4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Strach nad kontinentem

Víte, která společnost v Evropě je nejfašističtější? Zřejmě Češi. Tak asi vyhodnotí nový průzkum Eurobarometru ti, kteří považují obavy z přistěhovalců za projev fašismu, šovinismu, přinejlepším zaostalosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 7.8.2015 15:50

Bližní NIKDY nebyl každý, ale vždy příslušník dané

skupiny!!!!

J. Plzák 7.8.2015 15:16

Nemluvě o kultivovaných Francouzích, Britech

a Němcích???

To jako my Češi máme být nekultivovaní? Možná, že pan Petráček je nekultivovaný buran, konec konců je to novinář.

Takhle hodnotit českou veřejnos může jen blb. Člověk se ptá, kam chodil do školy. Zě by na katedru genderových studií, nebo něco podobného?

J. Jurax 7.8.2015 22:30

Re: Nemluvě o kultivovaných Francouzích, Britech

A což takhle ironie? Neznáte?

I. Schlägel 7.8.2015 12:26

Velmi dobrý článek.

K podstatě, bez frází a vzletných hesel.

J. Vintr 7.8.2015 12:07

Každá společnost je schopná asimilovat

cizorodé prvky (aniž by se změnila jení podstata) je do určitého množství. Je to třeba jako když mícháte barvy. Pokud do kbelíku modré kápnete pár kapek žluté, bude v něm pořád modrá. Pokud tam ale nalijete té žluté třeba kelímek, nebude v něm už modrá, ale víceméně zelená. Jeden imigrant, obklopený domorodci, se s velkou pravděpodobností přizpůsobí a splyne. Stovky imigrantů vytvoří komunitu a zůstanou cizinci. A pokud tyto komunity porostou a bude jich přibývat, stanou se nakonec cizinci ve vlastní zemi z domorodců. A toho bych se nerad dožil a nepřeju to ani svým dětem a vnukům.

L. David 7.8.2015 11:32

Rád přijímám všechny v článku vyjmenované negativní nálepky,

neboť mne tyto odlišují od našich "korektních" a přitom těžce pomatených politiků, kteří začali vetřelcům otevírat dveře také do naší země.

Nechť nás Bůh chrání před proradnými pomatenci na politických postech!

M. Krátký 7.8.2015 12:17

Re: Rád přijímám všechny v článku vyjmenované negativní nálepky,

My žijící dlouhé generace v Čechách máme velmi silně vyvinutý smysl pro okupanty naší země. A co jiného než okupanti jsou současní "imigranti" , kterým se lehce daří "překonávat" státní hranice šengenského prostoru, protože političtí pomatenci v EU na tuto základní bezpečnostní funkci zvysoka kašlou. To není z naší strany žádná xenofobie - to je normální strach z okupantů, nemakačenků, lenochů a budižkničemů. O zdravotních rizicích viz níže v příspěvku Kopretiny - a nás hlavní hygienik a ministr zdravotnictví k tomu mlčí a mlčí.

S. Netzer 7.8.2015 12:32

Re: Rád přijímám všechny v článku vyjmenované negativní nálepky,

Ano, Kopretina je na slovo vzatá odbornice na tropické nemoci.

Její strach z nákazy leprou je toho důkazem.

P. Vaňura 7.8.2015 15:57

Víte, odkud přišel do Evropy MOR?

Příchod Evropanů na americký kontinent přinesl katastrofu jménem neštovice. E. G, Wells připisuje konec Římské říše s epidemií neštovic za Marca Aurelia. Oslabený Řím pak neubránil své hranice před migranty. Totální kolaps přišel až později, když se migranti mohli spojit se svými soukmenovci, které nechala oslabená říše už předtím usadit uvnitř svých hranic.

V. Vérosta 7.8.2015 10:10

Není imigrant jako imigrant

Myslím, že se Čechům neprávem nasazuje psí hlava, Češi nejsou ani rasisti ani xenofobní, akorát se jim nelíbí nemakačenkové a špindírové. Proto nesnášejí Cikány (= bílá rasa) a naopak si oblíbili Vietnamce a Číňany (= žlutá rasa). Rasový ani etnický původ ve většině případů nehraje takovou roli, jak to některé připitomělé výzkumy tvrdí!

P. Dvořák 7.8.2015 10:55

Re: Není imigrant jako imigrant

Kdy jste byl naposledy na očním, že začínáte cigoše vidět jako "bílou rasu"? Nebo to máte od narození?

Ale s tím, že nejsme rasisti ani xenofobní, musím souhlasit. Že jsme, netvrdí žádné výzkumy, ale partičky sluníčkářů, pravdoláskovců, multikulťáků a kavárečníků.

