21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Dýmall 16.4.2008 11:50

Dobrá rada nad zlato

Břeťo ,nezbývá než s Tebou  souhlasit i když strašně rád s tebou nesouhlasím. Vždyť víš. Pouze bych dodal,  že neí co dodat! Čau.

iko 16.4.2008 11:40

Re: Dotaz

MeKu, špatný dotaz.Politicky relevantny nazor je nazor "dalajlamovej kliky" a ti vobec nechcu samostatnost  ale kulturnu a nabozensku autonomiu.

Tonevadí 16.4.2008 11:20

58 tisíc mrtvejch vlastních vojáků (oficielně), to přece není prohraná válka

to je báchorka

citlivka 16.4.2008 11:19

Re: Bylo by na čase, aby náš Valach konečně zavřel ústa.

K  současnému, "módnímu,  navádění  k  bojkotu  OH  v  Pekingu,  je   nutno  připomenout,  že  reprezentant  tibetského  lidu  v  demokratickém  světě,  a  jeho   uznávaný  duchovní  vůdce  Dalajláma,  má  na  tuto kampaň  radikálně  odlišný  názor.  Myslím  si,  že  má  tento  rodilý  Tibeťan, mnohonásobně   větší  morální právo se  k  tomuto  problému  objektivně  vyjadřovat,  než  třeba Čech  K.  Šwarcenberg,  "čecháček"  V.Havel,  o  J. Rumlovi a jemu  podobných, i dnešních  četných  blábolistů  v  této  diskuzi,  ani  nemluvě.   K  Vám,  Šneku,  Vaše  názory, si  předtím,   než  je  začnete  vytrubovat  do  světa,  konfrontujte  s  nevyvratitelnými  fakty,  s  pravdou,  ať  nevypadáte  jako  žvanivý slimejš.

Tonevadí 16.4.2008 11:17

Ale todle by nám Neff neměl dělat. Tady normálně jsou tací, kteří jsou jasně vyhraněný

abysme věděli, jak se k nim ozvat. Jak se v tom má jeden vyznat?

www racek 16.4.2008 10:34

Re: není na vládě,

no, u druhu paranthropus robustus tomu vskutku tak bylo, ael ti vyhynuli už před 1,1 milionem let ...

www racek 16.4.2008 10:32

Re: Re: Dotaz

v hranicích někdy z období roku 1100, když se tibet podřídil číně?

www racek 16.4.2008 10:30

Re: Re: Bylo by na čase, aby náš Valach konečně zavřel ústa.

hmm, tak takhle vznikají legandy. jasně, po 35 letech se vždy něco najde,. sice odešli a nechali celou zem vietnamcům, ale vlastně měli vyhrát. ještě jednoho ramba a bylo by to .... :-D ba ne, dostali napráskáno od obyvatelstva s bambusovými tyčemí, kteří je tam prostě nechtěli. nechtěli.

vita 16.4.2008 10:25

Re: Bylo by na čase, aby náš Valach konečně zavřel ústa.

Aspoň vidíme, jak taky může vypadat vítězství.

Když se to vezme správně propagandisticky do ruky... Škoda, že se ten Goebbels otrávil - z takovýho Stalingradu by se dalo udělat (skoro)vítězství jak víno! A co teprv z Kurska! A Operace Bagration? Jak můžete tak nádherné zkrácení fronty nazvat porážkou?!?

Vodnik 16.4.2008 9:56

Nevdecnost zmanipulovaneho sionistickeho stada.

Dokud vam sem Olser psal proisraelske agitky, hykali jste blahem a hemzilo se to tu zvednutymi palci. Jakmile se projevi kriticky "spatnym" smerem, vypada to tu jako souhrn petici, zadajicich co nejprisnejsi potrestani zradcu naseho pracujiciho lidu. (Y)Rv

Šnek 16.4.2008 9:42

Bylo by na čase, aby náš Valach konečně zavřel ústa.

Z jeho životopisu: proč vietnamští vojáci se zbraněmi z druhé světové války a bambusovými

pastmi v džungli zvítězili nad nejvyzbrojenější armádou světa. To hlásá židovský propagandista Olšr.

Že Američané prostě opustili bojiště, když zjistili, že lidé za které bojovali, prodají Vietkongu i vlastní babičku, to mu vůbec nedošlo.

