4.7.2024 | Svátek má Prokop


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Svoboda 29.7.2011 10:48

Re: Pojďme si hrát se slovy

Mýlíte se, pokud k pravici řadíte Veigha a Breivika. Pravicovým politikem byl pouze generál Pinochet, který sice drsně, ale účinně potřel socialisty, kteŕí v Chile začali řádit jako naši komunisté v r. 1948. Kdybychom měli Pinocheta v r. 1948, nebyl by statisíce lidí šikanovaných, vězněných a zavražděných.

Poslední Vaše věta již dokonce se tváří výhružně tak jako  .. pozor soudruzi takhle ne, to je proti socialismu ... totalitu jsme již zažili a máme ji v paměti.

J. Kalivoda 29.7.2011 10:48

Re: Pojďme si hrát se slovy

Vy jste ten první, kdo to může posoudit.

J. Štrobl 29.7.2011 10:44

Neznalost autora článku je až dojímavá.

Každá argumentace, jejíž autor si plete nacismus s fašismem, musí stát nutně na vodě. Hitlerův nacismus a Leninův bolševismus vycházejí oba ze stejných socialistických myšlenek. Jedním nejpovážlivějších aspektů totalitního socialismu, ať leninského, nebo hitlerovského, je právě to, jak obě hnutí podléhají Greshamovu zákonu politické morálky: strach likviduje lidské hodnoty a jeden stahuje druhého do stále větších hlubin zla. Základem fašismu je však odborářský korporativismus, zhruba tak, jak se ho snaží uplatňovat i naše odbory. Pokud se jedná o holocaust, tak na něm se podílela ve 20. století větším či menším způsoben většina států Evropy od Francie po Rusko. Paradoxní je, že pro židy byly tehdy nejbezpečnější právě fašistické státy Španělsko, Portugalsko a i Itálie, dokud tam Hitler nenastolil loutkovou vládu. Nutno podotknout, že i Anglie a Spojené státy udělaly mimo proklamací pro záchranu židů málo nebo skoro vůbec nic. Pokud se týče Breivika je zřejmé, že trpí nemocí zvanou pseudologia phantastica, což je forma hysterie, která se vyznačuje zvláštní schopností věřit vlastním lžím. Patrně se na něm podepsaly neurovnané rodinné poměry. Breivik by patrně vraždil stejně a je úplně jedno jakou ideologií svoje činy zaštiťuje. Proto jakékoliv diskuze, zda patří tam nebo onam, jsou bezpředmětné. Vytloukat z podobných věcí politický kapitál je podle mého názoru amorální a hnusné. A může svědčit pouze o marginální inteligenci autorů.

L. Orlita 29.7.2011 10:35

Re: mně vadí u problému imigrantů

a mně vadí ta vaše urputná snaha korigovat všechny kolem :) Diskuze je od toho aby se sem dávaly krátké náměty a postřehy a nikoliv propracované elaboráty, ty hledejte jinde a ne tady.

M. Košařová 29.7.2011 10:21

Breivik je hlavně zbabělec

Nelíbí se mi, jak se v médiích pořád dokola rozebírá, co si Breivik myslí a jaké má politické názory. Je to hlavně zbabělec, který si svůj vztek na celý svět vybil na dětech. A zdůvodňuje to slátanou ideologií. A není pro něho polejhčující ani to, že postřílel děti, kterým na tom táboře přednášeli nesmyslné ideologie.

Zajímavé je zjištění, jak často si masoví vrahové vybírají za své oběti právě děti ve školních a podobných zařízeních. Jací jsou to ve skutečnosti zabělci, že si netroufnou postavit se tváří v tvář sobě rovnému protivníkovi. Byť neozbrojenému. Ale přitom ideologie mají, že by chtěli změnit celý svět.

A myslím že Ti, kteří po takovémhle zločinu s nimi sympatizují, jsou nejspíš podobní zabělci. Takže pozor na ně.

S. Netzer 29.7.2011 10:20

Re: mně vadí u problému imigrantů

Mně zase vadí takové hloupé a paušalizující představy, jako ty Vaše.

