Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
HISTORIE: Sebeurčení palestinských Arabů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H. Lukešová 14.4.2014 19:13Re: Muftí Husejní měl být souzen Norimberským tribunálem Kdyby to bylo na mě, tak by jednoznačně visel! Nesnáším multikulti politkorektníky, nicméně s nimi nic nenaděláme, popravit je nemůžeme, takže budou otravovat společnost multikulti jedy. |
J. Jurax 14.4.2014 1:34Re: Muftí Husejní měl být souzen Norimberským tribunálem "neomezený příliv židovských osadníků by značně změnil národnostní poměry v tehdejší Palestině, ale kdoví, jak by pak vypadal konflikt s nacisty na předním východě. " No, Židé by s nacisty stěží sympatizovali, kdežto Arabové tak činili běžně. Takže by byli pevnými spojenci Britů, což se o Arabech nedalo říct. |
J. Jurax 14.4.2014 1:30Re: Muftí Husejní měl být souzen Norimberským tribunálem Jak politicky nekorektní tvrzení! I muftí má lidská práva - i když to byl nesporně pacholek - a Vy byste ho hned věšela za řeči, jichž se dnes arabští politikové - o předácích teroristických organizací Hamás a Al Fatáh ani nemluvě - dopouštějí celkem běžně. |
J. Jurax 14.4.2014 1:26Re: bohužel tohle spousta naivů neví A i v této diskuzi se najdou oba druhy ... |
J. Jurax 14.4.2014 1:25Re: Na rozdíl od minulého článku, No, pane Sevráte, kdyby článek na stejné téma napsal někdo ze Spolku přátel Palestiny (i ten v ČR existuje) tak by byl zcela jistě odlišný A stejně věrohodný jako oficiální palestinská vysvětlení původu a výbuchu semtexu nastraženého do knihy na palestinském velvyslanectví, když se palestinský velvyslanec rozhodl trochu poklidit ... |
J. Jurax 14.4.2014 1:19Re: S odstupem několika hodin No - ono to s tou línou pakáží židovskou a arabskou bude nepřímo úměrně asi tak, jak je poměr mezi izraelskými (natož všemi židovskými) a arabskými nositeli Nobelovy ceny. Nobelovou cenou myslím tu opravdickou za vědu, ne politický metál za mír. Nebo mezi životní úrovní v Izraeli a v pásmu Gazy. Nebo v HDP na hlavu v Izraeli a v pásmu Gazy, Nebo ve výrobě a hlavně vývoji hi-tech výrobků v Izraeli a v celém arabském světě, |
J. Jurax 14.4.2014 1:11Re: Nerozumím proč... Avšak EXISTUJE celá řada definic, které definují národ s vyhovující přesností a jsou obecně akceptovány. |
B. Hampl 14.4.2014 0:16Teď jsem se odtamtud vrátil... Dr ůzové a beduíni jsou v pohodě, žádný problém, milí lidé... Dál Akko a Nazareth - také v pohodě, ale zkuste jet do Betléma a i do Jeruzaléma mezi ně..., neustálé slovní ataky, smrad, špína..- prostě takový Chánov... Nebyl jsem tam poprvé, na jedné straně pole, lesy a sady, snaha o zalesnění pouště, nové a velmi kvalitní silnice, na straně druhé svinčík a bordel, tak to je .... |
V. Stejskal 13.4.2014 18:32Re: Množstvím argumentů, A co si zopakovat tanecni. Manyry nemate. |
P. Mach 13.4.2014 17:41Nejste placen?? Podle množství vašich komentářů nejen u toho článku, by každý kdo je při smyslech řekl, že jste placen od kusu. :-) Jen škoda, že v žádném z nich není k přečtení nic faktického, pouze vyprázdněná ideologie. Na druhou stranu, tady jste udeřil hřebík na hlavičku. Každý kdo tolikrát lhal, nedržel slovo, změnil názor a dokonce tolikrát změnil národnost jako palestinští arabové věřit nelze. |
P. Mach 13.4.2014 17:31Množstvím argumentů, které jste uvedl mě inspirovalo. :-) |
V. Stejskal 13.4.2014 17:10Re: S odstupem několika hodin Konecne reakce a k tomu plna padnych argumentu. |
E. Sevrát 13.4.2014 16:00Re: pes je zakopán zde: No, vidíte a teď brání i ruskojazyčným Ukrajincům,takže ano jde o objekt. |
E. Sevrát 13.4.2014 15:58Re: Na rozdíl od minulého článku, On stačí například ten fakt s tou národností,který jsem popsal a pan Rechnovský později upřesnil.Kdo lže jednou většinou lže i podruhé.Nemám čas polemizovat se vším co pan Orlík vytvořil.Na rozdíl od něj za to nejsem placen. |
P. Mach 13.4.2014 15:02Re: Na rozdíl od minulého článku, No tak nějakým způsobem ty fakta vyložte. Prozatím to vypadá tak, že vám ta fakta nejdou pod nos tak akorát blábolíte a snažíte se mlžit, ovšem marně. |
P. Mach 13.4.2014 14:59Re: S odstupem několika hodin Tímto jste akorát ukázal, že jste pitomec. |
Z. Sohorova 13.4.2014 13:08Vsem Ja se Vam vsem divim ze vedete diskuzi s panem Servatem,kdyz o nem je zde znamo ze je to netovej trotl a opevuje Jakla a jeho vudce V.K |
