17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

MAĎARSKO: Hon na kameramanku pokračuje

V tenise existuje možnost opravy: druhé podání. Druhou šanci dostávají i zločinci, kteří se provinili hůř než maďarská kameramanka Petra László, o jejíž chybě a svém názoru na ni jsem napsal v příspěvku Uprchlíci: Hysterie kolem kameramanky (12/9/2015).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Lesniak 14.9.2015 18:34

Myslím si, že ona kameramanka

zase toho tolik neudělala. Proti tomu, co dělají soukmenovci toho muslima, kde žena je ceněna méně, než velbloud, je to opravdu sranda.

J. Schwarz 14.9.2015 17:58

Komické je, kolik

lidí se rozhořčuje nad tím že ženská podrazila nohy ilegálovi prchajícímu před policií / není to vlastně občanská povinnost? / a přitom tatáž veřejnost souhlasí s postupem policajta, co se v civilu vrhne na chlapíka co přejde prázdnou ulici na červenou a použije proti němu "hmaty a chvaty". Tenhle policajt vyhozen nebyl, ergo přejít ilegálně hranici je evidentně menší přestupek než přejít v 11 večer na červenou prázdnou ulici kde zapomněli vypnout semafory.

J. Šimek 14.9.2015 21:14

Re: Komické je, kolik

Schvalujete hovadské chování, které ohrozilo zdraví dítěte. Jste rasistický parchant a jen melete nesmyslné konstrukce, že to tak bylo správně.

J. Honců 14.9.2015 21:22

Re: Komické je, kolik

Hovadské chování? Zdraví dítěte v první řadě ohrozil ten ilegální imigrant. Je dost dobře dokázané, že mnozí imigranti zneužívají děti jako beranidlo i jako štít. A ano, já jsem rasistický parchant. Tedy pokud je podražení nohou delikventovi prchajícímu před policistou rasismus.

A. Alda 14.9.2015 14:28

Právě jsem si přečetl toto:

Včera syrští křesťané zveřejnili na svých stránkách identitu muže,

kterého podrazila maďarská kameramanka. Jedná se o příslušníka skupiny

al-Nusrá. Skupiny, která nutí křesťany na území jí ovládaném platit

poplatky za to, že mohou být křesťany.

A. Alda 14.9.2015 13:36

Když jsem byl malý kluk, chodili Cikáni ještě žebrat.

Obvykle nějaká stará ženská s dítětem nebo dvěma dětmi, co jí říkali babičko. A stejně je rodiče a prarodiče hlídali a jak se pokusily něco ukrát, hnali je svinským krokem dítě nedítě.

Národ, který pošle děti před vojáky jako štít nebo jako hledače min v minovém poli (což se obé dělo ve válce Irán-Irák) nemůže počítat s tím, že budu brát ohled na ty jejich příslušníky, kteří mají v náručí dítě. Mám dost důvodů a životních zkušeností domnívat se, že to dítě v náručí je faleš a podvod.

J. Šimek 14.9.2015 21:21

Re: Když jsem byl malý kluk, chodili Cikáni ještě žebrat.

Podle všeho si přejete klesnout na úroveň  IS za začít na oplátku vraždit děti utečenců.

B. Rameš 14.9.2015 11:28

Paní László

si evidentně chtěla do někoho kopnout. Nechala se poněkud unést a zapomněla, že kromě ní je tam ještě dvacet dalších kameramanů a třicet fotografů a že si svoje sousto urvou ber kde ber. Solidaritu k ní necítím a lítost mnou nelomcuje, podkopnout nohy postaršímu chlapovi s děckem je svinstvo.

Co mě zaujalo, je scéna celkově - asi stovka migrantů někde v poli, kolem dvacet. třicet policajtů, co tak nějak markýrují činnost, a padesátka reportérů, co málem lezou utečencům pod šaty, aby si ulovili záběr. Tak tohle je ta ochrana hranic?

H. Gene 14.9.2015 13:55

Re: Paní László

Jestli si chtěl někdo do někoho kopnout, tak jsi to ty. FUJ!

