26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Tajná dohoda

Jak byste se stavěli k tomu, že by vám kdosi nabídl k podpisu smlouvu, kterou znáte jen jejím jménem, respective jeho zkratkou, která úplně změní váš život, a přitom vám odmítal dát jakoukoliv informaci o jejím obsahu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 31.8.2015 10:22

Re: No a co? Znamená to snmad, že Haas nemá pravdu

a je, komoušku? Dokazujte, že je....dokazuje se nevěra, nikoliv "věra"

V. Novák 31.8.2015 10:23

Re: No a co? Znamená to snmad, že Haas nemá pravdu

a není, propagandíčku?

J. Jílek 31.8.2015 11:22

Re: No a co? Znamená to snmad, že Haas nemá pravdu

a je, komoušku??

J. Jílek 31.8.2015 9:06

Hlavně si nekonkurovat!!!!!!!

Hlavně si nekonkurovat, jsme přece ten ostrůvek liberalismu v moři evropského socíku :-))))

K. Janyška 31.8.2015 9:23

Re: Hlavně si nekonkurovat!!!!!!!

Jedna věc je katalaxe a druhá správa území.  Ta je možná jedině národními státy. A také, že tak probíhá a bude  probíhat navždy. Jinak lidský svět, coby spontánní řád,  fungovat nemůže, jsou to jeho největší prvky... Dzp.

J. Jílek 31.8.2015 9:54

Re: Hlavně si nekonkurovat!!!!!!!

se Spojenými státy volný obchod na úrovni ministra hospodářství ČR nesjednáte, fištróne :-)

K. Janyška 31.8.2015 21:23

Re: Hlavně si nekonkurovat!!!!!!!

Já vím, jen vy ano, fištróne... Dzp.

L. David 31.8.2015 9:03

Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

pro naše politiky, kteří nás chtějí opět na věčné časy uvrtat do nějaké podrazácké smlouvy.

Nezbývá, než se ptát, co z toho ti hajzli mají?!?!?!

J. Jílek 31.8.2015 9:06

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

to je ale podraz, vystavit nás konkurenci a pustit našince na jejich trhy! :-)))

L. David 31.8.2015 9:39

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

Hloupěji jste to komentovat nemohl, když nemáte sebemenší informaci, za jakých podmínek by se to všechno dělo.

J. Jílek 31.8.2015 10:16

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

hlavně že vy ji máte, fištróne :-) ....já vítám jakoukoliv úroveň zvýšení liberalizace

V. Novák 31.8.2015 10:17

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

Zřejmě máte k textu slouvy TTIP dokonalý přístup - co kdybyste ji zveřejnil i obyčejnému plebsu, jemuž je (prozatím???) utajována více než existence Bletchley Parku za války a desítky let o ní?

Nebojíte se, doufám, že by s vámi bylo zatočeno jako s jistým Assangem, že né...

J. Jílek 31.8.2015 10:21

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

já přece nejsem ten, kdo se tady tváří, že ví, proč je to dílo Satanovo, komoušku :-))))

V. Novák 31.8.2015 10:30

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

Ale kdpak, propandandistíčku -. Jako obvykle jste nic nepochopil. Pan Haas i ostatní oponenti TTIP prostě tvrdí, že smlouva, o níž nic nevíme, o níž nic NEWSMÍME vědět, se prostě nepodepisuje.

Může to být Dílo Ducha Svatého - ale když je Duch Svatý tají, tak je na místě jistá opatrnost. Tčeba by to mohla být smlouva o potopě světa...

Což jste ovšem vy nepochopil - anebo dle svého zvyku fejkujete, odkláníte a zalháváte. Co kdybyste se raději vrátil zase ke svému kozáckému hajzlpucření? Nebo není k čemu se vracet, neb nejezdí?

J. Jílek 31.8.2015 11:24

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

a ono už se něco podepisuje, komoušku? :-)))) klidně dál dle svého zvyku fejkujte, odklánějte a zalhávejte

J. Jílek 31.8.2015 11:30

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

text smlouvy, komoušku? Vidíte to, jak OPĚT lžete....i ten váš odkaz mluví jen o "průběžných výsledcích jednání", nikoliv o textu smlouvy

http://goo.gl/k1mCnY

S. Rehulka 31.8.2015 12:24

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

Ale soudruhu V.Nováku, co se oháníte tím levicovým šmejdem Assagnem ? Ten kradl a odposlouchával ZÁPADNÍ depeše, kdežto Vy nekradete, ale DOSTÁVÁTE k propagandistickému použití zprávy z Moskvy !

