6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Zabraňme zplošťování debaty o Ukrajině

Dnešní Ukrajina je smutným důsledkem Stalinova míchání národů a hranic, přetrhávání přirozených historických vazeb, pokusu o vytvoření nového sovětského člověka a přeměny původních národů v pouhá z historie zbylá etnická rezidua. To

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 19.4.2014 21:53

Re: Žofinko

To bude nějaká vrozená vada .....

J. Maleček 19.4.2014 21:40

Re: Nebezpečí Klause je v tom,

Pane Vyhnalíku, máte jistě pravdu. Ale při Vaší obvyklé objektivitě a věcnosti - nechtělo by to napsat podobnou odpověď taky pod příspěvek pana Sevráta?

J. Kanioková 19.4.2014 20:56

No vidíte,

eurohujerským politikům a lokajským médiím se povedlo, že mnozí věří. Víc než logice a zdravému úsudku..

A jsem přesvědčená, že i vlivem předvolební EU snahy, aby v lidech vyvolala strach a víru, že jedině EU je spasí..

J. Svoboda 19.4.2014 20:54

Re: Opět perla

To je těžká otázka, pane Boleslave. K ní se člověk může dobrat tehdy, když po ní opravdu pátrá, nebere to první, co mu servíruje hlavní informační proud. Snaží se vidět nebezpečí všude, kde opravdu existuje. Putina nijak nemiluji, ale říkám že když mu přispěvatelé budou nadávat do sviní, ukazuje to, že od ukrajinské úrovně nejsme bohužel zase tak daleko. I u nás se dá vypozorovat důvod, proč to na Ukrajině vypadá tak, jak to vypadá.

P. Vavruch 19.4.2014 20:51

Žofinko

když to tady všechno čtu, co vám Klaus udělal?

Š. Hašek 19.4.2014 20:47

Perfektní.

Pokud to nakrkne Dienstbiera ml., Jelínka a jiné, bude to realita. Takový je život.

Nějak se mi jeví, že chladné uvažování Václava Klause má furt něco do sebe.

Faktem je, že ti všichni "chytří majdanští" už dávno vycouvali ze svých "jasných stanovisek".

J. Svoboda 19.4.2014 20:42

Re: Dle mého názoru.

Pane Háku, uniká mi důvod, proč je nutné zastavit obchodování. Je to na stejné úrovni, jako tvrzení, že EU potřebujeme pro obchodování.

Pokud se týká finančních ztrát, velký problém tkví v tom, že finanční ztráty ze zastavení Putina možná převýší finanční ztráty, vzniklé fungováním EU samotné.

B. Mráz 19.4.2014 20:36

Mistrná analýza,

kterou ovšem a bohužel nedokáže přečíst velká část zdejších"diskutérů".Výrazy jako KGB Klaus aj. svědčí o úrovni těchto nenávistníků. Jejich argumenty kulhají na obě nohy a je docela škoda, že tuto analýzu dokáží rozmělňovat i jinak poměrně inteligentní přispěvatelé.

J. Svoboda 19.4.2014 20:33

Re: Podstatou současných problémů na Ukrajině

Myslím, pane Boleslave, že o tom, kdo je u kremelského kormidla všichni víme. Jen se mi jeví, na základě projevů, jako je ten Váš, že se kyvadlo přehouplo nežádoucně daleko na druhou stranu, kdy se tady hlásalo, že nebezpečí je na Západě.

Rozumný člověk by měl vidět nebezpečí tam, kde opravdu je a netvořit si názor jen podle informací z hlavního proudu, to znamená řečí např. pánů Schwarzenberga a Zaorálka.

To, že je Putin inteligentní a nebezpečný člověk, je dostatečně známo. Politickou elitu však máme hlavně proto, aby za nás a pro ento fakt respektovala a podle něj se zařídila. Pokud se politik chová jako Babiš a jeho názory se mění podle meteorologické předpovědi, Putin za to nemůže a zlobit se na něho za to, je dětinské.

J. Kanioková 19.4.2014 20:25

Přesně..

.

J. Svoboda 19.4.2014 20:14

Re: S Klausem souhlasím,

S Klausem nesouhlasím ve všem, ale podstata je pravdivá.

Podezřívám ho např. z toho, že se mu moc nechtělo psát o tom, že v Krymském referendu vůbec nebyla možnost zachování Krymu jako součásti Ukrajiny.

J. Svoboda 19.4.2014 20:11

Re: Klaus jistě slaví

Pane Boleslave, to, že je to říše zla, je známo už dávno. Není to jistě ani pro Vás nic nového. Zrovna tak, jako z Ukrajiny neudělá podpis přístupové smlouvy suverénní prosperující stát, neudělá nikdo z ruské věrchušky za pár let demokratickou vládu.

Nebezpečí to jistě je. Měl byste se ale tázat spíše Západu, zda ve své naivitě na tuto skutečnost programově nezapomněl a nepřestal ji vnímat. Každému, kdo má aspoň zbytky mozku v hlavě, musí být jasné, že tlakem na podpis asociační smlouvy Západ obnažil skutečný stav Ukrajiny a mocně tím tomu KGBákovi nahrál na smeč.

