4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Unie migranty dováží...

Agentura Frontex má pomáhat členským státům s ostrahou vnější hranice. Místo ochrany před ilegální migrací ale nabírá migranty na lodě u břehů Libye a vozí je do Evropy. Podle mě tím EU překračuje své pravomoci a žádám vysvětlení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šejnoha 30.1.2017 17:30

Re: Co by Svobodní dělali,

No vidíte.

Politický meanstreem náš i Eurounijní může Svobodné a spol snadno zlikvidovat:

Neprovádět nadále stupidní politiku !

T. Jiřík 30.1.2017 16:20

Re: FRONTEX

Rudolfe vy jste trochu mimo....takže lovit lidi kteří jsou prokazatelně ekonomičtí migranti a z vlastní ne- odpovědnosti se nalodí na pomalu se potápějící plavidla je v pořádku?

T. Jiřík 30.1.2017 16:13

Re: Co by Svobodní dělali,

Zase mi připadá stupidní p. Skřivan, když se zabýváte ne meritem věci tj. otázku která má hlavu a patu co se týče "importu migrantů" ale kdo to řekl..Řekněte mi je to logické?

Z. Lapil 28.1.2017 22:37

Re: Nepřečetl jste si to pořádně, nakonec jich bude tolik,

Bude-li to ovšem otázka chudí kontra bohatí. V situaci, kdy třeba půlku evropských fotbalových klubů vlastní Arabové (jo, já vím, půlka to nejspíš není), bych spíš věřil tomu, že bohatec si na své šikovné otroky nějakou chudinou sáhnout nenechá.

V. Mlich 28.1.2017 9:05

Stupidní jsou kvóty

Stupidní je podřezávání, najíždění kamiónem do lidí, nošení pytlů, mrzačení atd, a to všechno nám sem Brusel chce posílat.

Ohledně praktické realizace programu Svobodných jste taky pobavil, evidentně jste ho nečetl. Anebo možná veříte, že třeba o brexitu se sice hodně mluví, ale nakonec z něj sejde, tak jako z czexitu. Nesejde. I když to několik "čerpačů" bude bolet a budou při tom hlasitě kvičet, čož dělají už teď, nástup dýdžeje Trumpa je další sci-fi uvedená do praxe, následovat bude Wilders, LePen, prohra Merkel...

J. Kanioková 27.1.2017 23:49

Souhlas,

a taky mě štvou ti, co se ohání "svobodou vyznání". Protože to je alibismus, kterým zaštiťují svou zbabělost !

P. Skřivan 27.1.2017 22:35

Co by Svobodní dělali,

kdyby tu nebyla tak stupidní témata ?

Zatím jsem neviděl jediný kloudný a zejména prakticky realizovatelný návrh Svobodných ... .

Je to tedy spíš o obchodu s politickou sci-fi, kde to sci nějak chybí.

M. Prokop 27.1.2017 21:31

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

Ale oni zavedli systém, jenže špatný, navíc odporující platným smlouvám.

V. Braun 27.1.2017 21:16

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

Souhlas s tím významem, a každý gramotný také jistě pochopí, že něco jiného je pochopit význam a něco jiného je zavést systém.

M. Prokop 27.1.2017 21:04

Re: Koukám, že tohohle "diskutéra" ještě neznáte.

Kdysi dávno jsem se s ním pokoušel diskutovat. Ale hodně dávno, ono to prostě nejde. Dtto Netzer i Václavíková.

Vulgarity mi nevadí, nemám rád povýšené hajzloviny.

M. Prokop 27.1.2017 21:02

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

" informace z článku, že byla propištěna je tedy minimálně zavádějící."

Pištěli na ni asi taky, ale hlavně ji vykopli. :-P

No a pokud mám registrovat a hlavně vyplácet lidi absolutně bez dokladů, tak význam otisků asi pochopí každý gramotný hned a ne až po průseru.

M. Prokop 27.1.2017 20:59

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

Mám takový dojem, že přemoudrá EU za něco podobného vyrazila ouřednici z OLAFa.

M. Prokop 27.1.2017 20:58

Re: No a co, pane poslanče

Jistěže, ale když už tam je, tak neškodí soudruhy trochu popíchnout, je-li možnost.

V. Braun 27.1.2017 20:57

Re: Pokud nechcete něco, co reagovalo na mimořádnou situaci,

Až do veletoče soudu s Rathem jsem měl dojem, že to tady přes všechny nedokonalosti jakž takž funguje. Snad i v tom případě Rath se to ještě zlepší.

