2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

IZRAEL: Verše zavražděné - in memoriam

Arafat Irfaiya se rozhodl, že bude mučedníkem. Jenomže – mučednictví, tak jak ho známe z dějin křesťanství, je jiné než mučednictví chápané islámskými teroristy. A Arafat je muslimským teroristou. Co z toho plyne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němcová 17.2.2019 7:57

Re: škoda každého života

vaše argumentace dost připomíná tu mnichovanskou.... a my jste ten jejich oluán přijali, ale moc nm to nepomohlol že ne a ani Evropě. Židé, tedy většina, kteří jsou v Izraeli se nikam nevrátili, oni či jejich nedávní předci naopak ze svých zemí odešli.

ani my jsme nechtěli těn hodným Sudetským Němcům dopřát ten maličký kousek načí země, proto taky jsme rozooutali druhou světovou válku, namíszo abychom se pěkně tiše stáhli a "původní obyvatele německých měst Prahy Brna, a dalších) nechali žít v klidu.

OPbrana Izraele a jeho přežití v dlouhé perspektivě závisí jen na tom, jak se bude měnit, pokud se změní ve stát sekulární, stát pro všechny své občany, bude mít šanci vstoupit do spooečřného státu s Palestinou a vznikne nový stát, kde bude lhostejné, zda jste muslim nebo žid nebo ateista.

víte, vám imponuje násilí a bláboly o něčí výjimečnosti, takže v skrytu duše jste připravena i na ten islám.

P. Novak 17.2.2019 10:12

Re: škoda každého života

Opet dalsi lez. Zide potrebuji svuj stat protoze vsude jinde jim hrozi nebezpeci.Zide museli prchaz okolnich arabskych zemi pred pronasledovanim a vrazdenim.

Polovina zidu v Izraeli jsou sefarde kteri maji domov Palestine. Opet lzete.

Nikdy nebude spolecny stat s falesnymi palestinci. Nelze provozovat demokraticky stat s vlkou muslimskou polulaci.

Zide se vratili do sve puvodni vlasti, ktera byla ukradena o obrovske uzemi. Vy zrejme nevite ze Izrael zabira 20% Palestiny.

Vy se neustale popkousite o nejake logicke vysvetleni ale vam chybi znalosti historie.

P. Novak 17.2.2019 10:22

Re: škoda každého života

Obrana Izrael zavisi na izraelske armade ne na vasich blabolech.

Preoc asi arabske zeme spolupracuji s Izraelem vrahove falesni palestinci je vubec nezajimaji.

Izrael je sekularni stat, proc opet lzete.

https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/497429-iran-je-hlavni-hrozba-notovali-si-arabove-s-netanjahuem-na-uniklem-videu.html

Pokud dostanou falesni palestinci moznost zacnou vrazdit vsechny protivniky jak to predvedli v Jordansku, Libanonu a dalsich zemich.

M. Němcová 15.2.2019 8:23

Re: škoda každého života

mohu vám nabídnout k rozšíení obzorů knihu? jmenuje se : Jak byl vynalezen židovský národ. Napsal ji Izraelec.

P. Novak 15.2.2019 8:48

Re: škoda každého života

Zjistete si jak falesni palestinci vrazdili zidy, kniha nejakeho pomateneho Izraelce neni dulezita.

M. Němcová 15.2.2019 11:59

Re: škoda každého života

vraždili židy? zajímavé, že nakonec je více vyvražděných Palestinců než těch židů... čím to? a můžete mi uvést své zdroje?

P. Novak 15.2.2019 14:35

Re: škoda každého života

Zavrazdenych zidu je mnohonasobne vic, nez zabitych falesnych palestincu, kteri nemaji s palestinou nic spolecneho.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Peli%C5%A1tejci

"Dnešní Palestinci jsou sice pojmenováni podle Palestiny a tím dědici jména starověkých Pelištejců, nejsou však jejich genetickými potomky."

Zadny palestinsky narod neexistuje, arabove z Palestiny si zacali rikat palestinci az v roce 1968 na popud jasira arafata.

M. Němcová 16.2.2019 9:29

Re: škoda každého života

ano, pane Pepo, zasmáli jsme se a teď se tedy pusťte do vážné diskuze.

Dnešní Arabové a to je třeba vě dět, nejsou již národem, ale skupinou národů, jejich psaná řeč je hodně podobná, ale mluvená se liší mnohdy si ani nerozumějí, myslím, že se z pojmu Arabové stal stejný soubor národů, jako třeba z pojmu Slované nebo Germáni.

a Palestinci samozřejmě, jsou potomky mnoha národů, kteří v Palestině kdy žili dávno a dávno před vznikem židovství i při jeho vzniku a také potomky starověkých kmenů, kteřé vyznávaly monoteismus, předků Izraelitů, ale ne většiny Izraelců. Jsou to lidé, kteří v Palesině vznikli a žít tam budou, to je marná sláva.

P. Novak 16.2.2019 16:52

Re: škoda každého života

Ano blbka se zasmala a ted k veci. I kdyz sa vami asi vazna diskuze tezko kdyz lzete.