Každý ví, a měl by to vědět i Západ, že dráždit chřestýše bosou nohou není to pravé ořechové. Pokud nemáte proti tomu chřestýši odpovídající zbraň, musíte se smířit s jeho existencí a nebezpečností. Nadávat mu, rozhodně nepomůže.

P. Han 19.4.2014 20:09

Re: Dle mého názoru.

Přesně tak. Ale když bude "svobodný svět" jen poštěkávat, bude brzo pozdě. Ovšem EU na nic jiného než na poštěkávání nemá a nikdy neměla, přitom její vedení už desítky let pilně pracuje na zhoršení vztahů s USA. O roli jurodivého Obamy nemluvě. Vidím to zatím dost skepticky.

M. Balázsová 19.4.2014 20:05

Re: Hajzldedek Han jako hlavni pucflek bebila Vlacha

Tato paní opět ukázala, že patří do Bohnic-nikam jinam.

J. Boleslav 19.4.2014 19:59

Re: Opět perla

Jak taková objektivní pravda podle Vás vypadá?

J. Boleslav 19.4.2014 19:58

Re: Dle mého názoru.

Kdyby se svobodný svět Putinovi rozhodně postavil, k žádné válce by nedošlo. Čím dřív tak učiní, tím líp.

J. Boleslav 19.4.2014 19:56

Re: Podstatou současných problémů na Ukrajině

V EU jsou nepochybně u kormidla pitomci, v Kremlu ale hnusná KGBácká swině, pro nás daleko nebezpečnější.

P. Han 19.4.2014 19:55

Re: Dle mého názoru.

Myslíte tím za cenu další světové války? Jen aby bylo jasno.

J. Boleslav 19.4.2014 19:52

Re: Klaus jistě slaví

I já jindy rád čtu p. Vyhnalíka. V otázce Ukrajiny to bohužel nemohu říct.

L. Brabencová 19.4.2014 19:51

S Klausem souhlasím,

je mi jedno,jestli mi bude nadávat p.Sochorová. :-)

J. Boleslav 19.4.2014 19:51

Re: Dle mého názoru.

Přesně tak. Je smutné, že tuto tak jasnou skutečnost tolik jinak inteligentních lidé nechápe či pochopit nechce.

M. Moravcová 19.4.2014 19:51

Re: Klaus jistě slaví

Pane Vyhnalíku, ráda čtu Vaše komentáře. Neumím tak popsat své názory a myšlenky. Většinou se ztotožňuji s Vašimi příspěvky.

P. Han 19.4.2014 19:51

Re: Klaus jistě slaví

Já to vnímám zcela určitě. Ta ruská expanze je děsivá. Anexe Krymu, na kterou Západ zareaguje pouze verbálně, má hodně podobného s německou anexí Sudet i s ruskou (de facto) anexí Jižní Osetie a Abcházie. I ta rétorika je pořád stejná. Ale je nutno uznat i to, že za situaci, která anexi Krymu předcházela, si z velké míry může Ukrajina sama. Ten stát byl a je rozvrácený a EU nic než slova nebyla schopna dodat. Tím v žádném případě nehájím ruský imperialismus, to je největší současné nebezpečí pro tento kontinent a pro celý svět.

J. Boleslav 19.4.2014 19:49

Re: S analýzou se dá souhlasit až na jedno.

Je to tak, jejich velmocenské ambice jsou v nich jako v koze. Jen je museli na určitou dobu líp skrývat, když byli hospodářsky a vojensky na huntě. Teď si je trouba Obama resetoval, tak už zase jedou.

J. Boleslav 19.4.2014 19:47

Re: Klaus jistě slaví

Rusáci jsou v našem prostoru momentálně opět největší bezpečnostní hrozbou. V celosvětovém měřítku bych je z tohoto pohledu zařadil na 2. místo za islamisty. Kam se na ně v tomto směru hrabe EU, kterou považuje za největší hrozbu Klaus. Že to nechápete nebo pochopit nechcete Vy, je smutné, u Klause s Weiglem trapné.

J. Svoboda 19.4.2014 19:44

Re: Opět perla

Pane Boleslave. spíš leccos nasvědčuje tomu, že lidé, jako Vy jsou líní myslet a hledat objektivní pravdu.

M. Moravcová 19.4.2014 19:44

Re: Nebezpečí Klause je v tom,

však Vy taky chcípnete brzo.

M. Moravcová 19.4.2014 19:42

Re: Opět perla

Nemusíte s p. Klausem souhlasit, ale co jste to spatlal v tom příspěvku. Opravdu nejste "vzdělán".

M. Moravcová 19.4.2014 19:38

Re: Tak si pojďme vybrat.

Klaus zavedl korupci a zlodějinu? Tak To musel žít už ve starém Římě s Cézarem, Markem Antoniem a Kleopatrou? Vít kdo to byl?

J. Kanioková 19.4.2014 19:37

Stejně mě fascinuje ta paranoia,

že Rusko vstoupí (ofic.) na území Ukrajiny, či dokonce i dál. Zkuste si logicky promyslet, že to by znamenalo vzít na sebe odpovědnost za život tamních lidí, tudíž i za tamní ekonomiku. Dluhy. Rusko na to NEMÁ a nestojí o to.