V. Braun 27.1.2017 20:53

Re: Tak jest.

To víte, jsou různé barvy na stupnici, hnědá je ovšem stále výše než černá.

V. Braun 27.1.2017 20:52

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

Inu, ač němexky neumín tak jsem s pomocí překladače našel původní zdroj. Celý příběh jsem nerekonstruoval, nicméně alespoň něco.

Začnu od konce. Dané paní skončila smlouva na dobu určitou, informace z článku, že byla propištěna je tedy minimálně zavádějící.

Podvody spočívaly v tom, že někteří migranti se zaregistrovali 2x pod různými jmény z různé části abecedy. Tím chodili k různým úředníkům, plus se také snažili měnit vzhled. Bylo to ovšem možné jen dokud nenaběhl nový systém s otisky prstů, pokud jsem to pochopil správně, tak nyní bez sejmutí otisku prstu nejsou dávky. Jistě, je to zpráva o podvodu, jak je to celkově závažné si ovšem udělejte obrázek každý zvlášť, ale myslím, že drogy stále vynáší víc.

J. Jurax 27.1.2017 20:03

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

No bodejť, v nejlepším případě jenom zadělala nadřízenému na průser, že má v ouřadě nepřehled, v horším případě ohrozila dobře fungující kšeft, z něhož jistě i nadřízený měl svůj desátek.

V každém případě třeba úřednici ztrestat, aby se takové bonzování nerozmohlo.

J. Jurax 27.1.2017 19:58

No a co, pane poslanče

čekáte od EK? Že se přerazí, aby v termínu odpověděla na rejpavé dotazy poslance ze země, co má v EP necelých 2,8 procenta? Ta se nakonec na celý ten putovní cirkus EP může zvysoka vykašlat - co jí nějaký europoslanec i celý europarlament může? Akorát políbit ...

?

Nehledě na to, že upozornění na nepřípustnost výrazu „import běženců“ již jasně naznačuje, jaká asi ta odpověď bude, pokud se soudruhům komisařům uráčí.

My máme z EU co nejrychleji vypadnout a ne se doprošovat jejich Vysokoblahorodí soudruhů komisařů, aby laskavě odpověděli na ponížený dotaz poddaného z daleké gubernie, na který ostatně odpovědět ani rozumně nemohou, aniž by nevyšlo najevo, co za bandu rudozelených pacholků ta EK je.

J. Fialová 27.1.2017 18:55

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

Že mají v Ahmedech bo*del to neudiví, ale vyhazov z práce za to že se na ten bo*del poukáže...

"Zaměstnankyně to nahlásila svým představeným a chtěla případy ohlásit na policii. Ovšem následně zasáhl její nadřízený. "Vyzvali mě, abych v této věci nic nepodnikala a s nikým o tom nemluvila. Měla jsem údaje jednoduše zničit," řekla zaměstnankyně. Hned poté, co šla na policii, byla propuštěna, přestože její smlouva na dobu určitou v té době ještě nevypršela."

P. Han 27.1.2017 18:41

Re: FRONTEX

Že je morálka pro vás trapnost, je známé.

J. Spousta 27.1.2017 18:34

Re: Koukám, že tohohle "diskutéra" ještě neznáte.

Víte, já apriori proti provokacím nejsem a nějakou tu vulgaritu taky unesu. Ale domnívám se, že je dobré občas tyhle lidi vzít za slovo a pokusit se zjistit, jak to vlastně myslí. Ale nespíš za tím mimo té chuti provokovat nic není. Škoda.

Z. Čábelka 27.1.2017 17:49

Re: FRONTEX

On ten p. P. Rudolf je takový morální gigant, který tu dělá dabing Netzerové jezevčíka. :o)))

M. Prokop 27.1.2017 17:40

Re: FRONTEX

Dalo by se uvažovat i o detenci v EU, ale to už je problematické.

P. Vaňura 27.1.2017 17:40

Po prvé Punské válce bylo Karthágo ječtě mocné, po

druhé obyvatelné, po té třetí je nebylo možno najít na mapě. (c) Bertolt Brecht

P. Rudolf 27.1.2017 17:38

Re: FRONTEX

Tak ta poslední věta se vám opravdu povedla. Zkuste si to tady napřed přečíst, než začnete s těmi moralizujícími trapnostmi.

M. Prokop 27.1.2017 17:38

Koukám, že tohohle "diskutéra" ještě neznáte.

