29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

MEMENTO: 11. září 2001

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Jaroš 11.9.2011 21:01

Re: demonstrace na podporu Izraele

pro začátek bude stačit, když zloděj vrátí to co ukradl, vyklidí území které mu neříká pane... Chápu, že se to zloději přijde jako nefér... ale alespoň trochu to připomíná spravedlnost... Spravedlivé, by bylo kdyby zloděj dostal pár přes prsty...

J. Tejkl 12.9.2011 8:20

Re: demonstrace na podporu Izraele

to mluvíte zřejmě o sudetech, že?

J. Tejkl 12.9.2011 8:25

nebo že by Turecko

nebo snad mluvíte o ukradení části Kypru Tureckem? Pokud ano, plně Vaše rozhořčení a volání po nápravě sdílím...(-: 

M. Jaroš 12.9.2011 22:09

Re: nebo že by Turecko

ta hraná natvrdlost vám docela jde... máte talent. Mluvím státečku který tak trošku praktikuje apartheid a který tak trošku krade... začíná na I a končí na l. Už tušíte? Btw, nějak by mi uniklo, že by se Turecko chystalo anektovat severní Kypr. Btw víte kdo v referendu odmítl sjenocení Kypru?

J. Tejkl 13.9.2011 15:28

Re: nebo že by Turecko

co naděláte, s někým kdo zatvrzele opakuje nesmysly o opartheidu a "ukradeném území", jinou, než takto absurdnií konverzaci vést nelze...Jinak by jste si možná mohl prostudovat důvody proč Kyperští řekové odmítli plán OSN - šlo totiž pouze o  vypečený pokus Turecka, prosadit svůj vliv i na dosud jimi neokupovanou část ostrova....Docela chápu, že se kyperští Řekové se nechtějí vzdát suverenity ve prospěch okupanta. Vy ne?

http://en.wikipedia.org/wiki/Cypriot_Annan_Plan_referendums,_2004

Vaše selektivní vidění světa je obdivuhodné!

M. Jaroš 13.9.2011 21:23

Re: nebo že by Turecko

povšiml jsem si že Váš způsob vedení diskuze má určitá specifika... Uvede-li někdo názor, se kterým nesouhlasíte, označíte jej za lháře a jinak pozurážíte, a vyzvete jej k doložení svého tvrzení... Když Vám své tvrzení podloží skutečnostmi, ze kterých vychází... Většinou už se neobtěžujete se k věci vyjádřit. Čím to je? že by jste byl sám lenoch, nebo lhář, nebo něco horšího? To se mi nechce věřit... Spíš jen jedna z figurek z místního NP Freak Show ;-) originální, to se musí nechat...

Stran Kypru, dojímá mě vaše péče o suverenitu kyperských Řeků, no a vidíte Palestincům jí dopřát nechcete. Možná by jste jim ji i dopřál, ale nejdřív by museli odtáhnout z té země, na které tak trapně lpějí....

P. Fiala 10.9.2011 19:08

Mezinárodně osvobozenecké hnutí před r.1989

Před rokem 1989 stály proti sobě uskupení USA a SSSR (kapitalismus a komunismus). Boj válečný byl velmi nesmiřitelný a to již od Korejské války, přes Indočínu - Vietnam, a přes války ve střední Americe, či Africe. Všichni příznivci jedné či druhé strany se také čile účastnili.

V roce 2001 již stály  proti sobě nově jen USA a Arabové (kapitalismus, křesťané a ??????, Islám). Tak si to přáli soudruzi komunisté z KSSS a celé mezinárodní soudružstvo již od r.1986, kdy bylo dáno že padne železná opona v Evropě, a začali pracovat na tom, že postaví proti sobě bohatý Sever (USA a EU) a Jih (Araby). Zdá se, že se jim to daří.

Proč komentátoři uvádějí v hodnoceních toto: ""Útok provedlo 19 Arabů pod vedením Egypťana Muhammeda Atty, 15 teroristů bylo ze Saudské Arábie, 2 ze Spojených arabských emirátů a 1 z Libanonu."" Nebyli to jen pohrobci osvobozeneckých hnutí vyškolení sovětskými soudruhy z uvedených států? Proč navíc označení Arabové?

Dnes v r. 2011 jsou nesmiřitelné spory USA a Rusko (kapitalismus a komunismus), zdá se zapomenuty.

Na závěr dodávám, že osvobozovat se od okupantů (v jakékoli formě) na svém státním území je mezinárodní platné právo.

M. Koutný 10.9.2011 15:55

lhář a demagog Obama

Ve svém projevu k 11. září Obama mj. řekl: "Truchlili lidé všech barev pleti, národů a vyznání... modlili se kostelech, synagogách i MEŠITÁCH..."

Pokud si dobře pamatuji, v mešitách se především jásalo...

H. Lukešová 10.9.2011 17:20

Re: lhář a demagog Obama

ano, jásalo se...Zejména palestinští Arabové zpívali, tančili, radovali se...Na to Obama zapomněl...

M. Stuchlik 11.9.2011 11:56

Re: lhář a demagog Obama

nezapomněl, lhal úmyslně, ale superkorektním multikulti se to líbilo

T. Valek 11.9.2011 17:36

Re: lhář a demagog Obama

The Five Dancing Israelis Arrested On 9-11

The New York Times reported Thursday that a group of five men had set up video cameras aimed at the Twin Towers prior to the attack on Tuesday, and were seen congratulating one another afterwards.

J. Kanioková 10.9.2011 18:57

Máte pravdu, to byla jásavá oslava !!!