J. Kyselková 14.9.2015 16:28

Re: Paní László

Pane Rameš, to není fér tvrdit, že si chtěla reportérka do někoho kopnout. Jasně zpanikařila, byla tam určitě napjatá atmosféra. Několikrát se již veřejně omluvila asi i tomu kopnutému taťkovi.

Záběty v TV jsou účelové. Dříve většinou servírovali sebevědomé (organizované) chlapíky, jdoucí systematicky za svým cílem - nyní matičky s dítky.

J. Kyselková 14.9.2015 16:29

Re: Paní László

záběry.

J. Šimek 14.9.2015 21:23

Re: Paní László

Panikařila i při těch dalších záběrech, kdy kopala do dětí?

L. Kytka 14.9.2015 11:19

Áno, tá nešťastnica to nemala urobiť,

a je len smutné, že svojim konaním poskytla na 1 týždeň strelivo streleným promusulmanským médiám, aby s nami propagandisticky cvičili. Podobné cvičenie s našimi citmi predviedli, keď nám otrepali o naše údajne neľudské, xenofóbne hlavy slziaceho "utečenca pred vojnou" - otca utopeného Aylana z tureckého tábora. Celá uplakanosť a rozhorčenosť našich slniečkárov trvala tiež len zhruba týždeň, pretože sa ukázalo, že tento otec bol nielen priamo zločinným tureckým prevádzačom, ale čo je ešte omnoho obludnejšie aj vrahom vlastnej rodiny. Posadil totiž do gumenného člna svoje maličké deti a manželku bez plávacích viest, tie si navliekol len on a jeho brat, pretože sa sa chcel v zdraví a pri živote dostať do Kanady, aby mu tam grátis urobili umelý chrup.A naše rozhorčené

slniečkarské média teraz radšej už o skutočnom vrahovi nevinného Aylana mlčia. Veď čo, plky o údajne cynických protiimigrantoch ako o páchateľoch utrpenia a vrahoch nevinných detí svoj cieľ splnili.

Naše média sú fakt zapredané fuchtle. Slovenská spravodajská televízia TA3 napríklad vo svojom veľakrát opakovanom spote s obligatórnymi musulmanskými detičkami zrejme z rakúskej strany hraníc s Maďarskom mimovoľne,možno z nepozornosti propagandistických editorov, ponúka záber na zhruba 10-ročného arabského usmrkanca, ktorý na kameru pre európanov predvádza známe veľavravné gesto rukou cez hrdlo, ako by nás rád podrezal !! A nikto z uplakaných slniečkárov nepovie žiaden komentár. A je aj smutné, že ani nikto z ich oponentov.

J. Dvořák 14.9.2015 10:40

Podle mně!

Tak ho měla ješte spráskat bičem! A to proto že je muslimák a je toho názoru, že ženská není člověk! Muslimák ppovažuje za normální ženskou i za tanec ukamenovat což se u nich bez problémů praktikuje!

J. Vintr 14.9.2015 10:18

Ta paní žádnou chybu neudelala

Chybu naopak dělají všichni ostatní. Kdybychom se k ním takto a ještě mnohem hůř chovali všichni, asi by se jich sem tolik necpalo. Na lidi, kteří se k nám bez pozvání hrnou, nelze pohlížet jako na jednotlivce, kteří by si jinak zasloužili náš soucit. Oni pro nás a náš způsob života představují konkrétní a velmi vážnou hrozbu a my máme právo, či spíš povinnost (už jenom s ohledem na život dalších generací) se této invazi bránit. Obávám se že čím budeme k nim dnes ohleduplnější, tím bezohlednější k ním budeme muset být, abychom se jich zbavili. A pokud se jich nezbavime, bude to znamenat konec našeho dosavadního způsobu života.

J. Šimek 14.9.2015 21:24

Re: Ta paní žádnou chybu neudelala

Jasně, běžte mezi ně házet granáty, ať je vidět, že jste stejnej, jako uřezávači hlav z IS.

J. Sever 14.9.2015 9:43

Tak nevím, ...