F. Šimek 29.7.2011 10:17

Re: Pojďme si hrát se slovy

musel jste se zbáznit, nebo jste se doposud soudruhu-nesoudruhu neléčil! Jste volaký zmetený......

L. Orlita 29.7.2011 10:01

mně vadí u problému imigrantů

že oni sami často prchají před zločiny, válkou a dalšími nepředstavitelnými hrůzami, které jen primitivní člověk dokáže vymyslet, a pak si v Evropě sami páchají kriminální činnost. A jelikož jsou to nevzdělané masy, tak je kriminalita to nejednodušší co dokážou dělat. Nemluvě o tom, že oni sem prchají už díky gansterským převaděčům, takže jim musejí také zaplatit. A jak jinak než nějakou kriminální činností, že.

S. Netzer 29.7.2011 9:58

Re: Nebrečte, unikultové (Schwarz, udatný)

Ten chlap je především psychopat.

To znamená, že vše co mu připisujete, je naprosto irelevantní.

R. Tesařík 29.7.2011 9:57

Re: Nebrečte, unikultové (Schwarz, udatný)

vy jste zmatenec.

R. Tesařík 29.7.2011 9:57

Re: Asi máte pravdu

tak nám povyprávějte něco vy, komundíro.

L. Orlita 29.7.2011 9:56

Re: Nebrečte, unikultové (Schwarz, udatný)

to slovo fašoun jsem uvedl proto, že je v diskuzích používají levicoví diskutéři často jako nadávku pro všechny kdo jim oponuje. Zažil jsem to mockrát. A taky dost často ani  neví jaký je rozdíl mezi fašismem a nacismem. A pak s takovými dutohlavci diskutujte. :)

R. Tesařík 29.7.2011 9:55

Re: Pojďme si hrát se slovy

jste matlák, nic víc.

J. Kalivoda 29.7.2011 9:51

Re: Nebrečte, unikultové (Schwarz, udatný)

Ne, B. není fašoun. To už jsme si vyjasnili v neděli.

Je ultrapravičák jiného typu - proamerický (ve smyslu "probushovský"), proizraelský, islamofobní, ochotný vraždit politické protivníky. 

 Všimněte si, že "ultra-" ve slovu "ultrapravičák" nevynechávám.

J. Kalivoda 29.7.2011 9:37

Pojďme si hrát se slovy

Diskutér Udatný říká:

Všichni, kteří jsme prožili bolševismus, tak víme, o co jde a čeho všeho je levice schopna.

Moje transformace:

Všichni, kteří jsme sledovali Pinocheta, Veigha a Breivika, tak víme, o co jde a čeho všeho je pravice schopna.

A pozor: Multikulti mají většinu. Dejte si pozor, Schwarzi a Udatný, aby se od vás nezačala inspirovat.

J. Kalivoda 29.7.2011 9:33

Pozor na směšnost, obránci Izraele

O sympatiích vraha B. k Izraeli první psala izraelská média, napočítala několik desítek jeho pochvalných citací. Není to zbraň proti Izraeli (a nikde jsem to neviděl použité tímto způsobem), ale je komické, jak to okecáváte.

L. Orlita 29.7.2011 9:33

Re: Nebrečte, unikultové (Schwarz, udatný)

nejde o to utajit proces, ale o to, aby Breivik vůbec nedostal možnost se předvádět před kamerou. Ať klidně zvěřejní vše co řekne, ale jen pěkně přepsané.  Ale čeho se obávám je, že levicí bude teď každý kdo bude mít  nekorektní  názory označován za Breivikova sympatizanta. Tak jako každý kdo není levičák, je vlastně fašoun.

K. Křivan 29.7.2011 9:28

Re: Zeměžluč

A má pravdu. Jako takřka vždycky.  To našemu presidentovi nemůžete upřít, (i když mu nemůžete přijít na jméno).

Mimochodem, Klaus tvrdí i že 1+1 = 2   Není to hrozné ? Honem přepsat učebnice !

