1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
0501 5.1.2009 9:00

Re: NÁVRH

To už mě dávno napadlo také, ale Izrael a USA to nedovolí. A mám za to, že už tu byly i marné pokusy.

Jirka 5.1.2009 9:00

Britské listy

Něco tak tendenčního jako Britské(Blitské)listy,snad ani neexistuje!To i snad tehdejší Rudé právo bylo objektivnější! 

AdVy 5.1.2009 8:59

Re: Díky

Máme stejný pohled na situaci.R^

0501 5.1.2009 8:58

Re: Nějak zůstalo nepovšimnuto,

Rusko by se mělo postarat, aby Hamás dostal alespoň malé množství PTŘS, podobně jako Libanonci a hned bude po pozemní operaci. Ono se to zabíjí vesměs bezbranní civilisté.

Link na video: http://www.liveleak.com/view?i=3b3_1230864719

Realista 5.1.2009 8:56

Po dlouhé době objektivní článek..

R^ z té selanky předchozích.

jirkammm 5.1.2009 8:51

pamatujete 11. září 2001?

tehdy za pár minut zemřelo podstaně (řádově 100x) víc civilistů než během tohoto několikadenního konfliktu

a pamatujete si, jak se k tomu stavěli palestinci? jak se radovali?

proč čekají, že se k nim bude někdo chovat jinak?

Vilda 5.1.2009 8:48

Vlastní zkušenost

Tak jsem si krátce přečetl některé komentáře k tématu z uplynulých dní na NP. Bohužel musím konstatovat, že hlavně ty co kritizují Izrael pravděpodobně píší ti, co jen sedí doma za pecí a jejich společným znakem je, že nesnáší ty, co nejsou proti USA za všech okolností. Myšleno teď z pohledu USA, jako hlavního spojence Izraele.

Strávil jsem teď víc jak týden v Egyptě a mám, na rozdíl o spousty komentátorů, možnost mluvit prostřednictvím mé ženy profesionální tlumočnice s běžnými lidmi Egyptě. Jezdí tam už víc jak 15 let minimálně 4x v roce. Takže vězte, že pro běžného Egypťana je obyvatel Palestiny něco jako pro nás obyvatel Chánova. V žádném případě by nedovolili, aby se stěhovali obyvatelé Gazy do Egypta. Důvodů je několik, pominu-li ty, které se nápadně podobají důvodům, pro které řada občanů ČR nechce mít za souseda obyvatele Chánova, tak jako hlavní důvod je rozdíl mezi šííty a sunity. Hamás je spřízněn s Iránem a spolu vyznávají radikální verzi islámu se kterou se Egypt, Saudská Arábie, Kuvajt atd. neztotožňují. Když jsem se díval na záběry z Al Džazíry a demonstracích v proti Izraeli z Káhiry, tak víc jak 500 demonstrantů tam nebylo. Proč asi? To by měli všichni zaslepení odsuzovatelé Izraele vysvětlit!! Jenže to z domácí teplíčka jde dost těžko:-/.

. 5.1.2009 8:47

NÁVRH

Uplynulo více než 40 let od 6-denní války. Během této doby byla přijata řada plánů a uzavřeno nepřehledné množství dohod k ukončení konfliktu, který stále trvá. Navrhuji vyslat do oblasti vojska OSN resp. NATO a konflikt radikálně ukončit. Je možné toto řešení?

0501 5.1.2009 8:46

Re: Západní demokracie nemá budoucnost!

BÓže, to je úroda. Jeden "odborník" větší než druhý. Nejlepší řešení, poslat tyto "odborníky"  do Gazy. Tam by se mohli něco dozvědět třeba i o Hamásu (2 křídla -politické a vojenské . . .

(Y)Rv(Y)

Elvíra 5.1.2009 8:45

Re: Nějak zůstalo nepovšimnuto,

Rusko má s militanty na svém území zkušenosti..a vzhledem k tomu, že se o Čečně přestalo mluvit...

alain 5.1.2009 8:36

Re: Díky

děkuji také R^R^

Malý Aston 5.1.2009 8:28

Západní demokracie nemá budoucnost!

