19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

MAROKO: Co je zakázané, neexistuje

Chcete vymýtit islám? Zakažte ho. Podobně jako v muslimských zemích zakazují homosexualitu, která tam díky tomu neexistuje. Aspoň jsem se o tom na vlastní oči přesvědčil v muslimském Maroku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 6.12.2017 16:36

Re: Jak mě řekl jeden Arab, "samozřejmě, že nezlikvidujeme

Což je ovšem omyl. Jen zmizí z oficiálních statistik, z ulic atd. V článku se píše, že počet mužů, kteří měli (v Maroku) homosexuální styk, se odhaduje na 8 - 10%. Máte data, která by tento odhad mohla zpochybnit? Připadá vám to jako úspěšné omezení praktikování?

Obávám se, že stejným způsobem u nás bude Babiš budovat Lepší Česko (tm). Statistiky vyjdou líp, ale realita se nezmění.

J. Anděl 6.12.2017 16:04

Re: No, ale muslimové mohou v západní Evropě praktikovat

OK. Já trvám na dodržování našeho právního řádu a jeho závaznosti bez rozdílu vyznání, pohlaví, sexuální orientace, národnosti atd. Netvrdím, že souhlasím s každou pitomostí, co si vymyslejí "na Západě".

Takže pokud sňatek se čtyřma malýma holčičkama, tak buď pro všechny, nebo pro nikoho. U nás teď platí pro nikoho a změnu moc reálně nevidím.

P. Vaňura 6.12.2017 15:15

No, ale muslimové mohou v západní Evropě praktikovat

dětské svatby a mnohoženství PŘESTOŽE je to v rozporu s tamním právním řádem. Mohou uplaťnovat majetkové vztahy podle Šarii ač je to rovněž v rozporu s tamním právním řádem. A dokonce smějí označovat nevěřící za podřadné. Zkuste přitom označit za podřadné JE nebo kteroukoliv jinou skupinu.

M. Mikulec 6.12.2017 14:52

Jistě.

Musíme podporovat celou Afriku. Podporujte si ji, pane Zdechovský, ale prosím Vás, za svoje.

J. Anděl 6.12.2017 13:28

Re: Lokální zákaz

...nepřipadá mi tak strašnej je už hodnocení. Co když tam ale napíšu jen "četl jsem v Koránu, že " následované nějakou citací. Bude to propagace následovaná trestem?

J. Anděl 6.12.2017 13:07

Re: Existovala a v Africe patrně dodnes tajně existují

Mají svobodu vyznání, ale nesmějí praktikovat lidské oběti a rituální kanibalismus, protože je to v rozporu s naším již existujícím právním řádem.

To je diskuze zase :-).

J. Anděl 6.12.2017 13:05

Re: Lokální zákaz

Pokud napíšu v internetové diskuzi "četl jsem Korán a nepřipadá mi tak strašnej", bude to považováno za propagaci islámu a tedy trestné?

J. Anděl 6.12.2017 12:59

Re: Ne-souhlasím

To si nemyslím.

I. Schlägel 6.12.2017 12:17

Re: Lokální zákaz

Měli by jim to v Německu povolit. Až to někdo podnikavý založí jako náboženství míru. Prvním bodem programu by mohla být výstavba dálnic.

S. Netzer 6.12.2017 11:53

Re: Lokální zákaz

V Německu nemohou, díky přísným zákonům.

V českých zákonech se asi vyznáte líp než já.

Do jaké míry jsou okamurovci hnědí, nemohu posoudit.

P. Vaňura 6.12.2017 11:49

Existovala a v Africe patrně dodnes tajně existují

náboženství, praktikující lidské oběti a rituální kanibalismus. Dáte jim také svobodu vyznání a pokud ne tak PROČ!

I. Schlägel 6.12.2017 11:47

Re: Lokální zákaz

Mohou. Proč nemohou náboženští vyznavači Adolfa Hitlera praktikovat to samé?

P. Vaňura 6.12.2017 11:46

Jak mě řekl jeden Arab, "samozřejmě, že nezlikvidujeme

homosexualitu, ale omezíme její praktikování."

P. Vaňura 6.12.2017 11:41

Dobrá, takže pokud je někdo stalinista,

obdivovatel Generalissima či nacista, obdivovatel Fuhrera, má plné právo na "svobodu vyznání." Protože, jak řekl už Jaroslav Hašek "komunismus je náboženství." Ostatně, v Třetí říši se vrátili k oslavování pohanských starogermánských bohů, patrně jako součásti tradic.