Predci falesnych palestincu nezili v Judei pred prichodem zidu, zide byli v Judei o mnohem drive. Zide ziji v teto oblasti uz 3000 let a je to jejich historicke uzemi. Predchudci zidu v teto oblasti uz davno neziji.

Falesni palestinci nejsou potomky predchudce zidu, prisli na toto uzemi o 1400 let pozdeji.

M. Němcová 17.2.2019 8:04

Re: škoda každého života

to jsou jen bajky a nemají pravdu, ti lidé, kteří žili v Palestině před třemi tisíci lety, tam ve velké většině i zůstali, jen jejich náboženství se měnila.

P. Novak 17.2.2019 10:25

Re: škoda každého života

Nejdrive tvrdite ze tam zide vubec nebyli, a najednou se pouze menilo nabozenstvi.

Prichod zidu do Judei je historicky prokazan, sama jste tvrdila ze zide vrazdili puvodni obyvatele. A co stret s pilistiny podle kterych se jmenuje Palestina.

H. Lukešová 16.2.2019 23:23

Re: škoda každého života

Palestinci? Před vnikem Izraele byli Palestinci všichni Židé, čerkesové, drůzové, Arabové všichni. Neexistuje žádný palestinský národ a lokální Arabové, co si nyní říkají Palestinci, jsou Arabové, nerozeznatelní od jiných Arabů.

A jelikož Arabové mají 22 států, nepotřebují další 23. stát.

H. Lukešová 15.2.2019 14:56

Re: škoda každého života

Já doporučuji knihu "Chyťte Žida", napsal ji Žid a píše o "Židovi" Šlomovi Sandovi, který Izrael a Židy špiní a pomlouvá po nacistickém stylu. "Žid" Sanda napsal knihu "Proč nejsem Židem". No dobře se krmíte literaturou. Ale jak se říká "řekni mi co čteš a já ti řeknu, jaký jsi člověk". Vylhané lži jsou odporné.

M. Němcová 16.2.2019 9:35

Re: škoda každého života

Chyťte žida mám doma a určitě si ji přečtu, ale je mi líto, dopjmy a pojmy cestovatele srovnávat se skvělou historickou prací pana Sanda, odborníka na historii s odkazy , nebo stejně skvělou knihou Arthura Lilienthala Sionismus, Američana, historika židovského vyznání, to prostě nejde.

copak by asi zjistil pan Tenebom, kdyby s čistou a otevřenou myslí pokecal s Izraelci o Palesitncích, ono stačí s vámi a člověk se dozví věci...

M. Němcová 16.2.2019 9:38

Re: škoda každého života

ještě by mne zajímalo, kde najdu knihu pana Sanda Proč nejsem židem?" Znám jen to Jak byl vynalezen židovský národ, skvělou , čtivou, argumentačně dokonalou, ráda bych si přečetla další.

H. Lukešová 16.2.2019 23:11

Re: škoda každého života

O této knize či studii právě psal Tuvia Tenenbom. A to tvrdíte, že jste jeho knihu četla.

M. Němcová 15.2.2019 8:23

Re: škoda každého života

ještě bych dodala, kdyby se dorazili Irové jako příbuzní Keltů, máme jim taky republiku vyklidit?

P. Novak 15.2.2019 8:50

Re: škoda každého života

Zide jsou puvodni obyvatele, falesni palestinci jsou pouze privandrovalci kteri nemaji v Palestine co pohledavat.

Falesni palestinci nemaji s Palestinou nic spolecneho.

M. Němcová 15.2.2019 12:01

Re: škoda každého života

to ale není pravda , ba ani bible, jako soubor legend, o tom takto nemluví, židé podle ní přišli do obydlené Palestiny a museli zabíjet, dobývat a vraždit.

M. Němcová 15.2.2019 11:57

Re: škoda každého života

ale ta historie je smyšlenka a to z podstatné části, výzkumy nepotvrzují žádná mocná židovská království, žádného boháče Šalamouna....a ani to, že by právě členové tehdejší monoteistické skupiny byli většinovými obyvateli území. ale i kdyby byli, dnes je to jedno a žádné právo to nezakládá.

H. Lukešová 15.2.2019 14:48

Re: škoda každého života

Ne, ne naopak. Smyšlená je palestinská legenda. Nikdy neexistoval Palestinský arabský stát, neexistují palestinské památky.

Židovské památky lze nalézt po celém Izraeli, existenci židovských království dokazují archeologické vykopávky. Přestaňte prosím lhát, je to hloupé.

M. Němcová 16.2.2019 9:41

Re: škoda každého života

ale ano, palestinské památky samozřejmě existují a pokud máte na mysli vykopávky, ty právě potvrzují, stejně jako písemné prameny, že žádný velký vlivný a dokonce dominující židosvký staát v Palestině neexistoval, v Palestině žili lidé, to je potvrzeno, ale rozhodně si neříkali jen židé a ani jen Izraelité, po velkých a mocných židovských říší není ani památka...ani po exodu....