M. Baloun 13.4.2014 9:53pes je zakopán zde: Ti politici, kteří přesto volají po samostatném státě palestinských Arabů, by měli vysvětlit, proč nepodporují se stejným zápalem pokusy o samostatnost u Basků, u pěti milionů Katalánců, pěti milionů Skotů nebo patnácti milionů Kurdů. Není to proto, že tyto národy nemají v programu zničení Izraele? - nejde o objekt (právo na sebeurčení), ale o subjekt (kdo se sebeurčuje proti komu). |
J. Rechnovský 12.4.2014 22:09Nerozumím proč... se autor tak hluboce zamýšlí za co se Palestinští arabové považují? Dnes se považují za Palestince, zítra třeba za Předjordánce a za týden se mohou vnímat jako Hotentoti. A je to legitimní? Samozřejmě že ano! Žádná přesná a všeobecně uznávaná definice národa totiž NEEXISTUJE. |
V. Stejskal 12.4.2014 22:01Re: S odstupem několika hodin to mohu shrnout takto : ano, souhlasím. Snažím se nereagovat ihned po prvním přečtení, i dnes jsem si počkal i na komentáře, není to jednoduché, ale má víra ve spravedlnost a konání Palestincu mi dávají za pravdu - Židé - prakticky bez rozdílu jsou líná pakáž - a dobře jim tak. Hezký večer |
M. Krátký 12.4.2014 21:17S odstupem několika hodin to mohu shrnout takto : ano, souhlasím. Snažím se nereagovat ihned po prvním přečtení, i dnes jsem si počkal i na komentáře, není to jednoduché, ale má víra ve spravedlnost a konání Izraele mi dávají za pravdu - Arabové prakticky bez rozdílu jsou líná pakáž - a dobře jim tak. Hezký večer |
L. Křivan 12.4.2014 15:47Re: Muftí Husejní měl být souzen Norimberským tribunálem To zní rozumně. |
L. Křivan 12.4.2014 15:40Re: bohužel tohle spousta naivů neví Ano, to je pravda, a je mnoho těch, kteří to neví. Ale je i hodně těch, kteří to vědět nechtějí. To jsou ti praví hlupáci. |
E. Sevrát 12.4.2014 13:31Re: Na rozdíl od minulého článku, Pan Orlík jistě uvádí správná fakta a ta nezpochybňuji. Ovšem i správná fakta se dají vykládat různým způsobem a vždy rozhoduje na které straně stojíte.U pana Orlíka je to jasné a čitelné, není to objektivní historik apod.,ale pouze přítel něčeho - viz ta Sparta či Slavie.U nás je ten podobný případ vytlačení,odsun,transfer,vyhnání sudetských Němců, a možná ještě další slova.Stejnou historicky správně zařazenou událost ,popisuje každá strana zcela odlišně a tak je tomu i v případě Palestiny a Izraele. Pokud věříte v objektivitu pana Orlíka tak jste buď naivista,nebo také přítel Izraele a v tom případě Vám samozřejmě jeho názory vyhovují. |
E. Sevrát 12.4.2014 13:21Re: Na rozdíl od minulého článku, Nejenom německy ,ale část ano.Taktéž i v Itálii. Ovšem bylo by dobré, kdybyste i vy dodal nějáký svůj názor nebo zkušenost. |
P. Khail 12.4.2014 12:46Re: Na rozdíl od minulého článku, Zkusím to ještě jinak, p. Orlík uvádí konkrétní příklad, vy jen předpojatě napadáte, další vysvětlení vám dodávat nebudu. Když nemáte zájem být objektivní, není vám pomoci. |
J. Lepka 12.4.2014 12:12Re: Muftí Husejní měl být souzen Norimberským tribunálem Teď, z odstupu se to hezky hodnotí, také jsem si léta říkal, co byli Britové za blbce, ale v historickém kontextu to vypadá trochu jinak. Jednak nikdo netušil, do jaké míry dospěje antisemitismus v Německu, jednak poslední, co Britové potřebovali bylo nacionalistické povstání Arabů na blízkém východě. Stačil ten čurbes, co dělal Gándhí v Indii. Jistě, neomezený příliv židovských osadníků by značně změnil národnostní poměry v tehdejší Palestině, ale kdoví, jak by pak vypadal konflikt s nacisty na předním východě. Nezapomínejme na francouzskou a později vichystickou Sýrii. Prostě už tenkrát to byl sud s prachem. |
J. Lepka 12.4.2014 12:03Re: Na rozdíl od minulého článku, O hodnotě a kvalitách vašeho příspěvku hovoří, mimo jiné, i vaše přesvědčení, že v Belgii se hovoří německy. |
E. Sevrát 12.4.2014 10:09Re: Na rozdíl od minulého článku, Ani nemusím,kdyby článek na stejné téma napsal někdo ze Spolku přátel Palestiny (i ten v ČR existuje) tak by byl zcela odlišný,ale asi stejně věrohodný. |
P. Khail 12.4.2014 9:52Re: Na rozdíl od minulého článku, " Takže hodnota těchto informací, je asi podobná jako když Spolek přátel Slavie píše o Spartě a naopak" - je jen váš problém, že nevidíte rozdíl. Nebo jste nečetl pozorně. |