29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
omaha 19.4.2008 11:49

Re: Kdo asi?

Hezké, kylchape, že myslíš na své méněchápavé soukmenovce !!!;-P

medvěd 19.4.2008 10:11

ano nebuďme pasivní - uznání Kosova prostě jednoznačně odmítněme , ony to USA nějak přežijí

Většina lidí v česku si uznání Kosova a zradu našich historickýchpřátel Srbů a faktický opakování Mnichovské zrady ( jen v obrácenm gardu) nepřeje.  Ano v Kosovu které mělo  ještě po 2. světové válce převahu srbského obyvatelstva   je dnes 95 % albánců , desetiletí totiž vytlačovali albánci Srby z Kosova často pod hrozbami fyzického násilí  a nakonec tuto etnickou čistku dorazilo zločiné bombardování  Jugoslavie ze strany USA v roce 1998 takže na Kosovu zůstalo Srbů snad jen okolo 5 % . Nechme Srbsko pod jehož jurisdikci Kosovo dle mezinárodního práva stále patří ať si věc řeší samo ( třeba rozdělení Kosova na Srbskou a albánskou část )  . A pokud má někdo obavy o naše vojáky tak je prostě odvolejme  z Kosova .  Všakom se strýček Sam z toho nepo....  To vám píše volič ODS

doktor 19.4.2008 9:57

Pan Urban

se v uplynulých letech osobně přičiňoval, aby v Jugoslávii zvítězily rozvratné tendence. Vodítkem mu - stejně jako ostatním výtečníkům z ČR, NATO a EU - byla jednoduchá tupá úvaha: Srbové = Slovani = komunisti. S těmi se nejedná.Ty je nejlíp vyhnat nebo pozabíjet. Když bylo jasné, že při procesu s Miloševičem se objeví nepříjemné pravdy, nechali ho v haagském kriminále úmyslně (odmítnutím řádné léčby, kterou žádal) chcípnout. To kdyby se stalo jakémukoliv vězni u nás, bude z toho mezinárodní průšvih a milionová státní náhrada škody.

Vodník 19.4.2008 10:14

Re: Pan Urban

No já s Vámi ve všem všudy souhlasím, ale Vy byste si měl dát pozor: kdo jsou ti "oni", kdo nechali Miloševiče chcípnout v kriminále? "No jo, to známe, za všechno můžou Židi a zednáři... No jo, zas spiklenecká teorie pro ty, co jsou líní myslet..."

Jste předem mrtev, pane doktore! ;-) Mně to je fuk, já jsem známý agent severokorejské rozvědky, kubánský emisar, rusofil a islamofil, ale na Vás si tu ještě posvítí! ;-D

Vodník 19.4.2008 9:42

Uklidnětě se, "čtenáři 78.102.70.xxx"!

Proti uznání Kosova si mohu dovolit halekat já, starý rudoch, komouš, nácek, anti-ami a antisemi. Ale Vy si dávejte bacha! Kosovo vydupalo ze země tzv. "mezinárodní společenství" a Israel se ho chystá uznat! Nestojíte omylem na špatné straně barikády??;-P

čtenář 19.4.2008 10:32

Re: Uklidnětě se, "čtenáři 78.102.70.xxx"!

Nestojím. Nejsem přívržencem různých "Kosovo řešení". Nikdy jsem nebyl. A taky jsem přívržencem vzniku státu palestinských Arabů. To, co jim já vyčítám, je skutečnost, že ho nekonstituovali v onom roce 1948. Židé to udělali. Nebýt toho arabského idiotismu, tak tam byl mír celé ty roky a kdoví, kde by tento kousek světa byl, kdyby využil všech schopností Izraelců a např. Libanonců (Libanon - svého času zvaný Švýcarsko SV). :-P

Jenda 20.4.2008 0:33

Re: Re: Uklidnětě se, "čtenáři 78.102.70.xxx"!

Sveho casu ... pred tim, nez tamni muslimove urodili tamni krestany.

