6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

GRUZIE: To už tady bylo

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zk 12.8.2008 18:03

Re: Re: Závěr z agrese

V bývalé Jugoslávii byly nejen USA, ale i státy NATO. Je pán spokojen?

zk 12.8.2008 18:01

Re: Pro Petra H.

Ano? Povídejte, přehánějte. Zato mírové ruské jednotky, ti se chovají jako beránci, že?8-o

zk 12.8.2008 18:00

Re: Re: Díky

Ha, ha, to by musela většina Rusů vymřít, aby tam nebyli komunisti. Komunistou je člověk nadosmrti. Ale, že jsou to imperialisti, to máte pravdu, a to už několik století, ještě za cara.:-D:-D

čtenář 12.8.2008 18:00

Re: Závěr z agrese

Spojené státy demonstrovaly, že jjejich žádný soused není v bezpečí, ani ten daleko za mořem (viz. Jugoslávie).

Je pán spokojen ?

no 12.8.2008 17:59

Re: Re: Re: Re: Re: Gruzínský agresor byl ztrestán!

třeba nám janeček ukáže záběry zničeného Cchinvali, mrtvé osetínské ženy a děti, nebo pustí rozhovor s pozůstalými. Možá jen rozhovor s utečenci. Možná dá i záběry útočící semitské invazní armády?

naděje na vyvážené zpravodajství umírá poslední   ;-D

zk 12.8.2008 17:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

o zvěrském bombarování mluví rusáci, vy jste tam snad byl? nebo jim věříte? A Jižní Osetie je součást Gruzie, na který si stále dělá zálusk právě Rusko a ruští (sovětští) soudruzi generálové. Gruzie chce pouze jedno, aby ji Rusko nezabíralo její území.

milkom 12.8.2008 17:58

Re: Díky

No, někdo se zase nedokáže vymanit z minulosti, dnešní Rusáci nejsou už komunisti ale imperialisti...

čtenář 12.8.2008 17:58

Pro Petra H.

Ani ti Sověti (o Rusech už vůbec nemluvě) nám neudělali něco takového, jako ti Gruzíni udělali lidem ve Cchinvali.

zk 12.8.2008 17:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

tady nikdo nepmluví o Rusech jako národnosti, ale o Rusku (případně SSSR) jako o státu. Ale my o voze a vy o koze, že míro?

Patrik 12.8.2008 17:55

Re: Re: Re: Já bych to neviděl tak černě

To udělal Gorbačov.Kdyby byl v Moskvě stále Brežněv,tak máme stále Waršavskou a NATO.

zk 12.8.2008 17:54

Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Gruzínci byli pouze součást  "velkého sovětského svazu" už od 21 roku a museli držet hubu a krok. Nebyla to žádná samostatná republika. Tady nejde o národy, těch bylo v SSSR mnoho, ale jde o to, že ruský stát napadl jiný, nyní už samostatný stát. Kapišto, Míro?8-o

pbla4024 12.8.2008 17:54

Re: Re: Závěr z agrese

Ruská elita má poměrně dost majetku a zájmů na Západě. Budou je chtít ohrozit?

Patrik 12.8.2008 17:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Já ti jenom naznačoval,že nenávidět nějaký národ je prostě blbost.

zk 12.8.2008 17:52

Re: Re: Připad Georgie ukazuje

to máte pravdu, ale co byste chtěl od rusáků, ti často chodí v noci. Vy si to nepamatujete?Rv

zk 12.8.2008 17:51

Díky

za váš článek. Ale je to jako házet perly sviním. Někteří jsou nepoučitelní, někteří mají velmi krátkou paměť a někteří jsou prostě komunisti. Co dodat:-/;-€

Petr H 12.8.2008 17:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

To víš že ne,ale že neplní válečné dodávky nepráskli tátu Němci,ale Češi.V Protektorátu.Buď v klidu,Němci se chovali jako svině i k Němcům a budou to mít na talíři hodně dlouhou,ale mužici nejsou o nic lepší.

