6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

MEMENTO: 11. září 2001

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Rehulka 11.9.2011 10:39

Re: k terorismu

Pane Klepale, neberte si Mašíny do huby !

S. Rehulka 11.9.2011 10:37

Re: Směšné? Hloupé?

Holt, pane Vintr, patříte k těm, kteří vinu dají těm válečným štváčům, tedy Američanům, kdežto mírumilovné muslimy s nadřazenou intelektuální ironií obhájíte....

Ještě jste zapomněl nadhodit, že (prý)všichni zaměstnanci židovského původu či vyznání, kteří pracovali v "dvojčatech" byli varováni, aby nechodili ten den do práce. Bai jsem četl názor jistého "stavebního strukturalisty" s metarulgickým vzděláním, že zřícení staveb odpovídalo vnitřní implozi, jakoby s použitím C4 (americká obdoba Semtexu).

Takže nezbývá, než vzít v úvahu plány CIA, Mossadu, případně Vatikánu, tak jak to bylo běžné za dob "soudruhů" !

K. Janyška 11.9.2011 8:32

Bacha, je 11.září... Dzp.

J. Klepal 11.9.2011 8:20

Re: Pane Klepale

Děkuji za reakci. Ani mne nenapadne, protože moje stanovisko je, že každý by měl mít svobodu hlásat libovolný názor jakkoliv odporný, pokud není přímou vázvou k násilí, (nejsem si však  jistý, zda by měli být zločinci odměňováni dokonce státní mocí), tedy jsem pro zrušení onoho paragrafu trestního zákoníku, který kriminalizuje za pouhý názor. Navíc na zločiny spáchané v té době a těsně po válce se vztahuje jeden z tzv. prezidentských dekretů, nemusíte se tedy v případě Heydricha vůbec obávat, musíte si však dávat pozor v případě schvalování atentátů na jiné potentáty.

J. Sečánský 11.9.2011 7:49

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Což píše člověk užívající termín "socialistická pakáž"...

M. Jaroš 11.9.2011 7:07

Re: demonstrace na podporu Izraele

...Kdo podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let...

...Kdo veřejně schvaluje trestný čin nebo kdo veřejně vychvaluje pro trestný čin jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok....

J. Vintr 10.9.2011 23:43

Re: Směšné? Hloupé?

Kdybyste to četl celé, tak tak byste si mohl všimnout, že tuhle věc zásadně nezpochybňuji ...

K. Křivan 10.9.2011 23:42

Re: Směšné? Hloupé?

Vše ostatní našteloval  před startem a po startu pilot.  

K. Křivan 10.9.2011 23:41

Re: Směšné? Hloupé?

Když to velké dopraví letadlo převezmete za letu, pak to není žádný problém s ním trefit mrakodrap.  Vůbec nemusíte vědět nač jsou ty spouty budíků. Stačí vám pedály a rohy.  Vše ostatní našteloval  před startem a po startu.

J. Vintr 10.9.2011 23:32

Směšné? Hloupé?

Ano, je (teoreticky) možné, že se skupina zfanatizovaných muslimů naučí v rychlokurzu řídit velké dopravní letadlo, je možné, že se jim podaří unést letadlo a zmocnit se jeho řízení, je možné, že se jim podaří doletět s tímto letadlem k určenému cíli a strefit se s ním do mrakodrapu a dokonce je (zase čistě teoreticky) možné, že se jim podaří tento mrakodrap poškodit natolik, že se ZŘÍTÍ, ale je naprosto vyloučené, aby SE ROZPADL NA KUSY UŽ VE VZDUCHU (jak to vidíme na desítkách videozáznamů)... A navíc, že by se tato nemožná věc podařila hned dvakrát po sobě ... A to, že se celkem nepatrně poškozená budova, ve které hoří porůznu pár malých izolovaných požárů, po několika hodinách z ničeho nic zřítí způsobem, který do nejmenších detailů vypadá jako perfektně provedená ŘÍZENÁ DEMOLICE (kterou rozhodně ani náhodou nejde připravit a provést za pár hodin), je už samo o sobě důkazem ...

K. Křivan 10.9.2011 23:24

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Že se s blbem bavíte.  Neumí nic než urážet. Jak  malý fakan ve školce.

K. Křivan 10.9.2011 23:19

Pane Klepale

I já se dopouštím trestného činu schvalování trestného činu, i já totiž schvaluji atentát na říšského protektora Reinharda Heydricha.   Udáte mne ?