H. Lukešová 15.2.2019 14:50

Re: škoda každého života

Omyl, palestinská legenda je smýšlená, nikdy v historii neexistoval palestinský arabský stát, ani neexistují palestinské památky. Židovských památek v Izraeli je spousta, je jím pokryt celý Izrael, židovská království dokazují archeologické vykopávky.

M. Němcová 16.2.2019 9:43

Re: škoda každého života

a to je právě omyl, žuidovské památky nepokrývají Izrael a ani zbytek Palestiny, pokrývají je památky na rozličné národy, mrzi nimiž monoteističtí židé NEDOMINOVALI.

P. Novak 17.2.2019 10:32

Re: škoda každého života

Zadne palestinske historicke nalezy nemohly byt nalezeny, zadny palestinsky narod totiz neexistuje.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Judea

"Židovské historické nároky na tuto oblast měly být zapomenuty, k čemuž mělo přispět i přeměnění provincie Judea v provincii Syria Palaestina, která odkazovala na Pelištejce, dávné židovské nepřátele."

Po druhem zidovskem povstani 132 n.l. povrazdili rimane pul milionu zidu a prejmenovali rimskou provincii Judeu na Palestinu podle davno mrtvych nepratel zidu pilistinu

M. Němcová 15.2.2019 12:08

Re: škoda každého života

© Styčný úřad České republiky v Ramalláhu (Palestina)

Palestinská autonomní území (PAÚ) představují dvě teritoriálně oddělené entity; relativně otevřené prostředí Západního břehu a uzavřené území pásma Gazy bez volného přístupu z/na zahraniční trhy i do Izraele (v červnu 2018 byla Gaza nadále pod izraelskou vojenskou blokádou). Palestinská národní správa (PNS) má na základě dohod z Osla administrativní a bezpečnostní pravomoc na tzv. území typu A (cca 18 procent Západního břehu Jordánu, zejména městská sídla a větší obce) a administrativně spravuje také tzv. území typu B (cca 22 procent území, zejména menší obce, venkovská sídla). Zbylých 60 procent rozlohy Západního břehu Jordánu, tzv. území typu C se nachází pod plnou administrativní a bezpečnostní kontrolou Izraele. Tu vykonává izraelská armáda (Israeli Defence Forces) prostřednictvím civilní správy okupovaných palestinských území COGAT (Coordination of Government Activities in the Territories). Pásmo Gazy ovládá od roku 2007 vláda islamistického hnutí Hamás

jak jste se dočetl, okupují 60% území státu Palestina a to ani nemluvím o nezákonných osadách jinde.

P. Novak 15.2.2019 14:04

Re: škoda každého života

Tah si to hloupa zeno projdeme postupne.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Peli%C5%A1tejci

"Po potlačení Bar Kochbova povstání Římany roku 135 n. l. bylo hlavní město římské provincie Iudaea (Judsko) Jeruzalém přejmenováno na Aelia Capitolina. Zároveň byla celá provincie na znamení porážky Židů posměšně přejmenována podle jejich dávných, tou dobou dávno zmizelých, nepřátel na Syria Palaestina („Pelištejská Sýrie“, Syropalestina). Nový název převzal celý západní svět a oblast je pod tímto názvem známa až dodnes. Z latinského Palaestina pochází i arabské označení Palestiny فلسطين Filastīn (Falastīn)."

Dnešní Palestinci jsou sice pojmenováni podle Palestiny a tím dědici jména starověkých Pelištejců, nejsou však jejich genetickými potomky.

P. Novak 15.2.2019 14:08

Re: škoda každého života

Dnesni falesni palestinci nemaji s Palestinou nic spolecneho.

https://www.mundo.cz/izrael/historie

"Přibližně ve 13. století př. n. l. přichází do Kanaánu židovské kmeny, které postupně převažují nad Kanaánejci. Podle Bible vedl Jozue (Jehošua) Izraelity do krajů západně od řeky Jordán, kde se střetli s Kanaánejci a s národem Filištínů. V období asi 1 020 až 926 př. n. l. existoval biblický židovský stát Izrael. Jeho prvním králem byl Saul, který padl v bitvě s Filištíny. Jeho adoptivní syn a následník na trůně David dobyl Jeruzalém a učinil z něj hlavní město starověkého Izraele."

"V roce 926 př. n. l., po smrti krále Šalamouna, se Izrael rozdělil na dva státy – severní Izrael (hlavní město Samaří) a jižní Judea (hlavní město Jeruzalém)."

Proc lzete, Historie zidu v Palestine trva 3000 let a je archeologicky dolozena.

M. Němcová 16.2.2019 9:48

Re: škoda každého života

no dobrá,. biblická bajka, kterou výzkumy nepotvrzují.. povím vám jinou, žili byli dva bratři, jeden se jmenova Čech a druhý Lech......jsou si rovny.

M. Němcová 16.2.2019 16:28

Re: škoda každého života

histrie lidí v Palestině je patrně i starší, ale nebyli to židé a i když se jejich náboženství později zformovalo mezi místními, nebyli to ani většinově židé, kdo žil a vládl Palestině.