5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Stěhování národů a rodinný život

Tento článek píšu 20. září, tedy v době, kdy již několik týdnů proudí do Německa tisíce migrantů denně. Včera jistý německý vládní úředník sdělil, že dosavadní odhady byly podhodnocené a že letos přijde do Německa ne 800 000, ale více než milion migrantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Podracký 1.11.2015 13:49

Re: Proč to dělají ?

Tady ještě zatím nikoho, kdo nesouhlasí s přijímáním migrantů nezamordovali. To snad má Schwarzenberg takový strach? A co Diensbier a Šabatová? Bojí se?

L. Severa 1.11.2015 14:22

Re: Proč to dělají ?

Schwarzenberg již svým vyjadřováním hraje roli bodrého staříka a určitě si je jist, že na něj již případná negativa nedosáhnou. Souhlasím, po nás potopa, a když, tak máme nějaký majetek v zahraničí(u současného knížete na nějaké vlastenectví moc nevěřím). Dienstbier a jemu podobní se pyšní humanismem dokud ty dopady ušlechtilých idejí jdou mimo nich.

V. Podracký 31.10.2015 13:06

Pane Drápale, žádný návrat rodiny

muslimové nepřinesou. Ve Francii už jsou muslimové tři generace, v Německu také, a obě země se propadají stále více do rozkladu rodiny. Muslimové tvoří uzavřené komunity a s křesťany nejednají nějak ve shodě. Rozklad rodiny může postihnout i muslimy, ale to zatím nehrozí vzhledem k imámům, mešitám a mádrásám. Na rozdíl od křesťanů muslimové tyto instituce navštěvují a imám se jich vždy ptá, kdy už budou mít další dítě a jakto že neplní Boží vůli. Ptá se někdo mladých křesťanů v kostele?

B. Rybák 31.10.2015 13:15

Re: Pane Drápale, žádný návrat rodiny

Souhlasím s Vámi.

V. Vaclavik 31.10.2015 11:58

Proc se nam to posira

protoze se pomylenou snahou bereme za rodinu, ne za jednotky, ze kterych se sklada. Rodina neni zakladnim kamenem statu, jsou jim jednotlivi lide. Kdyz ti budou svobodni, bude svobodna i rodina, naopak to nefunguje a fungovat nemuze.

Tim nerikam, ze s nazorem na rodinne hodnoty v clanku nesouhlasim, jen ze jejich dnesni zastanci prohraji svuj boj na plne care, jakoze jej uz prakticky prohrali. Melo by jim to aspon naznacit, ze svuj boj vedou nejak spatne, ale to jim jejich sebejistota premenici z primitivni jednoduchosti nedovoli.

P. Vaňura 31.10.2015 12:11

Rodina se posírá, protože zejména novinářský hnůj

rozvrat podporuje. Nesmíme věřit médiím ani celebritám, je to totiž spolek duševních degenerátů!

V. Vaclavik 1.11.2015 12:13

Re: Rodina se posírá, protože zejména novinářský hnůj

My obcane jim zdatne sekundujeme.

B. Rybák 31.10.2015 13:29

Re: Proc se nam to posira

Zápas o tradiční rodinu a tedy podle TGM o národ a stát (o křesťanské hodnoty) je nejdůležitější součástí zápasu s neomarxistickou, multikulturní o zelený a sociální parazitismus se opírající říší (její ídeologií).

To, že se hédonistickému osvobozování od morálky zatím daří, vůbec neznamená, že bude v celosvětové konkurenci úspěšný! Řeže větev, na které sedí!

K. Janyška 31.10.2015 10:19

Ano, levičácká EU je toho důkazem. Její levičácké vedení

migraci rozpoutalo... Dzp.

V. Němec 31.10.2015 8:17

Imáni ví

co většině mužů vyhovuje: drbat, drbat. A ženo ty jen mlč, pracuj a poslouchej. To je celé Mohamedovo "náboženství." Aláh - muž muslim je mocný.

A. Reček 31.10.2015 6:54

Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše Římské

Ale v té době bylo to rozvíjející se křesťanství, které po určité době přimělo imigrované barbary přijmout křesťanskou víru a civilizaci. Byli to mniši, kteří je učili číst, psát, počítat a prosazovali u nich evropská křesťanská pravidla. Jenže sekularizace Evropy v průběhu posledních dvou stovkách let tyto zásady značně oslabila. Muslimští duchovní tady žijící to ví, proto nemají zájem se přizpůsobovat a naopak nabádají v Evropě žijící muslimy k prosazování jejich víry a jejich způsobu života. Pokud EU a ostatní zdejší státy nynějším imigrantům jasně neřeknou, že musí se přizpůsobit existujícím zákonům evropských zemí, že jinak budou vyhoštěni, pak Evropa přestane být Evropou. Máme tady pluralitní demokracii, náboženskou svobodu, úctu k ženám atd. Pokud se tomuto přizpůsobíte můžete zůstat, jinak raději hned odejděte domů, protože Evropa nestojí o vlastní islamizaci.