J. Klepal 10.9.2011 23:00

k terorismu

O nebezpečí islamského terorismu není třeba pochybovat, autor jej popsal zeširoka a s chutí, možná měl pro úplnost přiblížit jeho genezi. Opomněl pouze uvést, že nezbytný letecký výcvik teroristů, kteří zničili WTC, nebyl proveden neznámo kde Al-Kajdou, jak by se někdo méně znalý mohl z textu domnívat, ale přímo v leteckých školách na území USA. Rovněž by se mohl zmínit o tom, že terorismus není nic nového pod sluncem, doprovází zřejmě lidstvo od nepaměti, často se vyskytuje přímo v USA samotných aniž má spojitost s islamismem, patřil k běžné praxi například v Ulsteru či Baskicku a dokonce v poslední době i v Norsku. Kupodivu teror Mašínovy skupiny (jak svou odbojovou činnost charakterizoval Josef Mašín svými vlastními slovy)  vychvaluje, čímž se společně s Topolánkem a Vondrou, kteří terorismus dokonce odměňují, dopouští trestného činu schvalování trestného činu, jak se lze dozvědět z trestního zákoníku.

J. Tejkl 10.9.2011 19:57

demonstrace na podporu Izraele

ještě jednou vkládám odkaz na chystanou demonstraci...

Na náměstí F. Kafky se 13.září koná demonstrace na podporu Izraele.  

http://prahajih.kaes.cz/jih/region/Izrael.html

P. Fiala 10.9.2011 19:08

Mezinárodně osvobozenecké hnutí před r.1989

Před rokem 1989 stály proti sobě uskupení USA a SSSR (kapitalismus a komunismus). Boj válečný byl velmi nesmiřitelný a to již od Korejské války, přes Indočínu - Vietnam, a přes války ve střední Americe, či Africe. Všichni příznivci jedné či druhé strany se také čile účastnili.

V roce 2001 již stály  proti sobě nově jen USA a Arabové (kapitalismus, křesťané a ??????, Islám). Tak si to přáli soudruzi komunisté z KSSS a celé mezinárodní soudružstvo již od r.1986, kdy bylo dáno že padne železná opona v Evropě, a začali pracovat na tom, že postaví proti sobě bohatý Sever (USA a EU) a Jih (Araby). Zdá se, že se jim to daří.

Proč komentátoři uvádějí v hodnoceních toto: ""Útok provedlo 19 Arabů pod vedením Egypťana Muhammeda Atty, 15 teroristů bylo ze Saudské Arábie, 2 ze Spojených arabských emirátů a 1 z Libanonu."" Nebyli to jen pohrobci osvobozeneckých hnutí vyškolení sovětskými soudruhy z uvedených států? Proč navíc označení Arabové?

Dnes v r. 2011 jsou nesmiřitelné spory USA a Rusko (kapitalismus a komunismus), zdá se zapomenuty.

Na závěr dodávám, že osvobozovat se od okupantů (v jakékoli formě) na svém státním území je mezinárodní platné právo.

J. Kanioková 10.9.2011 19:05

Přesně ...

J. Kanioková 10.9.2011 19:00

kruciš, ten odkaz tam 2x nepatří..

J. Kanioková 10.9.2011 18:57

Máte pravdu, to byla jásavá oslava !!!

Neviděla či neslyšela jsem, že by nějaká "mlčící většina"  muslimů tohle odsoudila. Naopak. A toto "arabské jaro" vůbec není o demokratizaci..... ani náhodou.  Stačí si přečíst, co se odvčera děje v Egyptě a jak vyhrožuje Erdogan. Nevěřím ani ve vliv vzdělanosti, arabská území jsou přelidněná a plná mladých rozhněvaných mužů, kteří cítí nespokojenost se svými možnostmi a berou to jako nespravedlnost. A nenávidí "hříšnou" záp. civilizaci a hlavně Izrael..

http://www.cestapanujiciho.cz/islam/byvala_muslimka_varuje_zapad.php

Islamisté si už kladou podmínky i v Libyi, natož v Egyptě a jinde. Nevěřím v rozvoj nových mladých generací, nepřijímají nový pohled na realitu, prostě korán jim to nedovolí... Nikdy!

Fascinovali mě celosvětoví PL multikulti, jak nadšeně snili o krásných zítřcích při "ar. jaru", po zkušenostech s úspěchy národů Afriky osvobozených od jha kolonialismu, na ten export Dobra by se už mohli vykašlat. Třeba JAR nebo Zimbabwe by mohly být dostatečně odstrašujícími příklady. Jenže co s ideami všemožných Kellerů, Koháků, Johanidesových, Šiklových.. atd. apod. když  jsou z definice tak "dokonalé"...

http://www.cestapanujiciho.cz/islam/byvala_muslimka_varuje_zapad.php

H. Lukešová 10.9.2011 18:42

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

sám jste prasečí krev....urážky, urážky a zase urážky.........

