7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

GLOSA: Je vlastenectví krajně pravicovým populismem?

Norbert Hofer, kandidát rakouských Svobodných v prezidentských volbách, zveřejnil na konci minulého týdne racionální politický program „Hlas rozumu“. Hlavní rakouské informační kanály okamžitě varovaly občany, aby nevolili kandidáta „krajní pravice“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 7.5.2016 19:07

Vlastenectví a patriotismus by mělo být základní emocí

Alternativní mapa kriminality uprchlíků? Výsledek zamlčování a "kouzlení se slovy" - http://jdem.cz/b8vja6

- https://twitter.com/XYEinzelfall

- https://twitter.com/hashtag/Londonistan?src=hash

- http://www.liveleak.com/view?i=138_1462619198

Mešity jejich ženám - zákaz kalhoty, cestování a Facebook http://www.thetimes.co.uk/edition/news/kb-mosques-06-hsc-rfprdckzj

J. Kanioková 7.5.2016 17:44

Přesně, Juraxi :)

J. Kanioková 7.5.2016 17:40

"uf uf to je ovšem jasne"

hmm... komu? Vám a ještě..? Kolik vás je ?

J. Kanioková 7.5.2016 17:37

Holt... newspeak ulhaných pravdoláskovníků..

Stokrát milejší "populista", který reflektuje reálná rizika, než lháři a manipulátoři, kteří ústavně dané svobody natolik okleští, že z nich fakticky zůstane jen ta formální, ústavní slupka.

Vždycky jsem si v životě vážila víc těch, kteří - co na srdci, to na jazyku, než neupřímných ulhaných korektníků..

Orwellova permanentní válka je realitou. A to ne s "cizími kořistníky či násilníky", ale s vlastními "elitami"..

Čím víc se společnost žene pryč od pravdy, tím víc bude nenávidět ty, kteří ji říkají - Orwell

K. Křivan 7.5.2016 15:56

"krajně pravicový populismus"

je jen pitomá nálepka sprostých levičáků. Není větší hnus, než jsou levičáci. Nic dobrého nedokázali, akorát zničili vše, čeho se dotkli. Marx, Lenin, Stalin, Trocký,... Hitler, Ulbricht, Honnecker, Chruščov, Brežněv, Gottwald, Hnusák, Mao, Polpot,.... všechno levicové svinstvo.

K. Keinkopf 7.5.2016 15:43

Re: vlastenenctví není nacionalismus, pane Strejčku

Takže "pravicový nacionalismus" je podle vás takový národní kapitalismus! Čili odpůrci globalizace jsou vlastně jak levicoví národní socialisté tak pravicoví národní kapitalisté, kteří si to o konečné směřování rozdají až po porážce nadnárodních monopolů :D.

H. Lukešová 7.5.2016 15:23

Re: No co by znamenalo ...

Pane Svobodo, já vím, že máte na 100% pravdu, že by bylo lepší na zmíněnou osobnost absolutně nereagovat, jenže ani nevíte, jak mě to baví, moc a moc. Mám z ní srandy kopec, když se na mě přilepí, tak jí něco napíši, je potom jaksi rudá vzteky, taková rudohnědá levicová promuslimská sluníčka jsou.

F. Svoboda 7.5.2016 15:17

Re: No co by znamenalo ...

Kdo cti nemá, hanby nedojde !!!

Paní Lukešová, prosím vás, po dlouholetých zkušenostech s diskusemi již nikdy na soudru-ha či -žku nereagujte !!!

H. Lukešová 7.5.2016 15:16

Re: No co by znamenalo ...

Autor: S. Netzer Datum: 23.3.2016 16:38

Sieg heil!

Kdo je tady nácek, že?

H. Lukešová 7.5.2016 15:14

Re: Bez komentáře...

Jedná se o program NSDAP, autentické levicové strany...

H. Lukešová 7.5.2016 15:14

Re: Bez komentáře...

Ještě doplňuji:Zrušení bezpracných příjmů, získaných bez vynaložení úsilí, tj. odstranění úrokové poroby.Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.Požadujeme ... okamžité zespolečenštění velkých obchodních domů a jejich pronajmutí za nízké ceny malým živnostníkům.Pochopení státní myšlenky je třeba podporovat již od počátku školní výchovy (v občanské výchově).Stát se musí postarat o povznesení zdraví lidu, a to ochranou matky a dítěte, zákazem práce mladistvých, zvyšováním tělesné zdatnosti na základě povinné tělesné a sportovní výchovy ze zákona.a hlavně tato perla: Obecný zájem stojí před zájmem jednotlivce.

V programu není ani slova o svobodě jednotlivce, individuálních právech, ani slova o volném trhu, žádná zmínka o kapitalismu jako spravedlivém systému. Pravicového na něm není vůbec nic

7.5.2016 15:08

Re: No co by znamenalo ...

Je vidět, že vám chybí nejen ta elementární logika ale i originalita.

H. Lukešová 7.5.2016 14:26

Babišův ministra Pelikán...

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/15376-babisuv-ministr-pelikan-by-se-mel-zamyslet-jak-tu-s-nami-chce-dal-zit-nektera-svinstva-se-totiz-zapomenout-nedaji-.aspx

H. Lukešová 7.5.2016 14:25

Re: No co by znamenalo ...

