6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
brmbo 29.9.2008 1:58

p. hviždala - prečitajte si dejepis zakladnej školy

Takmer každú kritiku fica vítam ale človek s takymito znalosťami dejín narobi viac škody ako užitku

Brmboš 21.9.2008 18:28

Je rozdíl mezi novinařinou a.............

vlastizradou. Naše noviny se staly většími poskoky lumpů a zlodějů než bylo možné v době minulé. Této zemi už jen ubližují a prodávají nás za kus žvance z ciziny.

Poldinka 21.9.2008 20:21

Re: Je rozdíl mezi novinařinou a.............

Tak jeste ze se najdou hrdinove dnesni doby, jako vy, kteri pracuji pro dobro spolecnosti a naroda, narozdil od zaprodanych novinaru ...

jirka.s. 21.9.2008 17:52

Tak nevím!

Máme Dežomilu, ale toto tu opravdu ještě nemáme! ;-D

http://www.rizo.sk/index.shtml?section=spr&x=285116&cat=14828

František 20.9.2008 20:23

Slovensko jede, Fico taky

Ano, Fico je borec! Kam se Česká republika hrabe! My vystupujeme vůči euru a EU stylem V. Tlustého - všechno rozbíjet, vždyť my jsme ti chytří.

A k médiím: Copak si mohou média dovolit opravdu všechno? Viďte, pane Čunku. Média by měla mít také rozum a ne stále křičet, že všechno je špatně a špatně, ať vláda  dělá co dělá.

Poldinka 21.9.2008 19:58

Re: Slovensko jede, Fico taky

ano, ano ... noviny by mely oslavne kricet nadsene hura, kdykoli se pan Fico uprdne ... vite vubec co zminena slovenska media psala, nebo jen od boku strilite? populista Fico pochopitelne jine nazory nez svoje, nejhure pak ty, ktere na jeho populismus a chyby upozornuji, nevidi kolem sebe rad ... hnusnej lump

Bubeník 20.9.2008 20:08

Hvíždala fandí tzv.pravici

takže proto kritizuje levičáka Fica. Jenže ono platí i na Slovensku, že noviny existují a existovaly, aby sloužily hospodářské a politické moci spíše nežli pravdě, a vznešeným ideálům. Média  na Slovensku jsou opravdu nekorektní mrchožrouti, která je potřeba umravnit, jinak by si psala jak chtěla.

AndyO 21.9.2008 10:38

Re: Hvíždala fandí tzv.pravici

;-D Bubeníku, už roky čtu vaše  neuvěřitelné výkřiky, z kterých kape rudá jak z prasete, ale dnes jste překonal sám sebe. Média, která nepíšou co chce ten  trapný pokus o diktátora, ale "jak chtějí". Fakt hrůza.

bouše 20.9.2008 17:06

co si fico ztěžuje

na novináře,u nás také 95% deníku bylo tvrdě proti socialistické vládě,ale samozřejmě mají na to ale právo

mirko 20.9.2008 16:04

Die Presse - Iný názor na slovenských novinárov

V Die Presse napísali o slovenskej tlači to, čo je všeobecne známe - " Médiá nevynechajú žiadnu príležitosť, aby vykreslili Fica ako nedemokratického populistu ...... Používajú pri tom citáty vytrhnuté z kontextu a robia z nich titulky  ... " a tým robia Ficovi najlepšiu službu v získavaní priaznivcov.  A to je pravdepodobne i dôvod Ficových vysokých preferencií . Zaujímavé na tom je, že si to nik z tlače a opozície neuvedomuje, tak sú zaujatí proti Ficovi, že im uniká taký zrejmý fakt.

strejda 20.9.2008 12:04

Popleta

Nějak se to Hvížďalovi plete. Spojuje Mnichov s anexí a rozpadem Česko-Slovenska. Slováci si svůj stát založili na tvrdý nátlak Hitlera. Ať by dělali cokoli, okupaci českých zemí by nezabránili. A stát nezaložili jako fašistický, tam historickým vývojem došel. Stejně jako Protektorát.