... nevím, co si myslet o té ženě. Co vím NAPROSTO BEZPEČNĚ  je, že by mne VŮBEC NENAPADLO nastavit tátovi s děckem nohu. Natož nakopnout to děcko. Ne, nic takového mne ani v osmé dekádě života nejenže nenapadlo, ale matně se domnívám, že jsem podobnou podlost nikdy ani neviděl - jist si ovšem nejsem. Dnes si tak nejsem jist, zda jsem normální.

KDYBY mu nastavila nohu, nebo nakopla (já to tak z toho klipu vidím) kvůli snímku, tak bych to snad zkousnul. Ale takto? Naštěstí nejsem tu bytost soudit nikterak povinen. Naštěstí pro mne.

Co ve mně vyvolává stále větší odpor, jsou individua, která ve snaze o jakousi jinakost, peskují ostatní ve jménu Odpuštění, Lásky k bližnímu, ve jménu všelijakého Dobra, ve jménu tolerance (a ovšemže  k pederastům, uchylům, kriplům ducha, až magorům. Děsí mne, jak oni v každé sporné situaci ihned vylezou jaksi NAD VĚC a z té výše nás, ubohé zemské červy (zpravidla za naše) POLEPŠUJÍ. Zpravidla neobyčejně nenávistně!

J. Vintr 14.9.2015 10:33

Re: Tak nevím, ...

Když se k vám do bytu bude násilím cpát nezvaný host, bude vás taky trápit, když mu třeba při zavírání dveří přivřete prst?

J. Sever 14.9.2015 11:13

Re: Tak nevím, ...

Ne, pane Vintře, to mne trápit nebude.

J. Schwarz 14.9.2015 11:54

Re: Tak nevím, ...

Ani když s sebou bude mít malého synka, který se lépe protáhne oknem?

J. Vintr 14.9.2015 12:48

Re: Tak nevím, ...

Tak proč se pohoršujete nad tím, když se někdo chová trochu hrubě k nazvaným hostům, kteří nedbaji našich zákonů a chtějí jen zneužívat naši pohostinnost a humanitu?

K. Janyška 14.9.2015 9:37

Kameramanka pomáhala své policii mírnými prostředky

a to se dokonce podle zákona musí... Dzp.

J. Šimek 14.9.2015 9:35

Vejmluvy, úmyslně podrazila člověka s dítětem v náručí.

K. Janyška 14.9.2015 10:35

Re: Vejmluvy, úmyslně podrazila člověka s dítětem v náručí.

Nedá se nic dělat, co má být ? Dzp.

J. Šimek 14.9.2015 10:45

Re: Vejmluvy, úmyslně podrazila člověka s dítětem v náručí.

Tak tenhle vás dotaz se fakt nedá rozklíčovat nebo je možná na blbém vláknu.

H. Gene 14.9.2015 13:58

Re: Vejmluvy, úmyslně podrazila člověka s dítětem v náručí.

Ne, jen na blbého vláknu.

J. Tachovský 14.9.2015 9:33

Chapu, ze se citila ohrozena

Videl jsem to video a bylo narosto zrejme, ze ten bezenec ji chtel umlatit svym ditetem.

J. Schwarz 14.9.2015 8:41

Případ petry jen dokazuje

že nejagresivnější, nejnetolerantnější sběří dneška jsou "ochránci lidských práv", dobroserové a sluníčkáři. Já nehodlám spáchat sebevraždu  jen proto aby mou mrtvolu mohl Gauck  poplácat obdivně po prdeli, konstatovat že jsem se zachoval "jako křesťan" a pak mne nechat pohřbít coby sebevraha za hřbitovní zdí.

J. Šimek 14.9.2015 9:37

Re: Případ petry jen dokazuje

A od toho vám pomůže kopání do dětí a podrážení nohou člověku s dítětem v náručí?

J. Vintr 14.9.2015 10:29

Re: Případ petry jen dokazuje

Samo o sobě to nepomûže, ale čím méně ohleduplně se k ním budeme chovat, tím menší budou mít motivací sem lézt.