J. Sečánský 10.9.2011 18:37

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Každý šašek se omrzí a i Vy už mě nudíte. Užívejte večera, prasečí krvi.

H. Lukešová 10.9.2011 18:35

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Ano, chováte nenávist k Židům, prasečí krvi...Žádná "fakta" nehovoří...Nikdo vyhnán nebyl, Arabi odešli sami, vy jste...........no raději bez komentáře, nechci dostat ban...

Islám a nacismus, jen si studujte-

http://konzervativnilisty.cz/archiv/235-nacisticka-propaganda-pro-arabsky-svt

Jste fanatický antisemita, orasečí krvi

A fanatický antisemita jste, to je nade vší pochybnost...vaše posvátná úcta k arabům je směšná.......Také naši "diskusi" pod mým článkem "Mají Palestinci právo na návrat" radakce smazala a věděla proč...Jste hulvát.......ale nic...doufám, že si toho admin všimne.........

J. Sečánský 10.9.2011 18:20

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Drahá prasečí krvi. Je nechovám žádnou nenávist k Židům. Nicméně fakta hovoří jednoznačne o vyhnání 750 000 původních obyvatel. Také hovoří o desítkách zničených vesnic, o desetitisících mrtvých. Dalším, nezpochybnitelným faktem je, že toto způsobili židovští přistěhovalci, většinou z Evropy. A že se chovám hrubě k takové "dámě" mě nechává zcela klidným...

H. Lukešová 10.9.2011 17:56

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Prasečí krvi, nenávidíte Židy...Arabové se nemají právo vrátit, protože Země Izraelská není jejich a vyhnáni nebyli, odešli dobrovolně...A jsem naprosto v klidu, jste hlupák a konečně odpovězte, prasečí krvi, proč nenávidíte Židy a přestaňte se vykrucovat...Chci jednoduchou odpověď proč? Nebo jste takový hlupák, že nedokážete odpovědět? Nebo jste zřejmě muslim, s muslimy máte totožné názory...asi tak...A umravňete se, chováte se hrubě...

J. Sečánský 10.9.2011 17:52

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Koho nenávidím prasečí krvi? Jak jste na to přišla? Takže se Arabové nemohli vrátit do svých domovů? Takže byli vyhnáni. Vy jste tak hloupá, drahá prasečí krvi, že mě ve svém vzteku dáváte za pravdu.

H. Lukešová 10.9.2011 17:47

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Proč? Protože to není země Arabů a protože Arabové rozpoutali válku a lhář jste sám...Odpovězte na otázku, proč nenávidíte Židy a přestaňte se vykrucovat, chci jednoznačnou odpověď...A sám jste prasečí krev, kvůli Vaši judeofobii...Chci odpověď proč nenávidíte Židy...

J. Sečánský 10.9.2011 17:38

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Sice lžete jako obvykle. A i kdyby jste náhodou nelhala, proč se tedy nemohli a nemohou vrátit. Pokud odejdete z domu, znamená to že přestáváte být jeho majitelem, drahá prasečí krvi.

H. Lukešová 10.9.2011 17:20

Re: lhář a demagog Obama

ano, jásalo se...Zejména palestinští Arabové zpívali, tančili, radovali se...Na to Obama zapomněl...

H. Lukešová 10.9.2011 17:19

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Palestinští Arabové odešli sami dobrovolně na výzvy arabských zemí, že se vrátí na židovských kostech jako vítězové...Odpovězte konečně na otázku, proč nenávidíte Židy...A nevykrucjte se...Trpíte židonenávistí...

M. Koutný 10.9.2011 15:55

lhář a demagog Obama

Ve svém projevu k 11. září Obama mj. řekl: "Truchlili lidé všech barev pleti, národů a vyznání... modlili se kostelech, synagogách i MEŠITÁCH..."

Pokud si dobře pamatuji, v mešitách se především jásalo...

J. Sečánský 10.9.2011 13:29

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Izrael vznikl etnickou čistkou. 750 000 lidí bylo vyhnáno ze svých domovů, Já žádnou nenávistí netrpím. To jen Vy se snažíte vyhnout se odpovědi, proč jste chtěla nechat lidi trhat psy a mazat je prasečí krví. Vy máte ale bohatý duševní život. Pro psychiatry představujete obsáhlý studijní materiál.