26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Válečný stav

Dne 26.7.2016 byl v kostele ve francouzském městě Saint-Étienna-du-Rouvray při sloužení ranní mše napaden a obřadně zavražděn 84letý kněz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 29.7.2016 19:53

Obřadně podřezán kněz v kostele -

- starý muž - při výkonu služby mše svaté ? Jako rukojmí vzaty bezbranné ženy ? K tomu se hlásí IS ?

Proč recipročně nevnikne policie do mešit - ať prověří - zda vystrčené zadky mlátí o zem makovicemi plnými zločinů proti "nevěřícím psům", kteří je obskakují, hýčkají a živí ! Alláh jim nedovolí lhát.

J. Pospíšil 29.7.2016 20:04

Re: Obřadně podřezán kněz v kostele -

Muslimská víra výslovně povoluje lhát k obelstění nevěřících.

J. Anděl 29.7.2016 20:09

Re: Obřadně podřezán kněz v kostele -

Ano, v ohrožení, což v tomto případě platí. Je nutné k nim tedy přistupovat stejně, jako ke komukoliv jinému a hledat důkazy místo důvěry či naopak předsudku. Simple.

V. Kun 29.7.2016 23:35

Re: Obřadně podřezán kněz v kostele -

To není jen muslimská víra, která dovoluje lhát, ale také demokratická strana v USA, kterou představuje KŘIVÁ CLINTONKA!!

M. Prokop 29.7.2016 22:41

Re: Obřadně podřezán kněz v kostele -

Ale fuj.

Takovouhle policii bych nechtěl ani zadarmo. Za chvíli by totiž nevnikala jen do mešit.

J. Kyselková 29.7.2016 23:41

Re: Obřadně podřezán kněz v kostele -

Pane Prokope - povinností, ale hlavně ctí mužů bylo vždy bránit ženy a děti a staré lidi před násilím. Snad ani v této době se ze všech nestala slunéčka. Ministr Chovanec (ač sociál) mne velmi překvapil. To je člověk na svém místě.

P. Skřivan 29.7.2016 18:22

Pokud je cílem útoků provokace,

a tímto cílem bezesporu je, tak je dost hloupé se nechat vyprovokovat. Chytré je, jim do toho hodit vidle. To je ovšem třeba nejdříve vědět kam a jak.

Merkelová to udělala tím, že pozvala uprchlíky do Německa. Teď za to sklízí odvetu, aby pochopila, že "špinavý východní Němec" si tohle dovolovat nesmí.

B. Hamal 29.7.2016 18:03

A co takhle

zkusit nejdřív přivést do čela států muže, kteří budou ochotni s nekonečnými válkami skoncovat ?

P. Skřivan 29.7.2016 18:27

Re: A co takhle

Jako myslíte, že se najde někdo, kdo přestane soutěžit o ovládání světa ? Amerika před mnoha lety pochopila, že je hloupost se starat jen o sebe, protože ji válka jiných stejně dožene. ... a Rusko těžko vysvětluje občanům, že to za SSSR byl omyl v dějinách, protože oni na to prostě nemají, aby někomu radili, jak se má řídit stát.

J. Jurax 29.7.2016 18:40

Re: A co takhle

Jistě.

Ale napřed je třeba ve stávající válce s islámem neprohrát nebo ještě lépe vyhrát.

A ovšem - válka je pokračováním politiky jinými prostředky.

P. Skřivan 29.7.2016 19:00

Re: A co takhle

Neřekl bych, že jde o válku s Islámem. Nebo kde jste to slyšel ?

J. Jurax 29.7.2016 19:43

Re: A co takhle

No, ono je to složité. Stručně, po mém soudu a bez nároku na úplnost:

Jsou radikální islamisté vyrůstající z podhoubí islámu. Ti vraždí a ty je třeba likvidovat. Jak, to si přeberte sám. To je první část války s islámem, jasná snad všem.

Dál už je to složitější, ne tak jasné a přehledné. Protože pak jsou tu (v Evropě) prostí moslemíni, tvořící to podhoubí, co nezabíjejí, slušní, zdvořilí, (byť semtam se někdo radikalizuje, že ano, a podřízne třeba stařičkého velebníčka a podobně). Jenže i ti s ohledem na náboženskou svobodu vyžadují pro sebe ústupky (třeba protesty proti vánočnímu stromu v Bruselu, jenž muslimy hrubě urážel; s politováním je třeba zdůraznit, že bruselští radní nehoráznému požadavku vyhověli; o motivech jejich po§ranosti se lze jen dohadovat). Nebo jsou aspoň tichou podporou pro ty, co ty ústupky žádají.