P. Švejnoch 7.8.2015 11:15

Re: Není imigrant jako imigrant

Pane Dvořáku, mám za to, že pan Věrosta má pravdu. Indové (a tedy i Cikáni) jsou podle definice "bílá" (tzv. europoidní) rasa. A dokonce i ti dnes tolik obávaní a proklínaní Arabové, jsou z pohledu této definice "běloši".

P. Dvořák 7.8.2015 11:25

Re: Není imigrant jako imigrant

Když světle i tmavě hnědí cigoši nebo Arabové jsou běloši, tak potom nechápu, kdo v Číňanech a Japoncích vidí žluťásky a jak indiáni mohou být rudoši. Obojí jsou mnohem světlejší, než Arabové nebo cigoši.

J. Jurax 7.8.2015 22:41

Re: Není imigrant jako imigrant

No, ve světle tohoto příspěvku zřejmo, že nechápete mnohé.

Ale pokud jste dával ve škole pozor, tak tam Vám sdělili, že základní rasy jsou tři - bílá (europoidní, taky indoevropská), žlutá (monogoloidní, tam patří i původní obyvatelé obou Amerik)) a černá (negroidní).

Ono jsou i trochu jiná, podrobnější členění. Ale všechna se shodují v tom, že běloch je i Ind, cikán, Žid nebo Peršan či Arab. Je původem v Evropě, západní Asii a severní Africe.

S. Netzer 7.8.2015 11:40

Re: Není imigrant jako imigrant

To snad není možný ...

Víte, vy hlavo, kolik etnií žije v Indii?

Semitští Arabové rovněž nejsou "běloši".

P. Švejnoch 7.8.2015 11:47

Re: Není imigrant jako imigrant

Když to říkáte Vy, paní Netzer... :-)

Případně nahlédněte sem : https://cs.wikipedia.org/wiki/Lidsk%C3%A1_rasa

S. Netzer 7.8.2015 12:33

Re: Není imigrant jako imigrant

Velmi aktuální odkaz: Meyers Konversationslexikon z let 1885-90

:-(

P. Švejnoch 7.8.2015 13:57

Re: Není imigrant jako imigrant

Paní Netzer, Váš příspěvek je nadmíru hlubokomyslný, přesto si dovolím k němu přičinit pár poznámek:

1) Jsou teze, které, ač staré, platí neustále. Nebo snad máte dojem, že tvrzení "Obsah čtverce nad přeponou je roven součtu obsahu čtverců nad oběma odvěsnami" není pravdivé proto, že je staré přes 2.500 let?

2) Jestli jediným argumentem, jehož jste schopna, je zpochybnění celé definice ras na Wikipedii poukázáním na to, že krom jiného obsahuje jakousi mapu, jejíž aktuálnost se Vám nezdá dost akurátní, považuji to za argumentačně slabé až směšné. Máte nějakou jinou výhradu k odkazovanému dělení ras?

3) O vaší erudici v daném tématu svědčí i to, že zaměňujete rasy za jakési "etnie" (pravděpodobně "etnika"?)...

4) Člověk občas/často něco neví, což je přirozené - nelze vědět všechno (mimochodem: informaci Arab=běloch jsem se také dozvěděl zde poměrně nedávno), ale jen hlupák se dál bije za svůj omyl a ignoranci... :-)

S. Netzer 7.8.2015 14:30

Re: Není imigrant jako imigrant

Ja nic nezaměnuji, na rozdíl od vás, který tvrdí, že "Indové jsou europidné rasa" a Arabové běloši.

Jste omezený ignorant, ale drzý a nafoukaný. Prototyp čecháčka.

P. Švejnoch 7.8.2015 14:56

Re: Není imigrant jako imigrant

Milá paní Netzer, ať už mě nazvete jakkoli, věřte, že to se mnou dělá jen velmi málo, ba skoro nic. Hlavně to ale celou diskuzi nikam neposunuje. Buď tedy znáte nějaké jiné dělení ras - pak sem s ním. Bude-li nějak vědecky podložené, můžeme se o něm dále bavit. A nebo jiné dělení ras neznáte, a pak pouze dštíte urážky, abyste zakryla fakt, že jste poněkud málo vybavená znalostmi - abych to vyjádřil nějak kulantně. ;-)

Tedy ještě jednou - máte nějakou námitku K VĚCI samé? :-)

S. Donát 7.8.2015 13:48

Re: Není imigrant jako imigrant

Je mi fuk, kdo je jaké rasy. Je to pro mě asi tak stejně důležité, jako velikost bot. Jen bych tu nerad viděl houfy dalších "nepřizpůsobivých", které budeme živit. Myslím, že svých máme víc než dost.

