20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

EVROPA: Zrození protestu z ducha webu

Islamofobie patří ke klíčovým slovům posledních let. Ten fenomén má více stránek hodných pozornosti, ale nejnápadnější jsou tyto dvě. Za prvé: protesty proti sílícímu vlivu islámu se odehrávají i tam, kde je muslimů velmi málo – například v Česku a Sasku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 8.1.2015 23:06

Až na jednu větu, velmi dobrý článek!

Velice se mi líbí popis narůstající propasti mezi (politicko-korektní) politickou a masmediální "elitou" a stále rostoucím počtem normálních občanů, spolu s odhalením toho, že příčinou tohoto nebezpečného trendu je (podle mne neodstranitelná) prolhanost politicko- korektních masmédií a politiků, kterým k obelhání občanů ohledně očividně škodlivé muslimské imigrace nestačí ani jejich masmediální monopol, m.j. i proto, že nezcenzurované informace se stále více objevují na internetu!

Naprosto ale vylučuji, že cokoliv trvalého pro zmenšení této propasti by mohl udělat jakýkoli masmediální magnát (on nebo jeho nástupce by kdykoli mohl přejít na druhou stranu barikády) a už vůbec ne amorální, pochybně zbohatlý, pan Babiš! Za jeho nebezpečný precedent trvalého střetu zájmů mezi politikem, dotovaným miliardářem a mediálním magnátem, dříve nebo později tvrdě zaplatíme!

Ś. Svobodová 8.1.2015 22:44

skoro

Moje slova :-) Jen si nemyslím, že by do EU proudil dav muslimů aby tu žil na podpoře a parazitoval. Oni nemají tu romskou náturu.

Ś. Svobodová 8.1.2015 22:46

Re: skoro

což patřilo k odkazu na článek paní Kaniokové http://jdem.cz/bre6t5

J. Kanioková 8.1.2015 23:38

Co s náturou, když nemáme práci pro vlastní ?

Já dokonce věřím, že i dost cikánů pracovalo, kdyby je někdo zaměstnal. Jen nemají vytrvalost dělat cosi pro zvýšení své kvalifikace. A těch obyčejných prací ubývá a oni si mezitím stíhají zvykat na podpory. Já pracovala roky se spoustou cikánů, a většina z nich byli fakt pracanti. Bohužel především jen na ty "primitivní", manuální. V Tech. službách.

Ale teď jsem si poslechla video, hodně zajímavé, i když dlouhé -

Bill Warner: 1400 let strachu - cz.titulky - http://www.mrctv.org/videos/bill-warner-1400-years-fear-czech-titles

Ś. Svobodová 8.1.2015 22:30

Problémy s islámem, nebo s establishmentem?

Asi dost diskutérů naštvu, ale mám osobní několikaleté zkušenosti s muslimy žijícími v Praze a NIKDY jsem u nich nenarazila na nenávist nebo zlobu vůči většinové společnosti.  Studují, pracují, nejsou žádní radikálové ve víře, i pivko a bůček si klidně v neděli dají a nemají rádi cikány, protože si je někteří pletou.

Takže problém nebude nejspíš až tak v náboženství samém. Každé náboženství má své radikály ochotné pro víru zabít či zemřít, častěji se ovšem vírou pouze zaštiťují.

Problém je v množství, které do EU establischment nechává proudit a neexistence jasné koncepce co s nimi. Jak to ohromné možství vzdělat, jazykově vybavit, co se "starými", kteří jsou rodinou muslimskou váženi a posloucháni, ale kteří ve frustraci ze ztráty domova sejí nenávist k "cizímu" a činí je zodpovědné za svou "bídu". Co s mladými bez práce a bez budoucnosti. To prostě sociální dávky nenapraví.

Politici EU se chovají jak magoři sbírající zatoulané kočky, co jich mají doma stovky, ale nevědí co s nimi.

J. Kanioková 8.1.2015 23:46

Re: Problémy s islámem, nebo s establishmentem?

První generace imigrantů je vždycky docela fajn, to až ti jejich potomci.. a porodností se zvyšující počty. Každé etnikum se postupně víc soustřeďuje do svého jakésiho "centra", a ovlivňují se. Mezi sebou se jím líp komunikuje jejich řečí, tudíž hostitelskou řeč nejsou nuceni vylepšovat. Pokud je rodiče stále vedou k náboženské víře, jezdí za těmito komunitami imámové a ti do nich hustí..

Problém JE v náboženství, protože Islám je možná víc polika než náboženství.

J. Kanioková 8.1.2015 21:59

.....

KOMENTÁŘ: Demokracie není pro všechny - http://jdem.cz/bre6t5

M. Urban 8.1.2015 14:19

Tak nevím.

Po revoluci v roce 1989 jsem marně vysvětloval mým příbuzným ve Frýdlantském výběžku, že jim Němci neseberou jejich majetky. To byla masáž nezodpovědných novinářů a komentátorů, kteří jejich obavy nevyvraceli. Novináři nepíší lži, jen se honí za senzacemi, bez ohledu na reálnou situaci a zajímá je jen prodej jejich deníku. Tato situace je ale jiná. Když jsem pozval někoho na svou zahrádku, tak od něj očekávám, že se bude chovat podobně jako já. Nebude mi tam kálet a ani podřezávat stromky, jinak poletí.

M. Prokop 8.1.2015 17:05

Re: Tak nevím.

