5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

GLOSA: Rusko na straně Palestinců

Moskva vyzvala Izrael, aby upustil od pokusů o změnu statusu hlavního města Jeruzaléma a okamžitě ukončil aktivity na okupovaných územích, uvedl náměstek ruského ministra zahraničních věcí Sergej Veršinin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ziegler 22.5.2021 12:47

V Izraeli žijí Žide původem z Rusko. Netanjahu pragmaticky vyjednává s Putinem. Jenomže to Izraeli nebrání v útoku na islamistické teroristy z Hizballáhu v Sýrii. A Hizballáh je spojencem Ruska. Chce to znalosti Čermák. ;-D

J. Ziegler 22.5.2021 12:45

Ve vztahu k Izraeli, ano, s tím souhlasím.

J. Lukavsky 21.5.2021 20:24

"nález nedokazoval, že Saddám Husajn aktivně vyrábí nové zbraně hromadného ničení, bylo zcela zřejmé, že jeho režim moderními chemickými zbraněmi hromadného ničení disponoval." Aha, takže není zakázáno ZHN disponovat, ale jen vyrábět nové. Zajímavé. No v běžných zprávách tento podstatný detail nějak unikal. Čili starých ZHN mohu mít kolik chci. Týká se to i A bomb, bakteriologických zbraní....? Ptám se, nevím. J.L. end

K. Salajka 21.5.2021 19:57

Jak píše M. Kozakiewicz " Každý volí sebe." Rusové musí brát ohled na svoje muslimy.

V. Čermák 21.5.2021 18:28

Tak pan antiRusista Ziegler si zase zapábil. V Izraeli žijí miliony Rusů, Netanjahu jezdí do Moskvy konzultovat každý významnější krok Izraele a Rusové PRÝ jsou na straně teroristů. Tak leda v pomatené hlavě pana autora...;-D

V. Čermák 21.5.2021 18:23

Mýlíte se, jistě ale v dobré víře, Dušane Jasánku, tedy D.J. ;-D

J. Kanioková 21.5.2021 18:17

R^R^R^

P. Hák 21.5.2021 18:17

Tak já nevím, pokud se bavíme o podpoře Palestinců, tak by to asi chtělo zmínit, kolik peněz jde odkud, a podle toho se vyjádřit.

Co se pamatuju, tak Palestince silně podporoval SSSR. Pravda, někteří si pletou Rusko s tímto zaniklým útvarem, ale pan Ziegler snad tak hloupý není...

V. Bok 21.5.2021 14:23

No, zrovna u tohoto článku je to koukám nežádoucí.

K. A. 21.5.2021 14:17

Četl jste ten článek, nebo jste se jen naštval a šel to sem vy(b)lít? Autor přece jasně říká, že EU posílá peníze Palestincům a kritizuje jí za to.

K. A. 21.5.2021 14:15

Souhlasím s autorem. Brusel a Moskva je stejná svoloč. Bohužel většina Čechů je tak blbá, že je buď s Moskvou proti Bruselu, nebo s Bruselem proti Moskvě. Takže se máme na co těšit. Copak Češi nebudou mít nikdy koule na to být svobodný národ, který nikomu nepodlézá?

E. נוהל חניבעל‎ 21.5.2021 12:48

Vážený pane Zieglere ony tisíce lidí s noži a molotovovými koktejly jsou jistě zaznamenány na tisících videích ze stovek bezpečnostních kamer a mobilních telefonů. Dejte mi prosím na ně nějaký relevantní link.

F. Navrátil 21.5.2021 12:24

USA a EU posílají Palestincům peníze, to je fakt. Ale o tom zatloukáte a zatloukáte. Proč? Protože Rusko!

F. Navrátil 21.5.2021 12:22

Co takhle kritizovat každou špatnost a nejen podle třídního klíče,: Co je z Bruselu je výtečné, co je z Moskvy je fúúj! Takže jediným problémem je, že by vám asi tu kritiku Bruselu neotiskli. Kdo chce s vlky býti, musí...

E. נוהל חניבעל‎ 21.5.2021 12:16

No možná by jste si o to měl něco přečíst, vážený pane Lukavský.

https://g.cz/kdyz-amerika-milovala-saddama-husajna-brutalni-diktator-se-setkal-s-donaldem-rumsfeldem-a-dostal-klic-od-detroitu/

Víte z té Vaší reakce mám pocit, že musíte být mladší ročník, který události a všechny okolnosti z roku 1991 neprožíval doslova v přímém přenosu, ale že je znáte spíš zprostředkovaně. A to se může stát, že Vám něco zcela podstatného uteče. Jako to, že o iráckých chemických zbraních zpřed roku 1991 jsme věděli, neb jsme od nich měli účtenky. A gazování Kurdů onehdá nikomu nevadilo bo Saddám byl ještě kámoš.