Západní,tedy i naše demokracie nemá budoucnost.Pro samou demokracii aby se náhodou někdo neurazil jsou teroristé nazýváni bojovníky za svobodu i když  vyhodí do povětří vlak ve Španělsku,metro a autobus v Londýně nebo praští pár letadly v USA o pár domečků.Začíná to tím,že žádný róm nemůže být cigán a nesmí se říkat,že to jsou povaleči a vyžírkové a končí to tím,že se schvaluje ostřelování území cizího státu.Hamás je teroristická organizace o tom není žádných pochybností.A hle nesmí se říkat,že Izrael koná v rámci své bezpečnosti.Palestince nikdo nechce,pročpak Egypt uzavřel hranice těm chůdákům? Teroristickou verběž totiž nikdo nechce. A jak to dopadně? Hamás dostane z Evropské Unie další prachy aby mohli ležet a usilovně se množit a ještě jim zbude na nákup dalších kalašnikovů.Pak navléknou dětem výbušniny kolem těla,přesvědčí je že příjdou přímo k Aláhovi a pošlou je aby se vyhodili do vzduchu včetně několika bezvěrců Aláha.Pokud se terorista nebude označovat jako terorista konce to nemá.Je to vidět i na našich spoluobčanech,kteří zde žijí mají se jako prasata v žitě a demonstrují proti Izraeli.Co tak všechny palestínce,potencionální teroristy poslat domů tam ať demonstrují.

Haui1 5.1.2009 8:27

Re: Hm

Kdyby vám za zadkem stálo gestapo, taky byste hajloval a pištěl blahem. A nechodil jste náhodou vy nebo vaši rodiče do průvodu na prvního máje a podobné akce?

Libor.w 5.1.2009 8:26

Naše společnská elita.

Naše společenská elita je pravděpodobně už tak zdegenerovaná že není schopna rozeznat kdo je přítel a kdo nepřítel.Naše zdělovací prostředky samozřejmě nezaostávají.Podle nich je Izrael útočník masakrující nevinné Palestince,prezident USA zase používá sílu proti nevinným Talibům a jiným přátelům multikulturního světa.Většina lidí Euroatlantického světa přeje úspěch všem statečným kteří bojují se středověkými tmáři a náboženskými fanatiky ,kteří nemají slitování s vlastními lidmi natož se svými odpůrci.

Bořek 5.1.2009 8:26

Po dlouhé

době objektivní článek.

R.J. 5.1.2009 8:23

Nějak zůstalo nepovšimnuto,

Rusko je nějak podezřele potichu, všimli jste si? Žádný důrazný protest, žádná nóta, žádné vyhrožování, žádná podpora Palestinskému lidu. Copak se za tím schovává? Že by se Rus s Hamásem nepohodl?

Reg 5.1.2009 8:16

Díky

Díky za rozumný článek R^ !

Martin 5.1.2009 8:14

Hamás

Hamás měl jako vládní strana šanci dokázat, že to myslí se svými obyvateli dobře. A co dokázal? Jen vyprovokovat válku s Izraelem tím, že neustále odpaluje rakety na civilní cíle v Izreali. A ještě jsem přesvědčen, že žádná strana, která to myslí se svými lidmi dobře, prostě nemůže záměrně umísťovat sklady zbraní a munice v nejobydlenějších částech Gazy. Z těchto obydlených území Hamás také přímo odpaluje svoje rakety, čímž vystavuje místní odvetnému útoku Izraele.

Jednoduše řečeno - Za ty civilní oběti může sám Hamás, jelikož to oni si záměrně vybrali bojiště mezi civilisty.

Elvíra 5.1.2009 8:05

Re: Nic než pravda popsaná podle vlastních představ

Uvědomte si, že stát hodný toho jména je tady od toho, aby chránil své občany, nikoli od toho, aby plakal nad mrtvými nepřítele...je to kruté, ale je to tak..vždycky se počítají pouze NAŠI mrtví

Phoenicks 5.1.2009 8:04

Re: Nic než pravda popsaná podle vlastních představ

Velký souhlas...co se týká, té ženské, co si přeje vyhladit Palestince...upřímně řečeno, slyšel tohle zrovna z úst Židovky, to už je poměrně silné kafe. Kdoví, co se dozvíme zítra.

mik 5.1.2009 7:55

Re: Hrozně se mi líbí, jak všichni

přesně. To je jako hájit masového vraha tím, že počet jeho objetí je malý. Vrah zůstane vrahem, komunista komunistou a islamofašoun islamofašounem bez ohledu na to jak to pištíci z médií překrucují.

