26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

NÁPAD: Utopte ty děti!

A to v případě, když se postavily proti ruské okupaci své vlasti. Anton Krasovskij to řekl přímo v propagandistické televizi Russia Today.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 27.10.2022 14:41

Takže, paní Machálková, znovu a naposledy - kdo zaútočil na koho a kdo kde vraždí civilisty face to face nebo plošným bombardováním - rusáci na Ukrajině nebo banderovci v Rusku? M.j., ten Donbas byl součástí Ukrajiny, nikoli Ruska, které si ho teď mašakarním referendem anektovalo, a které už tehdy separatisty, vedené nejdříve Rusem Girkinem, a anexí Krymu inspirovalo a vyzbrojovalo. Jak Pútin zatočil se separatisty v Čečně, na to se banderisté v Donbasu nezmohli - v Čečně vyvraždili statisíce Čečenců - to bylo oprávněné mírotvorné poslání, ovšem banderisté jsou sprostí vrazi! Vy ruští sympatizanti, či často hůře kolaboranti, stále mluvíte o tom, co bylo, a nikoli o tom, co je, respektive špatnou minulostí omlouváte neomluvitelnou skutečnost současných svinstev. S vědomím marnosti argumentace končím ... :-)

+ https://biztweet.cz/article/4926-ruce-od-krve-jak-ruske-tajne-sluzby-rozpoutaly-valku-v-cecensku

+ https://biztweet.cz/article/4926-ruce-od-krve-jak-ruske-tajne-sluzby-rozpoutaly-valku-v-cecensku

+ https://zoom.iprima.cz/valky/putinovy-valky

V. Machálková 27.10.2022 15:02

Já jsem si ty vaše odkazy skutečně přečetla, čtete vy odkazy svých oponentů? Pak opravdu nelze diskutovat. A mrzí mě, že místo argumentů používáte urážky.

J. Farda 27.10.2022 17:39

Pokud nejsou z prorusáckých alternativních žump, tak čtu. Problém je holt v tom, že lidé rusácké inklinace, včetně zřejmě Vás, považují za desinformační žumpu ty oficiální periodika, které jsou mým validním zdrojem informací, a nelezou jako ti různí Zvědavci či Protiproudi rusákům do válečného recta. Jejich přehled připojuji, abyste měla kompletní přehled. A Urážky používám v případě zjevně drzých lží nebo osobních útoků. Finito, Signora Machálková, arivederci! :-/!

https://echo24.cz/a/isYwV/42-ceskych-a-slovenskych-webu-ktere-siri-ruske-lzi

V. Církva 27.10.2022 16:39

Kdybys měla alespoň mozek, tak bys věděla, že Rusko napadlo Ukrajinu. Nemám náladu zjišťovat jestli takového něco někdo na Ukrajině řekl protože lži Rusů a jejich řiťolezců jsou profláknuté ale především proto, že teď Rusové vraždí Ukrajinské děti, v Rusku Uktajinští vojáci nejsou.

Proto takové řeči od Rusů jsou realita, od Ukrajinců pokud to řekli by šlo o kecy. To ale bolšivici jako ty nepochopí.

To co píšeš je žumpa. Kdo co píše tím i je!

R. Langer 27.10.2022 17:19

Jasně, od Rusů realita, od Ukrajinců kecy. Pěkně vám vymyli mozek. Ale však ona se pravda časem ukáže... :-P

V. Machálková 27.10.2022 17:25

Tak já Vás oslovují pane Církvo a vykám Vám a Vy mi tykáte a oslovujete mě jazykem lůzy. V tom případě jsou pro mě Vaše argumenty irelevantní.

D. Laurencikova 27.10.2022 10:11

Dalsi uzasny clanek, ktery patri do kategorie: "Haß und Hetze" (nenavist a poburovani), na kterou je paragraf. Ale zrejme ne tenkrat, kdyz se nenavidi a hecuje proti tem "pravym".

Autor nam sdeluje, ze se v ruskych sdelovacich prostredcich resi moznost jadernych utoku na ostatni staty, coz je pry na Zapade nemozne! Aha! Odhledneme od toho, ze to nebylo Rusko, kdo si uz atomovou bombu vyzkousel v praxi a polozme si otazku, kdo to byl, kdo nedavno pozadoval preventivni atomovy utok proti Rusku? Byl to adorovany ukrajinsky prezident Zelensky, takze na Zapade mozne! Ukrajina prece patri k Zapadu, Ukrajici a Rusove nemaji jeden s druhym nic spolecneho, ne? Jinak bychom za ne prece tak nebojovali.

