4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

FRANCIE: Čtyřicet pět procent extremistů

S celkem slušným náskokem (27,85 %) zvítězil dosluhující prezident Emmanuel Macron, a to i přesto, že vlastně nedělal žádnou prezidentskou kampaň a svůj čas věnoval hlavně mezinárodní politické situaci a pokusům o ukončení bezdůvodné okupace Ukrajiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 13.4.2022 17:09

Macron nechce počínání Rusů na Ukrajině označit za genocidu.

D. Laurencikova 13.4.2022 20:43

Asi prece jen trochu vic premysli, Macron.

J. Poláček 13.4.2022 21:24

JJ. Asi poradil Sarkozy mladšímu kolegovi. Holt Orbán teď táhne. Ať žije reálpolitika a nejenom v Maďarsku.

M. Valenta 13.4.2022 9:31

Blíží se doba, Kdy LePen nebo někdo jiný ve Francii vyhraje. Nikde jsem nezaznamenal její názor na putinovo řádění na Ukrajině.

D. Laurencikova 13.4.2022 9:48

Zaznamenal jste aspon nekde jeji nazor na radeni Azovcu na Ukrajine?

M. Valenta 13.4.2022 9:54

Vaše náklonost k válečnému zločinci v Kremlu je mi známá, mě zajímá názor LePen.

D. Laurencikova 13.4.2022 10:37

Jak jste prisel na mou "naklonnost" k nejakemu zlocinci v Kremlu? Otazka ciste akademicka. Pro lidi jako jste vy, je kazdy, kdo nerve "Slava Ukrajine", ale snazi se o strizlivou analyzu, "sympatizant valecneho zlocince". Ostatne, zatykani a popravy udajnych "zradcu" bez soudu, rozdavani bomb a zbrani nahodnym civilistum a dokonce zlocincum, nebo mrzaceni a popravy valecnych zajatcu, jak to delaji Ukrajici, to jsou take take valecne zlociny, pane Valenta.

Marine Le Pen mela velmi dobry vztah k Rusku. Samozrejme ze odsuzuje utok na Ukrajinu, presto ale nebude patrit k tem, kam se radite vy.

M. Valenta 13.4.2022 10:54

Proč ne "sláva Ukrajině", když se tak úspěšně postavila rusáckým hordám. S válečnými zločiny obecně nesouhlasím. Ovšem válečný zločin (iluze o válce si nedělám) na agresorovi je přeci jenom o level níž než válečný zločin agresora.

D. Laurencikova 13.4.2022 11:10

Valecny zlocin je valecny zlocin. Punkt. Vy si nemuzete narokovat byt neco lepsiho nez druhy, kdyz delate totez, nebo jeste neco horsiho. Ale nechme si tuto diskuzi az na dobu po valce, jestli je ji dockame. Ja verim pevne tomu, ze se jeste dozvime mnohe, co s vasima predstavama docela zamava.

H. Lukešová 13.4.2022 12:28

Teď jsem četla článek, že jeden belgický autoservis, který vede Ludo Eyckmans, odmítá poskytovat služby belgickým Židům na protest proti politice Izraele vůči rusko-ukrajinské válce.

Nehledě na to, že Izrael hlasoval v OSN proti ruské agresi vůči Ukrajině, půl milionu Izraelců má kořeny na Ukrajině a ty nejde obvinit z rusofílie a sám Zelenskyj je židovského původu, takže stávající hysterie zašla tak daleko že semlela i Židy..., kteří s rusko-ukrajinskou válkou nemají nic společného.

R. Langer 13.4.2022 13:21

No, my s ní také nemáme zhola nic společného, kromě 80% závislosti na ruském plynu, jdoucího k nám přes Ukrajinu... ;-)

I když spousta zdejších přispěvatelů jde prý už zítra na tu Ukrajinu střílet Rusáky. ;-D

D. Laurencikova 13.4.2022 20:36

Belgicky autoservis ma poskytovat sluzby a nestarat se o to, ktery zakaznik je rusofil a ktery ne. Tady zas neni treba se snazit omlouvat. Jeste horsi je pripad nekterych nemocnic v Nemecku, ktere hrde odmitly poskytnout pomoc pacientum ruskeho puvodu. To uz se jenom divite, ceho vseho je clovek schopen v ramci "vyssi moralky".

H. Lukešová 13.4.2022 20:55

Ale lékař je povinen ošetřit každého člověka, každého do jednoho, i nepřítele. Takže se ti němečtí lékaři provinili, jednali v rozporu s lékařskou přísahou.

D. Laurencikova 13.4.2022 21:37

Ne, ze by to byvalo proslo. Ale clovek si klade otazku, jak je mozne, ze na neco takoveho hlava studovana, akademicka, navic lekar..... vubec mohla prijit? A nebyl to jenom jediny pripad, kdy se objevily cedule na spitalech, ze Rusy neberem. Ale cemu se divime? Vzdyt se podivejte na novou nemeckou vladu. Zeleni, jako vzdy, hodili okamzite veskery svuj pacifizmus do kuky. Jsou z nich nejhorsi Kriegstreiberi vubec. Jak driv rikali: "Kein Krieg!" tak dnes muzou rict: "Kein Krieg ohne uns!"