Pešek 5.1.2009 7:54

Re: Nic než pravda popsaná podle vlastních představ

...toho mají za svou historii na svědomí příliš mnoho na to, aby to Arabové jen tak překousli..  Na to překousávání bylo dost času, aby si uvědomili, že jednáním mohou dosáhnout v 21 století mnohem víc, než raketami. Když se dokázali dohodnout Francouzi s Němci po tom všem, co si udělali v historii... Ve vašem podání to vypadá, že palestinci mají právo neustále útočit na souseda, jejich vládnoucí činitelé vyhlašovat jako vládní program úplné zničení Izraele a přitom mít neustále nataženou ruku k braní podpory. Pokud nechtějí jednat a rozumí jenom síle a zbraním, musí počítat s tím, že občas dostanou po čuni a dělají medvědí službu především svým potomkům odkazem na věčný džihád.

mik 5.1.2009 7:53

Re: A co divadelní výstupy?

Ano, mají, popsáno např. zde:

www.honestreporting.com

tsstss 5.1.2009 7:51

Hrozně se mi líbí, jak všichni

propalestinci pořád poukazují na fakt, že rakety vypalované Hamásem neměly potřebnou úspěšnost v zabíjení a ničení. Jako by vystřelování raket na jakýkoliv stát bylo všude ve světě něčím normálním, běžným. Žádný stát by něco takového nestrpěl, protože to není možné už z podstaty pojmu stát.

mik 5.1.2009 7:51

Re: Nakonec,v rámci reparací budou Palestinci

Třeba těm bl.cům někdo už konečně důkladně vysvětlí, že kromě silvestra se rachejtle nevypouští

mik 5.1.2009 7:50

Re: souhlas

Rozšířenější název zní: Blicí listy

mik 5.1.2009 7:49

Re: Tak

byrokratičtí paraziti natupují do úřadů, to se zas dovíme mouder

mik 5.1.2009 7:48

Výborný článek

Islamokomfašouni se zas budou vztekat. Objektivní fakta v souvislostech nejsou to co chtějí, aby lidi znali. Proto je potřeba víc takových článků, víc novinářů, kteří znají souvislosti, znají celou historii konfliktu a kteří se nebojí ji napsat. Bohužel, čím dál tím víc v médiích převažují hlupáci a poserové.

mik 5.1.2009 7:45

Re: Nic než pravda popsaná podle vlastních představ

Jestli je neco tendencniho tak je to tvuj komentar Rv

Lampedusa 5.1.2009 7:27

Nic než pravda popsaná podle vlastních představ

;-€Ano, vypadá to jako dobře a přesvědčivě napsaný článek. Ale má to jednu, a to dost zásadní vadu. Je to psané absolutně tendenčně a vyjadřuje to jen polovinu pravdy - jako vždy u tohoto autora. Izraelci s Američany za zády toho mají za svou historii na svědomí příliš mnoho na to, aby to Arabové jen tak překousli -  chtělo by to seznámit se alespoň trochu s historií vzniku Izraele a věcí následných. Hodně toho mají na svědomí západní mocnosti ve vztahu k Palestincům - a i když nemáme muslimy rádi, pořád jsou to lidé  jako každý jiný, i když s odlišnou kulturou, která se nám moc nelíbí.  Izraelci jsou nepříčetní kvůli jednomu svému unesenému vojákovi, ale stovky mrtvých na jiné straně jim absolutně nevadí  /a takové věci mě osobně rozčilují/. A tak je to i s Američany v Iráku i jinde. Celý svět holt nemůže být podle představ Američanů a Židů. Také mě včera v televizi fascinovalo prohlášení jedné Židovky, která doufala, že jejich vojáci ty Araby vyhladí. Takže v čem jsou vlastně jiní. Akorát v tom, že nepoužívají ty "hnusné a odporné" metody sebedestrukce, protože mají daleko elegantnější a účinnější zbraňové systémy. A ti mrtví Palestinci pak vypadají asi tak nějak civilizovaněji. Pořád se mluví o tom, jak se ukazují jen tendenční záběry na podporu Palestinců. Jen mi potom není jasné, proč Izrael tak úporně brání přístupu novinářů do těch krizových míst. Jestli ona ta skutečná pravda není daleko krutější !!