Dale: "Ruska spolecnost oslavuje zlocince Stalina a Lenina"..... Ta ukrajinska oslavuje Banderu! To nam vubec nevadi, to nanejvys zameteme pod stul. Masakry ukrajinskych Azovcu na ruskem obyvatelstvu, i na detech, nebo muceni a zabijeni ruskych zajatcu se proste netematizuji. Krome toho, ukrajinske zlociny jsou samozrejme neco zcela jineho, nez ruske zlocny.... Dobry zlocin, spatny zlocin - ze ano, pane Zieglere?

Za uzasny objev povazuji zjisteni, ze JSOU I SLUSNI RUSOVE! Neuveritelne! To si clovek musi nejdriv umet predstavit: Ne kazdy Rus je odporny barbar a vrah, tu a tam se najde i nejaky slusny Rus....! Ten to v tom krvelacnem, zlocinnem Rusku jiste nema lehke, vidte autore!

V. Církva 27.10.2022 11:13

Kolik vás za to platí, nebo proč se Ruska zastáváte? Zelenský nevyzýval k jadernému úderu ale k tomu aby NATO zastavilo Rusko než Rusové použijí jaderné zbraně! To co píšete je z ruských serverů! Víte jaké svinstva dělali Rusové u nás? Nebyli horší než Němci, jenže Rusové se ke své minulosti Leninovi, bolševismu pořád hlásí, zbrojí a okupují sousedy!

Jste v Rusku? Proč nám snad z Německa, píšete takové debiloviny?! Pište o Německu nebo se do toho Ruska odstěhujte!

Sochy Bandery na Ukrajině jsou. V Termóilu, Truskavevci.. kolik jich je 10? Ruští okupanti vztyčili na Ukrajině zpět sochy Lenina. Připadá vám to normální? Banderovci byli za války vrazi, ale Bandera je tehdy nevedl.

Leninova socha je dodnes v každém ruském městě, průzkumy tvrdí že většina Rusů vnímá Lenina kladně a Stalina považují za velkého vůdce. Průzkumy se můžou mýlit ale co ty sochy?

Tady se řeší dnes a Rusko. USA jsou dávno s Japonskem spojenci a pokud si myslíte že dnes hrozí jaderka od USA a ne od Rusů musíš být už hodně vymytá ruskými weby že nevidíte realitu.

Západ a Německo se zbláznili, s CO2 a islamizací svých zemí což je dlouhodobě horší než Rusko, pokud do té doby nezničí svět. Člověk ale nemusí mít IQ nad 90 aby pochopil, že Rusko není lék na sebevraždu Západu.

Rusové jsou fajn, srdeční přátelé, ty co znám. I ti většinou schvalují ruské válčení. Průzkumy říkají, že ca 50 procent Rusů schvaluje okupaci Ukrajiny. To se s mojí zkušeností shoduje.

Banderovci byli vrazi a fašisti. I když ne všichni. Prý takové ale na Ukrajině volí ca 4 procenta Ukrajinců. I kdyby 100 procet, kdyby vám někdo rozkopl dveře a ustřelill hlavu třeba proto že adorujete Rusy kteří u nás zavraždili tisíce spoluobčanů je to v pořádku?! Podle ne ne!

D. Laurencikova 27.10.2022 11:25

Neotravujte porad s tim placenim. Kdo vas plati za to, ze porad Rusko hanobite? Vy za to berete penize, ze tady stale hecujete proti Rusku, nebo jak jste na prisel?

Vy si zrejme vubec neuvedomujete, co to znamena preventivni atomovy uder proti Rusku! Pak uz je to totiz uplne jedno, kdo zacal a kdo ma v cem pravdu!! Nepisu nic z ruskych severu, nehledam k nim vubec pristup, mam k dispozici dost nemeckych, rakouskych a svycarskych serveru a mam na premysleni hlavu a v ni mozek. Vim, ze je to zbytecne vam vysvetlovat, vy v te hlave mate asi jenom uzlinu.

