28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

NÁZOR: Evropa v pasti

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A.S. Pergill 23.2.2006 11:25

Re: K článku

Problém je, že EU nejen, že nedělá nic užitečného, ale vnucováním levičácké "multikulturnosti" spíše obraně před islámem škodí. ********** Jinak expanze nemuslimských asiatů, živících se prací, ne děláním dětí na sociální dávky, bych se nebál. Takoví Vietnamci jsou nám mentalitou bližší a společensky únosnější než např. Romové, nebo i 100% Češi, konvertující k islámu.
wintersf 24.2.2006 2:35

Re: K článku

tady se tomu rika "darkening of the planet (ztmavovani planety" a hajluje se tomu jako pozitivnimu vyvoji.
Surovec 23.2.2006 10:27

já už mám jasno, co budu dělat

Emigrovat se mně nechce, klečet na koberečku a mlátit hlavou k Mekce už vůbec ne, uklánět se před nějakým imámem už teprve ne. Takže až to přijde, tak balím těch pár zásob, pušky, pistole, náboje a odjíždím se opevnit na venkov. Vzhledem k tomu, že té pakáže je moc, tak mě ty náboje dojdou. A protože žít v tom svinstvu nechci a utíkat před ním taky ne, děti ani manželku nemám, tak těch hajzlů hodlám vzít s sebou pod kytky co možná nejvíc, než dostanou oni mě. Nečekám že je zastavím, ale určitě to zkusím.
jioolk 23.2.2006 15:37

Re: já už mám jasno, co budu dělat

pocitej se mnou, svuj zarostly pahorek nedam lacino
wintersf 24.2.2006 2:34

Re: já už mám jasno, co budu dělat

mily zlaty, ti zmatena vetsina vam to sama zatrhne. podivejte se na san francisco, kde si obyvatele sami odsouhlasili zakaz drzeni zbrani. tech par odvaznych se ted udajne musi soudit u us nejvyssiho soudu pro porusovani us konstituce.
Karel Novák 23.2.2006 10:11

problém s Tureckem

To, že v Turecku není tak velký - oficiálně velký - vliv islamistů na státní správu je zásluhou armády, ale to právě považují různí evropští ochránci lidských práv, "humanisté" a jim podobní za překážku přijetí Turecka do EU.
Jinak s autorem článku souhlasím a tvrdím, že největším nebezpečím pro Evropu jsou levicoví intelektuálové, žijící ve sklenících svých humanistických představ, naprosto odtrženi od reality ( u nás i V. Havel). Svoje postoje mnozí potvrdili obdivem Stalina a členstvím v komunistických stranách. Za zvlášť nebezpečný typ považuji francouzké humanisticky laděné intelektuály, kteří jsou ocotni omlouvat kdejakého lumpa a současně si sypat popel na hlavu za údajné koloniální hříchy Evropy.
Marat 23.2.2006 11:05

Re: problém s Tureckem

No jo.Peroblém je  v tom,že intelktuálové jsou levičáky v drtivé většině.Jiného jak levičáka mezi sebou netrpí.Ukáže-li se mezi intelktuály někdo,kdo opravdu sám myslí,tak ho nazvou blcem a přestanou ho mezi sebou trpět.Vzpomínáte si na autora mnohých "Desater intelektuálu sedících na latrině". Váňu Svitáka hanebné paměti? Jeho oblibenou nadávkou jiným přemýšlivím lidem opravdu samostatně myslícícím,nadával se vzteklím řevem,: Vy nemarxisto-vy neintelektuále. Myslíci lidi mezi intelektuály nevidět.Modou mezi ními je pseudohumanismus a flagelanství což považují za boj o lidská práva.A ti levičáci ovládají v této době všechno.Politiku,tisk,rozhlas a TV.A jsou v ofenzivě.
Jiri Janecek USA 23.2.2006 10:08

USA a Izrael jsou v pasti

teroristi - pravdepodobne Osamovy ideologije - vyhodili strechu chramu Shiite Muslims do povetri a hodi se to na USA a Israel -
 
Major protests, which included the burning of American and Israeli flags, erupted in Najaf, Kut and the impoverished Shiite neighborhood of Sadr City in Baghdad.
 
