28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

GLOSA: Z kriminálníka polobohem?

Rozhodně nesouhlasím s rasovou diskriminací ani s policejní brutalitou. To, co se ale děje v řadě zemí světa v souvislosti se zásahem amerického policisty, kvůli němuž pravděpodobně přišel o život kriminálník, je podle mne už za hranou všeho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 15.6.2020 14:08

Já myslím že ano. Martin Luther King, černoch bojující právě za občanská práva všech lidí. Jemu nezáleželo na rase, nevyzdvihoval černou rasu, chtěl úplnou rovnoprávnost, ne jako dnešní část černochů, kteří vyžadují nezasloužené výhody v podobě pozitivní diskriminace.

Zatímco MLK byl přítelem Židů, sionista, odsuzoval antisemitismus, tak velká část dnešních černochů se odvděčila Židům, kteří jim tolik pomáhali proti tehdejšímu rasismu na jihu, zběsilým antisemitismem. Psát o černém antisemitismu by byla práce na x stránek, minimálně na takových 40 stránek wordu. Pěkný vděk.

P. Aron 15.6.2020 14:55

Souhlas.

O. Uživatel 15.6.2020 13:18

Uživatel požádal o vymazání
J. Jurax 15.6.2020 17:45

Pí Lukešová má po mém soudu recht.

Na hrubý, zde černý pytel patří podle známého přísloví hrubá záplata, v tomto případě bílá.

S. Donát 15.6.2020 12:57

Viděl jsem video, jak se ho tři policisté snaží několik minut naložit do auta. Spoutaného. Nechtěl, bránil se a tak se ho poldové holt pokusili umravnit. A kapku to asi přehnali.

V. Braun 15.6.2020 18:25

Na začátku videa, toho kdy už leží na zemi, se ho ptají zda nastoupí do auta. Odpovídá, že ano, ale že nemůže, jak by taky mohl když mu stále klečí na krku. Bohužel to přehnání vedlo ke smrti.

Jinak jsem se snažil najít video o kterém mluvíte a našel jen asi dvacetivteřinové video kde se jej snaží udržet v autě. Máte na to vaše video odkaz?

https://www.nbcnews.com/news/us-news/new-video-shows-minneapolis-officers-appear-struggle-george-floyd-back-n1220856

D. Marynel 15.6.2020 13:16

H. Lukešová Souhlas s kazdym slovemR^

L. Kubeš 15.6.2020 13:48

Souhlas !!!!!!!!!!

I. Mertl 15.6.2020 9:47

Ten článek je o panu premiérovi, pane slovácký senátore? Nemělo by to bát naopak: Z poloboha kriminálníkem?

I. Mertl 15.6.2020 9:47

... být ...

P. Lenc 15.6.2020 10:07

Božínku Mertl, nemám Babiše rád, ale vy jste opravdu jenom ubohý blb.

P. Han 15.6.2020 10:12

Zkuste si ten článek přečíst ještě jednou, případně si ho nechte přeložit do jazyka vašeho kmene. Trpíte patrně jakousi mozkovou dysfunkcí.

H. Lukešová 15.6.2020 11:36

Rozhodně nemusím Babiše, ale přece jenom Babiš není kriminálník, feťák, ozbrojený násilník, násilný lupič.

Takže ani Babiš si nezaslouží srovnání s kriminálníkem, feťákem, násilníkem Floydem.

V. Heidlerová 15.6.2020 12:45

Babiš je agent STB, který by v normálních poměrech musel z funkce odstoupit nebo být odvolán, pro mne je to kriminálník, odchovaný zločineckou partají KSČ a zloděj, na čemž založil svůj majetek. Nechte na soudech USA, aby posoudily vinu obou stran. I zadržovaný násilník nebo vrah v momentě, kdy byl zpacifikován, beze zbraně a nebránící se, v tomto případě na lopatkách a už bezbranný, nesmí být předmětem lynče =vykonání "spravedlnosti" bez soudu podle chuti jediného člověka (policisty). Na to jsou předpisy, víme??? A určitou dávku lidskosti předepisuje nám, věřícím, Bible sama, nemám pravdu?