M. Valenta 13.4.2022 13:42

Je to prosté milá dámo. Až někomu vlezete do baráku a přijdete k úrazu, tak si nemáte na co stěžovat. Až vleze někdo k Vám a odstřelí Vám manžela, tak je stížnost na místě.

D. Laurencikova 13.4.2022 14:22

Je to proste, mily pane: Nemate narok povazovat se za neco lepsiho, jestlize pouzivate tech samych metod, ktere u druhych odsuzujete. To je proste fakt. Asi vas zklamu, ale i kdyz k nekomu vlezete do baraku, tak vas do jiste miry chrani zakon. Ostatne - vsiml jste si, jak dlouho uz do naseho evropskeho baraku lezou lidi, kteri nam "odstreluji manzela"? Zkuste si na to stezovat!

P. Vychodil 13.4.2022 17:15

konce války se určitě dočkáme, jako jsme se dočkali konce covid plandemie (aniž by ta ve skutečnosti přestala, pouze se přestalo testovat a mluvit), přijde další pohroma...lidstvo je zapotřebí strašit, ti samí pisálci přešli od kovidu k Ukrajině, pak přejdou zase někam jinam...ale zblblí ovčané budou plně zaměstnáni diskuzemi natolik, že nezarigistrují, že již žijí v matrixu...

D. Laurencikova 13.4.2022 20:02

No, pokud zblbeli ovcane a jejich zblbeli zastupci nenabehnou milovymi kroky do treti svetove valky, tak se konce dockame.

V. Kain 13.4.2022 12:12

Proč se dohadujete s nějakým Valentou?Cožpak nevidíte jak má vypláchlý kokos Českou televizí?

D. Laurencikova 13.4.2022 12:24

Ale vidim. Obcas mi to presto neda... Mate pravdu, nema to smysl. Rv

R. Langer 13.4.2022 13:22

Ten bude přímo placený z Brusele, nejpravděpodobněji Putinem. ;-D

J. Poláček 13.4.2022 21:31

Ale no tak pane Valento :-) ne tak zhurta ! Uznejte že i názor této paní, i když to není budoucí hlava Francie, stojí za přečtení. Střípek ke střípku a časem bude hotova celá mozajka.

P. Brecík 13.4.2022 21:49

Valento ( a další ) zkuste něco jednoduchého. Třeba - GENOCIDA. 2 sv. válka. Spojenci srovnali celé Německo se zemí. I v 3 a 4/45. Dobře - Němci začali s Londýnem/Coventry. Korea - po 2 letech války hlásí USAF. Nemáme co bombardovat - v S. Korei je jen prach. Vietnam - kobercové z B-52 po vymyšleném incidentu. Vybombardování Vietnamu do doby kamenné. Jugoslávie/Srbsko. Humanitární bombardování, kdy USA zničili např. všechny mosty přes Dunaj. Závody - nádraží .... vše. Irán - miliony obětí, včetně dětí. UA dnes. GENOCIDA - říká ten geront z USA. Počet obětí podle OSN - cca 2.000 Kijev svítí, jezdí, ... funguje. malý rozdíl, že ?

M. Mařák 13.4.2022 10:54

Podle Le Pen, řekla to koncem března, se může Putin stát opět spojencem Západu, jakmile bude skončena válka na Ukrajině. Má s Putinem dobré vztahy, měla dokonce připravené i volební letáky k prezidentským volbám, kde je společně s Putinem. Samozřejmě, že je po okupaci Ukrajiny Ruskem raději nepoužila. Válku odsoudila, stejně jako válečné zločiny v Buči a jinde. Přeje si, aby to vyšetřila nezávislá komise OSN, nebo Mezinárodní tribunál.

V. Kuhaj 13.4.2022 11:29

Ano, i já si přeji, aby už konečně někdo začal vytvářet podmínky pro to, aby se Rusko opravdu mohlo stát spojencem Západu. Zatím z něj byl programově dělán nepřítel. S čestnou výjimkou Trumpa, který byl ale za své pokusy učinit vztahy s Ruskem normálními, napadán že je ruský agent.:-/

M. Mařák 13.4.2022 12:50

Já si vysloveně přeji, aby EU s Ruskem spolupracovala a stal se z něho nadstandardní partner Unie. Jako kontinentální Evropan vidím Rusko coby důležitého partnera a to nejen obchodního, ale i vojenského a podobně.

Jenomže fýrer z Kremlu to teď tou bezdůvodnou okupací Ukrajiny všechno poslal do háje na pěkně dlouhou dobu.

Co už, no, už to vrátit zpět nejde.

V. Pavelka 13.4.2022 16:20

Němci se o to pokoušeli s Ruskem. Ale demokrati z USA spolu s Brity byli jiného názoru , Proto využívali Ukrajinu k tlakům na Rusko ! Žába na prameni , normálních vztahů v EU jsou USA!Jak jsem je měl rád , tak ted blbnou na kvadrát !!

P. Brecík 13.4.2022 21:50

R^R^R^

P. Dvořák 13.4.2022 19:15

Bejvávalo, Západ si to myslel. Voloďka na to šel jinak. Nyní máte větší šanci přát si hodinky s vodotryskem.

Doporučuji Obrazi z Rus (K.H.B.) Třeba Vás podobné pošetilosti přejdou. ;-D

M. Valenta 13.4.2022 13:38

Rusko na to mělo minimálně 200 let. Nedalo to a evidentně nedá. Ledaže by se ze Západu stalo Rusko.