Dáma zatím muslimka asi není, ale rozhodně je nacibolševická promuslimka, to je jisté. A také ponižuje lidi kvůli tomu, že má někdo jiné názory než-li ona. Obětí se nyní stala paní Kombercová, takže ne jenom já. Ale mně je to fuk, dáma se ponižuje sama, jenže si to ve své pýše a nadutosti neuvědomuje.

H. Lukešová 7.5.2016 14:23

Re: No co by znamenalo ...

Teda chováte se jako hulvát, ponižovat člověka, jenom proto, že má jiný nežli vás levicový nacibolševický názor. Měla byste se stydět.

J. Kombercová 7.5.2016 13:39

Re: No co by znamenalo ...

To doporučení vrátit se k nádobí jsem tu už četla několikrát, jen to bylo od mužů pochybného intelektu.

Tak děkuji, zařadila jste se. :)

S. Netzer 7.5.2016 13:33

Re: No co by znamenalo ...

Pokud je tento příspěvek výsledkem vaší myšlenkové činnosti ("Když tak přemýšlím ..."), tak by bylo nejlépe s touto neprodleně přestat a jít se věnovat nějaké užitečnější, například mytí nádobí.

Psp.

J. Kombercová 7.5.2016 13:00

Re: No co by znamenalo ...

Když tak přemýšlím nad komentáři, které tu v poslední době píšete, docela mi vychází, že tou svou nenávistí k "dederónům" a obyvatelům zemí na východ od správného Německa (snad jen proto, že neskáčou jak Merkel píská), jste těm nacistům blíž než byste si chtěla připustit.

V. Huebschmann 7.5.2016 12:05

vlastenectví a narodovectvi

To co predvadi VK je populismus narodevecky- politikum,

nikoliv láska k vlasti a tradicim.... uf uf to je ovšem jasne mnoho let,ale stále nebezpecnejsi...

P. Jášek 7.5.2016 11:41

Re: pane Schlägele

No, mně jsou všichni ti, co jste je jmenoval ukradení! ale a ́t sem nelezou! Ať zůstanou doma u sebe a za své!

Jsem dostatečně extrémní? Pravičák jsem tak co?

P. Jášek 7.5.2016 11:38

A klidně pětkrát, majore

."Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti."....."Co se plánovitého hospodářství týče, jsme stále ještě na úplném začátku a já si představuju, jaká je to krása budovat celoněmecký a evropský hospodářský řád."

Adolf Hitler, oslava 1. máje v roce 1927

...ono to některým stejně nedojde!

P. Jášek 7.5.2016 11:36

Bez komentáře...

."Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti."....."Co se plánovitého hospodářství týče, jsme stále ještě na úplném začátku a já si představuju, jaká je to krása budovat celoněmecký a evropský hospodářský řád."

Adolf Hitler, oslava 1. máje v roce 1927

I. Schlägel 7.5.2016 11:21

Re: Moje

Do kamene tesat.

I. Schlägel 7.5.2016 11:16

Re: pane Schlägele

Hm, a kde berete jistotu, že pan Jurax si nemyslí totéž, co Vy? Z jeho poznámky to totiž nelze dost dobře poznat. Mimochodem ten, kdo nenávidí černochy, není nacionalista, ale rasista. Ten, kdo nenávidí Židy či Araby, je antisemita. Samozřejmě, zároveň lze být i nacionalistou, proč ne. To se blbcům stává, že mají řadu pozitivních lidských vlastností. Nicméně problém je v tom, že každý spořádaný občan a vlastenec, který pouze upozorňuje na problémy spojené s vlnou "uprchlíků", je elitami EU onálepkován jako nacionalista a pravicový extrémista (jaký to sympatický protimluv). Nedej bože, aby si spořádaní vlastenci založili vlastní "extrémistickou stranu". To je potom "Poplach v Kovářské uličce" jak vyšitý. Pěkný vlastenecký den.

J. Vlček 7.5.2016 11:09

Re: No co by znamenalo ...

Hlavně že vy, paní Netzer, jste roho zdravého rozumu pobrala na rozdávání. Proro se z vás také stala muslimka, že.

I. Schlägel 7.5.2016 11:08

Re: pane Juraxi

EU jako taková nic. Pouze lidé, co ji "řídí". Já vím, je to na Vás složité.

S. Donát 7.5.2016 11:05

Re: pane Schlägele

Myslím si, že drtivé většině obyvatel Evropy jsou nějací Arabové / Židé / černoši atd. u rekta. Proč by je měli nenávidět? Ať si dělají co chtějí a ať si žijí jak chtějí. Ovšem doma. Pokud ale chtějí své mravy a způsoby tahat sem, nedivím se, že se lidé houfně ozývají. Nemá to ale dle mého názoru nic společného s nenávistí, nebo nacionalismem.

S. Donát 7.5.2016 10:53

Re: Nacismus není pravice.

Ano, nacismus je podobné svinstvo jako komunismus, jsou to dvě strany stejné odporné mince. Pravicového na něm není vůbec nic.

S. Donát 7.5.2016 10:50

Re: Moje

Ano, souhlas. Na náccích není pravicového vůbec nic. Jen pitomci to opakují do zemdlení.

S. Netzer 7.5.2016 10:35

Re: No co by znamenalo ...

"Erudice v politologii" není zapotřebí, stačí zdravý rozum, který vám zřejmě chybí.