německých deníků a podívá se na veřejnoprávní TV v Německu i u nás, pak je zřejmé, že reportování například ČT24 je rozhodně zkreslující, neobjektivní a nahrávající na to, že divák má mít dojem, že demonstrují především náckové anebo jiné extrémní pravicové síly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 1.9.2018 12:49

Re: Takové nepokoje

Naja, Osis jsou untermenschové, frštíte? Aber co je pak Geli Merkel ... :-(

H. Lukešová 1.9.2018 14:11

Re: Takové nepokoje

Cokoliv od Německa na východ je přece "Západní Asie"...je zajímavé, že se na Východoevropany dívají Němci jako na hnus a svinstvo, zatímco skutečné primitivy a zločince, muslimy, ty Němci obhajují. Ale každému co jeho jest...Chtějí mít Němci Germanistán, ať ho mají, ale my Čechystán nechceme.

J. Kanioková 1.9.2018 18:21

Tyhle články bez diskuse pod nimi,

to je fakt ukázka objektivity.

J. Jurax 1.9.2018 21:10

No jo, a neplatil nakonec ty moslemínské parchanty sám Putin, aby někoho zapíchli? Když ty protesty proti vraždě jsou darem z nebes pro Kreml a jeho ambice oslabit co nejvíc EU a Německo?

A podle Vás protesty proti vraždě vskutku oslabují Německo, potažmo EU?

Š. Hašek 2.9.2018 21:37

Re: Takové nepokoje

Dneska nebyly v Bille karlovarský knedle. Sakra!

Že by Putin/Kreml hybridoval i v naší Bille???

M. Šejna 1.9.2018 10:09

pan Holásek nepochopil

a nechápe to ani mnoho místních dikutujících.

Pobouření nad událostmi v Chemnitzu bylo nikoli nad demonstracemi lidí, kteří protestovali proti zločinnosti imigrantů, ale nad pokusy o veřejný lynč cizinců.

S. Netzer 1.9.2018 10:30

Re: pan Holásek nepochopil

Pochopit to nechce, protože s tou lůzou sympatizuje.

J. Kombercová 1.9.2018 10:32

Re: pan Holásek nepochopil

Nelžete si do kapsy, oba.

M. Šejna 1.9.2018 10:50

paní Netzer

pana Holáska bych mohl podezírat z čehokoli, ale rozhodně ne ze sympatiím k holohlavých nacionálních socialistům.

Takže já ho spíš podezírám z nepochopení situace.

S. Netzer 1.9.2018 10:57

Re: paní Netzer

V tom se určitě neshodneme.

Mně stačí Holáskův slovník a jeho argumenty, abych si z nich odvodila pro kterou stranu bije jeho srdce.

P. Han 1.9.2018 11:27

Re: paní Netzer

Ano. Jiní se soustředí spíš na fakta.

P. Harabaska 1.9.2018 11:42

Re: pan Holásek nepochopil

Chtěla jste říct slovy paní Barley-Ječmenové pöbelnder Mob. Vida, jak nám ta angličtina proniká i do té němčiny. A to v Německu před časem vadila i taková slova jako Fotografie a muselo se říkat Lichtbild a odtud další odvozeniny. Můj otec měl například v tzv. Kennkartě napsáno jako povolání Lichtbildmacher.

S. Netzer 1.9.2018 12:12

Re: pan Holásek nepochopil

Pochází z latiny.

P. Han 1.9.2018 18:59

Re: pan Holásek nepochopil

Co pochází z latiny? Lichtbildmacher? Fotografie pochází z řečtiny.

M. Vaněček 1.9.2018 11:44

Re: pan Holásek nepochopil

Kdysi mě v Mnichově honila taková holohlavá partička. Nejsem zrovna árijského typu, takže když jsem vyšel z turecké čtvrti a asi jsem se na hochy netvářil bezbarvě a loajálně, chtěli mi cosi vysvětlovat ručně. Naštěstí se jim v těch jejich bagančatech blbě utíkalo. Přál bych podobný zážitek všem, komu názory pana Holáska tak konvenují.