Luza kterou USA vyzbrojili na ochranu Iraku ted strili vezne. A co okupacni americka armada dela? Sedi zabarikadovana v green zone.
Kdo vytezi v hlavach Iracke (pro Iranske) luzy - IRAN.
V psychologicke a konecne valce to bude vitezny Iran - USA a Israel jsou v pasti.
 
Putin/Rusko Cina vyplnuji mocenske vakuum . Tak se z USA velmoce stal behem 5 let diky neoconum bezmocny "paper tiger" na ktere si jdou na weekend arabsti kluci vystrelit. Pamatujrte se na mocnou risi zla SSSR?
rýpadlo 23.2.2006 11:40

No, až bude nejhůř

(na což Vy se Janečku evidentně těšíte) je tu ještě možnost přestat válčit  "v rukavičkách". Pár náletů jako byl ten na Drážďany - a ani nebude třeba žádná atomovka (zdravím Charlieho)..
wintersf 24.2.2006 2:28

Re: USA a Izrael jsou v pasti

soudruhu janecku, kdyz tak nenavidite usa proc se neodstehujete nekam jinam? ale asi dobre vite, ze by vam tam nebylo tak dobre, musel byste vice pracovat, a nemel cas ani prilezitost konstantne pomlouvat svoji hostitelskou zemi.
www.hagana.wz.cz 23.2.2006 9:39

Izrael versus muslimský svět

 
Situace je víc než varující, proto zvu na náš web týkající se problémů Izraele a muslimské populace. Je členěn do několika sekcí podle témat, nejnovější článek je v sekci
EUROARÁBIE – „S islámem na věčné časy a nikdy jina k" aneb " Muslimští intelektuálové připravují svět na vládu islámu "
Kromě pravidelné aktualizace a článků dané problematiky je zde i znovuotevřená diskuze.
Nillbert 23.2.2006 13:50

Re: Izrael versus muslimský svět

....ve které se však nesmí diskutovat! :-))) všechny smazané příspěvky z tohoto lžiwebu ihned u mě na foru! ;-)
Ludva 23.2.2006 8:56

To zírám,

že vyhnání nemuslimů z Kosova proběhlo v klidu a míru a ještě je dáváno za příklad. Zase někdo tleská vlastnímu gólu. Jsem zvědav, kdy některým dojde, že v Kosovu jsme stáli a dodnes stojíme na špatné straně.
DANNY 23.2.2006 9:20

Re: To zírám,

Predpokladam, ze to ze strany autora byla ironie.V Kosovy nebude mir, pokud nebude zavrazden ci vystvan posledni nemuslim. Navic to tim neskonci, koneckoncu oni uz dnes, nasili a  zlocin , uspesne exportuji.
Ludva 23.2.2006 10:20

Re: Re: To zírám,

Bohužel, už nám zbývá jen ironie jako výraz bezmocnosti. Dobře si vzpomínám, jak se tady jedním nejmenovaným zakladatelem stránek radostně vítala každá humanitární bomba padlá na Bělehrad, neboť dotyčný se domníval a možná domnívá dodnes, že co jistá nejmenovaná mocnost činí, dobře činí.
Říman 23.2.2006 8:52

Máme ještě naději?

