17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

IZRAEL: Budeme zase přepisovat učebnice?

Podle zpráv z tisku se Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy podvolilo stížnosti instituce zastupující neexistující stát „Palestina“, která v Praze vznikla z vůle někdejších komunistických vládců a setrvačností zde sídlí dodnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 31.8.2016 13:41

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

On ten Izrael tam byl (pod jiným jménem), když "Plastelinci" ještě v poušti jedli velbloudí trus.

J. Spousta 31.8.2016 13:42

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Bejvávaly časy soudružských družeb... Já bych byl osobně pro opačný postup. Ať nejdřív nechaj těch atentátů a zabíjení a pak se pojďme bavit.

R. Morava 31.8.2016 13:45

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Souhlasím s tím, že nemáme zabíjet Araby a že si svoje problémy musí řešit sami.

Ale proti Asaadovi začali bojovat sami Syřané totéž platí pro arabské jaro. Kadáfí terorizoval Evropu už dávno. To že se do toho USA a Evropa montují, neznaméná, že za svůj osud nejsou především odpovědní sami Arabové. Do Koreje se USA taky montovaly a dnes je to prosperující stát.

V Evropě si ale Muslimové diktují podmínky už delší dobu. Na olympiádě v Mnichově před 40 lety útočili Muslimové. Mrakodrapy sestřelili Muslimové. Nevěřím že když odejdou vojáci USA a Evropy že nás neobsadí. Pracují na tom už několik století.

I tak, jsou to jejich země, nemáme tam co dělat, s tím bych souhlasil. Ale ani oni u nás. Kamaraďme se, navštěvujme se ale ať nám tu nedělají středověk.

Svým způsobem má pravdu I Trump když říká že USA nemá řešit problem světa ale že nemají ani pouštět do USA teroristy

P. Pokorný 31.8.2016 14:02

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

A Praha přepadla Berlín a následně Moskvu. Vás asi od vzděláni odtrhli hodně brzy, že? Na Olympiádě útočili, ale co se stalo před tím? V Sýrii byla válka, než tam USA začaly vyzbrojovat mírovou teroristickou armádu? A Kadafí terorizoval Evropu? Nebylo to náhodou tím, že dal lidem práci, bohatství a následně se chtěl odpoutat od ratingových agentur a vrátit zlatu měnovou sílu? A proto musely USA tento svět rozvrátit arabským jarem? A co Irák a soud s Blairem, až nakonec Bush přiznal, že ten jeden informátor, co řekl vyspělým americkým tajným službám o chemických zbraní, ze vzteku lhal? Takže USA stačí jeden informátor a spustí peklo? Fakt to nevíte? Vy jste teda kousek.

P. Pokorný 31.8.2016 14:06

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Raději doplním: to vypadá, jakobyste psal polovinu rozumně vy a druhou někde nesmyslnou opsal. Proto ta moje ironie. Prostě to, co jste napsal, tak není a pak následně věří něčemu, co se nestalo. Rád jezdím po světě a nikdy se ke mě špatně nechovali, ale zde v takové míře nemají co dělat. Leda, že přijmou naše zvyky a práva.

F. Ogáv 31.8.2016 14:36

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Vemte nohy na ramena a přes velvyslanectví teroru utíkejte tam kde se vám bude líbit. V žádném případku nezůstávejte v Čechách. Tady vás nikdo nemá rád. Ale než odejdete naučte se někde na poli házet kamením to je ve vaší otčině národní sport. Také není špatné umět kopat tunely a odpalovat rakety. To se u vás také nosí. Broušení nožů je také dobré, ale pro vás velmi nebezpečné, Židé střílejí dobře a hlavně rychle. Něčemu však nerozumím. Proč tisíce vašich soudruhů pracuje v Izraeli (u těch Židů) a využívá jejich zdravotní a sociální péči.

Dále byste také mohl obecenstvu sdělit, kde jste před mnoha tisíci lety , kdy jsme na území dnešního Izraele žili, se svými soudruhy byli. Chucpe!

P. Pokorný 31.8.2016 14:44

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Na idiotštiny není argument. A i v "Knoflíkové válce" se házelo kamením stejně jako Žižkováci a Vršováci. Tak je měli post ̈řílet. Vy jste teda cvok.