"Debilovina" je, posilat me do Ruska, kdyz vidim nevyvazenost v posuzovani situace. Kdyz se ptam, jak je mozne, ze odsuzujeme neco, co nam jinde vubec nevadi. Tomu se rika "spravedlnost", nebo "objektivita", nikoliv "debilovina".

Jak je ostatne mozne, ze vy sam nejste davno na Ukrajine? Zase merite dvojim metrem - sobe jinak, nez druhym! O cem budu psat, rozhodnu ja, nikoliv vy, zapiste si to za usi, cirkva.

Komentar k vasemu stupidnimu placani jednoho pres druhe v ostatnich odstavcich, si usetrim.

P. Brecík 27.10.2022 9:01

Primitiv = ten redaktor. vykopat a poslat na frontu. ALE - tito jsou myslím, ještě o trochu horší a realizovali svá zvěrstva v praxi !! ITALSKÁ TELEVIZE ODVYSÍLALA PRAVDIVÝ ROZBOR FAKTU, DŮKAZY A HLAVNÍ PŔÍĆINU SOUĆASNÉ VÁLKY NA UKRAJINÉ. KDO SHLÉDNE TOTO VIDEO A VYDRŹÍ AŹ DO KONCE, BUDE MÍT JASNO O SITUACI NA UKRAJINÉ.https://player.odycdn.com/api/v4/streams/free/P%C5%99%C3%AD%C4%8DinyV%C3%A1lkynaUkraj

R. Langer 27.10.2022 10:04

Page not found. :-(

V. Církva 27.10.2022 11:21

Když můžou být blbové a lháři Češi, i po té co zažili Ruskou (ne Ukrajinskou protože hlava SSSR byla v Moskvě) okupaci, proč by nebyli v Itálii?

D. Laurencikova 27.10.2022 11:42

Ne, cirkva! To byla SOVETSKA okupace! Uz jste zapomnel: "Sojuz nerusimyj respublik svobodnych..." Druha nejvetsi z nich byla - jake to prekvapeni - Ukrajina! A v tom Kremlu v Moskve take nesedeli jenom Rusove. Nebyly jenom ruske ty hlavy. Byly zrovna tak ukrajinske a jine. Nejhorsi z tech hlav patrila jistemu Gruzinci, ktery ma na svedomi podle odhadu az 60 milionu zivotu, vetsinou ruskych! V Gruzii je tato hlava oslavovana do dneska!

V. Machálková 27.10.2022 12:23

Pro Vás, pane Církvi:

Dne 18. srpna 1968 proběhlo v Moskvě zasedání Politbyra Nejvyššího sovětu, kterého se zúčastnilo dvanáct členů politbyra, včetně Brežněva a po krátkém zhodnocení situace v Československu se hlasovalo o invazi. Hlasování dopadlo 10:2 ve prospěch invaze. A teď dobře poslouchejte. Z těch 10 hlasů pro invazi do Československa jich 7 bylo Ukrajinců, včetně Brežněva. Zbývající 3 z těch 10 byli Bělorus, Kyrgyz a Kazach. Jediný, kdo hlasoval proti, byl Rus! A Litevec se zdržel hlasování! Takže výsledek 10:2 na konci hlasování.

V. Machálková 27.10.2022 12:24

Omlouvám se - pane Církvo

R. Langer 27.10.2022 12:47

To je docela zajímavá informace. 8-o

D. Laurencikova 27.10.2022 13:41

R^ Tuto informaci jsem take uz kdysi cetla. Ale to na cirkvove iracionalni nenavisti vuci Rusku vubec nic nezmeni.

J. Farda 27.10.2022 9:01

Rusko vydává starý snímek ze Slovinska za důkaz výroby ukrajinské špinavé bomby

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-rusko-vydava-stary-snimek-ze-slovinska-za-dukaz-vyroby-ukrajinske-spinave-bomby-40412831

Ruská propaganda se odpíchla od ukřižovaného hocha i plačící krávy a chopila se motivu „Rusko – ochránce světového míru“

https://denikn.cz/798109/ruska-propaganda-se-odpichla-od-ukrizovaneho-hocha-i-placici-kravy-a-chopila-se-motivu-rusko-ochrance-svetoveho-miru/

Ono snad to drzé goebellskopútinorusácké lhaní ještě může - kromě lúzy z naší rusácké páté kolony - překvapit?! :-/

P. Brecík 27.10.2022 9:09

A máte, fardové odvahu shlédnout Youtube: Ukrajina jiná pravda !! má to 1hod. 15 min. Vypisuj prémii tomu, kdo dokáže jedinou minutu, která není pravdivá na 1000% Tam máte Vládní [UA] programové vyvražďování všech etnik mimo ukrajinské. A UA, což také každý ví, je jen slepenec z malé UA a velkých území čistě ruských, anebo polských ;-D

P. Kmoníček 27.10.2022 9:41

Brecíku, Vy jste se dějepisu ani základní škole moc nevěnoval, že ?

