3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PS 24.2.2007 12:12

Re: židovsko-cigánské-křesťanské hodnoty ?

Bohužel, stále je lepší rozhodnutí nějakého bruselského úředníka, než než  pouze na vlastní koryto  a prospěch myslícího českého politika

Monte Christo 22.2.2007 14:56

EU-CR

CR musi inteligentne vyjednavat tak aby dosahla uspechu na poli pol.v Bruselu..Mnoho tajnych jednani a mnoho ustupku na jedne strane i na strane druhe neni vse jak se na prvni pohled zda...Je zatim mnoho prace ovsem zakladem vseho je plnohodnotny vztup CR do EU,aby CR mohla ekonomicky a pol.byt silna ve vsech smerech...Nejednota pri jednanich se zahranicim nam muze byt osudna na mnoho let...Jakoz se ukazalo a ukazuje jeste dnes...Cim driv prijmou cesi spolecnou menu tim,lepe pro nas a nasi ekonomiku...Vetsi investice do ekonomiky znamenaji vetsi ekonomicky bum...Do USA jsou investovany kazdym rokem obrovske prostredky a tim take USA sily kazdym dnem,ikdyz to tak ted nevipada podle kurzu nenechte se zmast je to ekonomicka past...Kdo to nepochopil na zapade prijde o velke penize....Je to scela jednoduche americe radi cesi....A vite jak to dopadlo...Jednoducha poucka:Dame jim ochutnat prst,ale sezereme jim pak celou ruku...Veda hodne spotrebuje a hlavne potrebuje penize na rozvoj....Silnejsi ekonomika vzdy se bude snazit vysat tu slabsi....Takze jestli delat obchod tak ze sta procent uz pri devati musis byt v plusu aspon 2X...Tech 10% to musi byt tva premije a pokud o ni prijdes musis byt za vodou...Americky spusob....Buh pozehnej CECHY me milovane ....Monte Christo Washington DC Illegality Zeme ceska domov muj...>-

Mard 20.2.2007 11:39

Re: Re: Prozatím mi připadá jako dobrý

Myšlenka miniústavy není špatná, stejně by se měl zafixovat nějaký jednoduchý způsob správy. Ale rovněž nesouhlasím s tím aby naší zahraniční politiku formulovali v Německu a Francii, nebo aby Francouz zde pracovat mohl, na rozdíl od Čecha ve Francii, a to nepíšu o nespravedlivých zemědělských dotacích nebo podivném rabatu.

petrph 20.2.2007 8:38

Co na to občané států kteří hlasovali proti???

Jestliže si už při vytváření ústavy EU necháme vnutit pravidlo, že výsledek referenda platí jen tehdy když se to pánům z Bruselu hodí, jinak se musí opakovat, tak nás potěš pánbů.....ještě že i on v té ústavě bude definovanej...

takydoktor 20.2.2007 0:56

Re: Re: Re: Referendum je hovadina

Dubovy muzi.

Mezi tema ve "vede a skolstvi" jsem se pohyboval vetsinu sveho zivota a tak vim (z vlastni zkusenosti) ze vzdelani a chytrost (inteligence) se navzajem nepodminuji, ani nevylucuji. Proste nejsou na sobe vzajemne zavisle. Dukazem toho jsou jak inteligentni analfabeti (v mistech kde ziji skolstvi treba vubec neexistuje) tak i odoktorovani a oprofesorovani blbci (tech znate jiste take par, i na tech mistech "nejvyssich").

Znam proto jak bohate, tak chude vedce a akademiky (opet v pribliznem pomeru tech jiz zminenych 1:10). Znam (dokonce i ve sve rodine) tupe a hloupe, kteri k bohatstvi prisli (asi jako ten slepy k houslim) ale vetsinou dlouho se z nej netesili.