V. Heidlerová 15.6.2020 12:52

Paní Lukešové: Babiš je agent STB, který by v normálních poměrech musel z funkce odstoupit nebo být odvolán, pro mne je to kriminálník, odchovaný zločineckou partají KSČ a zloděj, na čemž založil svůj majetek. Nechte na soudech USA, aby posoudily vinu obou stran. I zadržovaný násilník nebo vrah v momentě, kdy byl zpacifikován, beze zbraně a nebránící se, v tomto případě na lopatkách a už bezbranný, nesmí být předmětem lynče =vykonání "spravedlnosti" bez soudu podle chuti jediného člověka (policisty). Na to jsou předpisy, víme??? A určitou dávku lidskosti předepisuje nám, věřícím, Bible sama, nemám pravdu?

reagovat

H. Lukešová 15.6.2020 13:12

Vážená paní Heidlerová, Babiše samozřejmě neobhajuji, nikdy jsem Babiše nevolila a volit nebudu.

Všechny okolnosti ze zatýkání pana Floyda neznáme, viděli jsme jen ten jeden film, o tlaku, jakému policisté čelí, o něm nemáme žádné ponětí a představit si ho nedokážeme. Práce policisty v USA je jedna z nejnebezpečnějších, nikdo z nich neví, jestli se vrátí či nevrátí domů živý.

A ještě jednou níže. Rasistka rozhodně nejsem, ale to, že píši o černošském antisemitismu ze mě přece rasistku nedělá. Antisemitismus má různé podoby, od náboženského, po politický-antisionismus, od neonacistického (bílého), po islámský až ten černošský.

Já jsem sionistka, miluji a obdivuji Stát Izrael, a proto se mě jakékoliv podoby antisemitismu dotýkají. Ve Spojených státech je procentuálně Afroameričané větší antisemité než-li běloši. V New Yorku Afroameričané spáchají stovky protižidovských incidentů měsíčně, jenže to se v médiích hlavního proudu nedozvíme. KKK je odporný, není jen proti černochům, ale především proti Židům a co je zajímavé, čaroděj Ku-Klux-Klanu David Duke ocenil černou muslimku Ilhan Omar za její neúnavný boj proti sionismu, respektive proti Izraeli.

H. Lukešová 15.6.2020 13:27

.....jsou.......

J. Plzák 15.6.2020 13:55

Tak to já Babiše volit budu (doposavad nikdy), protože z těch blbů co jsou ve výběru, je ten nejschopnější. Stačí si vzpomenout: Sobotka, Špidla, Paroubek, Topolánek, nebo Fišer? Děkuji, již jsem zvracel.!!

V. Heidlerová 16.6.2020 7:51

Paní Lukešové: Asi jsem už stará a popletená. Ale toto je Váš výplod.

Že bych už nepoznala rasovou nenávist??????

Jedna moje známá jela autem a viděla kolem sebe projíždět autobus s francouzskou poznávací značkou. Dalo by se říci no a? Jenomže v tomto autobusu byl samý černoch, ano samý černoch, ani jeden běloch, všichni černí jako bota a na ty jejich zlé a nenávistné pohledy nikdy nezapomene. Tolik nenávisti. Tato situace se dá slovy těžko popsat.

V. Heidlerová 16.6.2020 7:56

Paní Lukešová: Důkazů o tom, že JSTE RASISTKA a FANATIČKA je mnohem více, já nad Vašimi příspěvky někdy trnu. Vaše příspěvky a názory jsou mnohdy "jedna paní povídala" , z toho uděláte závěr, jako byste to sama prožila. K tomu byste se neměla snižovat.Rv

J. Jurax 15.6.2020 23:18

Opravte mne, jestli se mýlím, ale nemohu se ubránit dojmu, že je Vám současný premiér velice nesympatický.

Až tak, že ho vpletete do jakékoliv diskuze jak Cato senior Kartágo ... :-)

P. Aron 15.6.2020 14:53

Babiš agent STB ? A co ti kmenoví zaměstnanci ? O těch je ticho. Lidé jako Babiš nebyli klasickými agenty ale podepsali spolupráci třeba ze strachu o místo. Dnes máme spoustu nových udavačů, kteří se tím ještě chlubí. Zažil jsem třeba jak se chlubí takový Cemper, kolik lidí na FB nechal zablokovat. A co předseda lidovců a udavač Jurečka ? A ten Floyd se po prvotním celkem klidném zatčení bránil, utíkal jim z auta. Zakleknutí agresivního člověka je celkem běžný chvat. Celkově to musí posooudit soudy, s tím souhlasím. Ale ten Floyd byl kriminálník s pestrou minulostí včetně loupežného přepadení se zbraní v ruce, kdy mířil pistolí těhotné ženě na břicho. Takže protesty v souvislosti s ním považuji za projev sympatií ke kriminálníkovi. Když byla třeba před třemi lety situace opačná : černý strážní, bílý pacifikován a také zemřel nic se nedělo.