Přitom málokdo je ochoten veřejně říct na plnou hubu fakt, že islám není jen náboženství, ale návod k životu muslima i muslimského společenství, jenž je v mnohém nekompatibilní s evropskými zákony a ještě ve větším množství s evropskými zvyklostmi. A že tedy striktní dodržování evropských zákonů a zvyklostí je pro pravověrného, byť jinak slušného, nemilitantního muslima problém. Takže je třeba vyhrát i tenhle boj tak, že z muslimů se stanou muslimové velmi vlažní až nemuslimové; a kdo toho nebude schopen a k tomu ochoten, bude vyhoštěn. Kdo zákony poruší, bude ztrestán. S tím souvisí i sekulární výchova mládeže, zákaz muslimských škol, dozor nad mešitami a trestání imámů štvoucích proti evropským zákonům a zvyklostem. A tohle vše je taky válka s islámem, a ne studená; v lepším případě vlažná, v horším zatraceně horká.

A samozřejmě s tím souvisí zastavení invaze muslimských připrchlíků, rychlé a účinné vyhoštěni nelegálních a jakkoliv se provinivších, neudělování občanství muslimům a velmi obezřetné udělování dočasného pobytu. Jenže tohle kromě toho, že je to taky válka s islámem, je taky válka s politickou reprezentací v EU, v Německu i u nás.

J. Anděl 29.7.2016 20:13

Re: A co takhle

Agresivní eliminovat, mírné respektovat, ovšem bez ústupků a přivřených očí nad zákony porušujícími zvyky. Při radikalizaci eliminovat.

M. Prokop 29.7.2016 22:43

Re: A co takhle

Stručné, jasné, správné.

Očekával bych mírné problémy s provedením, ale překonatelné.

P. Skřivan 29.7.2016 22:24

Re: A co takhle

... a nenapadlo Vás, že ten Islám je použit jen jako ideologická náplň a vějička současně ? :-)

J. Jurax 29.7.2016 23:46

Re: A co takhle

Myslíte jako náboženský podšprajc záměrů mnohem pragmatičtějších, leč přízemnějších než je bohumilá idea vítězství islámu po celém okršleku zemském?

To je sice obvyklá úloha náboženství už od nepaměti, ale nemyslím si, že v tomto případě primární. Navíc i kdyby tomu tak bylo, nic to nemění na tom, že islám jako náboženství i ideologii je třeba v Evropě potlačovat, nejlépe zcela vykořenit.

M. Prokop 29.7.2016 22:42

Re: A co takhle

Vy o nějakých víte?

P. Aron 29.7.2016 14:32

Z velké části souhlasím

Ale nejde jen o islámský stát, ale hlavně o neochotu migrantů integrovat se. Naopak, oni chtějí si nás podmanit. A nejde jen o současné migranty, ale i u ty z dob minulých. To jen teď to vygradovalo a situace je díky politikům už nezvladatelná. Ale on oby to šlo jen chtít. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tady-padne-kosa-na-kamen-Partyzani-z-Korsiky-se-s-imigranty-nehodlaji-parat-a-nikdo-nepochybuje-ze-to-splni-446805

P. Skřivan 29.7.2016 18:30

Re: Z velké části souhlasím

Myslím, že nemáte pravdu. Problém se u nás integrovat je i u Ukrajinců, natož u lidí z úplně jiné civilizace. Indická kasta Nedotknutelných tu žije už opravdu dlouho a neřekl bych, že by byla nějak dokonale integrovaná.

J. Jurax 29.7.2016 19:04

Re: Z velké části souhlasím

Souhlas.

Islámský stát lze vymazat z mapy - jen musí být vůle použít plné síly euroatlantické civilizace.

Islamisty rozptýlené po islámských komunitách nejen v Evropě prakticky vyhladit nelze, dokud budou mít podporu těchto komunit.

Nicméně odpor k integraci, daný primárně islámem, zůstane i po případné eliminaci radikálních islamistů se všemi z toho plynoucími problémy a se stálým nebezpečím opětné radikalizace. Neboť islám. Přitom ani integrace, natož žádoucí úplná asimilace, se během desetiletí a cca tří generací v zemích nadmíru zamuslimených nezdařila.