strejda pedro 20.9.2008 14:38

Re: Popleta

inu, kolego strejce, mel byste si udelat domaci cviceni: slovaky do samostatneho statu NIKDO nenutil, oni ho chteli, a panove jako hlinka byli fasisty dlouho pred vznikem tohoto statu ... jestli bych se zminenem clanku necemu vysmal, bylo by to uslovi "printova media" ... znam ten vyraz i v cestine: tistene sdelovaci prostredky ... jinak je ale pane hvizdaluv prispevek zalozen na cisly podporenych skutecnostech ... jestli vam to pusobi potize, je to skoda ... vase ...

zet 20.9.2008 18:40

Re: Re: Popleta

Nevedel som, že sa v Česku stále vyučuje komunistická historiografia (alebo je to zotrvačnosť vo Vašom myslení?). Hlinka totiž nikdy fašistom nebol a jeho popularita bola zneužitá Tisom a spol, vtedy, keď bol starý pán nad hrobom a sotva bol schopný pochopiť, čo sa okolo neho deje. Je fakt, že obdivoval Hitlera, ale to robilo viacero politikov z veľmi demokratického Západu - Hitler vtedy ešte neútočil, Židov ešte len vyháňal a nevraždil, doma žal úspechy a nad porušovaním demokratických princípov sa vtedy vzrušoval málokto - bola to taká doba. A ešte jedno - Slovakštát vznikol na základe Hitlerovho ultimáta - druhá možnosť bola rozdelenie medzi Poľsko a Maďarsko, tak láskavo nevyhlasujte nezmysly - okrem Vás to totiž vedia všetci.

AndyO 21.9.2008 10:39

Re: Popleta

k tomuto závěru jste došel jak ? Prosím prameny.

Jakub S. 20.9.2008 11:56

Uznání za odvahu o tom promluvit do rádia a za jasné, přitom slušně formulované stanovisko.

Mělo by to být nesmírně znepokojující i u nás. Především u nás, ze všech jejich sousedů, přece! Jenže co - už je to jejich věc... jistě. Jejich. ALE JAKO STARŠÍ BRATR máme právo apovinnost upozorňovat, když se nám něco sakra nepozdává. V JEJICH zájmu!!!

Na blbé reakce samozřejmě nebudete, doufám velice, brát zřetel. Povzneste se nad trouby, rýpaly, zapšklé zavilé komanče atd.

Lojza 20.9.2008 10:10

Ano, ano

Ano, ano, demokracie je nejlepší ze špatných způsobů vlády . Jak ale zařídit, aby minority s evidentním právem -  být slyšen - z toho neudělaly nástroj vydírání.  Poslední měsíce jsme toho denními svědky od snědých Romů, přes zelené i modré a jiné barvy.  Východiskem bývala osvícená diktatura s evidentním nedostatkem a nebo krátkověkostí osvícených vládců.  Jistý, davno už mrtvý autor, věděl, jak  zoufalý je boj s větrnými mlýny..... Fakultní historik si jednou při přednášce povzdechl, že v součtu let, která byla pro českou pánev lety klidu, vydá tak na skrovnou padesátku za tisíciletí......... a po Tlustém příjde Paroubek a možná i Filip......

claudius 20.9.2008 10:09

Vždy,když slyším slova jako tisk a demokracie..

..je třeba sáhnout po obchodním rejstříku a uvědomit si,že politika je střetnutí zájmů.Pan Hvížďala už je starý popleta,kterému to neřekli a on má ještě skořápku svazáckého vejce z Mlaďáku jako transparent.

Palivec 20.9.2008 7:29

Karlíčku Karle.

Že se náš premiér osopuje na media daleko více nežli Fico , že jim na sjezdu SZ otevřeně vyhrožoval jsi si nepovšimnul ? Že Kroupa , který byl obecně veleben, že před volbami 2006 publikoval podobné pořady  je nyní ostouzen? To nevidíš , nebo nechceš vidět ?

Hadí oči 20.9.2008 2:56

Skutečně

". . .  pan premiér Fico dodnes nepochopil roli médií v demokratické zemi… "  ?