Rozhodně jsem přesvědčen, že válka se svinstvem, zaštiťujícím se islámem, už probíhá a my
(tedy euroatlanická civilizace) jsme ji nezačali. Jsou to první potyčky, jak se to vyvine dál skutečně může být černá můra pro každého myslícího člověka. Analogie této války s islamofašismem a války s nacizmem je až zarážející, i když metody vedení války jsou dnes jiné. To obecné je stejné: na straně demokracie hlupáci, užiteční idioti, rádobyintelektuálové, štvoucí proti těm málo z politiků Západu, kteří něco chtějí dělat nebo dělají, silná pátá kolona, která se drze roztahuje v zemích, kam původně přišla jako žebrák,prosila o pomoc před pronásledováním a dostalo se jí přijetí a pomoci, které v opačném směru jsou nepředstavitelné, kolona vydírající na většině svá "práva" (rozuměj nadřazenost nad většinou),
omlouvání (i doslovné!) všech ničemností, které udělá nepřítel a naopak sáhodlouhé debaty a obviňování se u vlastních činů, které jsou bohužel zatím jen chabou reakcí na útoky nepřítele....
Nezbývá než doufat, že jako (za cenu nesmírných obětí nevinných) byl poražen fašismus(nacizmus), dopadne i islamofašizmus. Chtěl bych ale poznamenat k otázce Turacka: stále ještě (i když už ne tak pevně) si myslím, že by do Evropy měli být přijati. Pokud vím,kvůli karikaturám se tam luza do ulic nevydala. A možná je Turecko naše naděje (a spojenec) v této válce. Někdo zde píše "zatím", může se rychle změnit. Je to k diskuzi: nemáme to risknout?
Pomoci, aby se to nezměnilo? Aby Turecko zůstalo (přes všechny nedostatky, ale srovnejte s režimy okolo na Blízkém východě) demokracií?
Saul 23.2.2006 10:26

Re: Máme ještě naději?

Nejsem politolog, ale přesto si troufám publikovat svůj názor, že přístup k Turecku by měl být velmi vstřícný, protože je to, pokud vím, jediná významná muslimská země, která je spojencem naší západní civilizace. Je tedy v našem zájmu, aby se tento vztah zachoval a dále upevnil. Cestou k tomu je jistě i posilování domácí pozice těch tureckých politiků, kteří o takový vývoj usilují. Evropskounijní "machrování" v otázce přijímání Turecka do Unie působí, obávám se, právě opačně.
Vlastimil 23.2.2006 8:15

Nevidím to až tak černě

Souhlasím s Vámi jen v tom, že jsem po posledních událostech změnil svůj názor na vstup Turecka do EU. Dříve jsem byl pro, teď  jsem proti a začínám chápat obavy Němců, Rakušanů i jiných.
Jinak si myslím, že "aféra" kolem publikace karikatur v dánských novinách ovlivní výsledky příštích parlamentních voleb v Dánsku - určitě posílí strany požadující omezení privilegií menšin a zpřísnění imigrační politiky. Tedy, že reakce z Evropy přijde, byť s určitým zpožděním. Projeví se to např. i tím, že Turecko se do EU nedostane.
 
Pepino 23.2.2006 7:53

Běžte k volbám

a volte nějakou demokratickou, euroskeptickou, transatlantickou, liberální a antitotalitární stranu, která je proti současnému appeasementu uplatňovanému Evropskou unií ve vztahu k muslimským teroristům a která má šanci dostat se do Poslanecké sněmovny. Zatím se zdá, že ze stran, jejichž preference překračují 5% se tomuto popisu ideální politické strany nejvíce blíží ODS, ale není vyloučeno, že se do voleb etabluje jiná strana překročivší 5%, která bude těmto kritériím lépe vyhovovat. Takže vám povím, koho určitě nevolit : ČSSD, KSČM a raději nevolte ani zelené či lidovce.
Marat 23.2.2006 11:09

Re: Běžte k volbám

Ale Pepino,v tom je právě ten problém,že máte možnpost volit jen politickou stranu a bossové stran jedou pořád na stejných koních.Pokud budete moci volit jen politické strany,tak k nápravě nemůže dojít!
Martina Kadlecová 23.2.2006 14:38

Re: Běžte k volbám

Hmmm, volte ... nevolte .... Já nevím. Metodou volby nejmenšího zla mi vycházejí ti "lidovci". Aspoň tady v Praze, kde mají na kandidátce Cyrila Svobodu.
Martin 24.2.2006 2:01