V. Novák 31.8.2015 18:07

Re: Zaprodanečští hajzli - to je jediné možné pojmenování

Ach bože, Rehulko (Stane Francisi) - opravdu se MUSÍTE pokaždé projevit jako naprosto nechápavý pitomec?

Nemůžete aspoň NĚKDY držet klábosnici - a implicitně se tvářit co inteligent?

Už je vaše blbost opravdu únavná.

A nezábavná.

To jste v tý Klokánii všichni takoví?

K. Janyška 31.8.2015 8:32

Socialističtí zločinci jsou u moci v Evropě i u nás,

v USA také a pak to tak vypadá. Občanstvo je hloupé, nevzdělané teorií spontánního řádu lidské interakce a tak si s námi ti, co mají prachy, tedy bohatí socialisté, a jiní nejsou,   dělají to, co chtějí. Co s tím ? Nic. Nemáte na to... Dzp.

J. Jílek 31.8.2015 8:36

Re: Socialističtí zločinci jsou u moci v Evropě i u nás,

....a proto bourají bariéry? :-)

K. Janyška 31.8.2015 9:21

Re: Socialističtí zločinci jsou u moci v Evropě i u nás,

Ano, právě proto, jako za SSSR. Z touhy ovládat co nejvyšší počet lidí najednou... Dzp.

V. Loula 31.8.2015 8:05

názor

Návrh té smlouvy by stejně nečetlo tak 99% lidí, ale návrh té smlouvy by měl být dostupný někde na webu pro ty, kteří si přečíst chtí a diskutovat o tomto materiálu.

Vzpomínám, když NASA letěla na Měsíc, tak zveřejnila technikálie programu a vyzvala veřejnost, aby o tom diskutovala, a skutečně z té diskuze vzešly některé připomínky, které NASA zapomněla a dodatečně je na základě té diskuze do programu zařadila. Jednalo se o drobné upravy vedoucí k lepší bezpečnosti programu.

J. Jílek 31.8.2015 8:37

Re: názor

návrh není, to zatím vyjednávají obě strany

V. Novák 31.8.2015 10:23

Re: názor

Prozatím (?) je text smlouvy utajován více než mobilizační plány pro případ jaderného útoku.

Vyvolení, kteří se k němu smějí dostat, tak mohou učinit v místnostech k tomu vyhražených (na vojně jsme takovým říkali "tajná spisovna"), zabezpčených proti odposlechu, musejí předem odevzdat veškeré elektronické záznamové prostředky včetně mobilů a nesmějí si odtamtud odnést žádné poznámky.

To je téměř citace jednoho z těch, kteří byli vyvoleni ke studiu a případným změnám v textu o cca 6000 stranách.

Proč takovíé utajení? Těžko říct - ale k dobrému těžko...

V. Novák 31.8.2015 10:26

Re: názor

http://ceskapozice.lidovky.cz/k-obchodni-dohode-eu-a-usa-maji-pristup-jen-privilegovani-pe4-/tema.aspx?c=A150601_150132_pozice-tema_lube

J. Jílek 31.8.2015 11:28

Re: názor

text smlouvy, komoušku? Vidíte to, jak lžete....i ten váš odkaz mluví jen o "průběžných výsledcích jednání"

E. Erat 31.8.2015 7:27

Jako děti jsme říkaly "Co je šeptem, to je

s čertem " - nebo nějak tak podobně, dětství mám již dlouho za sebou. A toto je podobný případ.

J. Jílek 31.8.2015 8:38

Re: Jako děti jsme říkaly "Co je šeptem, to je

jasně, když VY budete vyjednávat, tak s tím napřed půjdete na internet :-)

S. Rehulka 31.8.2015 6:54

Je mi líto......

.....že to musím napsat, protože byly časy, kdy jsem Vaše články pane Tomáši Haasi rád četl, čtu je stále, ale už s podezřením a často i s nesouhlasem !

Vidím, že ve Vás proběhla nějaká mentální změna ! Snad stářím, jenom doufám že nikoliv "zolotými rubly" ! Proč rubly ? Protože jste se změnil od opatrného proruského lobbysty, v (zatím) opatrného antiamerikanistu ! Takové já mám z duše nerad !

J. Laták 31.8.2015 8:30

Re: Je mi líto......

Ona ta bdělost a ostražitost vůči USA se za Klausem a jeho slouhou Haasem táhne jako červený hadr od samého počátku. Naše zkušenost praví, že v Česku nikdy nevraždili Američané, ale čeští komunisté a kremelští okupanti.

Příklad: Co může být primitivního na tom, že v případě politických vražd rozdělíme konkrétní lidi na vrahy a zavražděné?