F. Ogáv 31.8.2016 14:55

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Pokorný, neumíš nic jiného než nadávat? Já ti také neříkám, že jsi kretén, idiot a imbecil v jednom. Žižkováci a Vršováci si na své zahrádky posílají rakety? Žižkováci a Vršováci se bodají noži? Už ti někdy na zahrádce bouchla raketa? A když Žižkováci a Vršováci budou vyskakovat z 13. poschodí ty budeš skákat taky? O Knoflíkové válce snad ani nestojí za to mluvit a když ano tak i Jen počkej zajíci.

J. Spousta 31.8.2016 14:09

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Diskuze je o českém školním atlase. V podtextu je otázka, zda jsou palestinci kompetentní nám nařizovat jeho úpravy dle jejich vidění světa. Celkem bych se přikláněl k verzi, že ne.

E. Erat 31.8.2016 14:33

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Nemyslím si, že by nám něco nařizovali. Vznesli připomínku na což mají právo jako každý jiný stát, který ČR uznává. Ministerstvo školství se obrátilo na Ministerstvo zahraníčí, a to jim odpovědělo jak jsem zde již níže popsal. Nejedná se tedy pouze o vidění světa ze strany Palestinců, ale o stanovisko většiny států světa. V pondělní MFd (22.8.) byl o to článek na půl strany. A vše tam bylo vysvětleno. Že se to Izraeli či někomu nelíbí je možné, ale to je tak všechno co proti tomu mohou dělat. A psát nesmyslné internetové petice (každou internetovou petici považuji za nesmyslnou, bez možnosti ověření totožnosti nemá žádnou relevanci).

P. Pokorný 31.8.2016 14:36

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Souhlasím, pokud... Izrael dostal povolení na stát za určitých podmínek. Územní se všemi právními statuty. Nedodržuje je. Navíc ne náhodou všichni používají Tel Aviv a proč, to by se mělo najít v dokumentech. Proto je otázka, zda vyžadují Palestinci to, co bylo odhlasováno a za jakých podmínek, nebo zda si nárokují provokaci. Mnoho stáů bylo proti zřízení Izraele. Báli se, že tam budou USA investovat a vzniknou masakry. Co se dnes děje všichni víme. Takže i když jsem "více" na Konvičkově straně, nemohu zavřít oči nad bezprávím, které se děje nad lidmi z Palestiny. Je to klec, do které se střílí pod jakoukoliv záminkou a nikdo nemůže zkontrolovat. A to je děsné ve 21.století. Takže diskuze vedená jenom na pocitech a neznalosti je možná adrenalínová, ale na dvě věci... Já prostě neumím nenávidět, protože mi někdo řekne, že mám nenávidět. Přitom jsem pro trest smrti, ale za jasných důkazů a nikoliv hádek právníků. A to vše se nedodržuje. Obšírný výklad, ale tak složitá věc prostě nadávkou či hádkou a jednou větou spláchnout nejde, jestli mi rozumíte.

J. Spousta 31.8.2016 14:48

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Rozumím. Řešit BV konflikt je nad možnosti jakékoliv diskuze.

J. Jurax 31.8.2016 14:31

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

O odtržení od vzdělání bych se být Vámi pro sichr nezmiňoval.

R. Morava 31.8.2016 16:55

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Ano naštěstí mne od příruček marxismu-leninismu odtrhla svoboda a převrat v roce 1989, zatímco Vám nedošlo, že už můžete číst svobodně i jiné knihy. Koránu jsem nepodlehl nikdy, protože mám rád svobodu, lidi a ne mrtvoly. Naopak vy v obou specializacích zdá se excelujete! Vzpamatujte se dokud je čas!

Arabové jsou lidi jako ostatní, jsou to geneticky i jazykově blízcí příbuzní Židů, jen by jim nemusel křivit povahu Islam!!! Je to takový jejich "Milášek"

J. Zaorálek 31.8.2016 14:55

Slušná masérna. Zajímavá knížka je Exodus od Leona Urise.

J. Blahová 31.8.2016 20:19

Re:

Četla jsem, zajímavé. Před tím jsem netušila, že tu půdu pro kibucy nakupovali od místních náčelníků a v jakém byla stavu. Ten, kdo dokáže to co oni, ten si tu zemi zaslouží!