A na tu "malocestinu" ("malo-mestactvi"Vam jiz neni dobre?) bych to take nesvadel. Pro mne napriklad je cestina skutecna "materstina", nebot to je presne jak jsem se ja ji naucil, zijice od utleho veku na tom "imperialistickym zapadu" v bezpeci od tech Vasich "malocechu". ;-)

takydoktor 20.2.2007 0:23

Re: Re: kdy to dojde?

Nevim, nevim.

Naposled jsem Cyrila, receneho svaty,  videl v Nerudovce, v hospode "u Kocoura" (veseliciho se tam s partou jeho drztasku) ale zadne svatozare, kolem jeho lebky, jsem si nepovsiml.

A zazraky se tam take nekonaly. :-P

see 19.2.2007 23:09

židovsko-cigánské-křesťanské hodnoty ?

Prý co na to obřané občané 18ti států, které hlasovali pro ... V těchto státech občané většinou nehlasovali, odkývali to někteří pantáti . Zeptejte se těchto občanů, oni vám to řeknou - a budou na straně Klause.

milos 19.2.2007 23:08

Re: Re: Jde o spolupraci?

jsem pro přijetí turecka a jemu podobných zemí ,protože teprve až bude na pražských tržnicích obden vybuchovat dodávka narvaná dynamitem, pak to možná někomu dojde

milos 19.2.2007 22:54

Re: Re: není to tak jednoduché

k potlačení suverenity slabších státú a vytvoření nové třetí říše>-

milos 19.2.2007 22:50

Re: kdy to dojde?

cyril a jeho parta to nějak zmáknou

milos 19.2.2007 22:47

Re: Šula je cvok!

jsem z okoli kopřivnice a z názorú mych známých vím co si lidi tady o něm myslí .a jak se dostal ke korytu ? z výběru mezi špatným a horším , z toho vzešel on. někoho zvolit museli, ale tak to asi probíhalo všude. takže cvok považuji za lichotku. moc by mě zajímalo za koho tihle lidi mluví, za mě teda ne.

jirka 19.2.2007 20:56

Obnovitelné zdroje energie neexistují - co na to zeleni ...

Obnovitelné zdroje energie neexistují!! 

http://jaknatoo.blogspot.com/2007/02/obnoviteln-zdroje-energie-neexistuj.html  

co vy na to? proc se o alternativach nemluvi objektivne ? >- !!

z ceho se dotuje ekoenergie?    z uhelnych elektraren!  neni tedy spise spinava?

Obnovitelné zdroje energie neexistují

JJ 19.2.2007 18:50

Staci, aby jedna zeme neschvalila a dokument neplati

je proste mrtvy. Spolehlive, protoze neprosel ve dvou zemich (navic z presne opacnych duvodu) a v UK by z nejvetsi pravdepodobnosti take neprosel.

Proste konvent fungoval, jako kdyz pejsek s kocickou varili dort. Vysledek bida.

Muzu byt pro integraci, muzu byt proti integraci, ale skutecnost, ze ten dokument je mrtvy to nezmeni.

jirka.s. 19.2.2007 17:51

Re: Proč s vámi musím souhlasit? Re: Re: Re: Referendum je hovadina

A ty patříš mezi ty bohaté=blbé nebo mezi chudé=blbé? Jiná kategirie totiž pro tebe nezbývá!

dragon 19.2.2007 17:30

Re: Malá domu

k čemu ji potřebuje?

dragon 19.2.2007 17:29

Re: není to tak jednoduché

potřebuje k čemu?

dragon 19.2.2007 17:26

ten exot je tady zase

typické pro nepolitické europolitiky, že nějaká předem dohodnutá pravidla jim nic neříkají ...

Papouch 19.2.2007 17:26

Re: Navrhuji počkat s čím přijdou němčouři!

V soucasne dobe se (jeste) nehlasuje podle poctu obyvatel. Takze se zeptat musi.

