5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Užitečné poučení z brexitu

Nebudu mluvit o ekonomice ani o chybách Evropské komise, která vytrvalým tlakem nepochybně přispěla k výsledku referenda. Budu hovořit o poučení, které nám přinesly reakce na tuto událost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 7.7.2016 23:45

Výborný článek!

Jejich zuřivá nenávist ke všem kdo kritizují samozvané vládce politicko-korektní EU-říše je demaskuje!

P. Janos 7.7.2016 23:07

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Ano, prohlásil. Jsem demokrat.

J. Kanioková 7.7.2016 19:32

Re: Ty procedury

Rodilí Britové nyní tvoří pouze 75% z celkového počtu obyvatel - to je pokles z 91% od roku 2001

M. Pernický 7.7.2016 19:26

Bohuš to také říkal.

Nějak nápadně se nám občanům přes média snáží někteří antibrexitáří vnutit myšlenků,že příčinou Brexitu jsou nespokojení britové zdůvodů existence nějakých pobíračů všemožných dávek,o jiných negacích v EU se mlčí.

A. Dlouhý 7.7.2016 18:51

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Řeči jsou řeči. Ale přijmout na nejvyšší úrovni představitele samosprávy regionu který hlasoval jinak než celek a tim podněcovat separatisticke tendence u sousedního státu, to je jiné kafe.

J. Kyselková 7.7.2016 17:52

Ty procedury

navrhování a schvalování směrnic, zákonů ev. "změn" jsou v tom hnízdě EU divné. Může to šlapat jedině totalitárně. A tam to pan Juncker vleče.

(Regulace, zpolitizování společenské i individuální existence členů. Ovládnutím a řizením ekonomiky, potlačením svobody podnikání (dotace), potlačením kritiky poměrů. Neuznáním hranic své EUmoci).

M. Prokop 7.7.2016 15:34

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Napsal jsem, v 12,58.

J. Svoboda 7.7.2016 14:54

Re: Konec diskuze s panem Josefem Svobodou

Jsem rád, že není třeba něco dodávat.

Naši současní čeští europarchanti budou tací, jaké si zvolíme, i když uznávám, že s vámi to bude těžké.

Pokud se týká bruselských europarchantů, když plédujete za tak šílenou poraženeckou politiku, je jedinou možností vás ve volbách porazit. Když vy se zamyslíte, jistě přijeďte na to, že setrvávat v tom parchantském klubu je zhoubné. Podívejte se, jak se dnes chovají odpůrci brexitu v EU. Považujete to za to, čemu bychom se měli podvolovat? Proč a v čí prospěch? Velmi správně to řekl ekonom Pavel Kohout řka: "EU mi připomíná místnost s pumou, kolem níž se motá osmadvacet amatérských pyrotechniků se šroubováky. Z té místnosti je žádoucí co nejdříve zmizet. Nepřestávám doufat, že i vy to pochopíte. Bylo by to moc dobře!

Není mi známo, co byste chtěl dělat s tou atomovou bombou. Připustíme-li možnost jejího použití, nevím, kde a jak. Strašení s ní je také nesmysl. Je to na úrovni Junckerových návrhů. Bylo by velmi špatné s vaničkou vylévat i dítě. Před uvedením tohoto nejapného návrhu jste si měl uvědomit, že je velký rozdíl mezi Evropou a EU. Rozdíl mezi obyvateli a věrchuškou v mnoha členských zemích.

M. Pivoda 7.7.2016 14:18

Konec diskuze s panem Josefem Svobodou

K tomuto vašemu názoru už nemám asi nic, co bych dodal.

Jenom se, prosím, pokuste zamyslet, jací další parchanti asi mohou vystřídat ty naše současné europarchanty - když to naše Česko nemá silně konkurenceschopnou ekonomiku a ani nevlastní atomovou bombu.

R. Langer 7.7.2016 13:56

Re: U nás k probuzení nenávisti stačila přímá volba

Proto jsem nevolil ani jednoho, a proto nemám nárok na žádného z nich nadávat. Ale podle mě zvítězilo to menší ze dvou zel... ;-)

R. Langer 7.7.2016 13:52

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

... aha, už to napsal někdo níže...

R. Langer 7.7.2016 13:51

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

A prohlášení: "Zeman není můj prezident." byste interpretoval jak? ;-)

E. Erat 7.7.2016 13:42

Re: Z říší se vystupuje, až když se rozpadnou

Tak bychom mohli ten vývoj EU trochu urychlit. Uspořádat referendum a odejít.