Neviděla či neslyšela jsem, že by nějaká "mlčící většina"  muslimů tohle odsoudila. Naopak. A toto "arabské jaro" vůbec není o demokratizaci..... ani náhodou.  Stačí si přečíst, co se odvčera děje v Egyptě a jak vyhrožuje Erdogan. Nevěřím ani ve vliv vzdělanosti, arabská území jsou přelidněná a plná mladých rozhněvaných mužů, kteří cítí nespokojenost se svými možnostmi a berou to jako nespravedlnost. A nenávidí "hříšnou" záp. civilizaci a hlavně Izrael..

http://www.cestapanujiciho.cz/islam/byvala_muslimka_varuje_zapad.php

Islamisté si už kladou podmínky i v Libyi, natož v Egyptě a jinde. Nevěřím v rozvoj nových mladých generací, nepřijímají nový pohled na realitu, prostě korán jim to nedovolí... Nikdy!

Fascinovali mě celosvětoví PL multikulti, jak nadšeně snili o krásných zítřcích při "ar. jaru", po zkušenostech s úspěchy národů Afriky osvobozených od jha kolonialismu, na ten export Dobra by se už mohli vykašlat. Třeba JAR nebo Zimbabwe by mohly být dostatečně odstrašujícími příklady. Jenže co s ideami všemožných Kellerů, Koháků, Johanidesových, Šiklových.. atd. apod. když  jsou z definice tak "dokonalé"...

http://www.cestapanujiciho.cz/islam/byvala_muslimka_varuje_zapad.php

J. Kanioková 10.9.2011 19:00

kruciš, ten odkaz tam 2x nepatří..

K. Janyška 10.9.2011 9:40

Smutné výročí. Doklad středověkého náboženského myšlení... Dzp.

J. Kanioková 10.9.2011 19:05

Přesně ...

H. Lukešová 10.9.2011 0:15

Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Proč se neživí palArabové vlastní tvůrčí prací? Proč natahují jen žebrají a proč se o ně nepostarají arabští bratři? Kritizovat Izrael je pokrytectví a ubohost všech ubohostí...Mohamedáni a socialisté tančí v tančí na vlně primitivního antiizraelitismu. To můžu doložit i vlastním autentickým svědectvím...Zlo je zakořeněno hluboko v nás, antisemitismus, to je jediná univerzální víra, bere na sebe různé podoby (náboženský, sociální, rasový, socialistický). Být na straně Izraele je v dnešní době o hubu, levičáci pořádají doslova hon na sionisty, v médiích, shromážděních...Uznat PalStát? Uznat nacistický stát?

K. Křivan 10.9.2011 9:32

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

To by nesměla být v čele EU socialistická pakáž.  Maoista, agentka KGB,... a jiní.

K. Janyška 10.9.2011 9:40

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Ano, EU je zločinná socialistická struktura... Dzp.

H. Lukešová 10.9.2011 11:07

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Tak tak...

J. Sečánský 10.9.2011 10:59

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Jak vidno tak pořád nic... :-)

H. Lukešová 10.9.2011 11:07

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Starejte se o sebe a do druhé nechte na pokoji...

J. Sečánský 10.9.2011 11:24

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

To se lehko řekne, ale někoho tak hloupého jako Vy jsem v životě neviděl. Proto mám o Vás takový zájem. Co Vaše angličtina?

H. Lukešová 10.9.2011 11:43

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Vážený, Vy nejste arbitr. abyste posuzoval něčí inteligenci...hloupý jste Vy, když hltáte palestinskou propagandu...Angličtina...Učím se, ano, nejsem kvoví co na jazyky, ale Vy se nemáte právo povyšovat nad jiné...a nestarejte se, já se do Vás také ne  seru...

J. Sečánský 10.9.2011 11:53

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Panečku Vy jste dáma. Ještě chcete nechávat lidi trhat psy a potírat prasečí krví? Podobné úvahy Vám přichází na mysl častěji?

H. Lukešová 10.9.2011 11:59

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Ne nechci, ani islamisty...I islamisti zasluhují soudní proces a ať soud rozhodne o provinění a míře trestu. U nás v Evropě ať jdou islamisti na doživotí a v USA, rozhodne-li tak soud, ať dostanou injekci...ale vše na základě práva...Jenom soud může vynést výši trestu...To jsou naše hodnoty lidství...Spravedlnost, nikoliv pomsta...A co Vy, nechal byste Židy opět vyfičet komínem? Vaše démonická nenávist k Židům tomu jen nasvědčuje...

J. Sečánský 10.9.2011 12:03

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Pokud nechcete tak proč jste to tu psala?

H. Lukešová 10.9.2011 12:58

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Vy jste neodpověděl, kde se ve Vás bere ta démonická nenávist k Židům?

J. Sečánský 10.9.2011 13:13

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Zase lžete. Izrael vznikl etnickou čistkou. To je historický fakt. Tak jak je to s tou prasečí krví? Už jste podstoupila léčbu?

H. Lukešová 10.9.2011 13:20

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Ne neodpověděl jste...Izrael nevznikl etnickou čistkou, ale odpovězte, proč máte v sobě démonickou nenávist k Židům?

J. Sečánský 10.9.2011 13:29

Re: Kdyby EU přestala financovat palAraby ubyl by teror a zloba na území Izraele.

Izrael vznikl etnickou čistkou. 750 000 lidí bylo vyhnáno ze svých domovů, Já žádnou nenávistí netrpím. To jen Vy se snažíte vyhnout se odpovědi, proč jste chtěla nechat lidi trhat psy a mazat je prasečí krví. Vy máte ale bohatý duševní život. Pro psychiatry představujete obsáhlý studijní materiál.