6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

GLOSA: Vykázat a dokázat

Vojáci, říká velitel jednotky v poušti, mám dvě zprávy. Nejdřív tu špatnou: musíte naplnit tisíc pytlů pískem. A teď tu dobrou: písku je tu dost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 23.7.2018 19:32

Rekapitulace

Tak podle doposud známých "faktů" se celá věc musela odehrála takto: Do Britálie přiletěli podezřelí Rusové. Čekali na letišti na kufr Skripalové. Podařilo se jim ho zmocnit a zaměnili její parfém za lahvičku s jedem. Nebo že by se vloupali v noci ke Skripalovým? Druhý den se ona lehce přestříkla a s otcem vyrazila do města, na jídlo a na procházku. Kontamilovali půl Salisbury. Cestou do nákupáku se znova postříkala, tentokrát důkladně polila sebe i otce a zbytek parfému odhodila do křoví. Tam ho o několik měsíců později kdosi našel, postříkal se a než se stačil ovonět i jeho partner, lahvička mu možná praskla v ruce, ale možná ne.

No stali se už jistě divnější věci. Jako ta sebevražda policisty, co se 27x bodnul nožem a pak oběsil. A nebo ta novější, kde se holčina před arabským přítelem se nejprve bodla zezadu do plíce a pak 3x smrtelně do srdce.

M. Moravcová 23.7.2018 13:20

dobrý je taky

flakón od voňavky naplnění novičokem, to nevymyslíš

M. Moravcová 23.7.2018 13:20

Re: dobrý je taky

naplněný

Ś. Svobodová 23.7.2018 18:38

Re: dobrý je taky

a našli ho zřejmě v parku, kde byli otráveni S. Ale ti měli být otráveni už doma, ne až v parku? Britové přece sanovali půl města. A nakonec se muži parfém z neznámých důvodů ROZTŘÍŠTIL v ruce!

L. Kolman 23.7.2018 12:51

Tak k čemu jste se dopátrali,

kdo umí víc lhát a čí propaganda je účinnější? Nebo to má někdo patentované a platí jen jeho lži a propaganda? Takže někdo může na základě lží a výmyslů například vybombardovat suverénní stát a rozvrátit jeho struktury? Pak se někteří diví a rozhořčují, že v takovém státě mnozí být nechtějí a vydají se za lepším světem. A tak je tady máme. Teda my ještě ne, ale křiku kolem toho naděláme už hodně. Někteří si z toho už stihli udělat živnost a založit na tom (ne)politickou kariéru.

V. Loula 23.7.2018 11:34

Jenom maličkost.

19.7.2018 běžel tiskem tento článek:Britská agentura Press Association (PA) přinesla informaci o tom, že za útokem na ruského agenta Sergeje Skripala, jenž měl být otráven novičokem, stáli Rusové. Náměstek britského ministra vnitra pro otázky bezpečnosti Ben Wallace však tuto informaci důrazně popřel. České čtenáře o tom informuje ČTK. Takže jak to vlastně je?

A. Alda 23.7.2018 12:51

Ano, také jsem si toho všiml.

Ale česká média, zejména ČT a Mladá Fronta a Lidové noviny byly a jsou raněny selektivní hluchotou.

M. Šejna 23.7.2018 12:52

pane Loulo

to bude asi tím, že náměstek britského ministra vnitra bude nejspíš Putinův agent, kremelský troll či podobná kreatura. Pánové Rehulka, Lenc nebo Lepka Vám to určitě vysvětlí nějak takto.

:-D

M. Šejna 23.7.2018 9:49

připad Novičok dotáhli Britové k dokonalosti

o víkendu se Britové "pochlubili", jak to bylo s tou lahvičkou Novičoku, který otrávil ty dva údajné bezdomovce. Bezdomovec, co to přežil, popsal, jak jeho žena našla tu lahvičku a myslela si, že to je parfém. Tak si tím prý postříkala zápěstí a přivoněla si. A průser byl dokonán.

Pak prý lahvičku vzal do ruky on, ale prý mu praskla v ruce a celá se rozsypala. Tak se otrávil on.

A já jsem po této informaci totálně dojat zjistětím, že Rusové dokáží vyrábět skleněné lahvičky, které se po úplně rozbití zas složí dohromady, a to tak dokonale, že ja pak zcela kompletní najdou britští vyšetřovatelé.

F. Houžňák 23.7.2018 9:55

Kde jste to našel? Mně se to nechce hledat,

předem děkuji.

