26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

IZRAEL: Je to tak nepochopitelné?

V únoru 2018 byl na křižovatce u vjezdu do města Ariel v samařské oblasti Země izraelské ubodán Arabem devětadvacetiletý Itamar Ben Gal. Zanechal po sobě ženu a čtyři děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.8.2019 21:12

I malý kluk může být terorista. Hrdinní palestinští bojovníci se s oblibou kryjí mezi civilními soukmenovci.

H. Lukešová 24.8.2019 0:17

Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

na Židy. Dne 15.8. 2019 palestinští Arabové napadli nožem izraelského policistu ve starém Jeruzalémě. Incidentse udál na Chrámové hoře. Izraelský policista v sebeobraně oba teroristy zastřelil. Krátkou dobu poté, teroristická organizace Hamas na svém FB profilu vyzývala k vraždě tohoto policisty. O den později 16.8.2019 palestinský terorista najel automobilem na dva mladé Izraelce, sourozence, na dívku Noam Navies (19) a jejího bratra Nahuma (17) z Gush Etzionu. Nahum utrpěl těžká poranění na hlavě a je velmi vážném stavu, je v bezvědomí a na respirátoru, zatímco jeho sestra je mírně zraněna v oblasti končetin.

Ovšem dne 23.8.2019 byli palestinští Arabové "úspěšní". Podařilo se jim usmrtit židovskou dívku Rinu Snerb (17), její otec a bratr jsou zraněni. Arabové na ně hodili výbušné zařízení. Takže se jedná o svatou pravdu. Otoč se k Arabovi zády, bodne tě do zad. V Judeji a Samaří to platí na 100%.

Arabové jsou stejní. Nedávno bylo výročí masakru protižidovského pogromu v Hebronu a v Jeruzalémě. Arabové vraždili své židovské sousedy, i lékaře, kteří je léčili, židovské ženy a děti. S Araby, muslimskými Araby se žít nedá. Nejenom v Izraeli, ale masakrů jsme svědky i v Evropě. A za prolitou krev Izraelců nesou zodpovědnost i eunijní politici, kteří palestinské Araby vydržují, živí a politicky podporují. Palestinští Arabové vyjma terorismu, zla a násilí nejsou schopni nějaké tvořivé práce. Ne, nejsou.

V. Církva 24.8.2019 7:05

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

Ano, svět je za to zodpovědný. Kdyby Palestincům (správněji Arabům) řekli, že jsou grázlové, že nedostanou ani korunu a že pokud i jejich samosprávy schvalují vraždění a financují tak nejsou Muslimové ale vrazi, museli by něco změnit. Především kdyby neměli na zbraně a zchudli víc než dnes. Ono je vůbec podlé, že Palestince

platí Evropa i USA, když jejich arabští souvěrci v SA zkupují na Západě pozemky a firmy. Židé asi taky nejsou úplně bez chyb, ale dá se pochopit, že brání svou malou zemičku uprostřed obrovského ůzemí muslimských Arabů, kterých je 500milionů. Nechápu proč x tá generace Palestinců žije v táborech a nebyla přijata v zemích příbuzných a souvěrců.

Zkusme si ty reálie převést do Evropy. Německo bylo po válce vyčerpané a přijalo do 50 milionové SRN přes 5 milionů Němců vyhnaných z Evropy. Nebo snad má někdo pocit že dodnes živoří v táborch na hranici Německa nebo v Západním Berlíně živořili? Západní Berlín byl prosperující neoficiální enklávou SRN a fungoval. Když vznikla blokáda vytvořili ostatní Němci (ve spolupráci se spojenci z USA a Evropy, tedy bez Japonců či Arabů) letecký most aby je mohli podporovat. Ne tak Arabové. Ti neumí nic než vraždit a nadávat. Někteří Židé jsou divní (z těch co jsme poznal tak 3 z 10 a někteří naopak skvělí), Arabáči jsou divní všichni.

B. Volarik 24.8.2019 7:56

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Muslimové jsou vrazi. A pokud nevraždí osobně, napomáhají vraždění a schvalují terorismus.

V Koránu je to dáno příkazem od Allaha.

P. Sinclair 24.8.2019 9:40

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Nesmysl. Nikdo nevraždí proto, že si přečetl nějakou knihu.

H. Lukešová 24.8.2019 10:02

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

"Když islám zavelí, je rozum v pr.....".

Muslimské dítě se jistě narodí, jako každé jiné, jenže tou krutou teroristickou výchovou, kterou mu vštěpují jeho rodiče do vínku danou krutou islámskou ideologií, se z normálního člověka stane vraždící monstrum. Každý muslim je potenciální terorista, protože imámové na základě Koránu vštěpují svým ovečkám nenávist, ohnivou nenávist, nesmiřitelnou nenávist. U palestinských Arabů to platí tuplovaně.