V. Čermák 1.9.2018 12:03

Re: pan Holásek nepochopil

Tak Lůza, jsou ti demonstranti? To si ani komouši nedovolili, říkali jim Kriminální živly...

P. Han 1.9.2018 10:39

Re: pan Holásek nepochopil

No hlavně když se nikdo nepobuřuje nad těmi "cizinci", kteří za řevu Allahu Akbar napadají místní obyvatele. To by bylo krajně politicky nekorektní.

M. Šejna 1.9.2018 10:47

pane Hane

já osobně jsem pobouřen jakýmkoli hromadným násilím vůči komukoli.

Pokud se Vy k tomuto problému stavíte stylem "a vy zas bijete černochy", tak jste na cestě do pekel.

P. Han 1.9.2018 10:54

Re: pane Hane

Vy jste někde vyčetl, že se k tomu tak stavím, nebo si jako obvykle pletete pojmy a dojmy? A zamyslel jste se nad tím, co ony bouře vyvolalo, nebo si pletete i příčinu a následek?

J. Kombercová 1.9.2018 11:03

Re: pane Hane

Ten ubodaný Němec polokubánského původu, to byla banální vražda, kdežto zlomený nos jednoho Syřana krutý, nenávistný útok rasistických nácků. Nechci omlouvat to, že několik zbylo jednoho, to je taková cikánská férovka, ale zamlouvání podstaty, jak jste napsal, je ubohé... tyhle argumenty, že všichni zúčastnění v demonstracích jsou náckové, stojí na lži, a ta má krátké nohy.

P. Harabaska 1.9.2018 11:48

Re: pane Hane

Ministryně justice za SPD Barley(ová) k demonstracím v Saské Kamenici prohlásila, že došlo k hlubokému odcizení lidu. Spíše se ale odcizila berlínská vláda lidu nežli lid té vládě. A pokud ano, je tím vinna ta vláda, protože zájmy toho lidu jsou jí cizí.

J. Kombercová 1.9.2018 13:28

Re: pane Hane

Ano, také to tak vidím.

M. Šejna 1.9.2018 11:17

pane Hane

já považuji ty "bouře", jak Vy sám nazýváte demontrace proti imigrantům, za zcela legitimní odpor obyvatelstva. Zásadně ale odmítám pokusy o lynč cizinců.

Pokud nechápete rozdíl, mezi protestní demonstrací a veřejným lynčem, pak nemá smysl Vám cokoli vysvětlovat.

J. Kombercová 1.9.2018 11:25

Re: pane Hane

Tak jsem svůj komentář, zdá se, psala do prázdna.

M. Šejna 1.9.2018 11:32

paní Kombercová

kdyby u nás například nějaký Ukrajinec zabil "Čecha kubánského původu" a následkem toho by proběhly násilné demonstrace s tím, že by hololebci naháněli po městě cizince mluvící ukrajinsky a jednomu z nich by zlomili nos, pak bych takový lynč odmítl také.

Ale rozumím tomu, že Vy byste pro ten hon na Ukrajince včetně zlomeného nosu měla pochopení.

V. Čermák 1.9.2018 12:07

Re: paní Kombercová

Ale to jste si jen nějak vyfabuloval, že?

J. Kanioková 1.9.2018 21:22

Přesně !

J. Kombercová 1.9.2018 12:47

Re: paní Kombercová

No, mohla bych vám doporučit článek na iDnes, je v něm rozhovor s obyvateli Chemnitzu, o jejich vzteku a bezmoci, jak jsou oni, obyčejní lidé, označováni na nácky a odporné lidi (vlastně celé Sasko)...

Ten poslední odstavec je normální podpásovka, že se nestydíte.

F. Houžňák 1.9.2018 22:06

Žádný lynč se nekonal, Šejno,

skočil jsi jim na to jako blbec.

P. Harabaska 1.9.2018 11:53

Re: pane Hane

Ani německá média netvrdila, že na tzv. uprchlících bylo pácháno hromadné násilí. I německá televize mluvila, a dokládala to filmovými záběry, o útocích jednotlivců "aus der rechtsextremischen Szene" na osamocené osoby cizozemského vzhledu.