L. Orlita 29.7.2011 9:27

Re: Veřejný proces,

Mašíny si neberte do huby (srovnávat je s Breivikem je fakt ubohé) Jsou sice velmi, velmi problematičtí, ale pokud by mně někdo postavil před otázkou výběru mezi tím co prováděli komunisté (zločiny v Československu páchali už dlouho před rokem 1948 a po roce to byla válka proti občanům státu) a tím co provedli Mašínové, tak si přes všechnu rozporuplnost jejich činů vyberu je.

J. Láníček 29.7.2011 9:27

Asi máte pravdu

Haag budiž nám příkladem. Škoda, že jsme se nedočkali veřejného a procesu s Miloševičem, aby nám povyprávěl, jak se kamarádil s Clintonem a co se pak změnilo, když museli rozbombardovat Jugoslávii.  I soudruh Bin Ládin nám mohl povyprávět mnoho zajímavých věcí, škoda že jej nezajali živého, když těch osvoboditelů bylo tolik a s Ládinem jenom pár ženských. Každý normální člověk by jej zajal živého, abychom se dověděli velice důležité informace o světovém terorismu. Tak se to vždycky dělávalo, i ve filmech to tak bývá !

J. Kalivoda 29.7.2011 9:25

Nebrečte, unikultové (Schwarz, udatný)

Kdo potlačuje unikulti názory? Nikdo, prostě jen nemají většinu a nyní po norském zločinu mají desetkrát menší šanci než před týdnem. O to se norský vrah postaral.

Schwarz si může naříkat jak chce, že potlačován. Jak ho čtu, možná by to bylo na místě, ale neděje se tak. Je jen frustrován, že je v demokratické menšině a teď tam s jistotou na další část života zůstane.

Pan Udatný se mýlí, pokud doufá, že B. obhájí jeho (Udatného) názory před soudem. Průběh jeho vraždění bude veřejně dokumentován tak podrobně, že to bude i pro p.Udatného katastrofou. Raději si přejte neveřejný proces, byl by pro vyše názory výhodnější.

L. Orlita 29.7.2011 9:23

norský vrah je zbabělec

neokecávejte to. Levicový tábor? Mladé výhonky levice? To nemůžete myslet vážně! Jestli chtěl bojovat proti levicovému multikulturalismu, tak si Breivik zvolil nejzbabělejší a nejodpornější způsob ( s ohledem na další čím dál hrůznější zvěřejňované detaily masakru). Jestli nejste ochotni ponechat mladým lidem jejich třebas levicové názory a nedat jim šanci z toho časem vyrůst, tak teda nevím. Zřejmě máte od narození ty správné názory. Metody, které zvolil Breivik jsou "přijatelné" až v občanské válce a i v té by jen zrůda útočila na děti beze zbraní.

J. Urban 29.7.2011 9:22

Re: Veřejný proces,

Myslíte se, že by měly být prezentovány "názory" toho sadistického úchyla? No právě o to mu jde. Měla by se nad ním v naprosté tichosti zavřít voda. Jeho "názory" nejsou žádné názory, jde jen o vyšinutého člověka, který ale bohužel může mít další následovníky, zvláště když ti uvidí jaké medializace se jemu a jeho činu dostává. Je to podobný typ jako Mašínové, kteří též pod zástěrkou "boje proti komunismu" - nikdy fakticky nezahájeného! - jen bezohledně vraždili nevinné civilisty a kradli.

K. Křivan 29.7.2011 9:22

Pani Kanioková,

píšete že "Lidi většinou rasismus odsuzují,"  znamená to, že už nevěří Darwinovi ? Že věří vývoji lidstva tak, jak to stojí v Bibli ?

A co je vůbec rasismus ? Jedna z možných definicí je, že lidi se vyvíjeli na různých místech různou rychlostí, různým směrem a důsledkem toho existují skupiny lidí (rasy)  s různě vyvinutými vlastnostmi.  Což říká v podstatě Darwin.  (Wikipedie) To by pak nálepka "rasista" byla označením inteligentního rozumně myslícího člověka, a na to může být každý hrdý ! Lepší myslící rasista než ideologicky zatemněný multikuturista. 

Ve Wikipedii je uvedena i jiná možnost jak rasismus definovat, totiž jako nenávist k jedinci, odůvodněná pouze jeho příslušností k jiné rase. Takových "rasistů" na světe moc není. Já osobně neznám žádného. 