P. Aron 15.6.2020 14:56

Jinak nejsem volič ANO. Jsem členem Trikolory a Babiš je pro mě někdo proti komu se vymezuji.

V. Petr 15.6.2020 18:24

Pověste zloděje, dokud je mladý, nebude krást, až bude starý!

P. Aron 15.6.2020 12:44

Jste ubožák.

S. Donát 15.6.2020 12:53

Tak jste si plivl a udělal ze sebe hlupáka. Ulevilo se vám?

J. Jurax 15.6.2020 17:49

Vy račte s prominutím být opravdu komplikovaně blbej ...

O. Seliger 15.6.2020 9:40

Jen drobnost, GF byl podle videa bez odporu a bezpečně spoután plastovým stahovákem s rukama za zády. Jinak prý, podle známých vyložené dobrotisko, jež dříve možná, možná mělo smůlu na nesprávné místo v nesprávný čas. Jsou totiž možnosti a okolnosti. A zjevení drog a zbraně, eventuelně přiznání není problém. Je to již pár let co z US věznic propustili cca 3000 nevinných lidiček a to díky dodatečným testům DNA. A legálně držených zbraní je více než lidiček a těch nelegálních něúrekom. Prý aby rostl HDP. Přidala se i naše zbrojovka. Podle jedné dizkuze v TV cca 30% vězňů tvoří veteráni z válek na cizích územích. Největší země svobody a demokracie ale i zadlužení má problém, jaksi se zdá, že pro ty lidičky chybí vize bezpečné budoucnosti. Tož se přehrabává minulost s různými ukrytými kostlivci a šíří se různá pomatená Hnutí. Také jsou výživné info o stavu a úspěších školství zvláště v místech s převahou zlobivé menšiny. Kdosi napsal, že občas strach plodí násilí a násilí sjednocuje v houfec. A před léty nositel nobelovy ceny míru Obama, podle novinek, měl prohlásit něco v tom smyslu, že nebezpečno nevidí přicházet z vnějšku, ale je uvnitř států. No, asi to bylo ještě v časech před Snowdenem, kdy ještě nevedl svých sedm válek. Jinak je na jůtů výborné víďo o zatčení a věznění CZ mladíka Michala Sopora tamnější policií.

M. Varadinková 15.6.2020 13:37

Bez odporu? Dobrotisko? Jste zmanipulovanou obětí amerických médií, která cíleně vyvolala nepokoje.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/george-floyd-usa-protest-zabiti-vrazda-policie-video-vysetrovani.A200602_120306_zahranicni_dtt

O. Seliger 15.6.2020 17:52

Klid paní Varadinková, díky za odkaz na víďo, kde je patrno, že panu GF se asi příliš nechtělo do poliš autíčka a museli si na něho zakleknouti dokonce tři urostlí vycvičení. Vím, že důkaz o mé nezmanipulovanosti nepředložím, ale obětí médií největší země svobody a demokracie se opravdu necítím, alébrž mi ke štěstí postačí tunajší mediální tvorba propagandy, demagogie i debilizace. Historie učí, jak se hlídací psi demošky mohou lehce změnit v baskervily , vždyť jsme v kapitál líznu si, kde rozhoduje many, many, protože musíme přeci všichni platit složenky. Možná, že tam před některými, možná náhodnými sešlostmi mladých hlasitě protestujících protestantů je dobré připravit pár hromádek šutráků, čumilů přibude, už se scházejí a možná vyslaný človrda s kapucí a na příjmu, co umí dobře mířit a házet najednou, určitě nechtěně a při chvatném odchodu zakopne o šutrák a ten rozbije pár výloh. Možná chce pomoci pandemií zasaženým a pojištěným za výlohami, nebo sklenářům, nebo jiným kdo ví. Pak se rabuje a policie zasahuje. Což není z makovice mé, ale vyprávěnka našich tam. A nelze to považovat za jedinou užitou metodu. Bude to spíše ojedinělý případ.