Asimilace muslimů, byť jakkoliv umírněných, by měla být konečným cílem pro všechny evropské země, kde muslimové žijí. K tomu je ovšem třeba, aby tito přestali vyznávat islám, přijali evropské zákony psané i nepsané, evropské zvyklosti a normy chování a ztotožnili se se zeměmi, v nichž žijí. No a k dosažení výšeuvedených cílů je třeba upravit legislativu, zejména posvátnou krávu svobody vyznání, ale nejen tu, vyvíjet tlak ekonomický i mimoekonomický, nepřijímat už další muslimské připrchlíky, nedopustit vznik uzavřených muslimských ghett a stávající jakkoliv rozpustit, vzdělávat mladou generaci striktně nemuslimsky a tak dál a podobně. A pořád to bude běh na dlouhou trať. A ovšem bude to vyžadovat odvážné, politicky zcela nekorektní lídry, co tohle prosadí proti všelikým multikulti cvokům a nemyslícím obráncům lidských práv, protože bez jistého omezení práv se pro muslimské komunity v Evropě se splnění tohoto cíle neobejde. Neříkám to rád, ale soudím, že jiné cesty není. Kdo chce žít podle koránu, nechť tak nečiní v Evropě.

J. Kanioková 29.7.2016 19:41

Re: Z velké části souhlasím

Absolutně souzním, jen nevidím mezi evropskými politiky nikoho, kdo by dokázal prosadit zákony k ASIMILACI. Bojím se, že pravdoláskovní sekta to nikdy nedopustí..

J. Kanioková 29.7.2016 19:35

Souhlas, pánové Arone a Juraxi,

akorát jsem už alergická na slovo - integrovat. Protože tato cizí, a život nemající za základní lidskou hodnotu, "kultura" nehodlá upustit od jejich "hodnot" a životních způsobů.

Kdo takto cizí chce v Evropě žít, MUSÍ se asimilovat ! Jinak přivedou naši "kulturu" k tragickým koncům.. nebo k novým Breivikům..

P. Vaňura 29.7.2016 20:25

Vévoda z Alby dokázal v praxi, že odeslání všech muslimů

z Evropy do Afriky je proveditelné. Španělsku tak zajistil klid na 400 let! Protože není muslim, není problém!

L. David 29.7.2016 11:23

A ještě si k tomu přečtěte pojednání jednoho pomateného muže

https://www.novinky.cz/komentare/410533-komentar-drzme-si-odstup-a-nadhled-jiri-pehe.html

Nějaký Jiří Pehe zde pod nadpisem: "Držme si odstup a nadhled" vyzývá k tomu, abychom potlačili negativní emoce vůči muslimské svoloči, nebáli se zavádění práva šária, nenazývali řádění muslimů v Evropě válkou, a další bla, bla, bla.

Buď ten člověk žije na Marsu, nebo to nemá v hlavě v pořádku.

J. Kanioková 29.7.2016 12:41

Podobně jako včera ve 22 v čt24 Kroupa

Robejšek a Kroupa, začátek asi ve 22,20

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/216411000370728

Kdo to nevidí jako Merkel, je populista. Už jsem na to slovo tak alergická !

Pravdoláskovníci jsou škodná !

J. Krásenský 29.7.2016 17:37

Re: Podobně jako včera ve 22 v čt24 Kroupa

Ano.

P. Lenc 29.7.2016 10:26

Za článek

je sice třeba poděkovat, ale každé ale má své ALE.Pokud nebude a to je v nedohlednu, naprosto tvrdé vyhošťování, pokud nebudou zákony, které přímo zakazují vyhoštění z "důvodu války" na území dotyčné osoby která má být vyhoštěna zrušeny, dokud nebudou nejen místní mohamedáni nejen deklarovat, ale sami vyžadovat dodržování zákonů země, ve které jsou usazení a jednoznačně odmítnou zákony šária, potom je možné uvažovat, zdůrazňuji to UVAŽOVAT, o možnosti soužití s touto komunitou.Ovšem to je, aspoň v nynější situaci, naprostá sci- fi.Válka islámu proti naší civilizaci se rozjíždí naplno.

Š. Hašek 29.7.2016 17:28

Re: Za článek

Řekl bych, že je třeba začít i bez nějakého sofistikovaného pořadí. Práce jak na kostele. Ale zkušenost říká (druhá válka), že bez hromad mrtvol se to nehne.

Stran muslimů nestačí, když se stanou "neviditelnými", podobně jako jest u nás "neviditelný" ten, kdo chodí do kostela a desatero má "před ústavou republiky". Ale vykládejte tohle ministrovi rovnopráva a sralbotkovi. Krom toho si myslím, že muslima nepředěláte - 600 let "se neudělá" bruselvyhláškou. Takže zas armáda, výcvik, zbraně a přísaha na Ústavu ČR/Bibli!!!!

P. Vaňura 29.7.2016 10:13

Lepší být souzen dvanácti, než nesen čtyřmi

Není muslim, není problém!

A. Alda 29.7.2016 10:20

Re: Lepší být souzen dvanácti, než nesen čtyřmi

Tak.