Co se tyka dodatku te US ustavy... neslo by nejak vynechat zavadeni prohibice? Stejne se to neosvedcilo. A dodatek o ruseni otroctvi neprebirat taky, to je uzitecna vec.

loula 19.2.2007 17:21

Takže to shrnme

ve dvou zemích ústavu neschválili. Nutit tyto země do opakovaného referenda tak dlouho, dokud to neschválí, je neúcta k jeho obyvatelům. Fajn.

v 18 zemích to schválili. Nutit tyto země, aby ted přijaly něco jiného, než schválily, je také neúcta k jejich obyvatelům. Také faujn.

Takže doporučuji, at si každý stát v EU přijme Euroústavu ve znění, jak mu to bude vyhovovat, případně nepřijme dokument žádný. A každý stát at se řídí podle toho, co přijal nebo nepřijal.

Trochu mě to připomíná Spolek přátel kyseliny uhličité, který jsme měli na fakultě. Tam také každý člen měl ze stanov spoustu povinností, ale základním právem každého člena bylo neplnit žádnou z uvedených povinností.

gerontusinza 19.2.2007 16:55

Proč s vámi musím souhlasit? Re: Re: Re: Referendum je hovadina

Inu, z vás tupost a zároveň velikáštví jen čiší. Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer... Ano, nechť za nás mluví povolaní (blbci). Nikoli, takové jako vy ani náhodou i střílet bych byl schopen......:-/

Richard iii. 19.2.2007 16:12

eurofanatici bubnují!

Šula mluví souvisle, leč blbosti. Neuvádí jediný relevantní argument, to málo, co stojí za pozornost, bylo mnohokrát vyvráceno. Jen šermuje slovíčky jako "euroskepticismus", aniž si nejspíš uvědomuje, jaká nálepka z toho vyplývá jemu. Snad mu lze přičíst k dobru, že není takový hulvát jako Zaorálek nebo Leinen.

Jen jedinou poznámku k obsahu jeho výlevu: jak to vypadalo na konventu, popsalo už více jeho účastníků a z jejich popisu je jasné, že na konventu neprobíhala žádná demokratická diskuze, že tam rozhodl jediný člověk - předseda konventu.

A podobně "pravdivá a smysluplná" jsou i ostatní Šulova tvrzení.

Malý Aston 19.2.2007 14:33

Navrhuji počkat s čím přijdou němčouři!

Včera někteří představitelé němců,tvrdě zaútočili na USA .Nelíbí se jim radary a rakety.Informace z ČT1.Takže počkejme,co se pořád tváříme že my budeme o něčem rozhodovat.Francie již rozhodla,ani náhodou.My máme počet obyvatel jako Paříž včetně předměstí,máte dojem že se nás někdo bude na něco ptát?A pro milovníky Svazu Evropy navrhuji.Není potřeba vymýšlet již vymyšlené a odzkoušené.Pěkně jedna překladatelka a přeložit Ústavu USA+dodatky a můžeme hlasovat.:-D

Mard 19.2.2007 13:49

Šula je cvok!

Pána nelze zařadit to běžné statistické odchylky, neboť buď z neznalosti, nebo z vlastní hlouposti píše nepravdy. 1) Jednání Konventu bylo OK, ale výsledný dokument byl přijímán většinou, tedy námitky menšin nebyly uznány. Šlo o jasné potlačení názorů, které nevyhovovaly panu d'Estaing. 2) Dvě země Smlouvu zamítly, tudíž je dle znění společně přijaté deklarace, neplatná. Vy by jste zase pominul hlasy lidí v referendu, které Smlouvu zamítly. 3) Spekulace. Obdobně lze spekulovat o babičce s kolama, ze které vznikne dorpavní prostředek.

4) Naopak, já bych udělal opakované referendum v zemích, které Smlouvu přijaly, zda si svůj souhlas nerozmyslely. Po odmítnutí Francie a Nizozemí je to pravděpodobné.

5) Bez komentáře, tohle je pod úrovní průměrné diskuze.

6) A s budováním armády souhlasíte? A se zmenšením hlasu ČR také? No zdá se, že vám vadí zcela jiné věci než mě!