Re: Re: Běžte k volbám

Kdyz ale pani Martino oni ti lidovci (alespon nekteri z nich to tvrdi) veri v Boha a to se dnes nesmi! Navic jsou take "pro Evropu" a tak jeden ani nevi, co je horsi (verit, ci byt "evropskej").
MaR 1.3.2006 19:18

Re: Re: Běžte k volbám

KDU-ČSL moc nemusím(i když imo hrají důležitou roli a taková strana je potřeba), ale pokud by byl na kandidátce Cyril Svoboda, pravděpodobně bych mu dal přednost před kýmkoliv jiným, strana nestrana.
Zdenek 23.2.2006 6:36

Za dané situace

mohu poradit jediné. Jezte uzeniny,vepřový,kuřte, pijte alkohol,pohádejte se doma i na pracovišti a on už se infarkt postará.
Borek@Exil 23.2.2006 6:30

Zatím se Izrael vždycky úspěšně ubránil sám.

Nicméně, nedokážu si představit, že by Amerika nečinně přihlížela zkáze Izraele. Vypadá to tak, že Evropa asi zanikne jako západní kultura. Amerika ale bude bojovat a vyhraje. Bude to ale mela..až to vypukne doopravdy. Nedivil bych se, kdyby došlo i na atomovky.
Jiri Janecek USA 23.2.2006 7:42

Amerika ale bude bojovat a vyhraje

jako SSSR evil empire? Jako vitezstvi ve Vietnamu?
Ktere USA pateticky nahradil? V Iraku to jako vitezstvi nevypada.
 
červený bedrník 24.2.2006 13:01

Re: Zatím se Izrael vždycky úspěšně ubránil sám.

v 73 se izrael ubránil jen za pomoci usa a dodávek jejich zbraní
Jiri Janecek USA 23.2.2006 6:17

co mám dělat za sebe i svou rodinu, pokud se mé vize začnou naplňovat

to jste sam co mate ty vize nebo je vas vice? Tady v Texase jsou take takovi - co cekaji na konec sveta. Ti to maji z bible - vy asi z Neviditelneho Psa - to same.
Dejte se dohromady, vyzbrojte se, a do jeskyn. Kazdopadne z Prahy - tam se teroristi chystaji dat tu kufrikovou atomovku pod Strahov (re redaktor NP).
Do Turina take ne - tam teroristi zasahnou na zimnich olympiade podle clanku nejake ex-pertky na NP.
 
Kryštof 23.2.2006 5:49

idea jednotné civilizace objevující nové planety ala Star trek je, žel, ...

..opravdu sci-fi. Přiznejme si čestně, že rozdíly mezi jednotlivými kulturami jsou nepřekonatelné a světové bohatství omezené. My naštěstí patříme k té bohatší a menší části světa a naše kultura - nazvěme ji křestaňsko-židovskou, nebo euroamerickou je zakořeněna hluboko v nás. Tak se vykašleme na to vyvážet tuto kulturu tam, kde ji nechtějí a rozdávat své bohatství tomu, kdo si toho neváží a bere nás jen jak slabochy určené k likvidaci. Také se mi líbí přestava sjednoceného světa, ale je to (zatím - příštích nekolik set let) pohádka, stejně jako ten Star trek. Opevněme svoji kulturu a bojujme za ni. Ostatně i dokonalí demokraté ve Star treku s některými civilizacemi tvrdě a nesmlouvavě bojují.
im 23.2.2006 2:47

vidím to také černě

Také to vidím černě.  Asi bychom měli bojovat, dokud to půjde. Je to bohužel boj na dvou frontách - s expandujícím islámem (který bude využívat demokratických výhod, dokud je v menšině, ale demokracii bude terorem postupně rozvracet a zadusí ji, jakmile získá převahu) a zaslepenými multikulturalisty a pseudohumanisty, kteří naší kultuře vydatně pomáhají do hrobu.