Že USA prohrály ve Vietnamu, to je jen báchorka šířená, v neposlední řadě židovskými škrabálky a kreatůrami jmenujícími sami sebe intelektuály.

jm0 16.4.2008 9:41

odpověď taky zajímala, ale obavám se, že se jí nedočkáš

ostatně váš - jinak velmi úderný příspěvek - je toho důkazem

jm0 16.4.2008 9:38

Tibet byl prý odjakživa její součástí

ano. koneckonců, takové německo na nás také mělo vždycky zálusk - a  na naše území posílalo svoje vojska či nás přímo okupovalo. z toho naprosto samozřejmě vyplývá, že jsme nedílnou historickou součástí německé říše a nikdy jsme neměli a ani teď nemáme nárok na samostatnost.

koneckonců, takovej irák je teď taky odjakživa součástí usa. nebo ne?

tahleta argumentace okupací před 100 lety, to jsou tak strašlivý kecy!

George 16.4.2008 9:19

Re: Dotaz

Mělo by být takové jaké si určí tibeťané, a ne jaké určuje komunistická strana v Číně.

Obnoven? Že by v hranicích před čínskou okupací v r.1950?

sw: Správně proto by ses měl odebrat do diskuze na novinky.cz, tam nalezneš rozhodně lidi, kteří "myslí".

Lucifer 16.4.2008 9:13

Podívejte

 vy pisálkové a kecálkové, nejdříve se tam zajeďte podívat, pozorujte, promluvte si s lidmi (pokud to dokážete) a teprve potom někoho poučujte.

George 16.4.2008 9:10

To je zase argumentace

"Proč si třeba nepřipomínali vpád Mongolů nebo Nepálců?"

Ee, třeba proto, že Mongolové ani Nepálci v současnosti neokupují Tibet a neruinují soustavně tibetskou kulturu?

Občan 16.4.2008 9:07

No tohle je teda perla !!!

Napřed citace z tohoto článku:

"...ale protože složitá organizace her naučila Čínu postupovat v souladu se světovými demokratickými trendy.

A potom úvaha: Zní to jakoby se autor někde zavázal, že napíše něco proti amerického (to je dneska snadné, Bushova administrativa rozdává proti sobě munici po bednách) a taky něco pro čínského - ale tady je to už velice téžké. Každý ví, že hospodářské úspěchy jsou důsledkem ochočeného čínského kapitalismu pod přísnou kontrolou strany a vlády.  A taky každý ví, že kdo si v Číně otevře zobák, třeba na Internetu - jde za mříže. A tak je nutné pochvalu vykonstruovat. A tak asi vznikla tato perla. Extrapolací tohoto myšlenkového procesu nám asi pan Olšer bude brzo tvrdit, že jestli Čína úspěšně zvládne OH, tak opustí diktaturu proletariátu.

Váhám mezi tím jestli je autor navedenej a nebo užitečnej.

Milda 16.4.2008 9:06

Některé příspěvky pana Olšera čtu docela rád, ale tento článek o OH v Číně

je skutečně neuvěřitelný blábol. Nejenže míchá proslulá jablka s hruškami, ale i hory s dolákama, kozy s vozama a především zaměňuje fakta s vlastními "myšlenkami". Zkrátka chvíst.

PS. Sám jsem si ve vztahu k OH v Pekingu učinil s kolegou Hrubkem (vášnivým sportovním fanouškem) jasno již před několika měsíci. Nebudeme se na ně dívat. A psát, že tím ničemu nepomůžeme a nic neřešíme, mi nikdo nemusí. To víme sami...

xtenar 16.4.2008 9:04

Re: xtenari, tak proč nám neprozradíš, jaké velké číslo je ta hrstka, co jich zemřela? To je ňáká nová jednotka?

ono se o tom v cine smi psat tak jako se psavalo o domacich katastrofach v Rudem Pravu. Mimichodem, BBC je moje domaci stanice uz ctyricet let, od te doby, co jsem odesel z vaseho komunistickeho raje

Tonevadí 16.4.2008 8:59

"V USA se ale nekriminalizuje za politicke presvedceni, neexistuje cenzura na statni urovni..."

Jistě, jistě, přece mají Patriot Act a jiné obezličky.  A tak ten kdo se protiví režimu, nebo místnímu vašnostovi, je zaštůfován jako terorista.  Na tom není jistě nic politického...

Měl by sis kupovat víc toniku a méně ginu.  Nevíš náhodou to číslo, kolik hodin vždy uplynulo mezi Bushovými podpisy k popravám za jeho vlády v Texasu?  Ale jistě to byli jen samí těžký vrahové, zatímco v Číně jsou to jen ty politický...     

