26.5.2024 | Svátek má Filip


Diskuse k článku

GLOSA: Šílená politika šílené kyjevské vlády...

Vcelku snadno lze pochopit už historicky negativní emoce značné části Ukrajinců, včetně kompletní kyjevské vlády, k Rusku, jenže…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Vlach 22.6.2014 17:29

Re: Typické,

tak teď jsem se nasmál já.....a hodně

J. Kanioková 21.6.2014 22:14

Re: o co komu jde<

""Co je nepochopitelne po zusemostech z minuleho stoleti, jak se mnozi Cesi zenou do naruce Ruskeho imperializmu""

A na to jste přišel jak ?

S. Prosek 22.6.2014 0:37

Re: o co komu jde<

Takze pani Kaniokova z Vasi strany plny souhlas s kremelskou anexi Krymu a Dunkinovou doktrinou Euroasijskeho svazu?

J. Kanioková 22.6.2014 1:38

Problém Krymu vnímám tímto hlediskem a

precedentem Kosovo. T. Haas: Krym patří Ukrajině. Jistě? - http://jdem.cz/bad3f5

Co je Dunkinova doktrína Euroasijského svazu, netuším.. A jestliže si Evropa stvořila EU, tak jaksi nevím o tom, že by jiné části světa si nemohly šáhnout na horkou plotnu taky..

Že by "Dvojí metr" ?

Putinovi se nelze divit, že nechce Američany na dvorku. - http://krat.si/Cuq

S. Prosek 22.6.2014 3:20

Re: Problém Krymu vnímám tímto hlediskem a

a) Kosovo neni zadnym precendentem, Kosovo je vysledkem velkosrbske politiky tradicne podporovane Ruskem.

b) http://www.businessinsider.com/putin-paying-people-to-post-pro-russia-propaganda-in-comments-2014-5

c) Americane se nepotrebuji Putinovi cpat na dvorek, naopak Putin se potrebuje cpat na zapad jednak aby dokazal velikost  ruskeho imperializmu ve svete, za druhe ukazal ruske spolecnosti jak z nej maji na zapade strach.

Pochybuju ze se Putina kdokoliv lekl - pouze propagatori (odstavec b) odvadeji svou praci. 

Putin a jeho kremelska skvadra rozejeli neco. co muze vyvrcholit velmi neprijemne v prve rade pro nej a pro cele Rusko. Rusti oligarchove jiz dnes zacinaji mit obavy o sferu sveho vlivu a sve postaveni v mezinarodni spolecnosti. Ucel Putinova vstupu na Ukrajinu je obnoveni hegemonie z dob SSSR nic vic!

J. Boleslav 22.6.2014 9:36

Re: Problém Krymu vnímám tímto hlediskem a

Přesně tak, od počátku ukrajinské krize to zde píšu. Podstatou tamních problémů je znovuobnovený rusácký imperialismus.

J. Boleslav 22.6.2014 9:38

Re: Problém Krymu vnímám tímto hlediskem a

Přesně tak, od počátku ukrajinské krize to zde píšu. Podstatou tamních problémů je znovuobnovený ruský imperialismus.

J. Kanioková 22.6.2014 11:42

No vidíte, a já to vidím jinak,

a předesílám, že Rusko nechválím a nemám proč mu fandit.

Jenže - 1. EU lákala Ukrajinu až běda ... 2. Předložila asociační dohodu, kterou by mohl podepsat jedině šílenec a ne šéf bankrotující země

3. Když to odmítl podepsat, začal Majdan, kde se na tribuně předváděli mnozí EUfanatici a dokonce i američtí, a vykřikovali o podpoře a všem možném. Vůbec je nezajímalo, jak toto vnímají lidi z východní části. Samozřejmě, ty západní "demokraty" zajímá a zajímalo jen to, co sami chtějí slyšet. Takže rozdmýchávali Majdanské události až běda.

4. Nikdo od počátku neměl snahu o jednání zástupců všech částí Ukrajiny. NIKDO ! Nikdo neměl zájem vyhlásit referendum po celé Ukrajině... získat si pro ty kyjevské myšlenky VŠECHNY občany země. Tahleta situace byla víceméně jen záležitostí Kyjeva. Prakticky nikde jinde neprobíhala podobná shromáždění, diskuze. Jen direktivy.. Toto byla a je záležitost ukrajinsko - ukrajinská, do toho se NIKDO jiný neměl míchat ! Základny NATO - http://krat.si/Cur ... Že Rusko nechce mít blízko svých hranic na Ukrajině další takové, to by pro logicky myslící lidi nemělo být překvapením.

