27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

EVROPA: Zeman ve Štrasburku

Projev prezidenta republiky v Parlamentním shromáždění Rady Evropy i následující mediální smršť jsou za námi, a tak je možné si v klidu říci, co se vlastně stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 16.10.2017 8:46

Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Rusko je agresor a sankce by se neměly rušit, ale rok od roku přitvrzovat. Jinak je na řadě další, ale to Jirsa zamlčuje. Důvody asi budou.

Š. Hašek 16.10.2017 10:03

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Tak přitvrzujte.

Začněte tím, že si navezete uhlí na zimu. Jo, a mrkněte se, kdo obsadil trhy s Ruskem - po té slavné bruselské blokádě. Vy fakt nemáte ty šuplíky v hlavě řádně označené, dost/furt šaháte vedle!

Jinak Vám můžu říci, že v Rusku nemají konzervy/polívky Knorr, regály přetékají, na polská jablka kašlou, protože si je dovezli odjinud. Pokud něco sakra důležitého chtějí, dohodnou se rychleji a každého kliďánko přeplatí, mají zlato. Ne bruselské losy.

Potěšilo mě, že tam jsou i naše licenční výrobky, na ně je bruseleparta krátká - Vy z toho nemáte radost, že máte padesátník z každého Kozla nebo Plzničky prodané v Rusku (u Putina)??

M. Valenta 16.10.2017 10:10

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Jde o princip pane Hašek a ne o polívku v regálu, jak se to různí proruští kolaboranti snaží odklonit.

P. Rudolf 16.10.2017 10:50

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Přesně tak. A upozornění jiných, co by je taky čekalo. A že ty sankce rusko pěkně bolí se stačí zeptat obchodníků, kteří tam, teď zakázané zboží, dřív dováželi.

A. Trick 16.10.2017 10:59

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Ty, kteří dováželi to bolí. Ti. kteří dovážejí dnes se radují.

P. Rudolf 16.10.2017 14:20

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Omyl. Ti, kteří dováželi, radost neměli, ale už se dávno přeorientovali. Ti, kteří dovážejí dnes (vesměs zboží daleko nižší kvality), se radují, neb si nasadili daleko vyšší ceny, než kdyby sankcí nebylo. A mnoho těch nejmodernějších technologií se tam už od vyhlášení sankcí nedostane vůbec. To bude rusko ještě pěkně bolet, neb budou ve všem zaostávat ještě víc, než předtím.

A. Trick 16.10.2017 15:05

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Klídek, Rusové si poradí jako si poradili vždy.

Š. Hašek 16.10.2017 18:45

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Asi tak.

Jenom, hlavně aby se ale zas neopakovala situace, kdy národ Goetha - v rámci ochrany Evropy - nevyvraždil zas miliony obyvatel/Slovany/Židy a nebyl zas kámen na kameni. Od Petrohradu po Paříž. dnes ale pod kuratelou NATO. Snad je jasné, kde sedí velení Bundeswehru. Nakonec to je šumák. Hlavně, aby Nový Jork nebyl přímo ve válce, a Američtí "mužové" mohli ve dvou porodit syna. Zkráceno.

Š. Hašek 16.10.2017 12:54

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Aha, jabka jsou principiální a plyn není principiální. A platí i výběrově pro země.

Co je principiálního na tom, že půjdu s vidličkou na tygra a při tom zabiju domácí výrobce? A utěšuji se tím, že ruský smích (pro tu dálku) neuslyším! To nejsou principy to je kolosální půčovina brusele. Je Vám doufám jasné, že se Vám Putin směje. Já bych nebyl moc spokojen z toho, že se mi někdo (po mých hospodářských ztrátách), koho bych chtěl vymazat z povrchu Evropy, směje. No nic. Přeji úspěch, v té kampani na Rusko, skoro zas bleskové/Blitz, co?

Měl byste dělat nějakého principiálního stratéga v kanceláři brusele. Hoďte si ty "Vaše principy" na papír a sečtěte.

M. Valenta 16.10.2017 13:04

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Principy se nesčítají. To za prvé. A protože Vaši logiku sdílí značná část národa, tak jsme se v tom komunizmu cachtali dlouhých čtyřicet let.

Š. Hašek 16.10.2017 14:19

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Jsem narozen 1955. S tím, že jsem jásal nad Gottwaldem (jako Ruml starší) jste to krapítek přepísk/netrefil.

Umíte si představit, že někdo, komu je jasné, že Putin jest prostě chytřejší než deset Macronů dohromady (navrch Anděla), ani nebyl v KSČ?? No neumíte, vůbec, protože netelevizního sledovače událostí kol Rusi hned zařadíte k Šiklové, Uhlovi a Novotnému.

Ta Rus štvala odjakživa/vždycky namyšlené hlupce, ti chytří znali hlavně poštovní adresu do Petrohradu.

M. Valenta 16.10.2017 14:23

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Nepodezřívám Vás, že jste jásal nad Gottwaldem, ale omlouváním ruských lumpáren jim zkrátka nahráváte.