H. Lukešová 24.8.2019 10:03

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

"Když imám zavelí, je rozum v pr.......".

P. Sinclair 24.8.2019 10:51

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Lukešová jako obvykle žvaní nesmysly a udělala by líp, kdyby si místo dehumanizování lidí, které nezná, konečně s nějakým muslimem promluvila.

H. Lukešová 24.8.2019 11:11

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Typicky hloupá nenávistná sinclairovska reakce.

P. Sinclair 24.8.2019 11:52

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Nenávist, ohnivou nenávist, nesmiřitelnou nenávist tady šíří náboženská fanatička Lukešová. Fuj.

H. Lukešová 24.8.2019 12:04

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Nesirim nenávist, ale fakta...to však pro vás typické sinclairovske nenavistniky je těžké pochopit. A náboženským fanatikem, promuslimskym fanatikem jste vy sám. Nelíbí se vám, když píši, že jste antisemitou, ale jakpak byste nebyl, když vraždy Židů spáchané muslimy omlouváte. Kdybyste nebyl antisemitou, tak byste islám a muslimy neobhajoval a vraždy Židů byste byl schopen odsoudit. Jenže to by musel Sinclair překročit sám sebe, toho však schopen není.

J. Farda 24.8.2019 12:27

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Co zde šíříte Vy, Sinclaire? Možná jen islamofilní naivitu, spíše však lidskou indolenci popírající fakta ...

J. Kanioková 24.8.2019 13:06

A co šíříte vy Sinclaire, lásku k islámu ?

Není vám to divné, že jste tu (nejen) jako "sám voják v poli" ? Kde je vaše racionalita ?

Z. Lapil 25.8.2019 9:47

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Možná. Uvědomte si ale, že paní Lukešová - aspoň předpokládám - nikoho nezabila.

H. Lukešová 25.8.2019 15:55

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Ne. Nezabila jsem nikoho. Jenže to je pro sinclairovské zastánce terorismu a antisemitismu těžké pochopit.

Z. Lapil 25.8.2019 9:45

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

O čem? O tom, mají-li Židi právo existovat? Jak vysokou daň ze své existence má muslimovi platit křesťan?

Já nepochybuju o tom, že muslimové jsou ve své podstatě slušní lidé, ovšem jejich slušnost se v posledním čtvrstoletí v Evropě a přes půl století v Palestině projevuje tak, že se jaksi zcela míjí se slušností naší, řekněme evropskou. Takže když chcete na adventní trh, musíte kličkovat mezi betonovými zátarasy, protože se opakovaně stalo, že se někdo rozhodl přítomné rozjezdit nějakým větším autem. Tedy někdo, kdo se při příležitostech uvedených v článku domáhá respektu a uráží se, když mu řeknu, že mu nevěřím ani nos mezi očima.

Nezlobte se na mě, ale nechtějte po mně, abych považoval za slušné házet po lidech kameny a zapichovat do nich nože jen proto, že jim nepřipadá podstatné klanět se 5x denně směrem k Mekce. Pro váš klid tomu můžu říkat předběžná opatrnost.

M. Němcová 25.8.2019 10:31

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

nějak slábnete, žy byste dokonce připustila, že i muslimské dítě je dítě? a palestinské (jsou tam přece i křesťani a ateisti) taky???,

ale asi jen tak po dobu šestinedělí, ne? pak je z něj terorista, ,kterého učí, že vlast je vlast na rodíl od dítěte izraleského, kzterého učí, že je třeba milovat lidi, i ty, kterým krademe zemi a zabíjíme je.

H. Lukešová 25.8.2019 12:45

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Zato vy, milá paní sílíte. Vy Izraelce ani izraelské děti za lidi nepovažujete, popíráte jim právo žít v jejich zemi a nepřejete si v Izraeli jediného Žida. Proč?

Já považuji všechny lidi za lidi, muslimské dítě se jistě nenarodí jako zlé, ale fanatičtí rodiče vlivem nenávistného Koránu z něho udělají vražedné monstrum.

Křesťané a ateisti mezi palestinskými Araby jsou, ale je jich málo a mají strach z muslimů, protože je můžou kdykoliv zabít. A víte o tom, že Palestinec usmrtil svého souseda jen proto, že byl homosexuál. Ukázka tolerance.