J. Farda 27.10.2022 9:51

Přečtěte si dokladovaná zvěrstva pútinorašistů v separatistické Čečně, přehled pútinoválek, a sofort pakujte zpět domů do púťova recta, nebo ještě lépe - bo prý zde shání bojovné české kolaboranty a kriminálníky - k vagnerově žoldácké smečce! Rv

https://zoom.iprima.cz/valky/putinovy-valky https://biztweet.cz/article/4926-ruce-od-krve-jak-ruske-tajne-sluzby-rozpoutaly-valku-v-cecensku

http://www.vajnach.cz/cs_historie_valka_2.php

V. Machálková 27.10.2022 13:15

Přečetla jsem si vsechny tři odkazy.:

Z prvního i přes jistou manipulaci je vidět, že Rusi vždy vstoupili do konfliktu mezi dvěma stranami a snažili se jej mírnit.

Druhý odkaz je samé možná, mohlo by, nelze doložit.

Třetí odkaz je o druhé čečenské válce, moc o ní nevím a proto se ptám. Nebyla to válka s islamisty? Pokud ano, je možné s islamisty válčit jinak než krutě? V té souvislosti mě napadá, nečeká něco podobného např. Francii? Pokud se tedy nepodvolí, jestli jste četl Houellebecqa.

D. Laurencikova 27.10.2022 13:24

Jestli jste cetla Houellebecqa, tak vite, ze muzove ve vlivnych pozicich nasli v islamu jiste zalibeni. Napr. az 4 mlade manzelky, misto jedne stare...;-)

Francie uz je podvolena. Ve Francii je spousta oblasti, pred ca. 2 roky jsem cetla o 160, kde uz vladne Sharia a kde franzouzsky zakon neplati. Dnes to bude jenom jeste horsi.

V. Machálková 27.10.2022 14:56

Ano, četla a vždycky si říkám, kolik českých pánů by odolalo, kdyby jim nabídli ty 4 mladé manželky a povýšení v práci. Každopádně by na to doplatily ženy a tvrdě.

R. Langer 27.10.2022 17:22

U nás by jim ženy rozbily držku. Alespoň doufám. ;-)

J. Bárta 27.10.2022 8:35

A alej andělů je o čem autore?

F. Navrátil 27.10.2022 8:32

Prohlášení o zabíjení dětí je hnusné a otřesné, v tom se s panem Zieglerem shodují. Avšak já se domnívám, že vraždění dětí, ať už to prohlašuje nebo provádí kdokoliv, je hnusné a otřesné, zatímco pan Ziegler to vztahuje výhradně na Rusko. Podobná prohlášení z úst nejen moderátorů, ale i politiků ukrajinských nebo amerických, ho nechávají v poklidu. Tedy pokud při nich netleská ručičkami.

V. Novak 27.10.2022 8:31

Hlásal - a byl vyhozen.

M. Vaněk 27.10.2022 7:43

Pomatenci jsou všude na světě (viz pan ziegler), a psychologické války se vedou všemi prostředky, a zastrašování je třeba odlišit reality. To např. teroristická organizace NATO, která v Srbsku bombardovala především civilní cíle, zabíjela děti nikoliv virtuálně, ale skutečně, to nevyhlašovala, stejně jako USA v Iráku, Afghánistánu nebo ve Rwandě... (počet obětí amerických teroristů je od druhé světové války, kdy tento stát rozpoutává nepokoje, převraty a války pod záminkou "demokratizace" kolem 20 MILIONŮ ) Kdepak jste byl,pane zieglere, když umírali děti ve výše zmíněných zemích, a to prokazatelně, a ještě s mediální "reklamou"? Byl jste jako krysa ukrytý ve sklepě, a psal o kravatě pana premiéra?

F. De Winter 27.10.2022 7:56

Nebyl nikde ukrytý. Nadšeně tleskal a jásal.