Karel 19.4.2008 9:03

Chybí spousta jmen

těch, kteří by měli stát před soudem. A to těch, kteří jsou skutečnou příčinou jugoslávské tragédie. Na prvním vedení Německa a jeho satelitů. Německo se nikdy nezmění a vždy bude představovat hrozbu pro Evropu i svět. Jen změnilo trochu metody.

čtenář 19.4.2008 9:07

Re: Chybí spousta jmen

Satan Nemecko ? Blbost ! Jako všechny takovéto osloviny.

NobodyWasHere 19.4.2008 13:07

Re: Re: Chybí spousta jmen

No, Satan to sice není, ale vzhledem k tomu, že v podstatě podněcovalo Slovinsko a Chorvatsko k jednostranému vyhlášení samostatnosti bez dohody (a samozřejmě je ihned uznalo a poměrně značně subvencovalo), má na následujících válkách na Balkáně podíl větší, než malý.

čtenář 19.4.2008 13:40

Re: Re: Re: Chybí spousta jmen

Ano, v tomto jsme spolu zajedno. Ale to chování Německa (a Rakouska) mělo tichý souhlas zbytku tehdejší EU. A o to jde !

niky 19.4.2008 16:03

Re: Chybí spousta jmen

Naprostý souhlas Karle,bohužel to co se dělo na začátku devadesátých let minulého století v Jugoslávii,bylo A JE CENZUROVÁNO.Uvedu jeden příklad.Vláda Helmutha Kohla vyzbrojila CHorvatské vojenské a polovojenské jednotky zbraněmi,které pocházeli s bývalé armády NDR.

čtenář 19.4.2008 9:02

Má-li Evropa mít nějaký smysl

tak musíme, my, co v ní žijeme, zarazit všechny ty humanitární bombometčíky ! Pokud ne, tak Ameriko a Rusko, pojďte sem a udělejte s nima krátký konec. Jako během WW2.

čtenář 19.4.2008 8:58

To je fakt hnus !

"Tribunál nikdy na Albánii nedokázal vyvinout tlak, srovnatelný s tlakem na Chorvatsko, Srbsko nebo Bosnu a Hercegovinu."  -  jóóó ??!!! Co tu meleš, příšero, od kdy v tom jela Albánie ??! No, to jsou mi novinky !!!! A že ti to nevadilo předtím, že jó ?!!! Hlavně, když jsi věděl nad slunce jasněji, že to můžou všechno ti Srbové, ti Srbové, ti Srbové !!!

A bude tenhle pseudohumanista Urban žvanit, žvanit a žvanit .............. Umlčme tu písníčku !!

čtenář 19.4.2008 8:59

Re: To je fakt hnus !

že za to můžou ti Srbové .... oprava

Jakub S. 19.4.2008 16:14

Čtenáři, ale b e h o m

sklenku vody a spolkni hned dva meprobamaty nebo dačo také.

Desítky vykřičníky a: u m l č m e - ! ! Tak tohle jaksi ne. Výzvy k umlčování něčeho,  n ě k o h o  - proboha. Mauserem? Fémovou  dýkou? Jedem? V Treblince, na Kolymě - ?!

Tento způsob "diskuze" zdá se mi poněkud krvavým. A primitivním.

čtenář 19.4.2008 22:06

Re: Čtenáři, ale b e h o m

Umlčme tu písničku !!

Jenda 20.4.2008 0:31

Re: Čtenáři, ale b e h o m

Ten krok od umlcovani pisnicky k umlcovani lidi jste ucinil vy, nikoli ctenar. A ze s udalostmi v Kosovu nema Albanie (to je takovy stat, ktery predstavte si nebyl soucasti Jugoslavie, pouze s ni sousedil) nic spolecneho je pravda.

