29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

GLOSA: Trump ohrožuje diktaturu správného názoru

Na popud deníku Boston Globe otisklo skoro 350 amerických novin komentáře, ve kterých se ohrazují proti Trumpově kritice médii. Ozval se názorový kartel, který je ublížený, protože prezident zpochybňuje jeho monopol na pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Povolný 21.8.2018 10:08

Re: skandální prezidentství

Koláři, vraťte školné. Tohle vám nikdo nesežere.

V. Pavelka 19.8.2018 19:14

Re: Hlavní problém je v tom, že nemůžeme souhlasit

Zbraně USA , jsou hlavně technologický pokrok , zbraně jako takové skončí ve šrotu .

V. Pavelka 19.8.2018 19:04

Re: Hlavní problém je v tom, že nemůžeme souhlasit

A k tomu Čína s podhodnoceným juanem celá desetiletí .!

V. Pavelka 19.8.2018 18:53

Re: Opět proti novinářům dští oheň a síru ti samí,

To je jako,stádní názor v seznamTV , p.Šídlo se soustavně utvrzuje že ti které zpovídá jsou na jeho straně , a tak pokračuje vylévání Babiše i s vaničkou .

J. Jurax 19.8.2018 18:34

Re: Pravda je vždy subjektivní, objektivní jsou fakta

Trochu mimo hlavní téma ...

"Ti vojáci, kteří v nejstarších tancích které armáda měla se báli.".

Možná, nicméně tanky T-62 tehdy byly spíš nejnovější. Objektivní jsou fakta ... :-)

J. Kozák 19.8.2018 18:08

Re: Nezlobte se, ale tzv. disidenti ztratili svou tvář, když

zato rudá fena - Semelová - svou tvář v Českém Parlamentu zase našla. Aby ne, máme přece demokracii, tak proč by se bolševička stalinského ražení nemohla stát uznávanou bojovnicí za vyváženost mezi pravdou a lží? Tak jste to myslel?

P. Aron 19.8.2018 17:37

Re: Pravda je vždy subjektivní, objektivní jsou fakta

Hezky řečeno.

R. Fiala 19.8.2018 15:40

Re: Hlavní problém je v tom, že nemůžeme souhlasit

Měl jsem na mysli, že astronomické zadlužení amerického státu zaviněné především nesmyslně vysokými výdaji na armádu a její aktivity nebude spláceno vůbec a když už tak nikoli na úkor těch nejbohatších ale vlastní střední třídy a zahraničních dodavatelů surovin, zboží a služeb.

J. Kanioková 19.8.2018 14:30

Ano

J. Kanioková 19.8.2018 14:27

Nesnáším tohle okopávání kotníků jiným,

aniž je znám, či alespoň mám načteno, co kdy psali, jaké názory reprezentovali.

J. Fridrich 19.8.2018 13:56

Problem nasi doby a Zapadu je RELATIVIZOVANI i zaadnich pojmu - dobra-zla, pravdy-lzi, cti-bezectnosti atd.... A na to Euro-Atlanticka civilizace doplati.....

J. Chaloupka 19.8.2018 11:48

Také mne napadl ten jeho návrh na zrušení všech cel

na setkání G7. Dělá jen svou práci. Nebo budete chtít, aby americký president volal: Portugal first nebo třeba Brazilia first apod.?

J. Chaloupka 19.8.2018 11:46

Nezlobte se, ale tzv. disidenti ztratili svou tvář, když

paní Kantůrková si v parlamentu stěžovala, že je neprolustrují přednostně. Asi nechtěla být ve frontě. To jsme mohli být pouze my, co jsme žili v tzv. šedé zóně. Na fronty jsme byli zvyklí, ale ona jako tzv. disidentka ne.

V. Církva 19.8.2018 11:17

Re: skandální prezidentství

Asi Vám ještě neřekli že Trump je prezident. Argumenty má mít především novinář či politický komentátor. Máte ale pravdu, že Trump na kritiku přehnaně reaguje (protože je ješita). Přitom by si Trump mohl v duchu říct něco o oslech a nechat je být.

Jenže, pokud se ještě pořád najdou jedinci kteří tvrdí (a nevím jestli z důvodu zblblosti nebo křiváctví), že volební kampaň Trump koordinoval s Ruskem, je asi nutné se tvrdě ohradit. Americká media podobné spekulace o Trumpovi šíří.

A na Vás je vidět, že jim to čtenáři baští. Takže dík, jste důkazem proč Trump media nemá rád a nadává jim.

V. Církva 19.8.2018 11:06

Re: Opět proti novinářům dští oheň a síru ti samí,

Proti jednotnému (že by dokonce jedinému správnému vědeckému?) názoru nejvlivnější skupiny amerických novinářů se pan Robejšek a ostatní vymezují právě proto, že jednotný názor není znak svobody slova.

Jednostranná politická korektnost, není svobodou slova. To že někdo stádovitě (a politicky nekorektně) štěká proti Trumpovi a přitom je vždy a za každých okolností politicky korektní k akcím jako multikulturalismus, MeeToo, nebo extrémnímu feminismu či Islamismu, to rozhodně není svoboda slova, to je stádovitost, hloupost, dokonce strach (mít nepopulární názor) a nesvoboda.

V. Církva 19.8.2018 10:53

Re: Pravda je vždy subjektivní, objektivní jsou fakta

Nevím jak byla aktivita pana Medvěda vnímána našinci. Co ale vím, že komunismus u nás asi pomohli odstranit lidé jako Havel, ale především lidé jako Gorbačov. Možná někdy má smysl bojovat proti mase jako je Rusko, Čína, Německo. Ale někdy je lepší tyto lidi přesvědčit, že jsou mimo. Nebo jim pomoct pochopit realitu.