Jinak s Vámi plně souhlasím.

J. Urban 29.7.2011 9:16

Re: Zeměžluč

Jo. A jedním z těch, kdo tvrdí že jde o "selhání společnosti", je i náš velký Pružinský :-/

J. Schwarz 29.7.2011 8:50

Re: Je jasné, že leckdo do toho šíleného činu přimontovává i Židy,

Breivik prokázal, že není docela mimo když začal střílet ne po imigrantech a muslimech, ale po levičácích a jejich "mladých výhoncích". A já bych se nedivil, kdyby po nich začali střílet i sami imigranti. Pokud by šlo o normální vzorek populace domovské země. Nechápu, jak se mohou na jedné straně čílit nad "urážkou proroka" a na straně druhé se nechat ponižovat dnes a denně "multikulturalisty". No vy byste se necítili uraženi, kdyby vám okolí všechno promíjelo, chovalo se k vám jako chovanci ústavu a projevovalo by vám účast jako by vám vlak ujel obě nohy, ačkoliv vy byste si připadal jako normální soběstačný a plnohodnotný člověk? Ale přesně takhle se chovají levičáci k "přistěhovaleckým menšinám".  Jako k "untermensch", trochu lepším opicím, jenže narozdíl od Hitlera který by je vyhladil si dnešní socánci myslí, že jsme dost bohatí na to, abychom si mohli dovolit je  "civilizovaně pěstovat" a utvrzovat se o vlastní ušlechtilosti. No copak není člověk, který je ochoten bydlet vedle černocha a ještě se na něho usmívat něco jako matka Tereza nebo sám Kristus?

S. Udatný 29.7.2011 8:43

Re: ostuda luteránství

paní Lukešová, Luther zpočátku byl velký příznivec izraelského kmene, protože v Židech viděl budoucí konvertity, teprve, když zjistil jejich pevnost ve víře teprve poté psal to co vy uvádíte.

S. Udatný 29.7.2011 8:39

Veřejný proces,

je třeba aby veřejnost požadovala veřejný nezávislými medii sledovaný proces s Norem.

Pro multikulti je v současnosti největší problém medializace názorů, které měl Nor, proto jsem přesvědčen a pevně věřím, Bohu žel, že budoucnost mé obavy potvrdí, že se budou za každou cenu snažit zabránit veřejnému procesu, třeba i za cenu "sebevraždy ve vězení či při pokusu o útěk Nora". Všichni, kteří jsme prožili bolševismus, tak víme o co jde a čeho všeho je levice schopna.

J. Schwarz 29.7.2011 8:38

Re: Zeměžluč

A proč by měl vůbec reflektovat že jde o jeho selhání, když mu celá pokroková pedagogika, sociologie i psychologie tvrdí, že jde o selhání "společnosti"? Ta se měla víc snažit, aby mohl být sám sebou a měla ho ocenit takového jaký je. nedostal prostor k seberealizaci, chápete? Neseberealizovaný  mládenec pak neunesl míru frustrace a  všechny okolo postřílel. A divíte se mu?

J. Schwarz 29.7.2011 8:31

Proboha jaký

paradox, že "mladí socialisté" sáhli k ideové výbavě nacistů! Vždyť je to jedna banda! Akorát že k socanům jde konvertovat, Žid se k náckům mohl přihlásit těžko. Jenže argumentovat proti rasismu tím, že barvu kůže si člověk nemůže vybrat a zároveň hájit "třídní boj" můžete jen tehdy, pokud předpokládáte že životní filosofii, přístup k životu a světový názor může každý měnit podle toho, co mu to zrovna "hodí". Pokud předpokládáte, že můžete být dneska "demokrat", zítra komunista a pozítří  nácek. Jenže ve skutečnosti to nejde - předělat se z liberála na fašistu a z anarchisty na etatistu je sice o něco snazší než se černocha změnit v bělocha, ale ne zase o tolik/Michael Jackson prokázal, že to skoro lze/ . A pokud to uděláte pod existenčním tlakem, tak buď předstíráte nebo už jste někdo jinej.