M. Šejna 23.7.2018 9:57

Re: Kde jste to našel? Mně se to nechce hledat,

https://www.lidovky.cz/obet-novicoku-se-jim-navonela-druhemu-zasazenemu-se-pry-lahvicka-rozbila-v-ruce-g0l-/zpravy-svet.aspx?c=A180722_115655_ln_zahranici_form

M. Šejna 23.7.2018 10:04

a ještě dodatek, pane Houžňáku

platí pravidlo, že "když chceš lhát, musíš mít geniální paměť". Tohle pravidlo Britové evidentně v připadě Novičoku porušili, protože se zachovali jako prolhaní sklerotici. Oni si nepamatují, že původně našli "kompletní nerozbitou ampulku" a tak teď vypustili do světa informaci, že se ampulka tomu bezdomovci rozbila v ruce.

:-D

F. Houžňák 23.7.2018 10:13

No, taky to, že zkolabovali

"within few hours of each other", jak píšou v tom Telegraphu, ale kontaminovali se současně, jedem, který "způsobuje smrt během několika minut při kontaminaci několika miligramy" a vůbec se nerozkládá (eventuelně se rozkládá velmi rychle). Děkuji za link.

A. Alda 23.7.2018 12:52

Souhlasím, pane Šejno.

M. Moravcová 23.7.2018 13:21

Re: připad Novičok dotáhli Britové k dokonalosti

byl jste první :-)

K. Janyška 23.7.2018 8:49

Co se do toho pořád montujete ?

Oni se vás budou ptát... Dzp.

S. Rehulka 23.7.2018 4:07

Je třeba......

....se zamyslet nad starou ruskou (sovětskou) tradicí, tedy nikdy neodpustit ! Čím se pan Skripal provinil proti svému státu nevím, ale po nějakém čase se dostal do Britanie, tedy do Svobodného Světa - (tedy nežli ji přetvoří Muslimové - ku obrazu svému !).

At už se Skripal dostal do Anglie po amnestii, nebo za úplatu či výměnou za agenta vězněného Brity, zapomněl na tu zmíněnou "tradici" tedy zásady sovětské organizace SMERŠ ! Jeho svoboda byla DOČASNÁ, ale trest smrti (i když se nepovedl) byl osudový !

Kdo jen trochu studoval dějiny Čeky, NKVD, KGB, GRU i současné FSB, zamyslí se a možná mi dá za pravdu !

F. Houžňák 23.7.2018 6:56

Vy jste taky jeden z těch, co o nich píše dneska

pan Vlk, co po padesáti letech v Austrálii ví přesně, co se tady v Evropě děje a jak to tu vypadá. Když tomu britsko-evropskému lhaní věříte, no prosím, když chcete být za blbce ...

S. Rehulka 23.7.2018 8:22

Re: Vy jste taky jeden z těch, co o nich píše dneska

Budte zdráv pane Houžnáku ! Nev Pes je debatní skupina SVOBODNÝCH názorů na světové události. Ano, mám to štěstí, že žiji v Austrálii už skoro padesát let, ale Váš příspěvek k věci, mi jenom dokazuje, že v mé "staré zemi" stále někteří (Houžnáci) nepochopili ani po čtvrtstoletí svobodného života v zemi, co je to SVOBODA SLOVA ,ani SVOBODA NÁZORU !

F. Houžňák 23.7.2018 8:54

Víte, jste jak malý Jarda,

s tou vaší "svobodou názoru". Kdo vám ji bere. Já mám zase tu svobodu, vaše svobodně vyjádřené názory považovat za hloupé a svobodně si myslet a napsat to, že ze sebe děláte hlupáka, což je samozřejmě vaše plné právo. Ovšem vy zjevně patříte k lidem, kteří jiné názory než jejich vlastní neuznávají a jakmile někdo nějaký takový názor vyjádří, začnou ječet o potlačování JEJICH svobody slova. Jste v tomto velmi levičácky-evropský a není mi moc jasné, proč jste tenkrát utíkal, když se chováte stejně jako dnešní bolševici. Možná vám tohleto budou věřit klokani, to jsou poměrně tupá zvířata.

S. Rehulka 23.7.2018 9:12

Re: Víte, jste jak malý Jarda,

pane Houžnáku, nedalo mi to a odpověděl jsem na Vaši buranskou poznámku slušně, i když podle běžných zásad mezi chlapy jsem Vás měl rovnou poslat do prdele. Nevím, jak jste starý, co jste v ČSSR zažil a jak jste se Vy přičinil ke změně zřízení. Já jsem dnes už starý dědek, ale v roce 1962 jsem přišel domůna na amnestii a v t.zv. podmínce jsem i odcházel do Svobodného Světa. Tam jsem vždycky pracoval, platil daně, vychoval děti, i sloužil v armádě.Také jsem na kontrakt sloužil v South West Africa, tedy jsem aspon trochu "vrátil" dluh soudruhům (osm vrubů na pažbě), to není nic zvláštního v Austrálii, ale také to není nic, zač bych se musel stydět. Takže si všechno nechte projít hlavou a až Vám dojde co je SVOBODNÁ debata, možná, že začnete psát bez urážek a s pokorou !