DEMOKRACIE !!! A EU tu sanaci Ukrajiny s radostí zaplatí !

J. Kanioková 22.6.2014 11:53

A ještě dodám,

že EU tak lákala a láká Ukrajinu ... ani v nejmenším to není ŽÁDNÝ altruismus. Jde jen a jen o zájmy - pro Západ jen další ODBYTIŠTĚ, příležitost pro jejich západní investory, další levní subdodavatelé !

Normální obyčejní Ukrajinci jsou jim zcela ukradení !

Je to jen a jen boj o sféry vlivu !

J. Kanioková 22.6.2014 12:00

A pro své tvrzení

bych tu mohla nalátat spoustu odkazů na články, v nichž je spousta informací, které to potvrzují. Jenže ti, co potřebují mít z Ruska satana, takové články stejně nečtou. Takže by to bylo zbytečné.

S. Prosek 22.6.2014 16:12

Re: A pro své tvrzení

Take ja nectu radu pitomosti ktere si vyblaboli mnozi cesti myslitele pod taktovkou ruskeho velvyslanectvi. Mentalni stav ruske spolecnosti a jejiho vedeni popsala jiz rada odborniku, kdo chce cte kdo ne necte. Vas problem, muj ne.

V Rusku jsem byl nekolikrat vcetne cesty magistralou z Irkutska do Vladivostoku, tak jsem mysleni "radoveho Rusa" zazil. Putin se snazi dostat Rusko zpet na mapu, za kazdou cenu. Ukrajina je pouze zacatek toho procesu. EU je zapad se vsemi nedostatky, otazka je (specielne) pro ceskou spolecnost zdali ma zustat v EU, nebo se presunout zpet do sfery ruskych zajmu. Maly desetimilionovy stat silne rozhadany a poznamenany mnoha nerestmi neni Svycarsko aby dokazal existovat a prosazovat sve zajmy bez ohledu na tlak odkudkoliv.  Vase omluvy Putina nasvedcuji tomu ze Vam a jinym, prostredi :"ruskeho blizskeho zahranici" (Lavrov) vyhovuje, takze budete muset zahajit odpoutavani se od EU, coz ovsem vyvola problem mezi CR a Nemeckem. Ted co?

J. Václavíková 22.6.2014 16:50

Re: A pro své tvrzení

Nejde o nic jiného, než o srážku dvou civilizačních okruhů. A někteří našinci po mohutném vymývání mozků komunisty zůstali tak nějak dezorientováni. Něco jako stokholmský syndrom.

J. Kanioková 22.6.2014 16:55

Re: A pro své tvrzení

A netvrdím, že v tomto článku je vše stopro, přesto tu situaci Ukrajiny vystihuje velmi dobře.. sice je z 5.4.2014

Ukrajina je na Flashpoint - http://www.zerohedge.com/news/2014-05-04/warning-ukraine-flashpoint

K. Janyška 21.6.2014 14:33

Dobrý den, pane Havránku.

Kajan.

Z. Baldova 21.6.2014 12:16

Pane autore

Ne ze nepatrite,ale jste jeden z horujicim >>>> Svazu přátel Sovětského svazu <<<<To je jasny jako facka.... Jako ten ruskej muzik co si zde rika soudruh Sevrat

B. Jelínek 21.6.2014 13:02

Re: Pane autore

Je smutné stále vidět jak EU, která celé vše rozdmýchala, jsou ti svatí a Rusko, které do té situace bylo vehnáno jsou ti zlí. Dnešní Rusko a Sovětský svaz - to zaměňování je úžasný argument, a kdo řekne cokoliv na obranu Ruska je okamžitě rusofil.

Prosím Vás, sundejte si už tu pásku z očí.

 Já naopak vidím Evropský svaz jako nástupce SSSR i s jeho chováním. Ona ta rusofobie se náramně hodí, protože kdysi "68" (jiná doba, reálie, důvody, politici) ale to je v pořádku, vždyť se to dá stále využívat, když je třeba.

Proč vlastně Ukrajina (vláda a politici) stojí o východní část, kde je převaha rusky mluvícího obyvatelstva? Normálním lidem, kterým se stejně nic na životě nezmění, by to bylo kdesi ale jde přeci o peníze. Tam je průmysl, suroviny a hlavní zdroje pro státní kasu. Co z toho osobně má Ukrajinec ze Lvova, zda je Doněck ruský nebo ukrajinský = nic.

