26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Za koho mluví Juncker?

Už jsme si zvykli od našich eurocentristů na zaměňování termínů Evropa a Evropská unie. Stejně libovolně, jako kdyby šlo o synonyma, s nimi zachází i předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker, jak to předvedl i ve svém nejnovějším projevu ke stavu Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Nový 18.9.2016 9:46

Škodil

Všichni ti eoropolitičtí šmejdi jsou jedna pakáž. Omlouvám, se případným výjimkám, ale těch bude minimum, tudíž, bez jakéhokoliv livu na Junckerovu politiku. Sám Juncker už měl být dávno sesazen, protože EU již dávno nepřináší nic kladného. Už jen škodí.

J. Krásenský 17.9.2016 19:41

Za koho mluví Juncker?

A za koho neomarxističtí trollové? Lze lehce dokázat, že v EU je hodně věcí hodně špatně. Jde o důkaz nepřímý, nicméně velmi pádný a výmluvný. Pokud trollové na kritiku EU neodpovídají věcně, ale nařčením z rusofilství, pak to znamená argumentační nouzi. takovou nozi, jaká vládla v "táboře míru a socializmu" a "v zemi kde zítra..." kde měli zmatek s časem už od bolšecvické revoluce - v sovětským svazu tedy v unii.

Evropská unie má i komisi i komisaře, jako za lenina. Zavádí nesmyslnou a škodlivou sexuální výchovu, jako za lenina, trockého a bély kúna. Nenávidí křesťanství jako za voltaira, robespierra, leninastalinahitleramaacastrakima. Ovládají hospodářství - pozor změna - nikoli přímo, ví že to neumí, ale regulacemi, dotacemi, kvotami, vyhláškami a zákony. Mají ideologii tentokrát multikulturní a cenzuru tedy politickou korektnost.

M. Hromadko 17.9.2016 17:34

Dobrý

Jakože pana Jakla moc nemusím, tak tohle podepisuju. Střízlivý, věcný komentář.

J. Kanioková 17.9.2016 15:18

Přesně ! Článek vystihuje umanutost bruselské šlechty

Rozklad státu. Otázka suverenity státu je dnes znovu klíčová. Přiznejme pravdu, systém se rozpadá. - http://jdem.cz/cdwfz2

video - „MULTIKULTURNÍ RÁJ“ ANEB JAK SE ŠVÉDSKO ZMĚNILO NA ABSURDISTÁN (titulky sk) - http://jdem.cz/cdwfm2

V. Vaclavik 17.9.2016 18:07

Re: Přesně ! Článek vystihuje umanutost bruselské šlechty

Poslechnul jsem si tu prednasku a jak je dobra, tak na jejim konci vyslo najevo, kde je ten cely pes zakopany - ta pani ke konci prednasky mluvi o lepsim Svedsku, ve kterem by si lide, vcetne emigrantu, zamilovali svedsky zpusob zivota, jejich zemi, a proto byli schopni se pro tu zemi obetovat...

Pritom cele to svedske nestesti, o kterem celou prednasku mluvila, je o 'obetovani', o kolektivistickem sebeobetovani, a to predani zeme muslimske kulture je jednim z poslednich velkych obeti (pak uz zbyva jen umrit, aby ti zbyli Svedove muslimum neprekazeli).

Cele to svedske nestesti tak bylo zpusobene jejich kolektivistickou ideologii altruistickeho obetovani pro dobro ostatnich - a logickym pokracovanim, pote co se lide obetuji ostatnim Svedum, se obetuji i celemu svetu, tedy tomu, ktery si o obetiny, svou nekompetenci zit na teto zemi, primo zada. Co se ve Svedsku udalo, neni nic jineho, nez kolektivisticke orgie toho nejvyssiho radu. A my, vcetne cele nasi Zapadni kultury, si zahravame s uplne tou samou ideologii, ktera nemuze mit jiny konec, nez mela v tom Svedsku.

B. Rybák 17.9.2016 19:03

Re: Přesně ! Článek vystihuje umanutost bruselské šlechty

Díky za skvělý odkaz!

J. Kostelanský 17.9.2016 13:31

Junckerov citát

Čítam knihu "Jak zabít civilizaci" z roku 2011 a tam je napísané:

"Lucemburský premiér Jean-Claude Juncker v jednom ze svých nestřežených okamžiků vysvětlil, jak systém EU funguje:

"O něčem rozhodneme, necháme to chvilku tu a tam polehávat a čekáme, co se bude dít. Když proti tomu nikto neprotestuje, protože většina lidí nerozumí, co se vlastně rozhodlo, pokračujeme v tom krůček po krůčku, až už není cesta zpět.""

J. Kanioková 17.9.2016 15:14

:))))))

K. Křivan 17.9.2016 15:32

Re: Junckerov citát

Než nechat zabít naší civilizaci, to už by bylo lépe (pro svět) zabít vrchnost, pátou kolonu a vetřelce.