Vyhrožovat Němci revanšisty je oblíbená činnost hlavně politiků, novináři to mají od nich.

Převážně levicových, ovšem.

J. Chaloupka 8.1.2015 12:52

u nás má každý svoji pravdu islám zná pravdu jedinou Korán

a to je základní rozdíl v Evropě můžeme každý o své pravdě diskutovat a zvítězí pak pravda většinová ( byť nemusí být nejlepší) v islámském světě se o žádné pravdě nediskutuje tam je jedinou zjevenou pravdou korán a za jeho kritiku je smrt. A že mnoho myslících lidí nevěří médiím inu nelze se divit když informují jak informují .Tedy poslušně papouškují názory USA a za nimi v předklonu se hrbících politiků EU. O současný vzestup islámského fundamentalismu se zasloužila především velmi hloupá a nezodpovědná politika USA podporovaná bohužel i EU , která pod praporem žvástů o demokracii a lidských právech pomohla rozvrátit stabilní , byť autoritářské , arabské režimy čímž jen podpořila radikální fanatický islám. Že to nevidí či se to bojí napsat novináři a uveřejňovat naše média je jejich právo ( i hloupost a poklonkování před mocí mají právo na existenci) a že jim myslící lidé u nás nevěří to je zase jejich právo. Problém je v tom , že pokud se naši i evropští politici budou chovat vůči šíření islámu tak podělaně jako dosud zbyde nám všem v Evropě nakonec jen právo jediné - islánské právo šarija .

M. Prokop 8.1.2015 13:43

Re: u nás má každý svoji pravdu islám zná pravdu jedinou Korán

Až uklouznete na náledí, bude to také spolehlivě vinou hloupé a nezodpovědné politiky USA a jejich nohsledů.

Ty autoritářské režimy jsou jednou z příčin radikálního fanatického islámu.

J. Vlasák 8.1.2015 19:43

Re: u nás má každý svoji pravdu islám zná pravdu jedinou Korán

Je jistě shodou náhod, že radikální fanatický islám začal zbraní prosazovat svoji pravdu ve velkém až po pádu zmiňovaných autoritářských režimů, nicht wahr?

M. Stuchlik 8.1.2015 21:20

Re: u nás má každý svoji pravdu islám zná pravdu jedinou Korán

nicht

M. Mýval 8.1.2015 11:33

historie je neúprosná

Zvolili jsme hanbu, máme tu válku

P. Lenc 8.1.2015 13:37

Re: historie je neúprosná

Ano, ale spousta lidí si to zatím neuvědomuje.

M. Stuchlik 8.1.2015 21:21

Re: historie je neúprosná

a spousta těch, co to pochopili, se snaží, aby to většina neviděla.

M. Malovec 8.1.2015 10:12

Můžte, prosím, někdo analysovat

proč ...stát azylantům nadbíhá a – to především – že elity tyto obavy nejenom bagatelizují, ale též tvrdě odmítají a potenciálně kriminalizují (ve Švédsku už přijali příslušný zákon).

J. Kanioková 8.1.2015 22:00

protože jsou P&L

A. Alda 8.1.2015 9:55

Z rozumných východisek dospívá autor

k demagogicky manipulativním závěrům.

Není on to náhodou novinář, co si chce chránit vlastní chleba?

J. Kanioková 8.1.2015 18:58

:))))))))))))

V. Němec 8.1.2015 9:54

Mírumilovný islám

existuje vždy jen do času. Vždy se dá odvolat na Korán a začít masakr. Odvolání na Krista a začít masakr je nemožné. A to je ten podstatný rozdíl mezi křesťanstvím a islámem. Je debilní jednat s někým a podporovat jej, když jasně říká, že svého souseda míní zlikvidovat. Tím sousedem může být nakonec i ten podporovatel.

A. Alda 8.1.2015 9:57

Máte pravdu, ale autorovi zde vůbec nejde o islám.

Islám je mu jen prostředkem, jak dehonestovat ty, kdo již nevěří ani novinářům, ani politikům.

J. Kanioková 8.1.2015 19:00

Absolutní souhlas !

J. Pražák 8.1.2015 9:07

Autor naprosto ujel.

PEGIDA jsou občané, kterým jde o zachování tradiční Evropy. Mlčení politiků je nepochopitlné a hraničí s trestnou činností (genocida,...).

J. Kanioková 8.1.2015 18:59

:))))))))))

J. Vavrochová 8.1.2015 8:50

???

F. Lesniak 8.1.2015 7:54

Naprosto zbytečný článek.

Já také neříkám tak, ani tak, ale na má slova dojde.

P. Kolar 8.1.2015 9:26

Re: Naprosto zbytečný článek.

Výborně řečeno :) Dovolil jsem si vás citovat.

P. Kolar 8.1.2015 5:46

Any ryba ani rak

Pane Petráčku,

Tohle mi připadá jako další článek, kdy autor sedí na plotě, komentuje, ale sám nechce říct jaký má vlastně názor. Pokud má. A nebo se ho bojí říct. Závěr článku jaksi naznačuje, že protestující neví co dělají, protože nasáli nějaké žvásty z Internetu a radši by možná měli číst oficiální media. Článek nemá názor. Jenom nárážky tím a oním směrem.

P. Boublíková 8.1.2015 7:27

Re: Any ryba ani rak

Tak, tak.

Budiž autorovi omluvou, ze ho zplodil už 6. ledna :-)