Spíš bych řekl, že pochopil - vydělávat peníze.

Vlčí mág 20.9.2008 10:05

Re: Skutečně

.. to by nepochopil jenom vůl, ale praktikují to především gauneři. ;-D

Moravanka 20.9.2008 12:11

Re: Re: Skutečně

Řekla bych, že Ti,kdo se soustavně obouvají do pana Hvížďaly, by měli víc přemýšlet. Je to vzdělaný, mourý a zkušený člověk, jeho názorů si velmi vážím. Je to tak snadné, být anonymně hrubý a vulgární.

venkovan 20.9.2008 17:06

Re: Re: Re: Skutečně jsou i důležitější problémy na zeměkouli

Trvá více než 500 let, než se vytvoří 1 palec (2,5 cm) ornice.21 V přirozeném prostředí je ornice vytvářena rozkladem rostlinné hmoty a erozí hornin a je sama chráněna před erozí rostlinným pokryvem. Produktivita půdy poškozené intenzivním zemědělstvím se díky erozi každým rokem snižuje o 65 %.22 Dřívější prérie, které se staly obilnicí Spojených států, ztratily polovinu tloušťky ornice po pouhých sto letech farmaření. Tato ornice mizí 30krát rychleji, než se obnovuje přirozenými procesy.23 Současné plodiny jsou mnohem náročnější na živiny, než byly původní trávy, pokrývající kdysi Velké planiny. Důsledkem je rozsáhlé vyčerpání živin. Eroze půdy a vyčerpávání minerálů způsobují každý rok zemědělství USA ztrátu rostlinných živin v hodnotě 20 miliard dolarů.24 Většina půdy na Velkých planinách není nic víc než houba, do které je nutno pumpovat vodu a živiny, aby dávala úrodu.

Každým rokem jsou v USA ztraceny 2 miliony akrů polí kvůli erozi, zasolení a vyčerpání vodních zdrojů. K tomu navíc 1 milion akrů z orné půdy zabere stavba měst, silnic a průmyslových objektů.24 Přibližně tři čtvrtiny veškeré rozlohy USA připadá dnes na zemědělství a komerční lesnictví.25 Rozšiřující se populace vytváří zvyšující se tlak na dostupnost zemědělské půdy.

Hadí oči 20.9.2008 18:45

Re: Re: Re: Re: Skutečně jsou i důležitější problémy na zeměkouli

Ne že bych s vámi nesouhlasil. Ale přece jen mně to připadá jako trošku velký skok od tématu v článku.

No a když už nemáme velkého bratra hned za humny, proč zase chodit pro rady a příklady až do USA? O kolik orné půdy jsme přišli asi my, když vezmu v úvahu jenom třeba do asfaltu a betonu zalité ty nekonečné stavby přízemních skladišť, cosi-marketů, dočasně funkčních i už nefunkčních výrobních hal, to vše i s parkovišti stejného rozměru jako vlastni stavba atd. atd.

AdVy 21.9.2008 10:05

Re: Re: Re: Re: Re: Skutečně jsou i důležitější problémy na zeměkouli

Ano u nás je to o mnoho drastičtější protože naše země mají velmi malou rozlohu a proto bysme si měli více vážit půdy a krajiny.

EW 21.9.2008 19:31

Re: Re: Re: Re: Re: Skutečně jsou i důležitější problémy na zeměkouli

Stavebni expanze je jedna vec, ale nezapominejte, ze v EU se spousta orne pudy "uvadi do klidu", tedy necha zarust. Zelene bryle vidi farmare ne jako producenta potravy, ale "strazce krajiny", ktery s kosou semtam neco pozne, aby se udrzela druhova skladba na louce, dba na mokrady a tak podobne. A za to je samozrejme placen statem, protoze udrzbou mokradu by se neuzivil. I tak mizi orna puda, protoze EU ma za to, ze produkujeme moc a melo by se produkovat malo, zato ekologicky, s malymi vynosy (zas to omezeni produkce...)