Okupaci v roce 1968 způsobil mezinárodní komunismus (ruský, český, jakýkoliv). Když se dívám na rok 1968 z pohledu osobní i knižní znalosti komunismu, bylo téměř jasné že k něčemu jako invaze dojde. A pokud vím, tušili to i tehdy některé otevřené hlavy. Ale dělat s tím nešlo nic, dokud se Rusové nevzpamatovali. Jedině snad odpor jako Gandhí, na to Češi neměli přesvědčení ani trpělivost a funguje spíš na demokraty než na komunisty či nacisty. Západ se špinit nechtěl a měl dost problémů s vlastními komunisti a má je dodnes!

J. Kozák 19.8.2018 10:07

Re: Ten křik

Aby netleskal, byl přece "svobodný" .., což se o současném americkém tisku říci nedá, že, Vy chytrej!

T. Hraj 19.8.2018 9:50

Re: Opět proti novinářům dští oheň a síru ti samí,

Koordinované dštění 350-ti necháváte cudně bez komentáře.

P. Hlosta 19.8.2018 9:25

Re: Pravda je vždy subjektivní, objektivní jsou fakta

Vaše aktivita k uvolnění dopravy ve městě mohla být vnímaná jako snaha o spolupráci s okupanty. Je i pravda taková, že za nutnou spoluprací s okupanty, aby se život nezastavil, se skrývaly tendence udržet si sociální pozici. Komunisté především tuhle vlastnost měli a byli to oni, kdo usilovně navazovali styky s okupanty, aby později v Husákově normalizaci podepsali, že souhlasí s okupací státu. Komunista byl v ČSSR kdekdo. Prakticky každá funkce byla obsazena komunistou, nebo aspoň s nimi spolupracujícím v NF.

Je jediná pravda - okupaci způsobili komunisté. Je přitom jedno, že mnozí z nich byli potom vyhozeni ze strany, nebo i utekli do emigrace. Normalizace pomohla posílit vliv komunistů na občany, protože jim ohnula hřbety ještě víc, než je měli ohnuté dříve a třeba i za časů justičních vražd komunisty. Ta normalizace se projevuje až do dneška a to je pravda o komunistické prasárně!

P. Grigar 19.8.2018 8:32

Re: Hlavní problém je v tom, že nemůžeme souhlasit

.. "zadlužování vlastní země na úkor jiných" je prostě jen stylistické klopýtnutí, nic víc bych v tom nehledal. Stává se to občas každému...

M. Medvěd 19.8.2018 8:17

Pravda je vždy subjektivní, objektivní jsou fakta

Pravda o něčem je vždy jen to, jak jsem událost vnímal já. Fakta mohou být jiná. Třeba aktuální výročí vstupu vojsk Varšavské smlouvy na území Československa. Bylo mi 21 let, byl jsem student VŠ a celé dění prožíval aktivně. Díky tomu, že mluvím rusky jako česky neměl jsem komunikační problém. Ti vojáci, kteří v nejstarších tancích které armáda měla se báli. Byli poučeni, že v Československu je kontrarevoluce. A nevěděli nic o tom, co se skutečně dělo. A to ani velitelé na úrovni velitele útvaru obsazujícího krajské město. Očekávali odpor, ozbrojený protiútok. Na kopci nad městem umístili dělostřelecké baterie, tanky zablokovaly křižovatky. A ono nic! Nikdo nebojoval, jen jim lidé nadávali, česky, samozřejmě. Druhý den, kdy městská doprava byla paralyzována, jsem se souhlasem starosty vyhledal velitele. A po půlhodině tanky z křižovatek vycouvaly. Ne, že by to mělo význam. Skutečnost je jasná a nelze změnit. Ovšem z mého pohledu ti, kdo přijeli na tancích byli zcela mimo realitu. Podobně jako jsme na tom dnes, pokud jen věříme tomu, co nám kdosi prostřednictvím propagandy v médiích sděluje. Také můžeme jako ti vojáci věřit a čekat to nejhorší. Víra a pravda jsou individuální. Každý něčemu věří, každý jinak vnímáme skutečnost. Jen jsem se poučil. Vše si ověřuji. A přemýšlím, zda to, se,mi předkládá jako fakta není náhodou víc či méně zkreslené nebo tendenční,

J. Vobr 19.8.2018 2:24

ROBEJŠEK ZA 1* !!!

1* !!!

D. Bystriansky 19.8.2018 1:58

Re: Souhlas

Rád se přidám.

D. Bystriansky 19.8.2018 1:55

Twitter a tweety

Vy bruselští trollové, tweety neslouží politikům ke vzájemné komunikaci, to si může myslet jenom blb - blbka a že jich mezi novináři je! Politik řídící se tweety, patří do blázince a že jich mezi politiky je!

Twitter pomohl DT vyhrát volby, to vás štve.:-))) A doufám, že vyhraje i další.

M. Pechr 19.8.2018 0:50

Re: Zase...

...dobrý... :D

M. Pechr 19.8.2018 0:49

Re: ...

...jé to sem se splet...mělo být nanu Hanovi...

M. Pechr 19.8.2018 0:47

...

...dobrý...:D

J. Kanioková 18.8.2018 23:08

Souhlas

D. Nowodny 18.8.2018 21:30

Re:

Kam vede svet Trumpoid ?????????

J. Lukavsky 18.8.2018 19:12

Re: Hlavní problém je v tom, že nemůžeme souhlasit

"zadlužování vlastní země na úkor jiných" No to mi nějak hlava nebere. Rozumím tomu, že někdo zadlužuje vlastní zemi ve prospěch jiných i to, že někdo obohacuje či oddlužuje svoji zemi na úkor jiných ale tohle si představit nedovedu. Můžete to nějak přiblížit?

J.L.

end