30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Vzhůru do evropské federace!

Evropská federace do roku 2025. To je sen a cíl Martina Schulze. Vůdce německé sociální demokracie, přezdívaný soudruh Naděje, s ním seznámil své levicové souputníky, Německo i Evropu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 15.12.2017 8:56

Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

stačí se na něj nějakou dobu dívat. Je to takový německy mluvící Biľak, nepříliš inteligentní, ale bezohledný, hrabající bezostyšně do vlastních kapes.

J. Svoboda 15.12.2017 9:19

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Na takévé závěry vám stačilo se dívat? Asi ne, to jen argumentace pláče.

F. Houžňák 15.12.2017 13:15

Neměl byste se tak okatě projevovat jako hlupák,

Schulze jsem jak poslouchal, tak i četl, a to v originále, což vy pravděpodobně říct nemůžete. Jeho náckovský zjev jenom podtrhuje jeho náckovské názory.

S. Netzer 15.12.2017 13:57

Re: Neměl byste se tak okatě projevovat jako hlupák,

To jste zřejmě tomu co jste četl asi moc neporozuměl, když jste získal dojem, že jeho názory jsou "náckovské" a když vás zaujal jen jeho "náckovský" vzhled.

Nebo máte direktivy, že je nutné zdůrazňovat to "nacistické", kremlobote?

S. Netzer 15.12.2017 9:31

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Slabota, kremlobote.

R. Tesařík 15.12.2017 11:05

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Slabota je ten váš Schulz..

S. Netzer 15.12.2017 11:29

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Já SPD nevolím, oligo.

P. Rudolf 15.12.2017 12:05

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

No, ale žijete v Německu, tak je ten Schulz přece váš. Jako je jeho Okamura, Filip či Babiš.

S. Netzer 15.12.2017 12:10

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Ach tak! Jako Tesaříkův Zeman. :-))))

P. Rudolf 15.12.2017 12:20

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Právě že ne. Toho on zcela jistě volil.

J. Kombercová 15.12.2017 11:29

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

...a co Gabriel, co se nedávno vyjádřil v tom smyslu, že je nutno opustit spojenectví s USA a napřít pozornost k Rusku? To neřekl žádný z našich vrcholných kremlobotů.

S. Netzer 15.12.2017 12:11

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

"V tom smyslu" to prezentovaly RT a Sputnik.

Gabriel řekl http://www.zeit.de/politik/ausland/2017-12/transatlantische-beziehungen-sigmar-gabriel-usa-eu-deutschland

P. Rudolf 15.12.2017 12:22

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Naprostá ztráta času. A hlavně, prosím, žádná fakta (natož v cizím jazyce)!

P. Han 15.12.2017 12:28

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Máte pravdu. Fakta jsou pro vás ztráta času.

J. Kombercová 15.12.2017 12:24

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Co je RT? Nevím. Na Sputnik také nechodím (na rozdíl od vás zřejmě, jste stále dobře informovaná, co ta proruská média píší), parafrázovala jsem to, co Gabriel řekl (a to mám z mainstreamu a podle článku, na který odkazujete, nepsala tato naše - Babišova - média nic jiného).

.

V. Novák 15.12.2017 15:26

Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

"Německo by muselo v budoucnu prosazovat své zájmy sebevědoměji, pokračoval Gabriel. V nouzi by měly být nataženy "červené čáry" mezi partnery, ale "orientované na naše vlastní zájmy". Jako příklad uvedl Gabriel třeba sankce proti Rusku, které US Kongres odhlasoval v létě a které by mohly mít vliv na zásobování energiemi Německa, protože se týkají ruských Pipelines" (nepřišel jsem na slovo, teré by v češtině pojmenovávaol "-vody" všech druhů.)

A. Nový 15.12.2017 17:55

Re: Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Pipelines - plynovody

V. Novák 15.12.2017 18:07

Schulz sice není komunista, ale je zato nácek jako vyšitý,

Pipelines jsou i ropovody a jiné -vody.

Momentálně narážel Gabriel o NS2, ale mluvil obecně.

Mimochodem - Italové teď zjišťují, jak moc by se jim teď při výpadku Baumgartenu South Stream hodil. Snad budou příště aktivnější, až to zase někdo bude chtít Evropě zatrhnout.

T. Hraj 15.12.2017 8:51

kolik z té štangle ještě zbývá?

Vůbec bych to nepodceňoval. Salámová metoda je mocná zbraň. Nejdřív to zazní a smete se to jako úplná absurdita. Pak se to ale mele v reakcích a komentářích. A po nějaké době, když to někdo položí na stůl, tak s hrůzou zjišťujeme, že toto téma je už zcela legitimní.

V.Klaus už při zavádění eura říkal, že EMU (měnová unie) znamená dříve či později nevyhnutelně EFU (fiskální) a ta zase nevyhnutelně EPU (politická). Byl označován za blázna, kterému euroskepse zcela zatemnila rozum. A hle, dnes je EFU žhavé téma a EPU je sice ještě za obzorem, ale komín už vidět je a sedí na něm Schulz.

J. Svoboda 15.12.2017 9:23

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Provařený pán, který prohrál volby, si úderným projevem snažil zachránit stranickou funkci a z ní plynoucí živobytí.

Celoevropský dopad jeho slov je zas jen mlha na znejistění hltačů postpravdy.

S. Netzer 15.12.2017 9:31

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Ano, to je přesné.

Místní autoři mu přikládají význam, který nemá.

T. Hraj 15.12.2017 9:32

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Rád bych sdílel Váš optimismus.

Ale nutno říci, že Schulz celkem bravurně proplul mezi Skyllou (jít do velké koalice hrát opět druhé housle a ztratit tak další hlasy) a Charibdou (jít do opozice a ztratit tak moc). Učesal se neučesal, oblékl se neoblékl, přijel nepřijel, koaluje nekoaluje a ještě se zviditelnil a vymezil návrhem EPU.

Navíc má v EP jistě spoustu kamarádů. Jak říkám, nepodceňoval bych ho.

J. Svoboda 15.12.2017 9:45

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Takže jste potvrdil, co jsem napsal. Prohrál, co se dalo, možná dostane nějaké drobečky, ale celoevropský vliv už jeho řeči nemají žádný.

Pěkný den.

I. Schlägel 15.12.2017 10:00

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

To ovšem neznamená, že není nebezpečný. Bezskrupulózní člověk nemá problém měnit pružně rétoriku dle aktuálního převládajícího větru. Tento soudruh je vyšlechtěným elitářem bez náznaku morálky.

J. Svoboda 15.12.2017 10:09

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Takového máme na Hradě taky a dopad na EU má nulový.

P. Marcín 15.12.2017 10:16

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Myslíte?

J. Svoboda 15.12.2017 10:32

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Ano, myslím. Nevidím totiž zádné změny zrdavotnické legislativy EU o tom, že kouření od 27 let věku neškodí zdraví, ani o boji s cukrovkou pomocí sladkých jídel.

Pěkný den.

P. Marcín 15.12.2017 11:15

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Nevšiml jsem si, že by prezident prosazoval změnu legislativy EU ve směru, který naznačujete. Ale všechno souvisí se vším:-)

Také Vám přeji pěkný den.

J. Svoboda 15.12.2017 11:33

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Snad nenaznačujete, že to jen tak plácnul do větru?

P. Marcín 15.12.2017 12:05

Re: kolik z té štangle ještě zbývá?

Těžko říci co tím chtěl říci. Ale vraťme se zpět k debatě o ovlivňování dění. Představte si, že je prezidentem p. Schwarzenberg. Jak by se nám teď moho žít v ČR a EU?