V. Němec 7.8.2015 9:41

Strach nad kontinentem

vychází z přirozeného strachu každého pracovitého člověka, který horko těžko vydělává na živobytí pro svou rodinu a pro pro své mocipány a hrozí se toho, že bude muset živit další příživníky- nic jiného to ti migranti neni - a dokonce snášet jejich požadavky a móresy. Přirozená reakce je proto: pryč s nimi!

K. Janyška 7.8.2015 8:58

Ten, kdo ví, co je to civilizace a spontánní řád lidského

světa, tedy já, ví o co jde. Generace lidí vyrostlých v zaostávajících místech světa vidí skrze televizi a filmy, jak to chodí jinde, tedy tam, kde se daří a chtějí to také. A hned. Bylo otázkou času, kdy se  stane, že se dají na pochod. Podporovat tam totalitní režimy jen proto, aby to neudělali je nemožné. Humanizace civilizovaných postoupila už natolik, že to civilizovaní lidé nesnesou. Problém je s chováním imigrantů. Jejich hodnotovou, náboženskou a civilizační výbavu si nesou s sebou. V tom je problém. Pokud však lidé nepochopí,  co říkám a co nám vzkazuje mistr Hayek a nebudou reagovat adekvátními prostředky,   bude  válka. Její podlý tajný charakter se dá očekávat... Dzp.

P. Švejnoch 7.8.2015 8:12

Nooo

"...pouze ve Švédsku převažuje kladný postoj k běžencům..."

Není to náhodou tím, že ve Švedsku je prezentace opačného názoru trestná (resp. jeho nositel je státem nějak perzekuován)?

S. Donát 7.8.2015 8:30

Re: Nooo

Ptal jsem se kamarádky, která se do Švédska přivdala cca před deseti lety. V jejím okolí tedy kladný postoj rozhodně nepřevažuje. Podle jejích slov se sice našlo dost těch, kteří se rádi a rychle naučili jazyk, našli si práci a teď o nich člověk neslyší, ale na druhou stranu je i velké množstí imigrantů, kteří na integraci a nějaké učení se kašlou. Protože neumí švédsky, neseženou práci, nebo jen nějaké občasné podřadné brigády. Ti mají spoustu času, nudí se a dělají bordel.

H. Lukešová 7.8.2015 0:57

Navíc jsou tzv. "upchrchlíci", respektive nepřátelská horda

invazorů přenašeči strašlivých život ohrožujících nemocí, mersu, lepry, HIV, horečky dengue, TBC, žloutenky typu C, kožního svrabu. A také odmítají chodit na kontrolní lékařské prohlídky, to abychom se my etničtí evropští Evropané nechali i očkovat proti těmto tropickým nemocem, protože až jich v EU bude těchto zločinců stovky tisíc, tak to bude pro nás život ohrožující. Kdo z nás chce chytit jako vánoční dáreček jednu z vyjmenovaných nemocí? Zdraví je nejcennější a tito lidé ohrožují naše zdraví.

M. Krátký 7.8.2015 1:59

Re: Navíc jsou tzv. "upchrchlíci", respektive nepřátelská horda

naprostý souhlas, zatím jsem nikde nezaznamenal vyjádření hlavního hygienika ČR. Asi se bojí taky a je někde schovanej.

P. Lenc 7.8.2015 8:12

Re: Navíc jsou tzv. "upchrchlíci", respektive nepřátelská horda

Tak tak.

P. Dvořák 7.8.2015 0:50

Autor je nejspíš vystudovaný a zkušený diagnostik

z oboru psychologie nebo psychiatrie, protože klidně české o společnosti napíše, že její reakce na valící se hordy nemakačenků a násilníků je hysterická.

Pud sebezáchovy není hysterie, obava o svůj životní styl není hysterie, obava o příští generaci není hysterie, solidarita s bližními není hysterie. Zopakujme třikrát to slovo: 1) s bližními! 2) s bližními! 3) s bližními! Ne se všemi ze všech koutů světa, co se prohlásí za bližní a nakonec budou chtít, abychom je jako bližní milovali.

To je opravdu velice nepravděpodobný výklad jedné věty z jakési podivné knihy.

V. Vérosta 7.8.2015 10:14

Re: Autor je nejspíš vystudovaný a zkušený diagnostik

Souhlas, podle těchto "expertů" by největšími hysterkami byli Rusové, protože do Němců, postupujících Ruskem stříleli kalašnikovy.