Š. Hašek 16.10.2017 14:42

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Já nic neomlouvám, při pozorném čtení zjistíte, že jen mám jiné názory/poznatky/vidění, než někteří diskutující a hlavně - manekýnky v TVspacákové.

A ani Vám nebudu vymlouvat, že tedy Rusko bylo vždy lumpáren futrál a jinak celá Evropa a svět je/byl nedělní školou pro patnáctileté dívky v bílém. Mě se zdá, že už někdy ta protiruská propaganda chce dokázat, že ruská vodka je jedovatější než ty patoky z toho Draka v bruseleregionu/ČR.

Je to k smíchu, jen tak dál chlapci bruselští/berlínští. Bacha na Rakousy. Že by si vzpomněli na Turka u Dunaje??

M. Valenta 16.10.2017 15:48

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Jmenujte mi alespoň jedno pozitivum (a vynechte Velkou vlasteneckou), které Rusko jako celek přineslo světu.

Š. Hašek 16.10.2017 18:59

Re: Další prodejce cizího území - tentokrát z ODS.

Souhlas! Souhlas! No, konečně jsme doma! Příčiny odhaleny. Hodnotím vysoce kladně, že jste Lidice a Osvětim nepřipsal Kremlu. Ten Heydrich přidal do jídelen zbrojovky Škoda v Plzni gram sádla/muž/týden, Německo přispělo k rozvoji světa!

Od stvoření Světa se furt všici babrají v tom, co zas tam u Volhy vymysleli.

Nechcete Kateřinu také poslat před haagský koncil??? Jako chtěl SCHW. poslat presidenta ČSR Beneše, že si jako dovolil tykat Adolfovi?

Je to jasný, za pěkný víkend poděkujme brusele. Za nestihnutou tramvaj volejte do Moskvy. To, že to někdo prošvih u Lipan zavinil Petr Veliký. A taky Tolstoj. Možná děkabristé. Sakra. Přestávám jíst boršč, něco na tom Vašem bádání sicher bude. Legrace je s Vámi hutná.

J. Šimek 16.10.2017 8:39

Zeman s Ruskem chce kšeftovat, ne jednat.

F. Navrátil 16.10.2017 8:20

Reálný pohled

Konečně se našel komentátor, který se na celou situaci dívá reálně a necloumají s ním emoce. Já to vidím tak, že Ukrajina nabídla Rusku příležitost na stříbrném podnose a Rusku se jí chopilo. Majdan, fedrovaný USA a EU, skončil jako zatím každý vývoz demokracie do nepřipravených zemí. Chaosem a mrtvými.

A. Zajícová 16.10.2017 8:30

Re: Reálný pohled

a proč dodnes vyvádí Češi a Moravané kvůli Mnichovské dohodě? Také zbytečné emoce?

R. Jonák 16.10.2017 8:37

Re: Reálný pohled

Srovnáváte nesrovnatelné.

A. Zajícová 16.10.2017 8:53

Re: Reálný pohled

proč myslíte?

A. Trick 16.10.2017 8:41

Re: Reálný pohled

Mnichovskou dohodu adorujete?

F. Navrátil 16.10.2017 9:04

Re: Reálný pohled

Vy si opravdu myslíte, že Mnichovská dohoda, fedrovaná Francií a Velkou Británií neskončila rozvratem a mrtvými? Zvláštní pojetí historie. Poselt s Hermanem by to neřekli lépe.

A. Zajícová 16.10.2017 9:06

Re: Reálný pohled

to říkáte mně? Vždyť přesně to vám naznačuji, že schválení anexe neznamená, že si my o kus dál zachráníme zadky-

M. Prokop 16.10.2017 9:06

Re: Reálný pohled

USA ani EU nedokáže vyhnat na náměstí tolik lidí na tak dlouho.

Pokud Majdan něco fedrovalo, bylo to Janukovyčovo podlézání Rusku.

P. Lenc 16.10.2017 8:08

Dík za článek,

Zemana nemusím, ale to co řekl tak to si myslím i já.Holt pravda je pro mnohé sviňa.

P. Rudolf 16.10.2017 7:08

S poslední větou

naprostý souhlas. Že se k němu přidává i Bratrstvo modré kočičí pracky ODS je ovšem dost zarážející. Alespoň ale víme, kam by nás po volbách tahle banda zavedla.

A. Trick 16.10.2017 9:06

Re: S poslední větou

Se divím, že zaměstnat doktory a inženýry je tak obtížné.

M. Prokop 16.10.2017 9:08

" ...kam by nás po volbách tahle banda zavedla."

Jo, vláda ODS nás zavedla do EU a k Lisabonské smlouvě. Taky jim to zazlívám.

P. Rudolf 16.10.2017 10:45

Re: " ...kam by nás po volbách tahle banda zavedla."

Tak tak. Naštěstí tehdy jinak nemohla (a Klaus ji podepisoval na hajzlu - asi z toho dostal vzteky průjem). Teď se za to ale všichni hrdinně stydí.

Důvěryhodná partaj.

T. Kubín 16.10.2017 6:19

Skvělé

Díky za tento článek, skvěle napsaný a plbý faktů, které bohužel čeští presstituti z nevědomosti a i záměrně vypouštějí.