I. Laengsfeld 12.8.2008 17:47

Re: Re: Marně se pokouším vzpomenout,

Na rozdil od Hitlera, byla by svetovlada Napoleona takovym nestestim? tezko rict

Patrik 12.8.2008 17:46

Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

No to se nedivím.Kdyby Hitler vyhrál válku,tak se měli Němci dobře a on ten Stalin  a spojencijim to překazili.No to by mě také naštvalo.

Patrik 12.8.2008 17:44

Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

To zase Němci byli nevinni?Že mě to nenapadlo.

Mirek F. 12.8.2008 17:44

Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Chci naznačit, že agresory byli komunisté, národnost nebyla důležitá. Zatímco obyčejný Rusk, Polák nebo Gruzínec držel hubu, stejně jako Čech:-/. Národnostní xenofobie nemá smysl.

Co se konkrétně nynějšího konfliktu týče, zahájila ho Gruzie zvěrským plošným ostřelováním Cchinvali, což u vás - který se oprávněně rozčilujete nad zabitím v Liberci -kupodivu žádné reakce nevyvolává. Ruské "plundrování" aneb bombardování Gruzie  je něco, co v Srbsku předvedlo i NATO.  

I. Laengsfeld 12.8.2008 17:43

Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Koukam, ze Vy zijete porad v tom roce 1968... Hitler Liberec navstivil hned po vstupu

jeho vojsk (mam i fotky  jak je s Henleinem  a starostou  blizkeho Reichenau/Gablonz)  Breznev  mu takovou poctu  neprokazal,  to je pravda . Ale taky tam neco nedopatrenim rozbil  (i kdyz nebyl  takovy barbar jako Rusaci)  napriklad synagogu ;-P

Patrik 12.8.2008 17:43

Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Hele Petříku straníku,byla nějaká dohoda a někdo ji porušil.Hádej kdo?Můžeš dvakrát.

Petr H 12.8.2008 17:41

Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Víš,tohle téma moc neotevírej,můj táta zažil Protektorát a před kým si jako Němec musel dávat bacha na hubu byli Češi.

Petr H 12.8.2008 17:39

Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

To chcete tváří tvář dnešní realitě naznačit,že rusák je v tom zase nevinně?Ani za ivazi k nám ani za dnešní plundrování Gruzie chudáček mužik nemůže nebo co?Člověče,probuďte se.

Patrik 12.8.2008 17:38

Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Doufám,že Petře nejezdíš do Německa.Jsou tam přeci vrazi a nebo jejich potomci,kteří tady vraždili.

Mirek F. 12.8.2008 17:38

Re: Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Jasně, zatímco Rusové měli plnou svobodu rozhodování a mohli si vybrat, jestli se invaze zůčastní nebo ne. Mezi Gruzínci nikdy žádný komunista nebyl, že v Kremlu diktátoroval Gruzínec, je určitě taky kec.

I. Laengsfeld 12.8.2008 17:38

Re: Závěr z agrese

A kdyz to nesplni, pujdete si stezovat do Pekingu ;-D

Přemysl 12.8.2008 17:37

Závěr z agrese

Rusko demonstrovalo, že jeho žádný soused není v bezpečí. Západ z toho musí udělat potřebné závěry k obraně demokracií. V prvé řadě je myslím třeba začlenit Ukrajinu do NATO. Polsko musí dostat rakety, které žádá. ČR by měla uvážit, zda rovněž nepožádat o rakety. Pokud se Rusko nevrátí k demokracii, nesmí být členem G8. Na Rusko musí být okamžitě uvaleny vážné sankce, dokud se nestáhně z Gruzie a nedá záruky, že se nebude vměšovat do jejích záležitostí a záležitostí ostatních sousedů.

Květoslav 12.8.2008 17:36

Re: Re: Re: Re: Připad Georgie ukazuje

Gruzínci byli okupováni od roku 1921 a museli držet hubu a krok. Vládce seděl v Moskvě, ne v Tbilisi.

Květoslav 12.8.2008 17:35

Re: Re: Já bych to neviděl tak černě

SSSR držel pohromadě strach jeho otroků z tyranie vládnoucích bolševiků. A ti se zase báli USA a jeho ekonomické síly. Když SSSR prohrál se západem, rozpadl se. Kdyby Reagan nikdy neudělal nic jiného, tohle z něj dělá jednoho z největších politiků novověku.