M. Němcová 26.8.2019 13:44

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

paní Lukešová, stát Izrael vznikl porušením všeho spravedlivého na cizí půdě násilím domácím lidem odebrané - nicméně jeho vznik a existence je současný neměnný fakt

podstatou problému ale je, že tento Izrael krade opůldu i životy původních obvatel dál a jak se nyxní ukszuje, mxslí si, žýe oni svou vlast prodají.... asi ne, paní Lukešová, asi ne.

ohledně vlídnosti k homosexuálům - víte jak se na ně dívají ortodoxní židé? zjistěte si to.

palestinští křesťané jsou prostě Palestinci a nikoho se nebojí, ani Izraele.

učit děti o tom, že Palesninci nejsou nic a Izrael je svatý je ukázka fanatismu nad všechny další.

Perryman 24.8.2019 10:36

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Beru to od vás jako hořkou ironii.

J. Dvořák 24.8.2019 12:10

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

Ne přečetl, ale byl indoktrinovám koránem a další doporučenou četbou (a praxí šaríi). Muslim se učí korán (a další) nazpaměť. Muslimští teroristé si ověřují tyto znalosti, pokud si nejsou jisti náboženstvím lidí, na které narazí při teroristickém útoku. Pokud dotčená osoba neprokáže znalost islámu je mučena (znásilňována) a usmrcena.

J. Kanioková 24.8.2019 16:27

"Nikdo nevraždí proto, že si přečetl nějakou knihu."

Ale když je mu vtloukána do hlavy od malinka výchovou ?

J. Jurax 24.8.2019 21:17

Myslíte?

M. Němcová 25.8.2019 10:23

Re: tak nejsou Muslimové ale vrazi,

prima, že se tady na diskuzi objevil takový znalec koránu... a bible taky? protože tam je vraždění rovněž

M. Němcová 24.8.2019 12:13

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

svět už to, co požaduje,e Izraeli řekl mnohokrát - a mělo to snad nějaký efekt?

Z. Lapil 25.8.2019 9:53

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

Zdá se, že máte nás tady a Izraelce za hlupáky. Izrael několikrát vstřícně reagoval. Což efekt mělo: další vlnu nenávisti vůči němu, včetně několika válek a systematického střílení raket na civilní cíle.

M. Němcová 25.8.2019 10:58

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

můžete knkretizovat ty izraelské vstřícńé kroky? jsou jimi snad provokace u mešity? nebo snad výstavby osad na okupovaných územích?

Izrael systematicky ničí a sabotuje každou snahu o mír v oblasti protože válka a rozbroje tam mu vyhovují, kdyby totiž se tamní národy přestaly hádat - a snad se k tomu pomaličku dostanou, stála by izraelská agrese sama proti všem..a Izrael by se musel začít chovat tak, jak se musejí i ostatní, totiž vstřícně k jiným.

cíle na oklupovaných územích nejsou nikdy cíly civilními, každý nepřátelský cíl je tam OK

Z. Lapil 25.8.2019 11:40

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

Za všechny by mohl stačit vyklizení pásma Gazy následované nedodržením rezolucí Rady bezpečnosti OSN č. 425 a 1559, které požadují rozpuštění Hizballáhu a rozmístění jednotek libanonské armády v jižním Libanonu a v r. 2006 a 2008 bombardováním izraelských měst ze strany Hizballáhu (ten měl být skrze uvedené rezoluce rozpuštěn).

Upřímně a bez předsudků: je-li někdo desítky let systematicky napadán svými sousedy, jeho bezpečnostní síly se opakovaně a systematicky stávají terčem životu nebezpečných útoků (prak JE životu nebezpečná zbraň), notabene když ty útoky provádějí ne děti, ale puberťáci naočkovaní rodiči a školou, aby případná sebeobrana mohla být interpretována jako ubližování dětem, když je mu upíráno právo na existenci a je odmítáno s ním jednat, když je každý mír dříve či později porušen - máte dojem, že je dotyčný k možnosti dodržení jakékoliv dohody VELMI skeptický?

M. Němcová 26.8.2019 13:53

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika útoků Arabů

a nemá snad podle stejně silných rezolucí RB OSN Izrael opustit okupovaná území i se svými osadami , stáhnout se do hranic z roku 1967 a přestat škodit? na ty jste pozapomněl, ne?

Z. Lapil 26.8.2019 14:16

Re: Za ohlušujícího ticha médií došlo k několika...

Nepozapomněl. Jenže i z dálky vidím, komu stačí mít jednou štěstí a kdo si nemůže dovolit ŽÁDNÉ selhání.

Četla jste Bílého tesáka? Tu scénu hned na začátku - jeden muž u ohně a kolem smečka hladových vlků. Ty vlky můžu stokrát chápat a tisíckrát litovat, ale ten oheň vyhasnout nenechám.