On to jinak neumí. Malý vzoreček:

Autor: P. Hofman Datum: 8.7.2014 7:58 MACH. Ale napřed musí dokončit svou bruselskou odbojovou misi "vystrčená řiť"!!! Autor: Petr Hofman Datum: 25.2.2016 14:06 Těmhle nemá cenu něco vysvětlovat. Něco se jim v životě nepovedlo, a teď už jen na všechno plivou. Autor: P. Hofman Datum: 24.12.2015 8:50Paní Drobková, uvádět reálné argumenty a fakta, je tady na Psu ztrátou času. Tady to chce jenom hesla. Pokud možno pitomá. Autor: P. Hofman Datum: 28.12.2015 11:53V tom stádečku se cítí nejlíp, neb samostatné existence (a myšlení) v komplikovaném demokratickém světě schopni nejsou. Když něco není černé, nebo bílé, tak tomu nerozumí a snaží se to násilím zařadit do kolonek "dobro" či "zlo". Autor: P. Hofman Datum: 20.12.2015 22:06 Na podobné urážky bych vůbec nereagoval. Vždy se dá s úspěchem předpokládat, že urážející nedokončil ani základku. Autor: P. Hofman Datum: 22.12.2015 20:09 Ježíšmarijá, tak to by byl děs... Autor: P. Hofman Datum: 11.11.2015 14:54Já už to nehodnotím. Těch pitomečků, kteří místo vzdělání sáhnou k primitivním emocím, je tady hafo !!! Autor: P. Hofman Datum: 16.11.2015 10:54To Franto vůbec nemá cenu komentovat. V.Klaus mladší má křivou nejen hubu. Celý táta !!! Autor: P. Hofman Datum: 29.5.2015 20:30 To neřešte. Nerozumíte daleko jednodušším věcem !!! Autor: P. Hofman Datum: 29.6.2015 12:59 Slušnost je dražší, než sprostota (alespoň krátkodobě) !!! Naprostý blábol: Autor: P. Rudolf Datum: 15.11.2016 7:45 člena generace spratků z IVK.

M. Prokop 27.1.2017 17:36

Re: FRONTEX

A na tom, že to jednou skončí průserem, zase nezmění nic pan Braun, agent Rudolf ani další blbečkové, kteří z toho svinstva žijí. A pak budou, doufám, hledáni také viníci.

M. Prokop 27.1.2017 17:34

Re: Obchod s „uprchlíky“ vynáší více nežli drogy.

Koho by to udivilo? Kontrola žádná, každý Ahmed se může nahlásit kolikrát chce. „Wir schaffen das!“

P. Selinger 27.1.2017 17:26

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

EU je vítězstvím Velkoněmecka ve III. světové válce vedené mírovými prostředky.

J. Pospíšil 27.1.2017 17:08

Re: FRONTEX

Já jsem taky pro pomáhání. Mají monitorovat pobřežní vody EU, vracet lodi neziskových organizací, aby "trosečníky" vyložili tam, odkud vypluli a dávat velmi velké pokuty, případně zabavovat lodi těm, kteří s nimi chtějí vniknout na území, kam nemají vstup. Ty neziskovky to nedělají nezištně a jsou vlastně spolupracují převaděčů, což není humanitární pomoc, ale trestná činnost. Humanitní by bylo dovézt je do nejbližšího přístavu od místa nalodění, a ten je na africké pevnině. Ty převaděčské plavby lodí pronajatých neziskovkami jsou dobře sledovatelné, sledované a známé.

Když "trosečníci" doplují až poblíž k evropským břehům a přivodí si potopení jejich lodi, což se skoro pravidelně stává, tak by je měl Frontex vylovit z vody, dát jim najíst, napít a dovézt k břehům země, odkud vypluli, dát jim plastové čluny, asi tak toho typu, co se na něm plaví náš prezident a pádla a ukázat směr, kterám mohou pádlovat. Prostě je zachránit a vrátit. Nikdo nechce, aby je nechali tonout jen proto, že si trosečníci potopili loď. A pomoci jim se vrátit na vlastní břehy je docela humánní, když je převaděči unesli tak daleko. Nebo, když je od vlastních břehů místo záchrany na blizký břeh odvezli bůhví proč nějaké neziskovky.

Z toho, že se někdo potápí nevzniká právo vstupu na cizí území.

Samozřejmě, humánně je zachránit, pokud se to stihne, před utopením a dovézt je až skoro k nim domů, tak se pomáhat má.