JaS 16.4.2008 8:56

Pěkně napsáno,

ale nejsem si jistý, jak moc se komunistický režim stará o nasycení obyčejných Číňanů, jaký mají obyčejní Číňani užitek z prosperity státu. A taky kdo se v těch Olympijských hrách chce předvést - jestli Čína jako společnost nebo jen komunistický režim. Prosperita založena na krutém zacházení s lidmi a na bezohledném zacházení s životním prostředím. Pravda asi je, že je nesmysl bojkotovat hry, chyba je v tom hlasování před několika lety.

Tonevadí 16.4.2008 8:46

Milý edaru, máš smůlu, že už tady není náš všeho znalý JAB

ten by tě doplnil a podpořil s Povstáním Boxerů.  Ten přece věděl jak vykládat dějiny...

Tonevadí 16.4.2008 8:43

A ty Pašku, nebuď tak skromnej a prozraď nám, jaké je to tvoje svědomí a jak podle něho rozhoduješ?

tobě přece ty komunisti dost pomohli, ne?

Katr 16.4.2008 8:43

Ano, Čína ke ekonomická

velmoc.A to se nesmí.;-)

Tonevadí 16.4.2008 8:39

xtenari, tak proč nám neprozradíš, jaké velké číslo je ta hrstka, co jich zemřela? To je ňáká nová jednotka?

Anebo stará, jak je v USA zvykem měřit?  Ale přece bys soudruhům nezalhal. Dneska si každý může o všem přečíst (když umí) a nemusí čekat, až někdo tak chytrý jako ty nám naznačí, co si máme o tom myslet (Ó pozor, soudruh z BBC, radši se toho nedotýkat, nebo tě taky nazvem soudruhem)  

A jako na potvoru, xtenari, když si pustíš dneska BBC (a rozumíš trochu tomu), zrovna tam ukazujou něco z New Orleansu a pozůstatky o Katrině, žeby zase ten stejný soudruh?   

Ostatně, takových katastrof jako Katrina, maj v Číně každý rok několik, a dost si s tím poradí, a ani se o tom moc nepíše...

sw 16.4.2008 8:15

Re: Dotaz

MeKu, špatný dotaz. Sem se chodí projevovat jen lidé kteří nemyslí, pouze demonstrují svou loajalitu k USA a státotvornou

pravicovost ...víc jim netřeba. Na takovou otázku se tu odpovídá výkřiky...jsi bolševik a mučíš lidi v Gulagu! Sice by mě

odpověď taky zajímala, ale obavám se, že se jí nedočkáš... o racionální myšlení tu vůbec nejde.

MeKu 16.4.2008 7:57

Dotaz

pro všechny co nadávají autorovi. Jaké by podle vás mělo být státoprávní uspořádání ve "free" Tibetu? Když Tibet obsadili čínští komunisté, jeho státoprávní uspořádání byla teokracie. Část obyvatelstva byla dokonce otroky, ale Tibet byl "free".

A jěště něco. V jakých hranicích by měl být tento "free" Tibet obnoven?

xtenar 16.4.2008 7:54

Katrina

Soudruh Olser opakuje blabol o tisicich lidi, kteri zemreli v New Orleans. Ale ona jich byla jenom mala hrstka - pamatuji si dobre jak jeden takysoudruh v BBC prakticky plakal zklamanim, ze jich zemrelo tak malo. Co dava soudruhum ten pocit, ze mohou bezostysne lhat?

edaru 16.4.2008 7:28

Re: Nehorázné srovnávání

možná to není tak špatné, ačkoliv si to ani Čína ani olympioničtí úředníci takhle asi v§bec nepřestavovali.Píchnutí do přehlíženého vředu vyvolalo výtok hnisu ,který ukázal že vřed je opravdu vřed a vyvolal alergickou reakci na postiženém místě ale i daleko v okolí, což může být jen ku prospěchu jeho léčení,  vzniklý zápal může urychlyt, katalizovat celou situaci.

Stenly 16.4.2008 7:00

Nehorázné srovnávání

Srovnávat vyjímečný stav v New Orleansu s lidskými právy (jejich pošlapávání) v Číně je diletantsví, samozřejmě že přírodní katastrofy na jedné straně lidi semknou, na druhé probudí u některých ty nejnižší vlastnosti (i u nás se při povodních kradlo), ale podle toho nemůžeme hodnotit stav lidských práv ve společnosti. V Číně se lidská práva omezují permanentně. Jedinou pravdu má autor v tom, že se vědělo dávno co je Čína zač a nemělo se ani uvažovat o nějaké kandidatuře na uspořádání OH.