E. Sevrát 21.6.2014 13:16

Re: Pane autore

Á,fialová Milka,stará vyklepaná smažka Baldová vulgo Sohorová, se probrala konečně ze včerejšího deliria. Takže rychle navařit čerstvou dávku perníku a hurá opět do bezvědomí.

J. Vlk 21.6.2014 13:54

Re: Pane autore

Nic vařit nemusí. Ona stále píše bez vědomí co.

Z. Baldova 21.6.2014 15:16

Re: Pane autore

Ale Soudruhu Sevrate alias Mrazku Vy i s tim pomatenym Vlkem vite co me muzete rusti muzici??? (..)

Z. Baldova 21.6.2014 15:20

Re: Pane autore

To co ja Vam  soudruzi nemohu  fuj.....

P. Mach 21.6.2014 11:09

Takže autor navrhuje co?

Ukrajina by snad měla poskakovat jak píská rusko, tedy stát, který okupuje část Ukrajinského území a posílá na Ukrajinu vycvičené a vyzbrojené žoldáky aby vraždili a vyvolávali chaos?

M. Šejna 21.6.2014 11:37

Machu

Rusko okupuje část ukrajinského území (Krym) asi tak, jako Ukrajina okupuje část našeho území (Podkarpatsko), část polského území (Halič a Volyň) a část rumunského území (severní Bukovinu, a jižní Besarábii). Až Ukrajina vrátí to, co během 20.století ukradla sousedům, když byla aktivní součátí bolševického SSSR, pak budu Krym považovat za něco, co jim dnes ukradli Rusové.

P. Mach 21.6.2014 13:14

Větší hovadinu sis z prstu vycucat nemohl,

bIbečku. Za prvé, po druhé světové válce jak Československo tak Polsko i Rumunsko části svého území "dobrovolně" postoupily  sssr, nikoli Ukrajině. Kdo je nástupnickým státem sssr bIbečku? Nástupnickým státem sssr je rusácko a ne ukrajina. A už jen vzhledem k tomu, že o sovětských sviňárnách se rozhodovalo v moskvě a nikoliv v Kyjevě tak je každému alespoň trochu inteligentnímu jedinci jasné, že zmíněná území ukradli rusáci a nikoli Ukrajina. Z toho plyne, že pokud by měl někdo něco vracet (například finanční plnění) tak leda rusácko.  Za druhé, postoupení zmíněných území bylo smluvně ošetřeno a vlády Československa, Polska i Rumunska tyto smlouvy podepsaly. Víš snad o nějaké smlouvě, kterou by Ukrajina podepsala a ve které by vyslovila souhlas s rusáckou okupací Krymu? Nevíš. Ergo tvůj názor je hovadský a to, že rusácko Krym okupuje je holý fakt.

J. Boleslav 22.6.2014 9:40

Re: Větší hovadinu sis z prstu vycucat nemohl,

Blbečky bych vynechal, jinak naprostý souhlas.

M. Šejna 22.6.2014 11:23

nevychovanej spratku Machu

blbečky si nech pro své rodinné příšlušníky, ty spratku nevychovanej.

Pokud považuješ Rusko za nástupnický stát po SSSR a Ukrajinu za nástupnický stát nepovažuješ, pak bys měl vysvětlit, ty spratku nevychovanej, proč Podkarpatsko, Halič, Volyň, severní Bukovina a jižní Besarabie zůstávají dál součástí "nenástupnické" Ukrajiny a nikoli nástupnického Ruska. Ukrajina se sice distancuje od SSSR, ale od územních zisků se distancovat nehodlá. Tedy klasická ukrajinská vychcanost, která českým nevychovaným spratkům imponuje.

Ukrajinci jsou stejná pakáž, jako Rusáci. Ale Rusáci si aspoň nehrají na svatoušky. Ukrajinci si na svatoušky hrají, a dokonce jim to část českého národa s IQ nižším než 50 baští i s navijákem.

Z. Baldova 21.6.2014 12:17

Re: Takže autor navrhuje co?

Ano jak Ukrajina netanci jak Rusove piskaji,tak jsou u rusofilu spatny

A. Sekanina 21.6.2014 17:51

Re: Takže autor navrhuje co?

Správně Baldová!

V. Venc 21.6.2014 10:55

Šílená kyjevská vláda?

Rozhodně není v tom sama. Stejně šílená je EU, která jednání Kyjeva podporuje.

Z. Baldova 21.6.2014 12:19

Re: Šílená kyjevská vláda?

Sileni jsou lide co si to tak mysli jako Vy

J. Kanioková 21.6.2014 22:17

Re: Šílená kyjevská vláda?

Jistě ..

Kdo nejde s námi, jde proti nám..