S. Netzer 6.12.2017 11:35

Re: Lokální zákaz

Rádo se stalo.

V Česku snad nemohou komunisti praktikovat svou víru "beztrestně a veřejně"? A to dokonce i parlamentu?

S. Netzer 6.12.2017 11:33

Re: Je ubohé

Maroko bylo někdy "sekulární"?!

To myslíte vážně?

Š. Hašek 6.12.2017 11:32

Re: Islám zakázat nelze

-Libye-

Š. Hašek 6.12.2017 11:30

Re: Islám zakázat nelze

Jednak.

A jednak jim ale lze ihned vtloukat do makoviček, že u nás je něco jako Občanský zákoník, Ústava ČR - a obojí stojí na prvním místě, ačkoliv to vyšlo z náboženství (našeho) Zákon na prvním místě.

V opačném případě - pardon, nejsme hodni ani toho, abychom Vám podali našema špinavýma pracinkama oběd (vepřové) a z toho přímo plyne, že Vás vojenským letadlem vysypem zas do Lybie. Na cestu dostanete malé pivo a kus špeku, děti do patnácti bez toho piva. Nazdar.

Můj názor samozřejmě koliduje s názorem pana Drahoše a Horáčka.

Š. Hašek 6.12.2017 11:23

Re: Lokální zákaz

Vy máte logiku jak prvňáček.

Muslimové uvítaní jasně říkají, že nebudou akceptovat občanský zákoník té které země, kde mají Ježíška. Nemontujte sem imrvére svobodu vyznání.

I polodement ví, že svoboda vyznání v demokratických zemích není bezbřehá, ale přímo vychází z kultury a politiky dané země!! Tak do Ústavy ČR sekneme sekání předloktí, v rámci svobody vyznání! Mein lieber Gott, nás zas bude poučovat někdo z Třetí Říše, mordié Klatovy.

Jděte raději přednášet někam do Spojených arabských emirátů. My tady, čeští xenofobové, jsme nezblbli jak Anděla Šílená.

Mit freundlichen Grüssen Hasek

I. Schlägel 6.12.2017 11:17

Re: Lokální zákaz

Díky za "názor".

Š. Hašek 6.12.2017 11:15

Re: Problémem Evropy není Okamura,

Možno i takto říci.

V. Student 6.12.2017 11:09

Re: Velmi dobrá poznámka, paní.

Souhlas.

S. Netzer 6.12.2017 10:58

Re: Lokální zákaz

Zkuste to a uvidíte.

I. Schlägel 6.12.2017 10:47

Re: Lokální zákaz

Pokud prohlásím nacismus nebo bolševismus za pouhé vyznání, případně náboženství míru, budu je moci beztrestně veřejně praktikovat?

S. Netzer 6.12.2017 10:45

Re: Lokální zákaz

A v zemích, v nichž je ústavně zakotvena svoboda vyznání.

J. Hejna 6.12.2017 10:44

Re: Ne-souhlasím

To jste ale, pane Anděli, napsal pěkný nesmysl.

Neměl byste míchat všechno dohromady.

J. Hejna 6.12.2017 10:39

Lokální zákaz

Lokální zákaz veřejného praktikování a propagace islámu je zcela namístě; samozřejmě ne v Maroku.

M. Mikulec 6.12.2017 10:36

Je ubohé

navážet se do Okamury. Sám autor podle logiky-Co je zakázané, neexistuje- vidí i to, že o čem se nemluví, neexistuje. Protože to přikazuje politická korektnost. Kolik politiků a z kterých politických stran hovořilo před volbami o islámu a muslimech? Vyhýbali se i jen těm slovům jako Lidl kříži. Vymýšleli si trapná a pro nikoho nezajímavá volební témata.

Maroko nebývala ještě před pár léty typicky muslimská země. Jenže islamizace probíhá všude. Jsem ráda, že jsem ještě stihla navštívit sekulární Maroko.

Ś. Svobodová 6.12.2017 10:19

Islám zakázat nelze

Ale co lze, je mu neposkytovat podporu.

A. Alda 6.12.2017 10:05

Velmi dobrá poznámka, paní.

Díky.

Vyhmátla jste to přesně!