Peťa 19.2.2007 12:49

Re: Prozatím mi připadá jako dobrý

Domnívám se, že právě zrušením práva veta a rozhodováním kvalifikované většiny O VŠEM se ztrácí poslední zbytky suverenity státu. V žádném případě například nesouhlasím se společnou imigrační politikou EU (jako že se taková připravuje) a nechci si pustit do země někoho cizího z rozhodnutí také někoho cizího. Řekl bych, že to je plánované a záměrné postupné rozpuštění identity státu a lidí v něm žijících, které jede proti zájmům těchto lidí. V žádném případě nechci, aby to v budoucnu v Čechách vypadalo tak, jako to teď vypadá ve Francii osvětlované v noci vraky hořících aut. Proto byť s miniústavou takového ražení zásadně nesouhlasím.

Jihočech 19.2.2007 12:35

Takže evropská ústava je dobrá, protože je dobrá...

Tedy, pane Šulo, musím říct, že jste mě pobavil. Podle vás je euroústava dobrá, protože je dobrá, a protože ji schválili dobří lidé. Ale nejvíce mě pobavil argument, že bychom ji měli schválit, když ji schválili ostatní. Myslím, že takové zdůvodnění by mohlo zapůsobit na žáka 1. stupně základní školy ("Pepík s Frantou už kouří cigára, takže musím taky"), ale nemělo by stačit lidem, kteří mají selský rozum. Selský rozum nezáleží na vzdělání, neboť česká politika ukazuje, že ani tucet titulů a dokorátů tuto moudrost nezaručí. A to nemám na mysli pana prezidenta, ale spíše někdejšího předsedu české vlády a senátu... ;-)    

Papouch 19.2.2007 12:33

Re: Nesmysl

nepodcenujte obecna ustavoveni ;)

aby casem neprisel nejaky "Evropsky ustavni soud" s jejich aplikaci na velmi konkretni pripady...

Papouch 19.2.2007 12:26

Re: Jde o spolupraci?

Kazachstan, Turecko, maroko... se neprijme dokud nebudou ekonomicky na urovni a kulturne slucitelni

jinak se vzdycky najde nekdo ochotny to bloknout - protoze ma volby na dohled a volice nejake placeni na vychod a jih obecne moc netesi

oakman 19.2.2007 12:20

Re: Re: Referendum je hovadina

Bulíky? Ale kdepak, stačí "vychovat" občana k tomu, aby ctil názor povolaného vědomostí a nenásledoval názor těch, kteří se cítí vyvoleni blbě a hlasitě žvanit. Je symptomatické, že tu kladete rovnítko mezi chytré a bohaté a hloupé a chudé. To je taky maločeština - kdo má prachy, je chytrý, kdo ne je vůl. Pane znám mnoho velmi bohatých tupců, znám i dost poměrně chudých vzdělanců - stačí se porozhlédnout po vědě a školství. Tady neškodí chudoba, ale hloupost, malost, negace - to nejsou atributy chudých nýbrž tupých!!!

takysoukmenovec 19.2.2007 11:21

Re: Referendum je hovadina

Ale dubovy to muzi!  Na to, jak zde kousek vyse se roztekate blahem do kalhot, nad tou demokracii, zde si az prekvapive stezujete, ze to take znamena pravo idiota rozhodnout. Vlada lidu (demokratia) je toho samozrejme zarukou.

Vychazeje ze skutecnosti, ze vzdy byli, jsou a budou, lide chudi a bohati, protoze na kazdeho chytraka se alespon deset blbcu vzdy najde, je naprosto jasne, kde je ta pocetni prevaha. V prakticke demokracii se to obvykle resi tim, ze ti chytri se snazi veset tem hloupym buliky na nos. Casto jim to vyjde fajn, nekdy ale ne tak dobre. Holt, takovy je jiz zivot (a demokracie).

takysouverec 19.2.2007 10:57

Re: Jen maličkosti:

Spravne podotknuto. Dle nekterych jde dokonce o de facto zidovskou sektu (neco jako treba krestane). ;-P