F. Houžňák 23.7.2018 9:58

To vás všechno šlechtí,

nicméně dneska se projevujete jako levičácký aktivista, tak nevím. Vy těm Britům skutečně všechno věříte, co vyprávějí? A proč, co vás k tomu vede? Ptám se zcela bona fide.

F. Houžňák 23.7.2018 10:23

Svobodná debata je to - abych vám ještě odpověděl

na vaši otázku - že každý říká to, co si myslí, a podporuje to nějakými těmi věcnými argumenty. Když ovšem myslíte, že takovým věcným argumentem je posílání do prdele, to je pak těžké. A jakou pokoru to máte na mysli? Já vám nenadávám do australských buranů, to vy, to vy. Takže - máte nějaký ten věcný argument? Zásluhy starého zbrojnoše je argument nepochybně podpůrný, ale málo věcný.

J. Lepka 23.7.2018 9:19

Re: Víte, jste jak malý Jarda,

Jestli to nebude také tím, pane Houžňáku, že Klokánie je zrovna jednou ze zemí, kam ruská, potažmo sovětská propaganda nezaťala drápy jako do zemí svého bývalého (a v duších mnohých rusomilů i budoucího) impéria.

Smiřte se s tím, že za posledních 100 let bylo takových ruských akcí nepřeberně a vždy se stejnými výmluvami oficiálních představitelů, takže míra pravděpodobnosti, že akce Skripal nebyla ruskou pomstou se limitně blíží nule, stejně jako relevance vaší reakce, jakož i dalších "nezávislých" komentátorů.

M. Šejna 23.7.2018 9:56

přesně tak, pane Lepko

i já jsem poznamenán sovětskou propagandou, takže oslavuji další vítězství ruské vědy poté, co jsem se dozvěděl novinky o osudu té lahvičky s Novičokem. To by totiž v Austrálii, kde žije pan Rehulka, nevymysleli:

Ta lahvička, kterou se ti dva bezdomovci otrávili, se prý tomu bezdomovci úplně rozbila na hromadu střepů, jak nám sdělila o víkendu britská média. Jenže vyšetřovatelé našli tu skleněnou ampulku kompletní. Je proto potřeba oslavit další úspěch ruské vědy, která dokázala vyrobit skleněné ampilky, které se po rozbití znovu sestaví samy dohromady.

F. Houžňák 23.7.2018 10:17

Když my rusomilové nemáme rádi,

když nám někdo, jako za bolševika, vypráví pohádky a vykřikuje, že kdo tomu nevěří, je agent imperialismu, dříve amerického, nyní moskevského. Bolševici mi taky pořád vykládali, že to, co vidím na vlastní oči a slyším na vlastní uši, není pravda a jsou to jenom zlovolné protistátní (dnes protievropské) výmysly. Jako vy.

P. Lenc 23.7.2018 9:41

Re: Víte, jste jak malý Jarda,

Pane Houžňáku, reaguji na váš příspěvek dnes již podruhé.Nezlobte se, ale vaše reakce na příspěvek pana Rehulky není buranská, ale doslova ubohá.Naopak, bolševicky se chováte vy, ale to nejste schopen pochopit.A já si dovolím, protože mám slušné znalosti o komunismu a nacismu naprosto s panem Rehulkou souhlasit.Víte, o hlouposti po tom co jste zde "stvořil" by se dalo dlouze diskutovat.

F. Houžňák 23.7.2018 10:03

Moje reakce je adekvátní obsahu sdělení pana Řehulky,

věcná a střízlivá. Jen mi to vysvětlete, já se rád něco dozvím. Diskutujte, to rozšiřuje jak obzory, tak i horizonty. I já mám slušné znalosti komunismu a (zprostředkovaně) i nacismu, a to jak z Čech, tak i z Německa. I vy se domníváte, že když s vámi někdo nesouhlasí, že atakuje vaši svobodu názoru? Ts, ts ... jak říkají Židi. A vy taky Britům věříte všecko, co nám vyprávějí? A proč, co vás k tomu vede?

P. Lenc 23.7.2018 10:22

Re: Moje reakce je adekvátní obsahu sdělení pana Řehulky,

A vy víte, že v tom Rusové prsty nemají? Ó vy jeden, co vy všechno nevíte...ale že se k názoru pana Rehulky chováte jako bolševický hulvát, o tom nic, že?

M. Šejna 23.7.2018 10:25

pane Lenci

od Vás to zní opravdu přesvědčivě, když poučujete druhé o slušnosti.

:-D