26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

GLOSA: Bude Putin denacifikovat Evropu?

Podle posledních zpráv začínají létat rakety armády Ruské federace zhruba 100 kilometrů od slovenských a polských hranic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Harvánek 29.3.2022 20:59

Tak se nerozčilujte, škodí to zdraví. Jmenuji se Harvánek a nezlobte se že vedle Vás Ukrajinci nebydlí to vím na 100%. Že je teď kulatá to neznamená že to bude i v budoucnu. Vývoj jde dopředu mílovými kroky.

S. Tomko 22.3.2022 14:00

Kráter po tej bombe bol stokrát v tv. Na YT si ho môžete nájsť. Bomba spadla pár metrov pred pôrodnicou a kráter bol niekoľko m hlboký.

V. Sember 21.3.2022 18:08

Ano, je to robot. Program, který má seznam neakceptovatelných slov. Když vám ten automat napíše, že váš příspěvek je v rozporu s pravidly, tak se v něm nachází nejméně jedno z těch zakázaných slov.

Doporučuji, abyste před odesláním komentáře udělal Ctrl/a, Ctrl/c. Pokud vám komentář neprojde, zkuste to znovu s pomoví Ctrl/v a pokuste se v textu najít závadné slovo. Většinou stačí, když v tom slově uděláte mezeru nebo zdvojíte nějaké písmeno atd. Dá se to celkem hravě obejít.

P. Hák 21.3.2022 17:58

Teď přesně nevím, na jaký můj výrok reagujete?

P. Hák 21.3.2022 17:57

Ano, vím.

Mám zprávu, že cca před půl rokem došlo k výhružkám "rozvěsíme vaše děti po stromech". To byl zvyk právě UPA.

P. Brecík 20.3.2022 22:10

Oni také "praví" UKR ochotně, nad rámec povinností asistovali při organizaci Babího jaru. Němci by to sami nezvládli. A film Volyň, to bylo moc i na němce - co UPA prováděla.

P. Brecík 20.3.2022 22:07

Zákazem vyučování všech !! cizích jazyků od 2 st. ZŠ nas-rdil Rusy, Maďary, Rumuny a i Rusíny. EU / ČT nám lžou a lžou a lžou. Doněcká / Luhanská republika nejsou separatistické. Oni chtěli jen AUTONOMII - v rámci UKR. A to je velký rozdíl.

P. Brecík 20.3.2022 22:02

Proč ? Pro toto, pane Háku !! https://t1p.de/a1c26 Stačí ten důstojník NATO.

P. Brecík 20.3.2022 22:00

R^

Š. Hašek 20.3.2022 19:34

Prý Gazdík bude vyučovat na školách, že Evropa končí Ukrajinou. Samozřejmě Bělorusko nééééé!

Nekonzultoval to ovšem s Jourovou a Němcovou, ty tvrdí, že by to bylo u Bratislavy. Na severu u Bohumína.

Když se Schwarzenberg rozjede, tak by denáckoval i nás tady.

Dějou se věci

J. Gutvirth 20.3.2022 15:17

To je hustý taková b lbost

P. Diviš 20.3.2022 15:14

Přímo na Lidovkách je to podstatně horší než zde. Ale očůrat to při troše snahy lze, jako každou cenzuru.

P. Diviš 20.3.2022 15:12

Z Konrada. :-P

P. Diviš 20.3.2022 15:11

A v Itálii korporativní, tedy ten fašismus.

Je zajímavé, kolik lidí "žere" ty kecy, že tyhle tři socialismy jsou "krajní pravice".

Levice jak z praku!

Stejně tak socialismus zelený a modrý s hvězdiškami.

P. Hák 20.3.2022 14:16

Samozřejmě.

Píšu o Vaší debatě nejen s panem Prokopem, o tom, jak "emocionalisté" argumenty "racionalistů" neslyší.

M. Grundmann 20.3.2022 14:11

Emoce jsou jedna věc, událostmi je otřesen snad každý. Ale emoce nám nedávají rozumný návod, jak podobné tragické události řešit. A vůbec ne, jak jim předcházet. Tato válka je naprosto nesmyslná a všichni lidé tam trpí úplně zbytečně. Tento fakt však žádnou negativní emoci z podivných důvodů nevyvolává. Lidé se cítí lépe, když mohou zabíjet a hrdinsky umírat za vítězství.

Š. Hašek 20.3.2022 13:21

Kde se to jen vzalo, v určitých sociálních bublinách (Romancov, Rakušan), že najednou je nějaké brusele Evropou?

To všichni nedávali pozor ve škole?

P. Hák 20.3.2022 11:43

Aha, já myslel, že jste přišel diskutovat. Tak nic.

P. Lenc 20.3.2022 10:43

Opravdu?;-D

M. Šejna 20.3.2022 10:39

"Takto to tehdy vnímali v Bělehradě" odpovídá dnešní situaci "takto to vnímali v Kyjevě". Jak Bělehrad tak Kyjev jen bránili svou územní celistvost.

Naproti tomu výraz "takto to vnímají v Moskvě" odpovífá tehdejšímu "takto to vnímaly státy NATO". Jak Rusko tak NATO se rozhodly bombardovat státy snažící se udržet svou územní celistvost.

Až tohle pochopíte, nebude si plést pojmy a precedenty.

P. Hák 20.3.2022 10:18

No je možné, že tohle je důvod, proč do války nejdou naplno. Musejí si hlídat záda, ani Číňanovi na 100 % věřit nemohou. Jinak bych nebral údaje našeho tisku o těch ztrátách jako holý fakt, přece jen přebírá z jediného zdroje - ukrajinské vlády. Byť samozřejmě ztráty mít musí, tak kdyby platily ukrajinské údaje, tak už žádná letadla ani tanky nemají.