J. Sova 31.10.2015 8:07

Re: Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše Římské

"Byli to mniši, kteří je učili číst, psát, počítat a prosazovali u nich

evropská křesťanská pravidla. Jenže sekularizace Evropy v průběhu

posledních dvou stovkách let tyto zásady značně oslabila." V které době a koho ti mniši učili? Karel IV. uměl číst a psát a  tím byl výjimka mezi panovníky své doby. Povinná školní docházka byla nejdříve v protestantských zemích. U nás ji uzákonila Marie Terezie sice r. 1774, ale fakticky začala v r. 1869 (Hasnerův zákon). Na listinách z první poloviny 19. stol. překvapí, kolik lidí se ještě podepisovalo třemi křížky.

Čím si vysvětlujete, že největší negramotnost v Evropě byla ještě nedávno v ryze katolických zemích - Portugalsku, Španělsku, Itálii (jih) a řecko-katolickém Řecku?

Mniši jen opisovali v klášterech stále stejnou knihu.

P. Vaňura 31.10.2015 12:46

Uvědomujete si, že osobně svobodní obyvatelé

antického Řecka či Říma byli už před Kristem skoro všichni GRAMOTNÍ a církev k tomu naprosto nepotřebovali! Např. nechvalný athénský ostrakismus gramotnost předpokládal, jinak by byl nemožný.

B. Rybák 31.10.2015 13:55

Re: Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše ...

Mnišské řády uchovávali celou antickou vzdělanost (proto také mohlo dojít na k její renezanci)! Středověký katolicismus degradoval křesťanství na pouhý mocenský nástroj "svaté říše ..národa německého" dokud protestantská "revoluce" křesťanství (částečně) neobnovila!

M. Prokop 31.10.2015 21:18

Re: Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše ...

Když už jste u té vzdělanosti, tak uchovávalY. :-P

A rozhodně ne celou tu antickou vzdělanost.

B. Rybák 1.11.2015 23:49

Re: Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše ...

Líbilo by se Vám víc konstatování faktu, že celou antickou římskou vzdělanost zachránila byzantská říše?

PS. Původně jsem tam napsal mniši...uchovávali. Omlouvám se Vám za "y-novou" újmu, kterou jsem Vám zřejmě způsobil!

V. Kain 31.10.2015 8:20

Re: Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše Římské

Západní země na svoji obranu proti této muslimské ebole nic nedělají.Naopak snaží se jim vyjít vstříc.Toto není migrační vlna,toto je invaze muslimů do Evropy.Jak to dopadne se brzy soudruzi přesvědčí sami až na vlastní kůži poznají co je to islám.

I. Schlägel 31.10.2015 10:01

Re: Evropa zažila několik migračních vln po rozpadu říše Římské

Bohužel, my nesoudruzi to poznáme rovněž.

B. Rudolf 31.10.2015 5:31

Pan Dan Kroupa kdysi mluvil o tom, že

Pan Dan Kroupa kdysi mluvil o tom, že uprchlíci by měli podepisouvat to, že hodlají respektovat naše zákony a lidská práva. To je podle mne jen první krok.

Uprchlíci by měli být tvrdě konfrontováni s realitou, že tady MUSÍ respektovat naše zákony a lidská práva. Ve všech případech, které se podaří úspěšně vyšetřit, bych dával viníkům EXEMPLÁRNÍ TRESTY a po jejich vykonání je vyhostil.

Takoví "hosté", kteří byli přijati na základě lidskosti, a sami jsou nelidští, velmi vážně ohrožují nejen ostatní uprchlíky, ale i své hostitele - většinovou společnost. S takovými lidmi bych neměl žádné slitování.

B. Rudolf 31.10.2015 5:48

spolupráce při vyšetřování Re: Pan Dan Kroupa kdysi

A pokud chce komunita uprchlíků, abychom je přijali a nevyhnali zpět do třetího světa, pak s námi na vyšetřování těchto trestných činů spolupracovat musí.

Od samého počátku musí vědět - a to nejen "z papíru", ale z reálné zkušenosti - že násilné trestné činy z důvodů náboženství nebo "ochrany cti" jsou u nás nepřípustné, a že vyžadujeme, aby byly nepřípustné pro uprchlickou komunitu jako celek.

A pokud tato komunita bude k těmto zvěrstvům tolerantní, bude se muset vrátit zpět do světa násilí a války, protože svou tolerancí k nábožensky motivovanému násilí prokáže, že tam patří.

F. Žůrek 31.10.2015 4:37

Když upadá rodina, upadá společnost

Nemůže být pochyb o tom, že rodina je základem společnosti. Ale naše společnost pomalu směřuje do kytiček...