P. Skřivan 17.9.2016 11:18

O Ugo Ješity a jeho nohsledů,

nelze čekat než kritiku čehokoli z EU. Pochopitelně, protože EU se Rusku nehodí. Je demokratická (fuj!), drzá (říká Rusku ne !), a ještě k tomu dost bohatá (což je velká drzost, když Rubl padá) ... .

V. Kusý 17.9.2016 11:50

Re: O Ugo Ješity a jeho nohsledů,

Pane Skřivane, nejsem rusofil, nemám Rusko ani jeho obyvatele rád, (osobní zkušenost), ale ve skeptickém náhledu na EU, respektive na její vedení, s panem Jaklem souhlasím.Totálně bezzubá a sebestředná prohlášení prakticky všech aktérů nedávají nijakou perspektivu efektivního a racionálního vývoje.

S. Donát 17.9.2016 13:36

Re: O Ugo Ješity a jeho nohsledů,

Jenže Skřivanové nechápou, že kritika EU nerovná se automaticky rusofilství.

E. Erat 17.9.2016 14:35

Re: O Ugo Ješity a jeho nohsledů,

Skřivanové nechápou vůbec nic. Akorát kvokají euromarš.

J. Hejmala 17.9.2016 18:21

Re: E. Erat.... O Ugo Ješity a jeho nohsledů,

To jste se setkal s tim Vyvadilem ( Donatem?) u Tygra? Z vas stavaji poradni rusofilove

M. Prokop 17.9.2016 15:14

Re: O Ugo Ješity a jeho nohsledů,

A ono se z EU (nebo z Ruska) hrne něco, co si kritiku nezaslouží?

D. Stirský 17.9.2016 10:29

Potíž je v tom,

že kritici EU neříkají, co dál. Já tento rok viděl dvě velkoměsta: Istanbul a Moskvu. Istanbul asi 14 miliónů, Moskva 15 - 18 miliónů obyvatel Tj. naše Česko je malé prdítko a obávám se, že v našem případě platí "sám nejsi nic". A já, byť se mně v Moskvě velmi líbilo, se raději přimknu k bruselskému molochu a nikoli k mocnému dubisku na východě.

K. Křivan 17.9.2016 11:06

Re: Potíž je v tom,

Myslíte, k bruselské neomarxistické verbeži ?

http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-ek-je-zase-plna-komunistu-dof-/p_zahranici.aspx?c=A141105_154805_p_zahranici_wag

P. Skřivan 17.9.2016 11:15

Re: Potíž je v tom,

Verbež jste tak leda Vy a Vaši soudruzi z KGB, kterých je tu pořád všude plno.

K. Křivan 17.9.2016 11:26

Re: Potíž je v tom,

Skřivane, ty jsi tak pitomej ! :-)))))

Přečti si co za marxistické, komunistické svinstvo sedí v EU-komisi !

M. Vondráček 17.9.2016 11:58

Re: Potíž je v tom,

Mám pocit, že v KGB je méně soudruhů než ve slavné EU ...

S. Donát 17.9.2016 11:26

Re: Potíž je v tom,

Tak kdybych měl na výběr, jestli Brusel nebo Moskva, tak si vyberu vždycky Brusel. To ale nic nemění na tom, že se mi pranic nelíbí stav a směřování současné EU. Jeví se mi to jako snaha o vybudování nového socialistického ráje, jen z trochu jiné strany a páchání dobra na lidech, ať se jim to líbí, nebo ne.

J. Hejmala 17.9.2016 18:24

Re: Potíž je v tom,

: Stanislave Donáte vy se nemusite niceho bat vy chodite ozbrojen

K. Frauknecht 17.9.2016 13:45

Re: Jediná potíž je v tom,

že se furt chceme k někomu přimykat. Po chvilce zjistíme (zcela pochopitelně), že to nejni úplně to pravý a chceme pryč.

Pravda, nejsme, co se počtu obyvatel týká, žádná velmoc. Jenže za námi je třeba Portugalsko, Švédsko, Švýcarsko, Izrael.... Co to takhle zkusit bez "berliček", po svejch.

E. Erat 17.9.2016 14:37

Re: Jediná potíž je v tom,

Zcela a bezvýhradně souhlas.

S. Donát 17.9.2016 19:03

Re: Jediná potíž je v tom,

Přidávám se

J. Kanioková 17.9.2016 15:25

1*

M. Prokop 17.9.2016 15:15

Re: Potíž je v tom,

Asi se neustále potřebujete k něčemu "přimykat". Zvyk z mládí?

O. Uživatel 17.9.2016 17:12

Uživatel požádal o vymazání
M. Hromadko 17.9.2016 17:40

Re: Potíž je v tom,

Otázka je, v co se ten moloch časem promění.

B. Rybák 17.9.2016 19:26

Re: Potíž je v tom,

Přimkněte se k čemu chcete, buďte třeba podprdítkem nové (tentokrát "zelené") říše národa německého, která už cca 1000 let usiluje o naše zničení! Český národ určitě přežije i tuto říši!