Borek@exil 20.4.2008 6:01

Re: Re: Čtenáři, ale b e h o m

Akorát, že se bosenským muslimům říkalo už za první republiky "šipetáři", což je ěeská skomolenina slova "škipetari", což znamená Albánci. Ona se totiž Albánie v domovském jazyku Albánců jmenuje Škiperia. Kosovští šipetáři jsou etničtí Albánci. Zbraně do Kosova proudily a proudí z Albánie. UCK mělo a má základny v Albánii. Jinak máte pravdu...krom těchto nedůležitých drobností nemá Albánie s kosovskými problémy co dělat. 

Standa 19.4.2008 8:54

Podpora

vrahů z Albánie je hnusná!

Fleischer 19.4.2008 8:27

Uznání Kosova

Autor má v mnohém pravdu. Ale Kosovo je historickou součástí Srbska, kde však většina obyvatel mluví jinou řečí než srbskou. Stejně jako naše někdejší Sudety jsou historickou součástí Čech a Moravy, kde však většina obyvatel mluvila jinou řečí než českou. Pokud Česko uzná Kosovo jako samostatný stát, mělo by také uznat, že sudetoněmecké obyvatelstvo mělo právo na samostatnost a že tedy mnichovská dohoda byla oprávněná. 

radka 19.4.2008 13:13

Re: Uznání Kosova

Ano, svuj nazor jsem uz napsala vyse, jak ctu dalsi reakce, Vy jste to jen pregnantne pojmenoval, mon chapeau V

honzak 19.4.2008 8:03

brečíš hezky, Urban

ale na špatným hrobě! Běž to vysvětlit soudruhům do brusele! Taky řekni veškrnovi, aby o tom napsal nějakou hru. To si Albánci v Kosovu určitě sednou na zadek!

Otakar 19.4.2008 7:58

Kdo seje vítr....

Vyhlášení samostatného Kosova je popřením historie a porušením mezinárodního práva obdobně jako Mnichovská dohoda. To že autor zvedá prst a říká, že EÚ sklidí bouři má asi pravdu, ale měl by to říkat někde jinde, buď Havlovi, který jako prezident ostudně nazval bombardování Srbska humanitárním, nebo sobě před zrcadlem, jako jeho věrnému noshledovi. Celá tato ostudná balkánská politika je výsledkem pohledu EÚ a hlavně Německa, které si zde prosadilo své zájmy a na to balkán, EÚ i ČR doplatí, plakat nad tím ,že Srbové možná spadnou do Ruské náruče, měla EÚ před tím než podpořila tu "správnou" stranu, teď už jen bude léčit vřed na těle balkánu.

ja 19.4.2008 7:23

Zalez a neotravuj vzduch

čtenář 19.4.2008 7:18

Urbanoviny.

"...či ve zbývajících srbských enklávách uvnitř jeho území."  -  a jak to, že tu musíme číst tato slova ?!!!! K čemu ten patetický článek, když nakonec rezignovaně pindá o zbývajících enklávách Srbů v Kosovu. Jak to, že tam nejsou ti všíchni Srbové, kteří tam žili ?! Co tady ten kanibal žvaní ?!!

xyz 19.4.2008 7:15

Něco se přece jen Tribunálu podařilo

"Oddělal" Miloševiče aniž vynesl rozsudek. To si paní předsedkyně a přísedící museli oddechnout.

gogo 19.4.2008 6:55

Milý autore

ODMÍTNOUT něco je stejný proces jako SOUHLASIT. Jenže může vadit některým řitolezcům jako třeba VÁM.  Pěkné ráno

oskar 19.4.2008 6:25

Kosovo

Před našima očima se hroutí mezinárodní systém hodnot a na nich

vystavěných institucí mezinárodního práva, který měl v devadesátých

letech nahradit nemravnou pseudostabilitu studené války.

a kdo za to muze?Komuniste kteri tu vladli 40 let?Socialiste v Zapadni Evrope?Nebo ten blb v Bilem dome  a lide typu Vas kteri pisi fantasmagorie?

bambamore 19.4.2008 7:44

Re: Kosovo