A. Zajícová 31.8.2016 15:40

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Z vyprávění koho? Jeruzalémského muftího v roce 1923?

R. Morava 31.8.2016 13:33

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Aha, vy anarchisté považujete za zabíjení i policejní zátah proti zabijákům a teroristům. Pokud nezemře víc policistů není to v pořádku.

Většina z nás nejsou mezinárodně hledaní teroristé a tak se můžou do Izraele i do palestinského samosprávního území podívat, pokud Vás ovšem nepřepadnou Palestinci. Z lidí co byli v Izraeli neznám jediného koho by Izraelité přepadli či okradli. Z Palestinců to jeden na mého známého zkoušel. Takže podle Vás náhoda nebo šlo o "prekabátěného" Žida.

H. Lukešová 31.8.2016 14:24

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Co mají domnělé podle vás zločiny Izraele, ačkoliv přehlížíte palestinský terorismus, společného se školním atlasem? To by mě doopravdy zajímalo. Řeč je totiž o školním atlase ne údajných zločinech té které strany.

J. Jurax 31.8.2016 14:33

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Ačkoliv ovšem ty palestinské bych údajnými nenazýval ...

H. Lukešová 31.8.2016 14:40

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Ano, palestinské zločiny jsou skutečné, izraelské operace jsou správné. Každý se má právo bránit.

J. Jurax 31.8.2016 14:34

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Tak především stát Palestina neexistuje. Že ho pár blbů uznalo nic neznamená.

E. Erat 31.8.2016 14:47

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

No, uznalo ho cca 130 států světa. Tedy více než Kosovo cca 110 států.

J. Farda 31.8.2016 18:56

Re: Počet zabitých Palestinců a lidí z Izraele

Uš sem se lek ́ , že se nám tu pan Pokorný k meritu věci nevyjádří. Jsem potěšen, že nezklamal.

L. Kubeš 31.8.2016 12:21

Trapné,

že nějaké takové "velvyslanectví" sídlí zrovna u nás! Je to pozůstatek komunistického režimu, kdy jsme se přítelili s nejrůznějšími teroristy. A nikoho nenapadlo ho po roce 89 zrušit, i s jejich zásobami semtexu a kalašnikovů!

E. Erat 31.8.2016 13:10

Re: Trapné,

Velvyslanectví Státu Palestina bylo zřízeno v roce 1988, po jeho uznání. ČSSR. Samostatná ČR v roce 1993 bez jediné připomínky toto uznání převzala. Nemusela. V roce 1997 bylo po návštěva V.Havla na jeho popud zřízeno velvyslanectví ČR v Ramaláhu. Dnes tam není velvyslanec, ale zastupuje nás tam chargé d ́affaires. Je třeba si připomenout, že V.Havel jako první státní návštěvu přivítal polibkem J. Arafata v únoru 1990. V. Havel měl k němu blízko, jako k N.Mandelovi, podle něj to byli bojovníci za svobodu. Ne, vše je tedy pozůstatek komunistického režimu jak se domníváte.

H. Lukešová 31.8.2016 13:24

Re: Trapné,

Víte je právem každého státu určit si své hlavní město. To je jako kdyby naši české zemi někdo řekl, že nesmíme mít za hlavní město Prahu, ale třeba Hradec Králové. Absurdní, leč se měří dvojím metrem. Co je dovoleno jiným, není dovoleno Izraeli.

E. Erat 31.8.2016 13:43

Re: Trapné,

Ano, na svém území. Ovšem většina civilizovaného světa nepovažuje východní Jeruzalém za součást Státu Izrael. A v tom je ten zakopaný pes. Pokud by Izrael vyhlásil Jeruzalém hl.m. v jeho židovské části, tak by zřejmě nikdo nic nenamítal.

Č. Berka 31.8.2016 10:36

CIA world factbook

Capital:

name: Jerusalem: note - while Israel proclaimed Jerusalem as its capital in 1950, the international community does not recognize it as such; the US, like all other countries, maintains its embassy in Tel Aviv-Yafo

R. Houška 31.8.2016 10:31

Zlatá slova, do kamene tesat, a té parodii na ministra, aby to bylo genderově správně, to o hlavu otloukat. A tu teroristickou kancelář z Prahy vypráskat...