USA ani Rusko evidentně nemají zájem na vzájemné válce - Pentagon podle amerických zpráv zřídil horkou linku do Kremlu, aby se předešlo eskalaci po náhodném nebo nastrojeném incidentu (Ukrajinci by USA pochopitelně rádi do války dostali).

Ukrajina model 1992 byla dost odlišná od Ukrajiny 2022, stejně tak Rusko. Jiná geopolitická situace. Jinak teda NATO by Ukrajinu vzít nemohlo ani loni, pokud chce dodržovat vlastní pravidla... další nedemokratický členský stát s vnitřním etnickým konfliktem by asi neuneslo, stačí Turecko.

J. Karza 20.3.2022 9:25

Taky se z něho pokoušeli udělat fašistu. Z Henleina tedy

J. Lukavsky 20.3.2022 8:59

"takto to vnímali v Bělehradě" no a takto to vnímají teď v Moskvě, snaží se udržet celistvost SSSR a RVHP, alespoň zpětně. Platí to právo na sebeurčení i v Katalánsku? A co Skotsko? Belgie? Morava? Platilo v Čečensku? Já bych řekl, že nejlepší by bylo, kdyby se hranice států neměnily ale vlastně každému by mohlo být jedno pod co formálně spadá neb by byla svoboda cestování, obchodování.... no ale to malí Napoleonové nesnášejí. Ti musí mít pocit, že vládnou a že se jich bojí. J.L. end

Š. Hašek 20.3.2022 8:55

Myslím, že přeborníky ve zneužívání pojmů, překrucování, vytváření novotvarů, jsou přeborníky současní zaměstnanci ČT09 a jejich hosté.

Vesměs absolventi "moderního školství na procenta". Myslím ono bruselské "60% vysokoškoláků vrhneme do nového života".

Jejich značná část začíná považovat -Čecha- za nacistu. Protože se nepřihlásil k -Evropanství-, rozuměj -bruselesměsce-. Dále viz kádrovák Halík.

J. Lukavsky 20.3.2022 8:49

"že tam nějací ukrajinští náckové jsou." To, že Ukrajina vítala Hitlera jako osvoboditele od Stalina je známo. A není divu po Holodomoru aj. specialitách SSSR. To že to je z louže pod okap zjistili až později. No a v USA je nebo byla povolená Nacistická strana, Ku-klux-klan ba i Komunistická strana. Jeden Amík se nám smál a říkal "vždyť je nikdo nevolí". Jinak Bandera byl celou dobu války v koncentráku, asi za odměnu že? A nakonec v Rusku oslavují Stalina proti kterému byl Bandera jen ubohý břídil, tedy v počtu zavražděných. No a my oslavujeme Žižku a zeptejte se na něj v Bavorsku, jak vzpomínají na "spanilé jízdy husitů". No a co Napoleon ve Francii? Člověk si sice říká Homo sapiens ale spíše by sedělo Homo idioticus. J.L. end

M. Šejna 20.3.2022 8:44

Vy to nikdy nepochopíte.

Německo napadlo cizí státy, takže muselo počítat s odvezou těchto cizích států

Jugoslávie a Ukrajina žádné cizí státy nenapadly. Bránily jen svou územní celistvost. Za to byly potrestáni bombardováním od cizích států.

Chápete ten rozdíl?

M. Šejna 20.3.2022 8:37

O jaké válce se sousedy to píšete? 8-o

Jugoslávská armáda se tehdy snažila udržet celistvost Jugoslávie a zasahovala proti separatistům, nikoli proti sousedům. Aspoň takto to vnímali v Bělehradě.

A přesně stejně zasahovala ukrajinská armáda proti separatistům v Luhansku a Doněcku.

Ale já chápu, že pro Putina a lidi na Západě s putinovským myšlením, jaké máte i vy, se jednalo a jedná o právo národů na sebeurčení, a tak bylo tehdy rozbombardovat Bělehrad a dnes zas pro změnu Kyjev. ;-€

J. Lukavsky 20.3.2022 8:34

No je mi divné, že Rusko na Ukrajině klidně tratí vojáky, rakety, letadla, tanky....dokonce i generály a vůbec se nebojí, že NATO na takto oslabenou zemi zezadu vychytrale skočí. Byla by to již druhá šance, první NATO propáslo když se rozpadal SSSR. Takže asi Rusko věří, že dokud nerozšíří svoji Speciální operaci na území NATO tak toto zůstane v klidu, stejně jako USA. No Ukrajina má smůlu, měla se nacpat do NATO hned po rozpadu SSSR a hlavně nechat si A zbraně. Poučení pro příště? J.L. end

J. Lukavsky 20.3.2022 8:25

"jednou bombardování schvalujete, jindy odsuzujete" a co bombardování Berlína? A co Londýna (V1 a V2)? J.L. end

J. Lukavsky 20.3.2022 8:23

"barbarské vraždění děti a matek v Srbsku při náletech NATO" bylo stejně odporné jako vraždění německých matek a dětí ve 2 sv. válce. Nicméně jest dobře se zeptat kdo začal? Bombardování Berlína, Drážďan.... pomohlo skončit válku kterou začalo Německo. Bombardování Srbska pomohlo skončit válku kterou začalo Srbsko se svými sousedy. Říká vám něco Srebrenica? Srb spustil i První válku. Kamarád byl v Jugošce ještě za Tita a vrátil se dosti otřesený jak se tam vzájemně nenávidí. Tam dole už je to takový zavedený zvyk se vraždit navzájem. Nás to snad pustilo a se Slováky jsme se rozešli v míru. J.L. end