M. Prokop 7.7.2016 12:59

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Můžete si to otestovat na tom, zda vy byste prohlašoval Schwarzenberka za "svého" presidenta. :-P

M. Prokop 7.7.2016 12:58

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Zeman je president ČR, byl zvolen. To prakticky nikdo nezpochybňuje. Zdali je "něčí" president, to už je emociální výlev, který nemá cenu nijak komentovat, ani v kladném, ani v záporném případě.

Osobně třeba uznávám, že Zeman je president ČR, ale nikdy by mne nenapadlo ho prohlásit za "mého" presidenta. Mám úctu k presidentskému úřadu, ne k jeho momentálnímu držiteli.

M. Prokop 7.7.2016 12:54

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Řeči vede Zeman, řeči vedou jeho odpůrci, řeči vedeme my zde. Odmítnutí výsledku či odmítnutí uznání výsledku si představuji trochu jinak.

M. Prokop 7.7.2016 12:52

Re: Z říší se vystupuje, až když se rozpadnou

Ten rozpad už se dost blíží. Mimo jiné kvůli zelenému bláznění.

P. Janos 7.7.2016 12:46

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Mluvím tu o ochotě akceptovat výsledek demokratické volby. Jako výkřiky: "Zeman není můj prezident" Ale jistě že je to váš prezident, na základě demokratické volby je to prezident republiky a ted i váš. Mluvím tu o úctě k demokracii a štve mě, že si to lidé přebírají, jak se jim to hodí podle jejich momentálních postojů.

J. Tolman 7.7.2016 12:29

Z říší se vystupuje, až když se rozpadnou

EU vznikla z dobrovolných členů, kteří nejdříve museli splnit podmínky pro vstup. A jediná má i zákon umožňující odchod kteréhokoliv člena. EU se nerozpadá, vyvíjí se.

Ten argument, že lidé vystupují ze zahrádkářských spolků, se povedl.

J. Svoboda 7.7.2016 12:23

Re: Poučení z krizového vývoje ve Velké Britanii a EU

Tak za prvé: Kdyby EU měla kvality aspoň slušného spolku zahrádkářů, bylo by nám hej. Jsem zvědav, jak se budete tvářit, vás díky europarchantům poženou na STK se sekačkou. Podle vás nejsem rozumný člověk, ale jsem rád, že je to tak.

Za druhé: že Švýcaři hlasovali o nepodmíněném příjmu, vím i bez vás. Co o však má společného se spolkem europarchantů?

J. Kanioková 7.7.2016 12:22

:))))))))))

J. Kanioková 7.7.2016 12:21

Přesně! Řvala jsem smíchy nad tím počtem..

Ta bruselská stupidita je nepřekonatelná..

J. Kanioková 7.7.2016 12:18

Ano, souhlas..

R. Langer 7.7.2016 12:09

Re: "Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Ne, ale na ty řeči o voličích Zemana si dobře pamatuju. Ba co pamatuju, ony jsou tady vlastně furt. ;-)

M. Pivoda 7.7.2016 11:45

Re: Poučení z krizového vývoje ve Velké Britanii a EU

Psychoanalýza vám jaksi nesedí, určitě se nedmu pýchou. Mám ale zde dvě doplňující poznámky.

1. Evropa, kde vznikly dvě obrovské války žádný rozumný člověk nebude srovnávat se spolkem zahrádkářů.

2. Švýcaři již provedli hlasování o Nepodmíněném minimálním příjmu pro své občany. Byla to snad hovadina, Josefe Svobodo?

M. Prokop 7.7.2016 11:41

Re: U nás k probuzení nenávisti stačila přímá volba

Jo, bylo to dost těsné a volba mezi utopením a oběšením. Každopádně, zvolený má momentálně větší možnosti tu nenávist přikrmovat a činí se seč může.

J. Svoboda 7.7.2016 11:40

Re: Poučení z krizového vývoje ve Velké Britanii a EU

Vím, že se dmete pýchou, jakou zhovadilost se vám podařilo zplodit. Možná, že když so to přečtete opakovaně, rozbřeskne se vám.

M. Prokop 7.7.2016 11:39

Re: Poučení z krizového vývoje ve Velké Britanii a EU

Ale je s ním legrace.

M. Prokop 7.7.2016 11:38

"Poražení okamžitě odmítli uznat výsledek"

Jak?

Nevšiml jsem si, že by někdo organizoval Zemanovo odvolání nebo další volbu. Vy o něčem takovém víte?

M. Prokop 7.7.2016 11:37

Re: Soudružka eurokomisařka Jourová podlehla v Bruseli infekci,

Měla náběh už když tam lezla ....