Do Iráku se šlo kvůli zbraním, které měly být aktivně vyráběny po roce 1991.

Tady je text zdánlivě potvrzující Vaši teorii

https://www.armyweb.cz/clanek/facka-konspiracnim-teoretikum-chemicke-zbrane-v-iraku-opravdu-byly

jenže pro posouzení oprávněnosti invaze z roku 2003 jsou zásadní tyto věty:

Ačkoli tento nález nedokazoval, že Saddám Husajn aktivně vyrábí nové zbraně hromadného ničení, bylo zcela zřejmé, že jeho režim moderními chemickými zbraněmi hromadného ničení disponoval.

dle některých spekulací však byly původně uskladněny ve městě Amarah, které irácká armáda používala jakožto předsunutou základnu během války s Íránem, během které chemické zbraně poměrně běžně používala.

Nic s tím nenaděláme, jsou to stále ony staré zásoby, od kterých máme účtenky.

J. John 21.5.2021 12:01

Vy se prezentujete jako "publicista". Očekával bych, že zveřejníte váš CV, v němž uvedete i vaše vzdělání a dosavadní praxi. Na webu jsem nic nenašel.

P. Hák 21.5.2021 11:47

A co to třeba vzít podle zásady "padni komu padni"?

J. John 21.5.2021 10:48

Od vás se nechám poučovat;-D;-D;-D. Pochlubte se, co jste vystudoval a čím se živíte. Ty ideologické bláboly, které pravidelně produkujete, jsou ubohé.

Jste nevábný produkt doby, která se v posledních 6 letech úplně vymkla z kloubů.

J. Ziegler 21.5.2021 10:35

Až si doplníte vzdělání vy Johne, pak se spolu můžeme normálně bavit. :-)

J. Ziegler 21.5.2021 10:34

Správně, když se kritizuje EU, je to správná soudružská kritika. Když někdo kritizuje Rusko, je to hodinka nenávisti. Takto třídně k tomu musíme soudruzi přistupovat. ;-D

J. John 21.5.2021 10:32

Nepomohu vám s tím, že nejste schopen logicky interpretovat přečtený text. Vaše dikce odpovídá dikci funkcionáře v Neovlivní, Dezinformátoři, Čeští Elfové nebo v Evropských hodnotách P-herce Jandy nebo obdobných ideologických nátlakových spolcích.

Možná mozek zaplněný tukem...

Kde jste přišel na ty ideologické bláboly o "komunistických způsobech"? To si nechte na školení do Evropských hodnot. Mě zajímá realita a logika.

J. Ziegler 21.5.2021 10:20

Také bych prosil zdroje od Vás. Ale toho vy nejste schopen. Rusko posílá Palestincům peníze, to je fakt.

J. Ziegler 21.5.2021 10:19

RIA Novosti jsou důvěryhodné zdroje. A vy máte takové komunistické způsoby, cenzurovat všechno, co se vám nelíbí. Vaše standardní nenávist je ovšem akorát k smíchu. ;-D

P. Hák 21.5.2021 10:17

To už je fakt posedlost.

J. John 21.5.2021 10:16

R^

J. John 21.5.2021 10:13

Prosil bych, kdybyste vaše standardní lži doplňoval standardně odkazy na důvěryhodné zdroje.

Vaše články podstatně snižují kvalitu NP. Divím se redakci, že si tak kazí jméno.

J. Ziegler 21.5.2021 10:04

A pravidelná hodinka nenávisti k Západu od soudruha Wintera. :-)

J. Ziegler 21.5.2021 10:03

Rusko podporuje Palestince desítkami milionů dolarů ročně. A standardní Johnova nenávist k Západu. :-)

F. De Winter 21.5.2021 9:05

Tak jsem si dal práci a ten článek v RIA Novosti jsem si přečetl. No, kdyby se přeložil do angličtiny a změnilo jméno, mohlo by to být vyjádření kteréhokoli soudruha z Brusele. Tím Rusáky nechci hájit, neboť na rozdíl od nich i ESSR já stojím jednoznačně za Izraelem. Jen jsem chtěl říci, že celá tato glosa není nic jiného, než pravidelná hodinka nenávisti k Rusku eurosoudruha Zieglera, které jsou zřejmě jeho každodenním rituálem. Vlastně se tím liší od palestinských soudruhů pouze cílem té nenávisti.

J. John 21.5.2021 9:00

Standardní Zieglerova demagogie. Měl by si doplnit vzdělání v historii, logice a chápání textu. "...Rusko důrazně odsuzuje všechny projevy násilí, páchaného na civilistech v Izraeli i Palestině, ..." . To rozhodně neznamená, že Rusko stojí na straně palestinských Arabů. Na rozdíl od EU také nepodporuje palestinské vrahy, jejichž pozůstalí z peněz EU dostávají doživotní penze. To i v případě, že jsou za teroristickou činnost v Izraeli ve vězení.