F. Žůrek 31.10.2015 4:34

R

O. Kadlec 31.10.2015 1:03

???

"Jistě by bylo zajímavé upřesnit si, co má kdo na mysli pod pojmem" příznivci migrace.

J. Václavíková 31.10.2015 22:42

Re: ???

Měla jsem za to, že to je převaděčská mafie :-)

O. Kadlec 1.11.2015 13:07

Re: ???

Vidíte, to mě nenapadlo.

Dan Drápal má pozoruhodnou strategii: tyto otázky přehrává na úroveň debat "odpůrců zimy" se "zastánci zimy", a sebe pak představuje jako rozumný kompromis.

T. Pansky 31.10.2015 0:39

Dve poznamky prez more: 1) Americti levicaci (Obama, ...

... ministr zahranici Kerry a dalsi) navrhovali prijmout az 100 000 bezencu z Blizkeho vychodu.  Pri soucasnych americkych republikanskych debatach je videt diametralni rozdil mezi pravici (Republikany) a levici (Demokrate).  Republikani (vsichni do jednoho) svorne oznacili slova prezidenta za naprosto nesmyslna a velmi nebezpecna.  Odmitaji navyseni kvot a dovoz nekvalifikovane islamske pracovni sily.  2) I Amerika ma svou islamskou mensinu.  Televize Fox (jedna z nejvetsich televizi) si udelala pruzkum mezi lidmi vyznavajicich islam (vsichni otazani byli muzi) a vsichni odpovedeli, ze pravo sharia je nadrazene americke ustave.  Nastesti je v USA stale pomerne nizke procento lidi inklinujicich k islamu, takze se o tomto 'problemu' nemluvi, zatim neni proc.

O. Kadlec 31.10.2015 1:11

Re: Dve poznamky prez more: 1) Americti levicaci (Obama, ...

Pane Pansky, a jak to vypadá s republikány? Tady se z médií i internetu zdá, že tam tentokrát kandiduje parta bláznů, a hodlaj to dát Clintonový zadarmo. Je tam mezi kandidáty někdo koho lze brát vážně?

T. Pansky 31.10.2015 9:03

Re: Dve poznamky prez more: 1) Americti levicaci (Obama, ...

Pane Kadleci, zdravim vas.  Jak se na americke volby divate vy?  Nechci ovlivnovat a rikat, kdo je lepsi.  Snad jen poznamenam, ze neni velkeho rozdilu mezi levici v Evrope a v USA.  Kazda levice chce vice danit a vice rozdelovat, coz naprosto jistotne vede k bankrotu statu.  Ceska media jsou vicemene levicova, takze se vasi poznamce nedivim.  Republikani maji celou radu velmi schopnych lidi, ale to neznamena, ze jsou zvolitelni (jako napriklad ex-guverner Arkansasu Mike Huckabee nebo ex-kongressman and guverner st. Ohio John Kasich - oba mluvi velmi komplikovane pro prumerneho cloveka).  Mne osobne se zamlouva Marco Rubio, mlady senator z Floridy, nebo Dr. Ben Carson - byvaly neurochirurg.  Jako vice-prezident by mi imponovala Carli Fiorina.

O. Kadlec 31.10.2015 12:57

Re: Dve poznamky prez more: 1) Americti levicaci (Obama, ...

Česká média nejsou levicová - leda z extrémně pravicových pozic to tak může vypadat. Česká média jsou zatím povrchní, jako asi světová média vůbec: zatím neposkytly žádnou relevantní informaci. Proto jsem měl otázku, zda nějaký rozhled mají američani,anebo jestli i je televize jenom krmí Trumpem a Clintonovou.

No a já se na to zatím dívám jako divák, který je moc daleko a nic nevidí. Trump je váš Zemánek, Clintonová tak průměrná, že se mi nechce věřit, že by byla prezidentkou, ale kromě ní se u demokratů tady zmínilo jméno nějakého echt levičáka. K smíchu. Z republikánů tu zmínili jenom jistého Jeba, protože je bratr.

Jak vidíte - naše média nejsou levicová, ale zatím bez zájmu o americké volby.

T. Pansky 31.10.2015 21:43

Re: Dve poznamky prez more: 1) Americti levicaci (Obama, ...

Ono to z Ceska ani jinak nejde.  Dnes bezi primarky, coz Cesko skutecne moc nezajima, protoze je to zdlouhave a komplikovane.  Je ale absolutne fascinujici pozorovat demokracii v akci.  Americky prezident ma obrovskou moc, je to de facto prezident a predseda vlady zaroven.  Lide maji zajem o Clintonovou a Trumpa.  Ale to je zaroven nebezpecne, nebot se zda, ze lidi zacinaji byt Trumpem prehlceni a zacinaji se odklanet.  Uvidime.  ... V ceskych mediich zalezi, kdo komentuje deni odjinud, to muze znacne ovlivnit ceske videni situace za morem.